PDA

Bekijk Volledige Versie : Osama Ben Laden



Julien
12-01-04, 01:11
Interessante docu op Belgie gezien..

Wie beweerde ook al weer dat Osama NIET achter de aanslagen van 9/11 zat? Lijkt me genoeg bewijs gezien te hebben in die docu.. zelfs een videoboodschap én onafhankelijke Arabische journalisten die het beweren!

Maar goed.. waarschijnlijk is er nog wel ergens een dansende Jood te vinden die toch bewijst dat het de MOSSAD was!! :D

850
12-01-04, 01:18
Geplaatst door Julien
Interessante docu op Belgie gezien..

Wie beweerde ook al weer dat Osama NIET achter de aanslagen van 9/11 zat? Lijkt me genoeg bewijs gezien te hebben in die docu.. zelfs een videoboodschap én onafhankelijke Arabische journalisten die het beweren!

Maar goed.. waarschijnlijk is er nog wel ergens een dansende Jood te vinden die toch bewijst dat het de MOSSAD was!! :D

:confused: 9/11??? Wat was er ook alweer op 9/11???
Kben t vergeten............

Julien
12-01-04, 01:28
Geplaatst door 850
:confused: 9/11??? Wat was er ook alweer op 9/11???
Kben t vergeten............

tis al laat he ;)

850
12-01-04, 01:33
Geplaatst door Julien
tis al laat he ;)

In tegendeel. Tis juist erg vroeg. :roker:

mark61
12-01-04, 02:16
Geplaatst door 850
In tegendeel. Tis juist erg vroeg. :roker:

Op 9/11 gebeurden de interessantste dingen...premieres van films, boek-, cd-presentaties...die allemaal jammerlijk mislukten.

elbali
12-01-04, 13:52
bin laden is mijn held , weet je waarom omdat hij schijt heeft aan heel amerika en zijn joods homaten.
Zoals bin laden zouden meer mensen moeten , neem koffi anana. als hij zijn mond op trekt komen bij palestina vn troepen

an3sdej
12-01-04, 14:22
als hij zijn mond op trekt komen bij palestina vn troepen

Volgens mij trek jij ergens anders teveel aan, dat geeft hersenverweking :boogjes:

850
12-01-04, 14:27
Geplaatst door elbali
bin laden is mijn held , weet je waarom omdat hij schijt heeft aan heel amerika en zijn joods homaten.
Zoals bin laden zouden meer mensen moeten , neem koffi anana. als hij zijn mond op trekt komen bij palestina vn troepen

:moeilijk: Laat me raden: Na de kleuterschool heb je niet meer verder gestudeerd.
Heb ik gelijk?

mark61
12-01-04, 14:35
Geplaatst door 850
:moeilijk: Laat me raden: Na de kleuterschool heb je niet meer verder gestudeerd.
Heb ik gelijk?

Hehe, op de man spelen, kan je wel.

850
12-01-04, 15:29
Geplaatst door mark61
Hehe, op de man spelen, kan je wel.

In dit geval zit ik op het kind te spelen. Ik schat dat straatschoffie niet ouder dan 6. :hihi:

mark61
12-01-04, 15:41
Geplaatst door 850
In dit geval zit ik op het kind te spelen. Ik schat dat straatschoffie niet ouder dan 6. :hihi:

child molester :stout:

Daviddavid
12-01-04, 15:57
Geplaatst door elbali
...joods homaten...


Wat zijn joods homaten? Heb je ook islamitisch homaten? Of christenhond homaten? En wat is daar dan het verschil tussen? En is het één homaat, twee homaten?


:(

lennart
12-01-04, 16:47
Geplaatst door Julien
Wie beweerde ook al weer dat Osama NIET achter de aanslagen van 9/11 zat? Lijkt me genoeg bewijs gezien te hebben in die docu.. zelfs een videoboodschap én onafhankelijke Arabische journalisten die het beweren!


Je wordt makkelijk overtuigd... ps. Die video waarin OBL opschept over de aanslag is danwel een fake, danwel een manipulatie. http://www.whatreallyhappened.com/osamatape.html

ps. Voor de duidelijkheid, ik denk niet dat de Mossad "erachter" zit, maar ik denk ook niet dat OBL 9/11 heeft georganiseerd. Wel is mogelijk dat OBL mensen heeft geleverd voor de aanslag. Al-Qa'ida is namelijk een huurleger.

850
12-01-04, 17:13
Geplaatst door lennart
Je wordt makkelijk overtuigd... ps. Die video waarin OBL opschept over de aanslag is danwel een fake, danwel een manipulatie. http://www.whatreallyhappened.com/osamatape.html

ps. Voor de duidelijkheid, ik denk niet dat de Mossad "erachter" zit, maar ik denk ook niet dat OBL 9/11 heeft georganiseerd. Wel is mogelijk dat OBL mensen heeft geleverd voor de aanslag. Al-Qa'ida is namelijk een huurleger.

http://www.whatreallyhappened.com/binladen8.jpg

Wie van de 3?
Wil de echte Osama opstaan.

:rolleyes: Ach, het doet er niet toe of hij erachter zit of niet. Schuld of onschuld maakt niet uit in dit soort situaties. Hij wordt tot dader bestempelt door de grootste machtsblok op aarde dus is hij schuldig. Of het terrecht of onterecht is doet niet terzake. Persoonlijk denk ik dat Bin laden een Walt Disney figuur is uit de Bollywood stal.

mark61
12-01-04, 17:27
Geplaatst door Daviddavid
Wat zijn joods homaten? Heb je ook islamitisch homaten? Of christenhond homaten? En wat is daar dan het verschil tussen? En is het één homaat, twee homaten? :(

Misschien zijn t wel homotomaten.