PDA

Bekijk Volledige Versie : Vaccinaties oorzaak Golfsyndroom



Joesoef
12-01-04, 09:54
Vaccinaties oorzaak Golfsyndroom

Uitgegeven: 12 januari 2004 07:05
Laatst gewijzigd: 12 januari 2004 07:52

LONDEN - Een vertrouwelijk rapport van de Britse strijdkrachten stelt dat vaccinaties de oorzaak van het zogenoemde Golfsyndroom bij militairen kunnen zijn. Volgens de Britse krant The Times maandag gaat het om de eerste officiële bevestiging van een jarenlang geuit vermoeden over de omstreden ziekte.

In het uitgelekte rapport van september 2001 stelt een medisch deskundige van het leger dat de 'geheime' inentingen voor Britse soldaten die in 1991 naar de strijd in de Golf werden gestuurd, hoogstwaarschijnlijk de reden zijn.

De luitenant-kolonel stelde namelijk verschijnselen vast bij een militair die uiteindelijk niet in de Golfregio is ingezet.

Chronische pijnen

De soldaten klagen onder meer over chronische pijnen, ademhalingsproblemen, vermoeidheid en depressies. Een deel van de medische wereld vermoedt dat de klachten te wijten zijn aan stress, het inademen van rook van brandende olievelden, pesticiden en chemicaliën en aan uranium dat in wapens in verwerkt.

Het Britse ministerie van Defensie ontkent het bestaan van het Golfsyndroom als ziekte.

mrz
12-01-04, 14:20
Is dit weer zo'n flauwe grap om mensen in slaap te laten vallen??? Sommige dingen beginnen me echt goed de keel uit te hangen more and more teringzooi.

Chronische pijnen ja bla zal allemaal best wel goddomme beetje klagen over pijn wtf is pijn nu weer voor iets als je geen pijn meer kan voelen of zeg eten en almost nothing happens fucking hell dat soort dingen is pas erg. :kwaad:

Maargoed ik verwar een zwaar ongemakkelijk gevoel na "landing op mars" met misschien gewoon beetje zwaar irritante gravel-luchtje en nog iets anders wat nog steeds door loopt te zeuren dus luister vooral niet naar mij maybe. :auw:

Disclaimer: Nee ik heb het dus niet tegen mensen met golfsyndroom of mensen die wakker proberen te houden. :moe: