PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikaanse helikopter stort neer in Irak



Blade20
13-01-04, 12:21
Amerikaanse helikopter stort neer in Irak

Gepost door Arno (Nolius) - dinsdag 13 januari 2004 @ 12:47 - Bron: Trouw (ANP)

Ten weste van de Iraakse hoofdstad Bagdad is vanmorgen rond 07:30 uur Nederlandse tijd een Apache-gevechtshelikopter van de Amerikanen neergestort. Dat heeft een woordvoerder van het Amerikaanse leger bekendgemaakt. Hoe het kon gebeuren is niet bekend. Ook weet men nog niks over het aantal slachtoffers.

De helikopter kwam neer nabij de stad Habbaniya, ongeveer tachtig kilometer ten westen van Bagdad. In deze regio zijn al vaker aanvallen geweest op de coalitietroepen. De Amerikanen raakten eerder dit jaar al twee helikopters kwijt in het gebied. Vorige week stortte een Black Hawk helikopter neer waarbij alle zeven militairen aan boord omkwamen.

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=37087

Blade20
13-01-04, 12:21
Ik dacht, ik zal hem maar neerplaatsen voordat zo'n figuur als Hudhaifa hem post......

Zwarte Schaap
13-01-04, 13:28
Geplaatst door Blade20
Ik dacht, ik zal hem maar neerplaatsen voordat zo'n figuur als Hudhaifa hem post......

Wat is het verschil dan?

Julien
13-01-04, 13:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat is het verschil dan?

3 keer raden hoe dan de "neutrale" topictitel er uit had gezien! :p

iets van "racistische zionistische blanke christelijke discriminerende kruisvaarders vliegtuig gelukkig neegestort"

:D

Daviddavid
13-01-04, 13:36
Tja, hoogdravende welbespraaktheid is ook een vak.

Zwarte Schaap
13-01-04, 13:46
Geplaatst door Julien
3 keer raden hoe dan de "neutrale" topictitel er uit had gezien! :p

iets van "racistische zionistische blanke christelijke discriminerende kruisvaarders vliegtuig gelukkig neegestort"

:D

Het zou ook kloppen als hij dat schreef,l alleen zou hij waarschijnlijk neergehaald hebben geschreven in plaats van neergestort. Maar anyhow voor het nieuwsinhoud maakt het niets uit.

Zwarte Schaap
13-01-04, 13:48
A US Apache helicopter has crashed west of Baghdad but both crew members have survived.

The helicopter, which usually carries a crew of two, crashed on Tuesday at around 9:30 a.m (06:30 GMT) near the town of Habbaniya, about 80 km west of the capital, a US military spokesman said.

Witnesses in the area said the Apache, an attack helicopter, appeared to have been hit by ground fire.

"Our initial information tells us that it is possible that the helicopter was downed by or at least was struck by enemy fire, said a military spokesman in Baghdad.

The spokesman said both crew members were alive, but he did not know if they were injured.

He added the incident was in the 82nd Airborne Division's area of operations, which covers the resistance-active Al-Anbar province where two helicopters have been shot down by resistance fire since 2 January.

On 9 January, nine US soldiers were killed when their Blackhawk helicopter was shot down in Falluja.

In November, 17 US soldiers were killed when two Black Hawks collided near the northern city of Mosul after they came under attack.

Bron: Een gedeelte uit Al jazeera van vandaag.

Julien
13-01-04, 13:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het zou ook kloppen als hij dat schreef,l alleen zou hij waarschijnlijk neergehaald hebben geschreven in plaats van neergestort. Maar anyhow voor het nieuwsinhoud maakt het niets uit.

nou om deze woorden bij alles wat amerikaans of joods is er bij te halen, wordt op den duur erg ongeloofwaardig.

wie weet zat er in dat vliegtuig wel een Marokkaanse Amerikaan??
waarom zouden alle amerikanen zionistisch of racistisch zijn?

Zwarte Schaap
13-01-04, 13:56
Geplaatst door Julien
nou om deze woorden bij alles wat amerikaans of joods is er bij te halen, wordt op den duur erg ongeloofwaardig.

wie weet zat er in dat vliegtuig wel een Marokkaanse Amerikaan??
waarom zouden alle amerikanen zionistisch of racistisch zijn?
Het gaat om het systeem. De rest is kannonenvlees.

Blade20
13-01-04, 14:50
Geplaatst door Julien
3 keer raden hoe dan de "neutrale" topictitel er uit had gezien! :p

iets van "racistische zionistische blanke christelijke discriminerende kruisvaarders vliegtuig gelukkig neegestort"

:D

En vergeet dan vooral niet die onterechte duim omhoog wat er meestal bij komt. Zieke figuren....

Al Sawt
13-01-04, 16:09
Geplaatst door Polet
Ik heb al meer gezegd.
Geef dat land aan de koerden, die zijn al lang genoeg door de
arabieren vertrapt en vernedert. Ik heb al meer gezegd.
Geef dat land aan de Palestijnen, die zijn al lang genoeg door de
Joden vertrapt en vernedert.