PDA

Bekijk Volledige Versie : Brahim Bourzik krijgt poederbrief



TonH
14-01-04, 09:49
GroenLinks Rotterdam krijgt poederbrief


ROTTERDAM (ANP) - Op de fractiekamer van GroenLinks in het stadhuis van Rotterdam is dinsdagochtend een poederbrief bezorgd. De brief was geadresseerd aan gemeenteraadslid Brahim Bourzik, bevestigde woensdag een woordvoerster van de fractie.

Een medewerker van GroenLinks die de brief opende, schakelde direct de beveiliging in. De politie in Rotterdam onderzoekt de zaak. Bourzik en de andere raadsleden van GroenLinks liggen al een tijd onder vuur. De leden van de partij eisten vorige week hun vertrek. Fractievoorzitter Bea Kruse stapte maandag op.

Datum: 14-01-2004 09:54 Bron: ANP

En we worden steeds volwassener in dit land. Gek he, dat jongeren daar een voorbeeld aan nemen... :boos:

taouanza
14-01-04, 10:25
Is dit nou net zo erg als het bedreigen van Wilders?

~Panthera~
14-01-04, 10:40
Geplaatst door TonH
En we worden steeds volwassener in dit land. Gek he, dat jongeren daar een voorbeeld aan nemen... :boos:
-----------------

Ik verbaas me nergens meer over.
Kinderen krijgen met de paplepel geweld ingegoten.
Je schiet toch iemand neer op tv, en die staat daarna toch gewoon weer op ?? leert een kind al vanaf zijn vierde. :moe:

Trouwens; wanneer wordt er een stille tocht gehouden voor die 1500 kinderen die per JAAR worden doodgeslagen door blanke autochtone "geweldige ouders" ??? :duivels:
Hoor ik niks over.
Is ook MOORD.

O ja; sorry, dat zijn MAAR kinderen, niet zo belangrijk. :moe:
Vergat ik even.