PDA

Bekijk Volledige Versie : Actie van een aantal weblogs.



Tomas
14-01-04, 10:57
Hans van Wieren

Hans van Wieren is overleden. De 49-jarige docent van het Haagse Stevin College werd gisteren op lafhartige wijze door het hoofd geschoten door de 17-jarige Murat D. Daar de drie grootste Nederlandse weblogs veel jongeren trekken, hebben zij besloten een dag lang op zwart te gaan, als signaal dat het zo niet langer kan. Ruzie los je op door met elkaar in discussie te gaan, niet door geweld.

(c) www.geenstijl.nl



Wat bedoelen ze hier nu mee?

Vinden ze nu dat ze zelf als weblog mede verantwoordelijk zijn voor de sfeer van geweld of gewoon als een soort moment van bezinning voor jongeren?

En heeft dit zin?

Mill
14-01-04, 11:01
Ik denk het laatste. Plus dat ze denk ik gewoon even geen zin hebben om lollige berichtjes te posten.

Of het zin heeft? Nee.

Joesoef
14-01-04, 11:02
Geplaatst door Tomas


(c) www.geenstijl.nl
[/i]

Mag ik niet komen van mijn baas :



HTTP Error
Status : 403 Forbidden


Description : Organizational policies prohibit access to this page.


Note : If necessary, please contact your Systems Administrator for resolution.



Momenteel zeer interresant zijn nieuwsgroepen zoals nl.politiek. De honden lusten geen brood van wat daar wordt geschreven. De witte huthaifa's in het kwadraat.

nl-x
14-01-04, 11:05
Een sfeer hebben ze zeker wel helpen creeeren. De nekschoten(tm) en de 'val jij maar lekker dood' e-card van GS laten niet veel te raden over.

Echter vind ik het niet zo een gekke actie. Het zet aan tot even meer denken.

Alleen jammer dat die websites het alleen voor de show doen. Als je op het zwarte scherm op de site klikt, dan ga je door naar een index2 en kan je gewoon de website op :| Zwak vind ik dat.

Tomas
14-01-04, 11:05
Geplaatst door Joesoef
Mag ik niet komen van mijn baas :


Meer staat er ook niet vandaag. Dus je mist niks.


Momenteel zeer interresant zijn nieuwsgroepen zoals nl.politiek. De honden lusten geen brood van wat daar wordt geschreven. De witte huthaifa's in het kwadraat.

Plaats 's een link als je wilt.

nl-x
14-01-04, 11:06
Geplaatst door Joesoef
Mag ik niet komen van mijn baas :



HTTP Error
Status : 403 Forbidden


Description : Organizational policies prohibit access to this page.


Note : If necessary, please contact your Systems Administrator for resolution.



Momenteel zeer interresant zijn nieuwsgroepen zoals nl.politiek. De honden lusten geen brood van wat daar wordt geschreven. De witte huthaifa's in het kwadraat.

Welke provider heb jij ? Vertel vertel.

Ik vind het trouewns niet gek dat GS bij sommige providers op de ban staat. Veel fokkin racisten daar.

nl-x
14-01-04, 11:09
Ook nog zo een leuke GS e-card :| hier (http://www.geenstijl.nl/ecards/images/ecard7.jpg)

Joesoef
14-01-04, 11:49
Geplaatst door nl-x
Welke provider heb jij ?


Ze draaien hier corporate xs4all dsl met novell bordermanager....

Joesoef
14-01-04, 11:50
Geplaatst door Tomas

Plaats 's een link als je wilt.

Nieuwsgroepen zijn helemaal taboe op dit bedrijfsnetwerk verveeld, ik zal vanavond ff wat plakken...

et_2000nl
14-01-04, 12:00
Kwam er wel iets tegen op GS hoe je zelf je parkeerkaartjes kunt printen..... Vet cool.... :blij:

Sjakie
14-01-04, 12:23
Geplaatst door et_2000nl
Kwam er wel iets tegen op GS hoe je zelf je parkeerkaartjes kunt printen..... Vet cool.... :blij:

Link? :D

$J@K|€

et_2000nl
14-01-04, 12:36
Geplaatst door Sjakie
Link? :D

$J@K|€

Via PM, de meeste links op GS waren dood.... Uiteindenlijk toch gevonden....

barfly
14-01-04, 12:43
Geplaatst door Joesoef
Mag ik niet komen van mijn baas :



HTTP Error
Status : 403 Forbidden


Description : Organizational policies prohibit access to this page.


Note : If necessary, please contact your Systems Administrator for resolution.



Momenteel zeer interresant zijn nieuwsgroepen zoals nl.politiek. De honden lusten geen brood van wat daar wordt geschreven. De witte huthaifa's in het kwadraat.

Ben ik ff blij dat ik de it' er ben hier :hihi:

nl.politiek heb ik allang geleden unsubscribed...Wat een enorm gehalte randdebielen daar... :moe:

sadeeQ
14-01-04, 18:35
Geplaatst door barfly

Wat een enorm gehalte randdebielen daar... :moe:

zo mag je niet over an3sdej praten :zozo: