PDA

Bekijk Volledige Versie : wonderen van de islam



elbali
14-01-04, 11:40
In sudan, nigeria was een jongen van 5 die woonde in een christelijk dorp , Hij had de koran nooit gelezen maar hij kon hem van a tot z op zeggen , en als ze vroegem weet je waar je het over hebt zei die nee.
Later vonden arabishe boeren in een ander land , een tomaat die er vreemd uitzag , maar toen ze hem open sneden zagen allah in het arabisch geschreven

zijn dit geen wonderen van de islam .
als de westerse media dit open en eerlijk doorspeeld door de wereld , zullen velen nieuwe moslims aansluitem.

Jammer hoor

Blade20
14-01-04, 11:43
Geplaatst door elbali
In sudan, nigeria was een jongen van 5 die woonde in een christelijk dorp , Hij had de koran nooit gelezen maar hij kon hem van a tot z op zeggen , en als ze vroegem weet je waar je het over hebt zei die nee.
Later vonden arabishe boeren in een ander land , een tomaat die er vreemd uitzag , maar toen ze hem open sneden zagen allah in het arabisch geschreven

zijn dit geen wonderen van de islam .
als de westerse media dit open en eerlijk doorspeeld door de wereld , zullen velen nieuwe moslims aansluitem.

Jammer hoor

Dergelijke wonderen hebben de Christenen ook.... Ik weet niet meer precies wat het was, maar, maar het had ook wat met een kind en een Christenlijke heilige te maken.

Allemaal b*llsh*t waar de doorsnee mens tegenwoordig veel te nuchter voor is.

et_2000nl
14-01-04, 11:46
Er kwam een man een keer per jaar uit Spanje. Die deelde kadootjes uit....

jaja
14-01-04, 11:46
Geplaatst door elbali
In sudan, nigeria wan een jongen van 5 die woonde in een christelijk dorp , Hij had de koran nooit gelezen maar hij kon hem van a tot z op zeggen , en als ze vroegem weet je waar je het over hebt zei die nee.
Later vonden arabishe boeren in een ander land , een tomaat die er vreems uitzag , maar toen ze hem open sneden zagen allah in het arabisch

zijn dit geen wonderen van de islam .
als de westerse media dit open en eerlijk doorspeeld door de wereld , zullen velen nieuwe moslims aansluitem.

Jammer hoor nee dit zijn wonderverhalen, waarvan er ook miljoenen de ronde doen over allerlei andere religies ... de waarde van dit soort verhalen wordt in de huidige westerse maatschappij vrij laag ingeschaald omdat ze - bij nader onderzoek - meestal direct weerlegt kunnen worden. Echter, kijk naar enkele verhalen over wenende Madonna's. Niet alle verhalen daarover heeft men kunnen weerleggen. De stigmata van allerlei figuren zoals Padre Pio ... en zo kan elke religie wel een waslijst samenstellen ...

Het overtuigt (soms) de gelovigen die al in de religie geloven, maar de niet-gelovigen gaan er - aantoonbaar terecht - van uit dat de verhalen waarschijnlijk verzonnen zijn of dat er een andere verklaring voor te vinden is als men maar nauwgezet onderzoek doet.

Daviddavid
14-01-04, 11:47
Vergeet Bernadette van Lourdes niet, en het geheim van Fatima. Mirakels zijn het.

:moe:

an3sdej
14-01-04, 11:49
Verzonnen verhalen om 'gelovigen' het gevoel te geven dat hun geloof wel waar moet zijn.

Bij christenen hoor je ook regelmatig dat in verre landen mensen gezen van MS, dat verlamde en verschrompelde ledematen weer aangroeien. Vreemd dat het nooit gebeurt in Nederland.

Net als dit verhaal grote kul dus :hihi:

Mill
14-01-04, 11:51
Soms als je een stuk rosbief afsnijdt, lijkt het net een doos. Dat zijn dan weer de wonderen van de hedonistische consumptiemaatschappij he.

Joesoef
14-01-04, 11:54
Mill,

Hij is 15......

Shaheed
14-01-04, 11:54
http://www.geocities.com/islamimiracles/miracles_of_Allah_Almighty.htm



http://www.islam4you.co.uk/SOA-Site/PrjtEcHo/

Goodnight
14-01-04, 11:55
Wat ik toch wel een wonder vindt is het geboorte teken op het gezichtje van dat babytje in Palestina....

Of zijn er mensen die ook dit kunnen weerleggen?

Overigens heb ik geen tekens nodig om mijn geloof in de Almachtige te versterken en vergroten.

Ik hoef alleen naar de wereld, het heelal en de mensheid ( en diens arrogantie) te kijken.

jaja
14-01-04, 11:56
Geplaatst door Shaheed
http://www.geocities.com/islamimiracles/miracles_of_Allah_Almighty.htm



http://www.islam4you.co.uk/SOA-Site/PrjtEcHo/ zoals gelovigen geloven het, andere mensen niet ...

Shaheed
14-01-04, 11:59
Geplaatst door jaja
zoals gelovigen geloven het, andere mensen niet ...

Daar heb je wel gelijk in een geloof hoef je niet te bewijzen , ik dacht laat ik die elbali even steunen zoveel negatieve kritiek is ook weer niet leuk.

Daviddavid
14-01-04, 12:00
Wat ik persoonlijk een wonder vind, is dat ik op m'n 38e nog steeds niet kaal ben, terwijl mijn opa, vader en broer op hun 18e al biljartballen waren. een mirakel van de genetica - of goeie shampoo, daar wil ik afwezen.

Als de media dit nu eens eerlijk bekend maakten, dan zouden veel meer mensen in mij geloven.

Goodnight
14-01-04, 12:01
Geplaatst door Daviddavid
Wat ik persoonlijk een wonder vind, is dat ik op m'n 38e nog steeds niet kaal ben, terwijl mijn opa, vader en broer op hun 18e al biljartballen waren. een mirakel van de genetica - of goeie shampoo, daar wil ik afwezen.

Als de media dit nu eens eerlijk bekend maakten, dan zouden veel meer mensen in mij geloven.

leuk he het geloof van anderen in het belachelijke trekken? :ego:

Tomas
14-01-04, 12:03
Geplaatst door Daviddavid
Wat ik persoonlijk een wonder vind, is dat ik op m'n 38e nog steeds niet kaal ben, terwijl mijn opa, vader en broer op hun 18e al biljartballen waren. een mirakel van de genetica - of goeie shampoo, daar wil ik afwezen.

Als de media dit nu eens eerlijk bekend maakten, dan zouden veel meer mensen in mij geloven.

't zou kunnen dat er iets mis is gegaan met je testosteron huishouding. Daar wordt je namelijk kaal van. Zijn er nog andere kenmerken die daar op wijzen?

Daviddavid
14-01-04, 12:04
Geplaatst door Goodnight
leuk he het geloof van anderen in het belachelijke trekken? :ego:

Ik trek niemands geloof in het belachelijke. alleen dat gedoe over god in een tomaat - dat vind ik ook belachelijk. Want werkelijk waar, bloedserieus gaan beweren dat de mensen massaal overstag zullen gaan voor god in een tomaat en een citerende kleuter. en dan ook nog een subtiele insinuatie erbij over de boycot van westerse pers. Dan heb je míj niet meer nodig om de boel belachelijk te maken.

Afgezien daarvan vind ik het echt een mirakel dat ik nog niet kaal ben, maar dat terzijde.

Goodnight
14-01-04, 12:07
Geplaatst door Daviddavid
ik trek niemands geloof in het belachelijke, wel gedoe over god in een tomaat. want werkelijk waar, bloedserieus gaan beweren dat de mensen massaal overstag zal gaan voor god in een tomaat. Dan heb je míj niet meer nodig om de boel belachelijk te maken.

Waarom geef je iemand niet het voordeel van de twijfel?
Misschien staat het word Allah wel in die tomaat geschreven?
Misschien zijn er wel mensen die hiervoor ovrstag gaan?
Dat kan jij toch niet bepalen?

Ik vond het ook apart toen ik die baby met het woord Allah op zijn gezicht zag....daar wil niet over te twisten wat daar stond.Nou er zullen heus wel mensen zijn die misschien moslim geworden zijn daardoor.

Dat weet jij toch niet?

Daviddavid
14-01-04, 12:11
Whatever, het zal wel. Iedereen doet maar en als mensen geestelijke troost vinden bij een tomaat - wie ben ik dan om bezwaar te maken. Troost is troost.

Ik heb alleen al die mirakels nooit zo serieus kunnen nemen, al vanaf de paashaas niet. En da's ook mijn goed recht weer.

Goodnight
14-01-04, 12:14
Geplaatst door Daviddavid
Whatever, het zal wel. Iedereen doet maar en als mensen geestelijke troost vinden bij een tomaat - wie ben ik dan om bezwaar te maken. Troost is troost.

Ik heb alleen al die mirakels nooit zo serieus kunnen nemen, al vanaf de paashaas niet. En da's ook mijn goed recht weer.


:tover:

Daviddavid
14-01-04, 12:16
Geplaatst door Goodnight
:tover:


:love:

Goodnight
14-01-04, 12:19
Geplaatst door Daviddavid
:love:

zullen we wat gaan drinken samen? :fplet:

Tomas
14-01-04, 12:20
Een kind van 15 mag je heus wel op het mogelijke onzingehalte wijzen in hetgeen hij denkt te moeten geloven.

Mensen die dit proberen te voorkomen zitten dicht tegen hersenspoelen aan te schurken.

Goodnight
14-01-04, 12:22
Geplaatst door Tomas
Een kind van 15 mag je heus wel op het mogelijke onzingehalte wijzen in hetgeen hij denkt te moeten geloven.

Mensen die dit proberen te voorkomen zitten dicht tegen hersenspoelen aan te schurken.

zullen we bij jou beginnen?
Met je 13 jaar....

Tomas
14-01-04, 12:24
Geplaatst door Goodnight
zullen we bij jou beginnen?
Met je 13 jaar....

Ga je gang.

Daviddavid
14-01-04, 12:24
Geplaatst door Goodnight
zullen we wat gaan drinken samen? :fplet:


Is goed meis, maar alleen als je dat enge hamertje thuislaat. Tomatensapje maar doen? Scheutje wodka erin, drupel tabasco, en mirakel, mirakel wat lekker.

Goodnight
14-01-04, 12:26
Geplaatst door Daviddavid
Is goed meis, maar alleen als je dat enge hamertje thuislaat. Tomatensapje maar doen? Scheutje wodka erin, drupel tabasco, en mirakel, mirakel wat lekker.

Ik laat dat hamertje wel thuis, als ik je daarmee schrik aan jaag..

geen bloody mary voor mij, ben al heel tevreden met een jus d'orange.
Vers geperst natuurlijk :ego:

Goodnight
14-01-04, 12:27
Geplaatst door Tomas
Ga je gang.

Pussycat, hierbij wijs ik je op het hoge onzingehalte van hetgeen waar jij in gelooft en beweert...

Daviddavid
14-01-04, 12:29
Geplaatst door Goodnight
Ik laat dat hamertje wel thuis, als ik je daarmee schrik aan jaag..

geen bloody mary voor mij, ben al heel tevreden met een jus d'orange.
Vers geperst natuurlijk :ego:

Name the date, the time and the place! I'll be there!

Goodnight
14-01-04, 12:31
Geplaatst door Daviddavid
Name the date, the time and the place! I'll be there!

als je iets voor mij wil veranderen??



Goodnight for President!

an3sdej
14-01-04, 12:39
Goodnight, je moest eens weten wat voor vreemde vlekken mensen op hun lijf hebben. Ik heb er vele gezien :lol:

mark61
14-01-04, 12:41
Geplaatst door elbali
In sudan, nigeria Jammer hoor

Was het nou Soedan of Nigeria? Twee gigantische landen die duizenden kilometers van elkaar liggen. Nou ja het zijn toch allemaal negers, wat maakt het uit.

mark61
14-01-04, 12:52
Geplaatst door Goodnight
Ik vond het ook apart toen ik die baby met het woord Allah op zijn gezicht zag....daar wil niet over te twisten wat daar stond.

Daar viel zeker niet over te twisten wat daar stond. Aan jou voorbij gegaan dat er `Ala stond? Ayn-lam-alif-hamza, de naam van zijn oom, die onlangs overleden was. Een Marocnlr hier heeft al opgemerkt dat het erg op henna leek.

Dat Allah was een domme opmerking van Nova.

http://www.walidin.com/baby.jpg

De hamza staat achter zijn oor.

Goodnight
14-01-04, 12:55
Geplaatst door an3sdej
Goodnight, je moest eens weten wat voor vreemde vlekken mensen op hun lijf hebben. Ik heb er vele gezien :lol:

Vertel eens Andries....
Wat stond er beschreven?

an3sdej
14-01-04, 12:56
Wat je maar erin wilt zien zie kun je er in zien.

Goodnight
14-01-04, 12:58
Geplaatst door mark61
Daar viel zeker niet over te twisten wat daar stond. Aan jou voorbij gegaan dat er `Ala stond? Ayn-lam-alif-hamza, de naam van zijn oom, die onlangs overleden was. Een Marocnlr hier heeft al opgemerkt dat het erg op henna leek.

Dat Allah was een domme opmerking van Nova.

http://www.walidin.com/baby.jpg

De hamza staat achter zijn oor.

voor mijn part stond er Pete...
Ik vind het apart.

En inderdaad nu je het zegt...vond het al vreemd dat zijn oom Allah zou heten....

mark61
14-01-04, 13:01
Geplaatst door Goodnight
voor mijn part stond er Pete...
Ik vind het apart.

En inderdaad nu je het zegt...vond het al vreemd dat zijn oom Allah zou heten....

Pete als islamitisch wonder. Maar nu je het zegt, iemand moet mij nog eens uitleggen waarom in sommige landen mensen gewoon Mohammed kunnen heten terwijl dat in andere landen absoluut taboe is. Omdat je dan wel eens de neiging zou kunnen hebben 'M. is een zak' te zeggen.

Wie o wie?

PS Het Arabisch kent geen p. Farsi wel.

Goodnight
14-01-04, 13:07
Geplaatst door mark61
Pete als islamitisch wonder. Maar nu je het zegt, iemand moet mij nog eens uitleggen waarom in sommige landen mensen gewoon Mohammed kunnen heten terwijl dat in andere landen absoluut taboe is. Omdat je dan wel eens de neiging zou kunnen hebben 'M. is een zak' te zeggen.

Wie o wie?

PS Het Arabisch kent geen p. Farsi wel.

Tfoe...een nederlander die mij het arabisch moet leren...

ik kom niet verder dan Alief ,alba.

Ik kende overigens een jongetjes dat Islam heette....
Maar niemand kan zijn of haar kind Allah noemen.
Bij alle namen van Allah, moet er Abdel ( dienaar) voor staan.

Welke landen mag je je zoon dan geen MOhammed noemen?

mark61
14-01-04, 13:15
Geplaatst door Goodnight
Tfoe...een nederlander die mij het arabisch moet leren...

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.


ik kom niet verder dan Alief ,alba.

Wat is alba?


Ik kende overigens een jongetjes dat Islam heette....
Maar niemand kan zijn of haar kind Allah noemen.
Bij alle namen van Allah, moet er Abdel ( dienaar) voor staan.

Ik weet het, daar hejje er 99 van. Tzou wat moois worden als je je kind de naam van God gaf.


Welke landen mag je je zoon dan geen MOhammed noemen?

O.a. Turkije. Mahmud, OK. Mehmet, OK. En sommige bedoeďenen. Maar ik heb er geen studie van gemaakt.

Net zoals je in NL je kind geen Jezus kan noemen. Geloof ik. In Spanje vinden ze t prima.

Goodnight
14-01-04, 13:22
Geplaatst door mark61
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Wat is alba?

Net zoals je in NL je kind geen Jezus kan noemen. Geloof ik. In Spanje vinden ze t prima.

Zie je wel dat er wonderen bestaan?


Da bedoel ik dus...ik kom dus niet verder dan Alief

Jezus...is omdat het niet zo euhm...nice klinkt..maar volgens mij is niet verboden toch?
Kan me niet voorstellen bij een land als Nederland...

Jezus heb je ook in Arabische landen: Isa...

Blade20
14-01-04, 13:24
Geplaatst door an3sdej
Goodnight, je moest eens weten wat voor vreemde vlekken mensen op hun lijf hebben. Ik heb er vele gezien :lol:

Kijk, dat bedoel ik.

Ik krijg rode vlekken van aanraking met water, is dat ook een teken van god, Of komt het doordat ik een huidallergie heb. :hihi:

mark61
14-01-04, 13:31
Geplaatst door Goodnight
Zie je wel dat er wonderen bestaan?


Da bedoel ik dus...ik kom dus niet verder dan Alief

Ga s Arabisch leren. Het schrift dan, ik neem aan dat je het wel spreekt. Dr gaat een wereld voor je open. Niet dat ik Arabisch ken, maar net genoeg om het boeiend te vinden.