PDA

Bekijk Volledige Versie : moeder geeft haar leven voor de bevrijding van de islamitiche heilige Plaatsen!!

yahya ayash
14-01-04, 14:43
Palestinian mother of two carries out suicide attack at Gaza Strip Crossing: Four Israelis dead
14-01-2004, 12:38

A Palestinian suicide bomber set off an explosion Wednesday at the main crossing between Israel and the Gaza Strip, killing at least four soldiers, Israeli officials and radio said. At least eight other people were wounded.

Israeli media reported the bombing was carried out by a female suicide bomber. Palestinian witnesses said a woman waiting to pass through to the Israeli side blew herself up.

The crossing is the main entry point into Israel for thousands of Palestinian workers. At the time of the blast, there were few Palestinian workers in the area, Israeli officials said.

Hamas and Al Aqsa Martyrs Brigade jointly claimed responsibility for the attack, Reuters reported. The bomber was identified as Rim Saleh a Riyashi, 21, a Hamas activist from Gaza and mother of two children.

Hamas, vowing to launch more attacks, said it dispatched a woman suicide bomber for the first time, in order to counter Israeli security precautions.

"For the first time (Hamas) used a female fighter and not a male fighter and that was a new development in resistance against the enemy," Hamas founder Sheikh Ahmed Yassin told Reuters. "Resistance will esclate against this enemy (Israel) until they leave our land and homeland."

Palestinian Prime Minister Ahmed Qurei reacted to the bombing by saying that continued Israeli attacks and restrictions on the Palestinians are leading "to more escalation on both sides."

David Baker, an official in the Israeli Prime Minister's office, said the bombing proved that "the Palestinian terrorists not only have blatant disregard for Israeli lives but an equally blatant disregard for their own economic interests."

Moge Allah haar belonen voor deze moedige verzetsdaad en het Paradijs bdoen binnengaan en haar in het gezelschap brengen van de Profeten en Vromen.

Wa salamu álla man ittaba lhoeda .

Shaheed
14-01-04, 14:54
Allah oe akbar!!!

Tha Girl
14-01-04, 15:07
Dit was helemaal niet de eerste zelfmoordaanslag door een vrouw. De eerste was Waffa Idris, 27 jaar en kinderloos. Daarna volgde nog 3 andere vrouwen.

Da Girl

lennart
14-01-04, 15:11
Geplaatst door Tha Girl
Dit was helemaal niet de eerste zelfmoordaanslag door een vrouw. De eerste was Waffa Idris, 27 jaar en kinderloos. Daarna volgde nog 3 andere vrouwen.

Da Girl

Wel de eerste van Hamas.

mark61
14-01-04, 15:12
En haar kinderen?

Blade20
14-01-04, 15:19
Geplaatst door mark61
En haar kinderen?

Tja, daar zit haar familie nu mee opgescheept.
Dus nu moeten die nog harder werken omdat ze nog meer monden moeten voeden.

Ja, ze heeft echt goed nagedacht over de gevolgen van haar daad. :jammer:

Overigens, die duim omhoog is een belediging voor andere religies en vrede in het algemeen.

loos
14-01-04, 15:19
Fanatisme ad absurdum.

Wegens psychische instabiliteit is het niet verantwoord Palestijnen de macht over een eigen staat te geven.

lennart
14-01-04, 15:21
Geplaatst door mark61
En haar kinderen?

Reken er maar op dat die worden opgevangen door Hamas.

loos
14-01-04, 15:26
Geplaatst door lennart

Ach, hoe edelmoedig van de hersenspoelers.....

Dutchguy
14-01-04, 15:29
1 Palestijnse en 4 Israeliers dood. Veel nabestaanden die geliefden voor eeuwig weggerukt zien worden. Kinderen zonder moeder.

Hier is niets goddelijks aan, dit is duivels.

Joesoef
14-01-04, 15:33
:kotsen:

~Panthera~
14-01-04, 15:33
Geplaatst door Dutchguy
1 Palestijnse en 4 Israeliers dood. Veel nabestaanden die geliefden voor eeuwig weggerukt zien worden. Kinderen zonder moeder.

Hier is niets goddelijks aan, dit is duivels.
------------------------------

Of misschien een vleugje wanhoop, na 50 jaar bezetting ?
Who am I.............?

Tomas
14-01-04, 15:36
Geplaatst door goddeloos
Wegens psychische instabiliteit is het niet verantwoord Palestijnen de macht over een eigen staat te geven.

En wat denk je, is het aangeboren of is het een gevolg van de omstandigheden die instabiliteit?

elbali
14-01-04, 15:40
quote:

moeten ze dan altijd onderdrukt door de israelish worden?

Tha Girl
14-01-04, 15:59
Geplaatst door lennart
Wel de eerste van Hamas.

Als het goed is doe je het voor een 1 doel, er waren haar 4 voor met hetzelfde doel.

Da Girl

mark61
14-01-04, 16:03
Geplaatst door lennart

Zouden die kinderen dat ook leuk vinden?

elbali
14-01-04, 16:06
Als je een trauma hebt dan leef je half , je leeft met zoveel pijn dat je dood wilt. dus ga je naar hammas

observer
14-01-04, 16:08
Geplaatst door mark61
Zouden die kinderen dat ook leuk vinden? niets wat een paar jaar indoctrinatie niet kan verhelpen :stomp:

lennart
14-01-04, 19:15
Geplaatst door David17
Worden die ook fijn opgeleid tot suicide bombers. :terrorist

Family Business?

Maar dat gaat er dus vanuit dat Israel Palestina nog 15 jaar bezet. Daar ga ik niet van uit.

lennart
14-01-04, 19:16
Geplaatst door Tha Girl
Als het goed is doe je het voor een 1 doel, er waren haar 4 voor met hetzelfde doel.

Da Girl

Opzich opmerkelijk omdat Hamas normaal gesproken niet zo feministisch is ingesteld.

David17
14-01-04, 19:17
Geplaatst door Tha Girl

Da Girl

En welk doel is dat dan? Ik zag op tv dat Israel direct geen Palestijnen meer toelaat, die sinds kort weer Israel inmochten voor werk. Moeten die nu noodgedwongen naar Hamas om hun families te voeden? Is dat het doel?

Julien
14-01-04, 19:18
ziek. maar goed weer een zelfmoordterrorist minder..

ik heb medelijden met de families van de onschuldige joodse doden en die kinderen van die terroriste.

Tafrout
14-01-04, 19:18
Geplaatst door lennart
Family Business?

Maar dat gaat er dus vanuit dat Israel Palestina nog 15 jaar bezet. Daar ga ik niet van uit.

waarom zou je daar niet vanuit gaan. ik denk dat de bezetting zeker zal voortduren. Wie gaat de Israeliers tegenhouden?

David17
14-01-04, 19:20
Geplaatst door lennart

De meeste Israelisch en Palestijnen ook niet.

Al Sawt
14-01-04, 19:21
Geplaatst door David17
En welk doel is dat dan? Ik zag op tv dat Israel direct geen Palestijnen meer toelaat, die sinds kort weer Israel inmochten voor werk. Moeten die nu noodgedwongen naar Hamas om hun families te voeden? Is dat het doel? Dus die handvol Palestijnen die in Israel laag betaalde werk zouden krijgen, zouden zonder die aanslag hun Families kunnen voeden? Besef je dat ze al jaren zonder werk zitten, dankzij de misdadige bezetting?

lennart
14-01-04, 19:23
Geplaatst door Tafrout
waarom zou je daar niet vanuit gaan. ik denk dat de bezetting zeker zal voortduren. Wie gaat de Israeliers tegenhouden?

Geschiedenis.

De andere mogelijkheid is natuurlijk dat de Israeli over 15 jaar de Gaza strook heeft geveegd van ongewilde elementen.

lennart
14-01-04, 19:23
Geplaatst door Julien
ik heb medelijden met de families van de onschuldige joodse doden.

Gewoon 4 Israelische soldaten hoor.

David17
14-01-04, 19:29
Geplaatst door Al Sawt
Dus die handvol Palestijnen die in Israel laag betaalde werk zouden krijgen, zouden zonder die aanslag hun Families kunnen voeden? Besef je dat ze al jaren zonder werk zitten, dankzij de misdadige bezetting?

Je weet er waarschijnlijk meer van, maar op de BBC zeiden ze dat het om dagelijks duizenden Palestijnen ging. Worden die lui gedwongen dan om daar te werken? Dat wist ik niet.

Al Sawt
14-01-04, 20:22
Geplaatst door David17
Je weet er waarschijnlijk meer van, maar op de BBC zeiden ze dat het om dagelijks duizenden Palestijnen ging. Worden die lui gedwongen dan om daar te werken? Dat wist ik niet. En of dat ze gedwongen worden. Door de bezetting en blokkades, is de Palestijnse economie ingestort. Daarom zullen mensen gedwongen worden, om als desnoods goedkope knechten elders te werk gaan.

Chaya
14-01-04, 22:04
Ik begrijp niet hoe mensen de dood van onschuldige mensen kunnen toejuichen. :( :jammer:

Arvid
14-01-04, 22:18
Geplaatst door Chaya
Ik begrijp niet hoe mensen de dood van onschuldige mensen kunnen toejuichen. :( :jammer:

soldaten die land bezetten zijn niet onschuldig.

Chaya
14-01-04, 22:25
Geplaatst door Arvid
soldaten die land bezetten zijn niet onschuldig.

En Israelische burgers?
Trouwens, die soldaten vervullen alleen maar hun dienstplicht. Volgens de berichten was dit grenspolitie. Die doen gewoon hun werk.

sadeeQ
14-01-04, 22:32
Geplaatst door Chaya
En Israelische burgers?
Trouwens, die soldaten vervullen alleen maar hun dienstplicht. Volgens de berichten was dit grenspolitie. Die doen gewoon hun werk.

die palestijnen doen ook hun plicht maar.namelijk die rovers bestrijden :bril:

Arvid
14-01-04, 22:32
Geplaatst door Chaya
En Israelische burgers?

Burgers vind ik geen schuldig doel.
Soldaten of grenspolitie, dat zijn mensen die VRIJWILLIG in het leger land BEZETTEN --> rechtmatig doel.
Net zoals Amerikaanse soldaten in Irak, pech voor hun dat ze opgeblazen worden, maar dan moet je maar niet ONRECHTMATIG en VRIJWILLIG land BEZETTEN.

Chaya
14-01-04, 22:36
Geplaatst door Arvid
Soldaten of grenspolitie, dat zijn mensen die VRIJWILLIG in het leger land BEZETTEN --> rechtmatig doel.
Net zoals Amerikaanse soldaten in Irak, pech voor hun dat ze opgeblazen worden, maar dan moet je maar niet ONRECHTMATIG en VRIJWILLIG land BEZETTEN.

Ok, dus je vindt dat aanslagen op burgers niet mogen? Dan zijn we het daar over eens.

David17
14-01-04, 22:41
Geplaatst door Al Sawt
En of dat ze gedwongen worden. Door de bezetting en blokkades, is de Palestijnse economie ingestort. Daarom zullen mensen gedwongen worden, om als desnoods goedkope knechten elders te werk gaan.

Worden ze dan ook 'geblokkeerd' door de omringende arabische landen? Dat is dan wel raar, kunnen die landen dan niet helpen (economisch). Ik dacht dat er heel veel geld vanuit verschillende landen en organisaties naar de Palestijnen gestuurd werd (Europa, Saudi-Arabia, etc...). Komt dat geld niet bij de gewone Palestijn dan? Daar moeten ze wat aan doen!

Ik vind het maar raar dat ze dat kunnen doen, die Palestijnen dwingen om in Israel te gaan werken, als slaven. Slepen ze ze gewoon uit hun huizen ofzo? Zeggen ze gewoon: meekomen, jij gaat vandaag daar en daar werken...?

Chaya
14-01-04, 22:41
Geplaatst door Arvid

Verder vind ik dat je gewoon geen VREUGDE mag hebben om de dood van andere mensen. Ook al beschouw je ze als je vijand.
Als gevolg van deze aanslag zijn er nu wel levens verwoest. Daar MAG je niet blij om zijn.

sadeeQ
14-01-04, 22:42
Geplaatst door David17
Worden ze dan ook 'geblokkeerd' door de omringende arabische landen? Dat is dan wel raar, kunnen die landen dan niet helpen (economisch). Ik dacht dat er heel veel geld vanuit verschillende landen en organisaties naar de Palestijnen gestuurd werd (Europa, Saudi-Arabia, etc...). Komt dat geld niet bij de gewone Palestijn dan? Daar moeten ze wat aan doen!

Ik vind het maar raar dat ze dat kunnen doen, die Palestijnen dwingen om in Israel te gaan werken, als slaven. Slepen ze ze gewoon uit hun huizen ofzo? Zeggen ze gewoon: meekomen, jij gaat vandaag daar en daar werken...?

:hihi: die 17 staat zeker voor je IQ :hihi: :hihi:

David17
14-01-04, 22:47
Geplaatst door sadeeQ

:hihi:

Arvid
14-01-04, 22:58
Geplaatst door Chaya
Verder vind ik dat je gewoon geen VREUGDE mag hebben om de dood van andere mensen. Ook al beschouw je ze als je vijand.
Als gevolg van deze aanslag zijn er nu wel levens verwoest. Daar MAG je niet blij om zijn.

Wie zegt dat ik vreugde heb? Wie zegt dat ik ze beschouw als mijn vijand? Wie zijn "ze"? Lekkere vooroordelen heb jij.

Chaya
14-01-04, 23:00
Geplaatst door Arvid
Wie zegt dat ik vreugde heb? Wie zegt dat ik ze beschouw als mijn vijand? Wie zijn "ze"? Lekkere vooroordelen heb jij.

Ik had het niet per se over jou, maar over degene die dit topic gestart is en er een :duim: bij gezet had, en degenen die er op gereageerd hebben op een manier die duidelijk als vreugde bestempeld kan worden. "ze", nou neem nou sadeeq, die heeft het over k. zionisten, ik wil het niet eens herhalen!

Arvid
14-01-04, 23:01
Geplaatst door Chaya
Ok, dus je vindt dat aanslagen op burgers niet mogen? Dan zijn we het daar over eens.

Niet helemaal. Volwassen burgers die VRIJWILLIG op BEZET gebied wonen, zijn wel schuldig. Hun kinderen niet, die hebben geen keuze.

loos
14-01-04, 23:05
Geplaatst door sadeeQ

Ja, zo'n geweldig geestrijke en inhoudelijke reactie is een stuk gemakkelijker dan een poging doen om te verklaren waarom de Arabische wereld met al z'n olierijkdommen er maar niet in geslaagd is de Palestijnen enige economische basis te bieden. Is er misschien sprake van een 'Verelendungs'-agenda?

Chaya
14-01-04, 23:20
Geplaatst door goddeloos
Ja, zo'n geweldig geestrijke en inhoudelijke reactie is een stuk gemakkelijker dan een poging doen om te verklaren waarom de Arabische wereld met al z'n olierijkdommen er maar niet in geslaagd is de Palestijnen enige economische basis te bieden. Is er misschien sprake van een 'Verelendungs'-agenda?

Ik zou je niet kunnen tegenspreken goddeloos. Anderen ook niet blijkbaar. Maar IK heb er geen problemen mee dat ik je niet tegen kan spreken. Je hebt hier gewoon gelijk.
:wohaa:

sadeeQ
14-01-04, 23:21
Geplaatst door goddeloos

:giechel: :giechel:

datzelfde vraag kun je ook aan de nederlanders vragen waarom ze de WO ll joden in nazi concentratie kampen geen hulp hebben aangeboden om een economische bestaan op te bouwen in nazi kampen.

Chaya
14-01-04, 23:24
Geplaatst door sadeeQ

datzelfde vraag kun je ook aan de nederlanders vragen waarom ze de WO ll joden in nazi concentratie kampen geen hulp hebben aangeboden om een economische bestaan op te bouwen in nazi kampen.

Doe even normaal. :kwaad:

Chaya
14-01-04, 23:33
Geplaatst door sadeeQ
:fucyc: wat is normaal lieve schat

wou je me soms vertellen dat palestijnen in bezette gebieden meer vrijheden hebben dan de joden in nazi kampen? :corcky:

Ach, joden werden vergast, Palestijnen kunnen werken, naar school, opleiding volgen, krijgen hulp en geld van de EU, VS, Australie etc. (en een superklein beetje van Arabische landen) en van Israel.

Tja, what't the difference? :verward: :mad:

loos
14-01-04, 23:34
Geplaatst door sadeeQ

Wat knap bedacht zeg!

Petje af voor deze verpletterende vondst.

Misschien net zoiets als:
Analfabeet uit land M. gaat op kosten van land N. studeren en anderszins uit de ruif van land N. eten, en gaat vervolgens de zielepieten in land M. niet helpen met de in land N. opgedane vaardigheden, die land M. misschien ook een beetje ontwikkeling zouden kunnen brengen.

sadeeQ
14-01-04, 23:37
Geplaatst door goddeloos
Wat knap bedacht zeg!

Petje af voor deze verpletterende vondst.

Misschien net zoiets als:
Analfabeet uit land M. gaat op kosten van land N. studeren en anderszins uit de ruif van land N. eten, en gaat vervolgens de zielepieten in land M. niet helpen met de in land N. opgedane vaardigheden, die land M. misschien ook een beetje ontwikkeling zouden kunnen brengen.

inderdaad

Sadeeq let graag op je uitspraken! {lalla_fatoes}

Chaya
14-01-04, 23:38
Geplaatst door sadeeQ
inderdaad

Je snapt er werkelijk niks van he? :hihi:

sadeeQ
14-01-04, 23:40
Geplaatst door Chaya
Je snapt er werkelijk niks van he? :hihi:

:fpotver: echt waar :alien:

:droef: zie je wel, nooit meer diepvries pizza's vreten :jumping:

Al Sawt
15-01-04, 01:20
Geplaatst door Chaya
Ik begrijp niet hoe mensen de dood van onschuldige mensen kunnen toejuichen. :( :jammer: Of de bezetting legitimeren.

Al Sawt
15-01-04, 01:23
Geplaatst door Chaya
En Israelische burgers?
Trouwens, die soldaten vervullen alleen maar hun dienstplicht. Volgens de berichten was dit grenspolitie. Die doen gewoon hun werk. Volgens internationale recht, moeten soldaten dergelijke (dienst)plicht weigeren. Doen ze dat niet, dan zijn zij persoonlijk medeschuldig aan de bezetting. En een legitieme doelwit!

Al Sawt
15-01-04, 01:25
Geplaatst door David17

Ik vind het maar raar dat ze dat kunnen doen, die Palestijnen dwingen om in Israel te gaan werken, als slaven. Slepen ze ze gewoon uit hun huizen ofzo? Zeggen ze gewoon: meekomen, jij gaat vandaag daar en daar werken...? Kun je mij eventjes haarfijn uitleggen, waarom de EU en de VN Israel onderdruk zetten om Palestijns geld weer vrij te geven? Of zit je hier gewoon uit je nek te kletsen?

David17
15-01-04, 01:35
Geplaatst door Al Sawt
Kun je mij eventjes haarfijn uitleggen, waarom de EU en de VN Israel onderdruk zetten om Palestijns geld weer vrij te geven? Of zit je hier gewoon uit je nek te kletsen?

Gaat al het geld naar Israel dan? Volgens de krant is er ook een berg geld bij Arafat terecht gekomen, hebben de Israelisch dat ingepikt? Ik stelde slechts enkele vragen.... Weet iemand hier hoe het echt zit? Of zitten jullie hier gewoon uit jullie nek te kletsen?

Al Sawt
15-01-04, 02:00
Geplaatst door David17
Gaat al het geld naar Israel dan? Volgens de krant is er ook een berg geld bij Arafat terecht gekomen, hebben de Israelisch dat ingepikt? Ik stelde slechts enkele vragen.... Weet iemand hier hoe het echt zit? Of zitten jullie hier gewoon uit jullie nek te kletsen? Nee jij bent de enigste die uit zijn nek kletst.

Want de zogenaamde geld die Arafat in zijn eigen zakken gestopt heeft, is voor de 2e Intifada gebeurt. Zonder dat de geldstroom naar de PA, door Israel tegen gehouden werdt.

En het geld gaat niet rechtstreeks naar de Palestijnse Autoriteiten, maar eerst naar Israel of althans naar fondsen die onder haar controle staan.

Dus die krant, was heel oppervlakig.

David17
15-01-04, 11:07
Geplaatst door Al Sawt
Nee jij bent de enigste die uit zijn nek kletst.

Want de zogenaamde geld die Arafat in zijn eigen zakken gestopt heeft, is voor de 2e Intifada gebeurt. Zonder dat de geldstroom naar de PA, door Israel tegen gehouden werdt.

En het geld gaat niet rechtstreeks naar de Palestijnse Autoriteiten, maar eerst naar Israel of althans naar fondsen die onder haar controle staan.

Dus die krant, was heel oppervlakig.

Forbes 2004
Forbes magazine, which has compiled the list of the richest kings, queens and despots and published it in its latest issue, puts Mr Arafat's holdings at $US300 million.

Is dat geld van voor de 2e intifada niet goed meer ofzo?

taouanza
15-01-04, 12:52
Geplaatst door observer
niets wat een paar jaar indoctrinatie niet kan verhelpen :stomp:

Wat is dat indoctrinatie?

Al Sawt
15-01-04, 14:13
Geplaatst door David17
Is dat geld van voor de 2e intifada niet goed meer ofzo? Er is nergens bewijzen dat Arafat, dergelijke bedragen tot zijn beschikking heeft.

Maar het is duidelijk, dat je geen enkel kennis hebt over de werkelijke feiten rond de Palestijnse conflict.

David17
15-01-04, 14:31
Geplaatst door Al Sawt
Maar het is duidelijk, dat je geen enkel kennis hebt over de werkelijke feiten rond de Palestijnse conflict.

Uit jouw antwoorden valt ook niet af te leiden dat jij de beschikking hebt over enige kennis rondom het Palestijns Israelische conflict. Of je doet wel heel erg je best om die feitenkennis te verbergen...

Geplaatst door Al Sawt
Er is nergens bewijzen dat Arafat, dergelijke bedragen tot zijn beschikking heeft.

Hoezo geen bewijzen, denk je dat een blad als Forbes er enig belang bij heeft om onwaarheden over Arafat's persoonlijke vermogen te publiceren?

Al Sawt
15-01-04, 14:38
Geplaatst door David17
Uit jouw antwoorden valt ook niet af te leiden dat jij de beschikking hebt over enige kennis rondom het Palestijns Israelische conflict. Of je doet wel heel erg je best om die feitenkennis te verbergen... Mijn feitenkennis over het conflict is correct!
Tenminst, ik was niet de gene die dacht dat de financiele hulp linea recta naar de PA ging.

Geplaatst door David17
Hoezo geen bewijzen, denk je dat een blad als Forbes er enig belang bij heeft om onwaarheden over Arafat's persoonlijke vermogen te publiceren? Misschien op basis van foutieve informatie?Misschien op basis van door Israel verstrekte gegevens, om hem in diskrediet te brengen?

En het waren de Israeliers, die als eerste en enigste over Arafat`s fortuin zaten te berichten. Terwijl de donorlanden nooit een punt van hebben, gemaakt als ze geld aan de PA gaven.

David17
15-01-04, 14:47
Geplaatst door Al Sawt
En het waren de Israeliers, die als eerste en enigste over Arafat`s fortuin zaten te berichten. Terwijl de donorlanden nooit een punt van hebben, gemaakt als ze geld aan de PA gaven.

En omdat het de Israeliers waren die over Arafat's rijkdommen berichten..... dan is het niet waar, right?

Weet je, jij beschikt niet over feitenkennis, maar vooroordelen.

BTW Als al het geld zoals jij zegt eerst door Israelische handen gaat, zijn zij dan niet juist in staat om juiste informatie over hoeveelheden geld te doen?

Al Sawt
15-01-04, 14:54
Geplaatst door David17
En omdat het de Israeliers waren die over Arafat's rijkdommen berichten..... dan is het niet waar, right? Ja het is niet bepaald geloofwaardig. De fortuin van Arafat zou uit de jaren 80 dateren, pas rond de verwerping van de Camp David akkoorden komen de berichten boven water.

Geplaatst door David17
Weet je, jij beschikt niet over feitenkennis, maar vooroordelen. Het zij zo. Om mij van vooroordelen te betichten, moet je zelf ook over een dosis vooroordelen beschikken.

Geplaatst door David17
BTW Als al het geld zoals jij zegt eerst door Israelische handen gaat, zijn zij dan niet juist in staat om juiste informatie over hoeveelheden geld te doen? BTW. En zouden de landen en organisaties, dan niet de PA controleren wat er met HUN geld gebeurt is?

Je hebt een geniale inzicht!

David17
15-01-04, 15:01
Geplaatst door Al Sawt
Het zij zo. Om mij van vooroordelen te betichten, moet je zelf ook over een dosis vooroordelen beschikken.

Nee hoor, mijn oordeel is ontstaan door het lezen van jouw vooroordelen.

Hudhaifa
15-01-04, 17:43
ik zie dat joods.nl weer actief aan het worden is hierzo... :rambo:

Blade20
15-01-04, 18:16
"I would gladly die for the cause, but I'm much better at killing for it."

Met andere woorden waarom jezelf opofferen, als je veel meer doden kunt maken door te vechten voor het doel?!

Ze doen het enkel om zo een vals gevoel van wanhoop op te roepen. Dit terwijl practisch iedereen van hun (Hamas & co.) met een geweer op de foto staat. Ze weten dat de media veel beter een zelfmoord oppakt(e) als een gevecht tussen het Israelische leger en een paar gewapende rebellen. Wellicht in het verleden een goede politieke zet, maar tegenwoordig zinloos door overgebruik van het middel en altijd al een slechte taktische zet geweest.

Al Sawt
15-01-04, 23:47
Geplaatst door Hudhaifa
ik zie dat joods.nl weer actief aan het worden is hierzo... :rambo: Vind je gek?
Daar is het zo saai, dat een uitstapje naar Maroc.nl een hele verlichting voor hun is.

Arvid
16-01-04, 00:12
Geplaatst door Al Sawt
Vind je gek?
Daar is het zo saai, dat een uitstapje naar Maroc.nl een hele verlichting voor hun is.

joods.nl/forum ligt al een week plat.

Al Sawt
16-01-04, 00:17
Geplaatst door Arvid
joods.nl/forum ligt al een week plat. Dat verklaart een hoop.

Was jij daar nooit geband?

Arvid
16-01-04, 00:38
Geplaatst door Al Sawt
Dat verklaart een hoop.

Was jij daar nooit geband?

nee maar scheelde niet veel. Toen ben ik daar niet meer gaan posten, waarom weet ik ook niet. Zal binnenkort de draad eens oppakken.
He zullen we ons aanmelden op www.israelforum.com?

Chaya
16-01-04, 23:06
Geplaatst door Arvid
nee maar scheelde niet veel. Toen ben ik daar niet meer gaan posten, waarom weet ik ook niet. Zal binnenkort de draad eens oppakken.
He zullen we ons aanmelden op www.israelforum.com?

Hee goeie tip!

Al Sawt
20-01-04, 13:51
Geplaatst door Polet
Tsjonge!
Je staat dichtbij de Nazimse dan de meeste Neo-Nazi`s