PDA

Bekijk Volledige Versie : help mij uit mijn probleem....



tinghir
14-01-04, 15:00
Salaam ou alaikom,

Is er iemand die mijn kan helpen?
Ik had een paar jaar geleden een relatie met iemand van wie ik heelveel van hield en nu nog van hou. Maar sinds de zomer heeft mijn familie een voorstel gedaan om te trouwen met mijn eigen neef.

Ik weet niet wat ik moet doen want ik hou zoveel van mijn eigen vriend, maar wil geen problemen met mijn familie.

Ik wil heel graag jullie raad;

Doei

:slaap:

lennart
14-01-04, 15:06
Dit is typisch een probleem voor het Girlsboard.

Klik hier: http://www.maroc.nl/prikbord/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=4

mark61
14-01-04, 15:17
Geplaatst door tinghir
Salaam ou alaikom,
(...)
Ik weet niet wat ik moet doen want ik hou zoveel van mijn eigen vriend, maar wil geen problemen met mijn familie.

Ik wil heel graag jullie raad;

Doei

:slaap:

Tsja. Het standaardantwoord is: is er geen familielid of iemand anders die kan bemiddelen? En zo niet, dan moet je waarschijnlijk afwegen wat meer telt: je familie of je vriend. Wat vindt zijn familie er eigenlijk van? Als je besluit voor hem te kiezen, is steun van zijn familie heeeel belangrijk. En dan is er nog de oplossing uitstel proberen te krijgen. In Nederland komt van uitstel vaak afstel. Niet eerst even studeren?
En hoe gelovig ben je? Weet de imam raad?

Dutchguy
14-01-04, 15:20
Het is JOUW leven.

Tomas
14-01-04, 15:22
Wat is er mis met je neef?

Joesoef
14-01-04, 15:22
Je bent niet de eerste en de enige met dit probleem, zie girlsbord. En je PM.

elbali
14-01-04, 16:12
bij sterke verhalen was er verhaal van lemia met precies hetzelfde probleem uiteindelijk is mar getrouwd voor haat familei, maar ik zal voor je vriend kiezen.
maar ik ben half nederlands en dus veel opgegroeid in westerse sferen , uithuwelijken lijkt me niet leuk

mrz
14-01-04, 16:29
Beetje absurd als je toch buiten je familie iemand misschien heel leuk vind eigenlijk dat je dan terug zou moeten vallen op neef, als nou achterneef was ofzo maar neef? Ugh. :watte?: Maargoed. Jouw leven. Als jij denkt wakker bij te kunnen blijven.

ZbaqZbaq
14-01-04, 16:31
zeg gewoon dat je lesbisch bent....

of vragen ze je dan om met je nicht te trouwen ?

sadeeQ
14-01-04, 17:07
Geplaatst door tinghir
Salaam ou alaikom,

Is er iemand die mijn kan helpen?
Ik had een paar jaar geleden een relatie met iemand van wie ik heelveel van hield en nu nog van hou. Maar sinds de zomer heeft mijn familie een voorstel gedaan om te trouwen met mijn eigen neef.

Ik weet niet wat ik moet doen want ik hou zoveel van mijn eigen vriend, maar wil geen problemen met mijn familie.

Ik wil heel graag jullie raad;

Doei

:slaap:

:hihi: :hihi:

wel heel opvallend