PDA

Bekijk Volledige Versie : VERVLOEKTE vragen in NETWERK-uitzending over schietincident Den Haag



ZbaqZbaq
14-01-04, 17:48
Zijn Turken geschokt ?

Heeft dit incident invloed op de integratie van allochtonen ?

Heeft dit incident invloed op de integratie van Turken ?

Is dit een specifiek Turks probleem ?

Zijn Turken geweldadiger ?

Is een dergelijk incident te herleiden op de opvoeding ?

Zouden allochtonen verplicht opvoed-cursussen moeten volgen ?

--------------------------------------------------------------

:kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:

freya
14-01-04, 17:54
Wat mooi dat synchroon kotsen :strik:

Helaas missen er 3

:strik:

ZbaqZbaq
14-01-04, 17:59
ik ben echt woest !!!

Wat is dat nou voor een journalistiek om een turks-koffiehuis binnen te lopen en aan de mensen daar te vragen of Turken geschokt zijn om dit incident ???

Dit is toch totale waanzin !

Al Sawt
14-01-04, 18:05
Het was 2 vandaag en geen Netwerk.

ZbaqZbaq
14-01-04, 18:06
ja precies....

so opgefokt ben ik dus :ninja2:

Julien
14-01-04, 18:09
ik vind het ook bullshit.

dat mensen zich zo druk maken om de afkomst van deze sukkel?!

ik hoorde dat t een turk was en ik dacht bij mezelf "mja, het zal wel.. en wat maakt dat uit??" maar blijkbaar zijn er mensen hier die anders denken..

nl-x
14-01-04, 18:25
Wij hier vielen vooral over de 'specifiek Turks probleem'

Gatverdamme

Aselhiej
14-01-04, 18:30
Ik irriteerde me ook mateloos aan dat discours van die EO-riooljournalisten.

Dat deed ik al jaren.

De enige ''goeie'', hiermee bedoel ik objectieve, journalisten zitten bij Tegenlicht.

Ik word er ook kotsmisselijk van.


Tfoe.............................................. .................................. :kwaad:

mark61
14-01-04, 19:26
Geplaatst door ZbaqZbaq
Zijn EO-journalisten geschokt ?

Heeft dit incident invloed op de integratie van EO-journalisten ?

Heeft dit incident invloed op de integratie van EO-journalisten ?

Is dit een specifiek EO-probleem ?

Zijn EO-leden geweldadiger ?

Is een dergelijk incident te herleiden op de opvoeding ?

Zouden ouders van EO-journalisten verplicht opvoed-cursussen moeten volgen ?

--------------------------------------------------------------

:kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:

an3sdej
14-01-04, 19:31
Voor de tweede keer ben ik het met Zbaqzbaq/Nabil eens. Dit was echt walgelijke journalistiek. Het kijkerspubliek lijkt wel als kinderen te worden behandeld.

mark61
14-01-04, 19:40
En dan die geilneef die criminologe zien interviewen. Hij wist al waar het heen moest, maar t verdomde mens wou niet meewerken. Hij stikte er bijna in toen hij een vervolgzin moest inslikken omdat ze niet het gewenste antwoord gaf. Wat een volk, die EO-ers. En als ze nou de enigen waren...

ZbaqZbaq
14-01-04, 19:43
Geplaatst door an3sdej
Voor de tweede keer ben ik het met Zbaqzbaq/Nabil eens. Dit was echt walgelijke journalistiek. Het kijkerspubliek lijkt wel als kinderen te worden behandeld.

jij wordt nog eens een ere AEL-steunlid :melig2:

an3sdej
14-01-04, 19:47
Tja, wonderen gebeuren nog regelmatig hè, bid er maar voor :D

Shaheed
15-01-04, 09:33
Ik heb het eerder gezegd nederlanders zijn hypocriet als de pest.

Hier heb ik een voorbeeld van een misdrijf gepleegd door een autochtone zieke nederlander die trouwens nog steeds vrij rondloopt.

Waarom heeft dit de media nauwelijks gehaald?
Op zich is dit best een ernstig misdrijf.

Wat als dit een marokkaan of een turk geweest zou zijn, zou de hypocriete nederlandse media hier niet als aasgieren over gevallen zijn.
Ik kan me de vragen al voorstellen: Zijn allochtonen sexueel gefrustreerd?
Moeten we allochtonen preventief castreren?
Moeten we allochtonen leren respect te hebben voor vrouwen, ouderen?
Hoe komt het toch dat allochtonen zulke misdrijven plegen?
Vervolgens een gesprek met de imam een paar ecxuus allochtonen aan het woord laten een bezoek aan een theehuis enz.........

Zaterdag 20 september 2003, rond 14.30 uur, is een 86-jarige vrouw uit Schiedam, nadat ze bij het graf van haar overleden man is geweest, verkracht.

Verkrachting
Het slachtoffer loopt vanaf de begraafplaats "Beukenhof", via de volkstuintjes "De Vijf Sluizen", naar huis. Rond 14.30 uur loopt ze onder de metrobaan bij de volkstuintjes door. Als ze langs het braakliggende terrein van de Slachthuisbuurt loopt, wordt ze ineens door een man aan haar schouders vastgepakt. Dan gebeurt het haast ondenkbare: ze wordt verkracht. Gelukkig komen er al vrij snel twee wandelaars aangelopen. De dader laat de vrouw dan los en gaat er vandoor, in de richting van de Wilhelminaflat.

Gelopen route slachtoffer
Rond 14.00 uur verliet de vrouw begraafplaats "Beukenhof" aan de Laan van Spieringhoek en liep in de richting van volkstuincomplex "De Vijf Sluizen". Daarna liep ze langs de Poldervaart in de richting van de metrobaan en passeerde het parkeerterrein bij deze metrobaan. Vlak daarna is de vrouw bij het braakliggende terrein verkracht.

Signalement slachtoffer
86-jarige vrouw; 1.65 mtr lang; normaal postuur; kort golvend grijs haar en brildragend. Zij droeg een zachtgroene bloes met geborduurde bloemen; een donkerblauwe rok met de opdruk van bloemen en takken en ze had een crèmekleurige linnen tas in haar hand.


Signalement dader
Blanke man met een door de zon gebruinde huid; 20-30 jaar; 1.75-1.85 mtr lang; kort, donker, vol haar dat naar achteren gekamd was en een smal gezicht. Hij droeg een zwart T-shirt en een beige 3/4 broek. De man sprak accentloos Nederlands . De politie vermoedt dat de man na afloop van zijn daad erg bezweet en zenuwachtig was. Dit kan familie of vrienden zijn opgevallen.

Mogelijke vluchtroute
Vermoedelijk vluchtte de dader langs de sloopwoningen in de richting van de Wilhelminaflat. Die staat langs de Vlaardingerdijk in Schiedam.

Daviddavid
15-01-04, 09:53
Tja, nooit verwacht dat 't zou gebeuren, maar ik ben het hartgrondig eens met ZZ: heb me paars geergerd aan die vragen.