PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtone blanke nederlandse man verdacht van moord op echtpaar.



Shaheed
16-01-04, 11:23
Door Bert Huisjes

De van moord op het Baarnse echtpaar Müller verdachte Paul de R. (59) is eerder opgepakt voor een vrijwel identieke zaak. In 1970 was hij hoofdverdachte van de moord op de 68-jarige weduwe Tina Akersloot uit Haarlem. Paul de R., die jarenlang de kinderboerderij Canton in Baarn beheerde, blijkt verder een tbs-verleden te hebben.


Op het terrein van de kinderboerderij in Baarn zocht de politie ook gistermorgen nog naar menselijke resten. Woensdagavond werden er al lichamen gevonden onder het geitenhok. Het is echter nog niet duidelijk of dat de resten van het vermiste echtpaar Müller Van der Velde zijn.

Eenmaal wist hij uit zo'n inrichting te ontsnappen. Hij kreeg de maatregel opgelegd nadat hij was aangehouden na tal van inbraken.

Peter R. de Vries, die de zaak aanzwengelde bij justitie, noemde het gisteren ‘onbegrijpelijk dat iemand met zo'n verleden jarenlang kan werken op een kinderboerderij'. ,,Deze man heeft kennelijk na jaren opnieuw dezelfde truc met een paar oude mensen uitgehaald.''

Bij de kinderboerderij, waar De R. werkte, werd gisteren de hele dag onderzoek gedaan naar de menselijke resten die onder een geitenhok zijn aangetroffen. De politie houdt er rekening mee dat het gaat om het echtpaar Müller. Paul de R. paste naar eigen zeggen sinds 1999 op het huis van de Müllers, omdat het paar in een klooster zou verblijven.

Vandaag denkt justitie uitsluitsel te kunnen geven over de herkomst van de botten. De verdwijning van het echtpaar en die van de weduwe Akersloot uit 1970 vertonen verrassend veel overeenkomsten. Destijds bleek Paul de R. te zijn ingetrokken in de woning van de vermiste weduwe, net zoals dat dit najaar het geval bleek bij het huis van het echtpaar Müller.

Het lichaam van Tina Akersloot werd nooit gevonden. Wel vond de politie een nieuwe schep in haar auto, met daarop zand en bloedsporen. In deze auto reed De R. rond, zoals hij dat ook jarenlang deed in de wagen

EDENAAR
16-01-04, 11:26
allweer die autochtone blanke nederlanders!!! ze zouden verbannen moeten worden. hup naar de noordpool.
waar moet de maatschappij nou met zulke uitschot....die autochtone toch.

Shaheed
16-01-04, 11:45
Yep autochtone nederlanders zijn inderdaad walgelijke criminelen, hoe lang nog moeten wij toezien hoe keer op keer die achterlijke inboorlingen moorden, verkrachten, beroven enz.......

Wanneer gaat het debat losbreken over de agressieve inhemers van dit land?
En niet alleen de autochtonen hebben last van hen cultuur, ook steeds meer nieuwe nederlanders die integreren en teveel nederlandse normen en waarden overnemen zijn hier de dupe van, kijk alleen maar naar wat er een paar dagen geleden is gebeurd op het Terra college in Den Haag.

000NobelPrizes
16-01-04, 11:47
Het is verschrikkelijk hier in Nederland. Wanneer worden wij nu eens bevrijd, door fatsoenlijke mensen met fatsoenlijke waarden?

Hier zijn er alvast een aantal te vinden: www.ter-plaatse.nl

~Panthera~
16-01-04, 11:53
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Het is verschrikkelijk hier in Nederland. Wanneer worden wij nu eens bevrijd, door fatsoenlijke mensen met fatsoenlijke waarden?
[/url]
------------------

:lol: Aggut, moet je "bevrijd" worden ?
Zielig hoor.
Het altijd maar weer buiten jezelf zoeken. :moe:

jaja
16-01-04, 11:56
De oplossing: een kernoorlog! Alle mensen weg want geen enkele groep voldoet aan de eisen ... laten de mieren het maar eens proberen ...

Tomas
16-01-04, 12:02
Edenaar en Shaheed als jullie je beperken tot deze thread en hier al jullie frustratie botvieren dan vind ik het prima.

Ik kan me heus wel voorstellen dat jullie de laatste dagen wat teveel haat en racisme hebben gelezen op allerlei websites. En dat op deze manier moeten afreageren.

Maar maak dan niet van het hele prikbord een zooitje, zoals zo vaak aub.

TonH
16-01-04, 12:12
...werden er al lichamen gevonden onder het geitenhok.

En wiens geitjes zijn al enkele dagen niet meer gezien??? Sadeeq! :lol:

Blade20
16-01-04, 13:02
"Rotterdamse man onder naam van Shaheed met meer als 1000 postings en 4 strafpunten post nieuws met een onnodige topictitel."

et_2000nl
16-01-04, 13:12
Geplaatst door Blade20
"Rotterdamse man onder naam van Shaheed met meer als 1000 postings en 4 strafpunten post nieuws met een onnodige topictitel."

Zijn rotterdamse achtergrond verklaart een hoop.... :moe:

Julien
16-01-04, 15:12
altijd dat gedoe om kleurtjes

Shaheed
17-01-04, 10:56
Geplaatst door Blade20
"Rotterdamse man onder naam van Shaheed met meer als 1000 postings en 4 strafpunten post nieuws met een onnodige topictitel."



Waarom is deze topictitel onnodig?

We moeten juist de problemen benoemen zodat we ze kunnen oplossen, dit is een typisch autochtonen probleem , weg met de politieke correctheid!

plexus
17-01-04, 11:11
..ik voel een stille tocht aankomen...

sadeeQ
17-01-04, 11:45
Van mij mag die kut blanke hufter heel brabant( of is het nou friesland?) uitmoorden.maar van geiten moet ie afblijven. walgelijke dierenbeul, die arme beesten zullen een trauma aan overgehouden hebben :droef: :huil:

Blade20
17-01-04, 12:14
Geplaatst door Shaheed
Waarom is deze topictitel onnodig?

We moeten juist de problemen benoemen zodat we ze kunnen oplossen, dit is een typisch autochtonen probleem , weg met de politieke correctheid!

Als je goed had opgelet bij de moord op die leraar had je gezien dat op de enkele verdwaalde primeurkrant nergens de nationaliteit of het geloof van de dader in de topictitel stond!

Dit is dus een totaal onterechte verwijzing die bovendien generaliseerd en racistisch is!

Shaheed
17-01-04, 12:20
Geplaatst door Blade20
Als je goed had opgelet bij de moord op die leraar had je gezien dat op de enkele verdwaalde primeurkrant nergens de nationaliteit of het geloof van de dader in de topictitel stond!

Dit is dus een totaal onterechte verwijzing die bovendien generaliseerd en racistisch is!


Whoahahahaha haal je kop uit het zand, sukkel.

Er is geen enkele nieuwszender die het niet over de afkomst en cultuur heeft gehad.

Nova, Netwerk, Twee vandaag, AD, de Telegraaf, Volkskrant, Trouw, de Standaard enz... noem jij enkele verdwaalde nieuwsbronnen?

En het is geen onterechte verwijzing die generaliserend en racistisch is, het is gewoon een feit dat die gene een autochtone nederlander is en een blanke huidskleur heeft.

Wees blij dat ik niet de joods-christelijke cultuur erbij heb gehaald als mogelijke oorzaak.

Blade20
17-01-04, 12:25
Geplaatst door Shaheed
Whoahahahaha haal je kop uit het zand, sukkel.

Er is geen enkele nieuwszender die het niet over de afkomst en cultuur heeft gehad.

Nova, Netwerk, Twee vandaag, AD, de Telegraaf, Volkskrant, Trouw, de Standaard enz... noem jij enkele verdwaalde nieuwsbronnen?

En het is geen onterechte verwijzing die generaliserend en racistisch is, het is gewoon een feit dat die gene een autochtone nederlander is en een blanke huidskleur heeft.

Wees blij dat ik niet de joods-christelijke cultuur erbij heb gehaald als mogelijke oorzaak.

Ten eerste, als je in Nederland je kop in het zand steekt zit je in het grondwater, maar dat terzijde.

Verder, ik heb het over de titel, niet het bericht. Bij kranten zie je dat nooit in de kop staan juist om racisme en generalisatie te voorkomen. Jij doet dat wel.

Dus, zodra je eindelijk eens een krant hebt gelezen kun je je topictitel mooi aanpassen.

Shaheed
17-01-04, 12:28
Geplaatst door Blade20
. Bij kranten zie je dat nooit in de kop staan juist om racisme en generalisatie te voorkomen. Jij doet dat wel.




Jij hebt zeker nooit de telegraaf gelezen.

:alien:

Blade20
17-01-04, 12:29
Geplaatst door Shaheed
Jij hebt zeker nooit de telegraaf gelezen.

:alien:

Ik zei toch, op de enkele verdwaalde primeurkrant na. ;)

En daarbij maken twee fout nog geen goed!

Somaligirl
17-01-04, 12:59
Geplaatst door Shaheed
Door Bert Huisjes

De van moord op het Baarnse echtpaar Müller verdachte Paul de R. (59) is eerder opgepakt voor een vrijwel identieke zaak. In 1970 was hij hoofdverdachte van de moord op de 68-jarige weduwe Tina Akersloot uit Haarlem. Paul de R., die jarenlang de kinderboerderij Canton in Baarn beheerde, blijkt verder een tbs-verleden te hebben.


Op het terrein van de kinderboerderij in Baarn zocht de politie ook gistermorgen nog naar menselijke resten. Woensdagavond werden er al lichamen gevonden onder het geitenhok. Het is echter nog niet duidelijk of dat de resten van het vermiste echtpaar Müller Van der Velde zijn.

Eenmaal wist hij uit zo'n inrichting te ontsnappen. Hij kreeg de maatregel opgelegd nadat hij was aangehouden na tal van inbraken.

Peter R. de Vries, die de zaak aanzwengelde bij justitie, noemde het gisteren ‘onbegrijpelijk dat iemand met zo'n verleden jarenlang kan werken op een kinderboerderij'. ,,Deze man heeft kennelijk na jaren opnieuw dezelfde truc met een paar oude mensen uitgehaald.''

Bij de kinderboerderij, waar De R. werkte, werd gisteren de hele dag onderzoek gedaan naar de menselijke resten die onder een geitenhok zijn aangetroffen. De politie houdt er rekening mee dat het gaat om het echtpaar Müller. Paul de R. paste naar eigen zeggen sinds 1999 op het huis van de Müllers, omdat het paar in een klooster zou verblijven.

Vandaag denkt justitie uitsluitsel te kunnen geven over de herkomst van de botten. De verdwijning van het echtpaar en die van de weduwe Akersloot uit 1970 vertonen verrassend veel overeenkomsten. Destijds bleek Paul de R. te zijn ingetrokken in de woning van de vermiste weduwe, net zoals dat dit najaar het geval bleek bij het huis van het echtpaar Müller.

Het lichaam van Tina Akersloot werd nooit gevonden. Wel vond de politie een nieuwe schep in haar auto, met daarop zand en bloedsporen. In deze auto reed De R. rond, zoals hij dat ook jarenlang deed in de wagen

Nu verknalt deze kaaskop voor alle kaaskoppen in Nederland. Misschien moeten we voortaan rekening houden met zijn agressieve cultuur.

jong
17-01-04, 13:08
Laatste waarschuwing![mod]

Somaligirl
17-01-04, 13:28
Geplaatst door jong


Ik zou jouw ouders willen uitnodigen voor een cursus "hoe kan ik mijn kindje leren om meer respect voor anderen te hebben".

mark61
17-01-04, 13:43
Geplaatst door sadeeQ
Van mij mag die kut blanke hufter heel brabant( of is het nou friesland?) uitmoorden.maar van geiten moet ie afblijven. walgelijke dierenbeul, die arme beesten zullen een trauma aan overgehouden hebben :droef: :huil:

Ik had je nog zo gewaarschuwd om je bloeddorstige geitjes niet aan onschuldige burgers te laten knabbelen. Weet je zeker dat je ze niet hebt uitgeleend aan een dierenvriend? Geen gestold bloed aan de bef toen je ze terugkreeg?