PDA

Bekijk Volledige Versie : 06-geboortedatum



Timoesh
16-01-04, 23:41
Orange introduceert 06-geboortedatum

Vrijdag, 16 januari 2004 - Mobiele bellers kunnen bij Orange hun geboortedatum als 06-nummer registreren om zo hun mobiele nummer een persoonlijk tintje te geven.

Het mobiele nummer begint met de cijfers 06-48, daarna kan door de klant een willekeurige datum worden uitgekozen. De toevoeging is logischerwijs beperkt tot zes cijfers, zoals 020202. Het nummer moet uiteraard nog wel beschikbaar zijn, maar die garantie geeft Orange niet.

Het persoonlijke nummer kost 99 euro. Dit bedrag komt bovenop de prijs van het abonnement of prepaidpakket. De provider bood eerder al de gelegenheid om zogenaamde gouden, zilveren of bronzen nummers te kopen, dat zijn nummers met eenvoudig te onthouden cijferreeksen. Hiervoor moet respectievelijk 399 euro, 199 euro of 99 euro worden betaald.

"De dienst is officieel per 1 februari beschikbaar, maar mensen die nu de Orange winkel binnenlopen, kunnen alvast een nummertje meenemen", verklapt Patricia Hijsterborg van Orange.




Wel handig.... "oh..was je jarig?!"...."ik dacht echt de 12de?!"...kunnen niet meer gebruikt worden als excuses :D

850
16-01-04, 23:58
Geplaatst door Lalla_fatoes

Wel handig.... "oh..was je jarig?!"...."ik dacht echt de 12de?!"...kunnen niet meer gebruikt worden als excuses :D

Die smoes blijft onveilbaar............
Ik toets nooit n nummer in op mn gsm. Ik zoek op naam en als iemand belt dan komt ook de naam in display........

:hihi: En wie heeft er nou n abonnement bij Orange.........
zijn veel te duur die oplichters............