PDA

Bekijk Volledige Versie : Verzetcellen in Benelux hebben chemische wapens



Hudhaifa
17-01-04, 13:46
Verzetcellen in Benelux hebben chemische wapens

Verzetcellen in de Benelux, Duitsland, Frankrijk en Engeland zijn in het bezit van chemische wapens. Deze massavernietigingswapens komen in die landen in 'verhevigde mate' voor, zo hebben diverse Nederlandse media donderdag gemeld onder aanhaling van informatie die de Israëlische veiligheidsdienst Mossad heeft doorgespeeld aan Europese zusterdiensten, waaronder de Algemene Inlichtingen-en Veiligheidsdienst (AIVD) in de Nederland.
Medewerkers van de AIVD zouden onlangs een bezoek hebben gebracht aan het hoofdkwartier van Mossad in verband met deze ontwikkelingen. Er zou volgens de AIVD geen sprake zijn van een 'actueel en dreigend gevaar'.


wa lilahi lhamd

Chaya
17-01-04, 15:47
WAAROM is dit goed nieuws?
En VERZET-cellen? Verzet waartegen dan? bedoel je niet gewoon terroristen??

lennart
17-01-04, 16:49
Dit is Israelische propaganda...

Waarschijnlijk gaat de Mossad een black-flag operatie uitvoeren in de Benelux.

Joesoef
17-01-04, 16:58
En de Mossad liegt nooit. En dit is ook geen truukje van de pro-israël beweging.

Joesoef
17-01-04, 17:00
HUdhaihai,

die opgestoken duim kan je beter in dat gat in je hoofd douwen...

mark61
17-01-04, 18:15
Geplaatst door Joesoef
HUdhaihai,

die opgestoken duim kan je beter in dat gat in je hoofd douwen...

:hihi:

Al Sawt
17-01-04, 19:42
Geplaatst door lennart
Dit is Israelische propaganda...

Waarschijnlijk gaat de Mossad een black-flag operatie uitvoeren in de Benelux. Dit bewijst ook de stomheid van Hudaifa.

Om organisaties die van plan zijn om een massa-moord te plegen uit naam van de Islam als verzetscellen te bestempelen, dan ben je naar mijn mening echt gebrainwashed.

Chaya
17-01-04, 19:46
Geplaatst door Al Sawt
Dit bewijst ook de stomheid van Hudaifa.

Om organisaties die van plan zijn om een massa-moord te plegen uit naam van de Islam als verzetscellen te bestempelen, dan ben je naar mijn mening echt gebrainwashed.

Ik ben het eens met de echte goyem! ;)

Al Sawt
17-01-04, 19:51
Geplaatst door Chaya
Ik ben het eens met de echte goyem! ;) Hopelijk wordt je ook met andere zaken met me eens.;)

000NobelPrizes
17-01-04, 19:56
Geplaatst door Al Sawt
Dit bewijst ook de stomheid van Hudaifa.

Om organisaties die van plan zijn om een massa-moord te plegen uit naam van de Islam als verzetscellen te bestempelen, dan ben je naar mijn mening echt gebrainwashed.

De massamoorden in naam van de islam zijn al gepleegd: klaarblijkelijk voelt Hudhaifa zich daartoe aangetrokken.

Blade20
17-01-04, 19:58
had ik al gelezen, ze kunnen die wapens toch niet gebruiken, als ze het doen zal het MO er voor worden aangekeken en zal magere hein voor hun deur staan.

Al Sawt
17-01-04, 19:59
Geplaatst door 151 NobelPrizes
De massamoorden in naam van de islam zijn al gepleegd: klaarblijkelijk voelt Hudhaifa zich daartoe aangetrokken. Kun je mij een noemen?

Ik daag je uit om je kennis met ons te delen.

Chaya
17-01-04, 19:59
Geplaatst door Al Sawt
Kun je mij een noemen?

Ik daag je uit om je kennis met ons te delen.

9/11.

Al Sawt
17-01-04, 20:01
Geplaatst door Blade20
had ik al gelezen, ze kunnen die wapens toch niet gebruiken, als ze het doen zal het MO er voor worden aangekeken en zal magere hein voor hun deur staan. Als er een tegenhanger van Hudhaifa zou bestaan, dan ben jij dat wel.

De reacties zijn net zo idioot als ongegrond.

Blade20
17-01-04, 20:04
Geplaatst door Al Sawt
Als er een tegenhanger van Hudhaifa zou bestaan, dan ben jij dat wel.

De reacties zijn net zo idioot als ongegrond.

Ah, maar ik heb insiders informatie....

Al Sawt
17-01-04, 20:05
Geplaatst door Chaya
9/11. Werd die dan door de Islam bevolen?

We kunnen dan de zelfde redenering toepassen, op de Israelische massamoorden op Palestijnen. En als Joodse massamoorden betitelen.

Dutchguy
17-01-04, 20:05
Dit is weer een typische Hudhaifa-streek. Keiharde scheet laten en dan weghollen en vanuit de bosjes kijken hoe iedereen zijn neus optrekt.

Al Sawt
17-01-04, 20:06
Geplaatst door Blade20
Ah, maar ik heb insiders informatie.... Net als Hudhaifa.

Chaya
17-01-04, 20:06
Geplaatst door Al Sawt
Werd die dan door de Islam bevolen?

We kunnen dan de zelfde redenering toepassen, op de Israelische massamoorden op Palestijnen. En als Joodse massamoorden betitelen.

Was het een massamoord? Ja.
Was het uit naam van de islam? Ja.

Dat was wat Nobelprizes zei, UIT NAAM van de islam, niet dat de islam dat bevolen had. Maar OBL was heel duidelijk uit naam van de islam aan het terroriseren.
En for once, laat Israel d'r buiten a.u.b. :roker:

Chaya
17-01-04, 20:08
Je zei het zelf ook!:
Om organisaties die van plan zijn om een massa-moord te plegen uit naam van de Islam als verzetscellen te bestempelen,


Nobelprizes zei, die zijn al gepleegd (vs. wat jij zei "van plan")

Blade20
17-01-04, 20:08
Geplaatst door Al Sawt
Net als Hudhaifa.

Daarom staan we ook haaks op elkaar. Onze partijen vechten al sinds de middeleeuwen tegen elkaar.

Al Sawt
17-01-04, 20:30
Geplaatst door Chaya
Was het een massamoord? Ja.
Was het uit naam van de islam? Ja.

Maar OBL was heel duidelijk uit naam van de islam aan het terroriseren. Een massamoord? Ja.
Was het uit naam van de Islam? Nee. Puur omdat de Islam theologisch gezien, geen grond geeft om je daden in de licht van de Islam te plaatsen. OBL mag zich zelf elke godsdienstige titel aanmeten en op baiss daarvan zijn daden rechtvaardigen, maar hij heeft geen enkel Islamitische regelgeving ter rechtvaardiging van zijn daden. Mocht dat anders zijn, dan zou hij inderdaad uit naam van de Islam gehandeld kunnen hebben.


Geplaatst door Chaya
Dat was wat Nobelprizes zei, UIT NAAM van de islam, niet dat de islam dat bevolen had. Lees mijn reactie boven maar!
Wat betreft NP. Hij doelt op de zogenaamde massamoorden, die dieper in de geschiedenis zouden plaatsgevonden hebben.



Geplaatst door Chaya
En for once, laat Israel d'r buiten a.u.b. :roker: Helaas is dat niet makkelijk. Er zijn prikkers op dit Forum, die doelbewust via reacties een bepaalde signaal willen afgeven. Een signaal die hun standpunten moeten versterken. Daarom is de scheidslijn tussen Israel en andere ontwikkelingen in de Arabische wereld enerzijds en de standpunten van sommige prikkers anderzijds, heel vaag.

Kortom: Het zijn de reacties van mensen als NP, die Israel in een discussie betrekken.

Chaya
17-01-04, 20:49
Geplaatst door Al Sawt
Een massamoord? Ja.
Was het uit naam van de Islam? Nee. Puur omdat de Islam theologisch gezien, geen grond geeft om je daden in de licht van de Islam te plaatsen. OBL mag zich zelf elke godsdienstige titel aanmeten en op baiss daarvan zijn daden rechtvaardigen, maar hij heeft geen enkel Islamitische regelgeving ter rechtvaardiging van zijn daden. Mocht dat anders zijn, dan zou hij inderdaad uit naam van de Islam gehandeld kunnen hebben.


Sorry Al Sawt, maar je lult. Dit is wat JIJ zei:
"Om organisaties die van plan zijn om een massa-moord te plegen uit naam van de Islam als verzetscellen te bestempelen, dan ben je naar mijn mening echt gebrainwashed."

Dat is alles wat Nobelprizes en ik dus ook zei. Je weerlegt hier hooguit je eigen woorden.


Geplaatst door Al Sawt
[B]
Helaas is dat niet makkelijk. Er zijn prikkers op dit Forum, die doelbewust via reacties een bepaalde signaal willen afgeven. Een signaal die hun standpunten moeten versterken. Daarom is de scheidslijn tussen Israel en andere ontwikkelingen in de Arabische wereld enerzijds en de standpunten van sommige prikkers anderzijds, heel vaag.

Kortom: Het zijn de reacties van mensen als NP, die Israel in een discussie betrekken.

Er zit ook wel wat in. Uiteindelijk gaan de aanslagen van Al Qaeda en hun motieven daarvoor op hetzelfde terug als die van de Hamas.

Al Sawt
17-01-04, 22:16
Geplaatst door Chaya
Sorry Al Sawt, maar je lult. Dit is wat JIJ zei:
"Om organisaties die van plan zijn om een massa-moord te plegen uit naam van de Islam als verzetscellen te bestempelen, dan ben je naar mijn mening echt gebrainwashed." Dat was indirect tegen Hudhaifa gericht. Met de gedacht, dat Hudhaifa precies weet ik bedoel.


Geplaatst door Chaya
Dat is alles wat Nobelprizes en ik dus ook zei. Je weerlegt hier hooguit je eigen woorden. Tuurlijk.


Geplaatst door Chaya
Er zit ook wel wat in. Uiteindelijk gaan de aanslagen van Al Qaeda en hun motieven daarvoor op hetzelfde terug als die van de Hamas. Tussen Al-Qaida is een wereld van verschil. De eerste strijd voor een waanidee en heeft geen enkel basis die haar strijd rechtvaardigd. Daar tegenover, voert de Hamas een volkomen legitieme en gerechtvaardige strijd. Die niks met religie te maken heeft. Kortom Al-Qaida is een terreur organisatie en Hamas een legitieme bevrijdingsorganisatie.

mark61
17-01-04, 22:25
Geplaatst door Al Sawt
De eerste strijd voor een waanidee en heeft geen enkel basis die haar strijd rechtvaardigt.

Oh dat ben ik niet helemaal met je eens. Voorzover ik de redenering van OBL kan volgen zegt hij: sommige of alle Arabische / islamitische volkeren zuchten onder een dictatuur. Een dictatuur die wordt ondersteund door de VS. Dus de eigenlijke vijand is de VS. En die treffen we hoe we kunnen. Dat je het verder met de middelen niet eens bent is wat anders. Maar de redenering die ik hierboven weergeef vind ik zo gek niet. Commentaar? Van al-Sawt dan.

Al Sawt
17-01-04, 22:54
Geplaatst door mark61
Oh dat ben ik niet helemaal met je eens. Voorzover ik de redenering van OBL kan volgen zegt hij: sommige of alle Arabische / islamitische volkeren zuchten onder een dictatuur. Een dictatuur die wordt ondersteund door de VS. Dus de eigenlijke vijand is de VS. En die treffen we hoe we kunnen. Dat je het verder met de middelen niet eens bent is wat anders. Maar de redenering die ik hierboven weergeef vind ik zo gek niet. Commentaar? Van al-Sawt dan. Ik ben het eens met je redenering, over de motivering van OBL. Maar wat ik als waanidee bestempeld: Is OBL`s streven om VS aanwezigheid in de Arabische wereld te beeindigen, door VS kapot te maken.

Juist door het plegen van aanslagen op Westerse doelen, hebben de Amerikanen een perfecte smoes gevonden om hun verwerpelijke aanwezigheid en bemoeienis te rechtvaardigen. Als de aanslagen gewoon gericht waren tegen militaire doelen zoals voor 11-Sept, had de VS nooit een internationale erkende strijd tegen de terrorisme kunnen voeren. Met de daarmee gesmeede alliantie.

Dat de VS de Arabische leiders (onder)steunt en op de zadel houdt, staat buiten kijf. Maar er is ook een wederzijdse afhankelijkheid. En dat is de persoonlijke financiele afhankelijkheid van de Arabische leiders, aan de VS. Want al hun geroofde fortuinen en invensteringen, bevinden in plaatsen die onder de economische suprematie van de VS staan.

Juist als je die onderuit haalt, zaag je een van de machtszuilen van de Arabische leiders kapot.

En er is mij een ding vreemds opgevallen.

En dat is: De feit dat na 11-Sept, Al-Qaida alleen in Islamitische landen heeft toegeslagen.

Ondanks de talrijke arrestaties, meldingen van ondergrondse terreurcellen, waarschuwingen, het op scherp zetten van Alarmfases en de directe dreigementen van Al-Qaida tegen de adres van VS en Europa.

Maar als ik de woorden van VS moet geloven, kan op elke moment een terroristische daad in een westerse land gepleegd worden. Terwijl die daad nooit (gelukkig) gepleegd is.

Wat zou de reden zijn? Als rationele denker, geef ik weinig ruimte aan compot-theorien. Maar soms bevatten ze een kern van waarheid.

Chaya
17-01-04, 23:35
Geplaatst door Al Sawt

Tussen Al-Qaida is een wereld van verschil. De eerste strijd voor een waanidee en heeft geen enkel basis die haar strijd rechtvaardigd. Daar tegenover, voert de Hamas een volkomen legitieme en gerechtvaardige strijd. Die niks met religie te maken heeft. Kortom Al-Qaida is een terreur organisatie en Hamas een legitieme bevrijdingsorganisatie.

Zij vinden anders dat ze wel basis hebben. Ik vind het ook een waanidee, maar zij zijn zo overtuigd, dat ze hun leven ervoor geven. Allah is groot enzo. Dat is wat die Hamas-terroristen ook denken, ze denken dat ze in de hemel komen en voor de strijd=jihad sterven. het is ook niet voor niks dat die Hamas-terroristen hun Al Qaeda broeders steunen. En allebei strijden ze tegen de westerse overheersing. Bij Hamas zijn het de joodse imperialisten, bij Al Qaeda de Amerikaanse imperialisten. Iedereen z'n prioriteit.
Maar even on topic: waarom wordt dit geplaatst met een duim omhoog ernaast alsof het goed nieuws zou zijn? en waarom wordt er van verzet gesproken? Ben je niet helemaal lekker Hudhaifa? :schok:

mrz
17-01-04, 23:40
Staat toch echt niet in europa... :cheefbek:

http://www.nu.nl/news.jsp?=261668&c=22

mark61
17-01-04, 23:56
Geplaatst door Al Sawt
Ik ben het eens met je redenering, over de motivering van OBL. Maar wat ik als waanidee bestempeld: Is OBL`s streven om VS aanwezigheid in de Arabische wereld te beeindigen, door VS kapot te maken.

Ja dat is natuurlijk zo. Zou ook nooit lukken, en heeft contraproductief effect.


Dat de VS de Arabische leiders (onder)steunt en op de zadel houdt, staat buiten kijf. Maar er is ook een wederzijdse afhankelijkheid. En dat is de persoonlijke financiele afhankelijkheid van de Arabische leiders, aan de VS. Want al hun geroofde fortuinen en invensteringen, bevinden in plaatsen die onder de economische suprematie van de VS staan.

Ja die leiders zie ik zich niet afkeren van de VS omdat ze tot inkeer komen. Die revolutie zal toch van binnenuit moeten komen. Zoals Mossadeq en later Khomeiny.


En dat is: De feit dat na 11-Sept, Al-Qaida alleen in Islamitische landen heeft toegeslagen. (...)Wat zou de reden zijn? Als rationele denker, geef ik weinig ruimte aan compot-theorien. Maar soms bevatten ze een kern van waarheid.

Ja ik geloof bij voorkeur ook niet zo in complottheorieën. Alleen al omdat op den duur niets geheim blijft. Maar het blijft een feit dat OBL aanvankelijk geld, steun, training van de VS kreeg via de ISI heet het geloof ik, de Pakistaanse geheime dienst. En ik denk dat die misschien nooit hun banden hebben verbroken. Met de Taliban staan ze ook nog in contact. Dus het is beslist vreemd inderdaad, er is van alles mogelijk. En Bush' persoonlijke belang bij het bestaan van een 'al-Qa`ida' is overduidelijk.

Chaya
18-01-04, 00:28
Geplaatst door mark61
Oh dat ben ik niet helemaal met je eens. Voorzover ik de redenering van OBL kan volgen zegt hij: sommige of alle Arabische / islamitische volkeren zuchten onder een dictatuur. Een dictatuur die wordt ondersteund door de VS. Dus de eigenlijke vijand is de VS. En die treffen we hoe we kunnen. Dat je het verder met de middelen niet eens bent is wat anders. Maar de redenering die ik hierboven weergeef vind ik zo gek niet. Commentaar? Van al-Sawt dan.

Typisch typisch typisch. Altijd anderen de schuld geven van je eigen mislukkingen. Trouwens het klopt voor geen meter, want nu de Amerikanen Irak juist van de dictatuur AF helpen, wordt dat ze niet in dank afgenomen.

mark61
18-01-04, 00:33
Geplaatst door Chaya
Typisch typisch typisch. Altijd anderen de schuld geven van je eigen mislukkingen. Trouwens het klopt voor geen meter, want nu de Amerikanen Irak juist van de dictatuur AF helpen, wordt dat ze niet in dank afgenomen.

Nee jij weet vanuit je luie stoel precies hoe jij dat zou aanpakken, je land bevrijden van een dictator. Dat doe je elke dag toch? De Amerikanen, mn beste naïefje, zijn even de ene stroman door de andere aan het vervangen. Althans, dat dachten ze.

Chaya
18-01-04, 00:37
Geplaatst door mark61
Nee jij weet vanuit je luie stoel precies hoe jij dat zou aanpakken, je land bevrijden van een dictator. Dat doe je elke dag toch? De Amerikanen, mn beste naïefje, zijn even de ene stroman door de andere aan het vervangen. Althans, dat dachten ze.

Als Al Qaeda handelt uit wraak omdat de VS dictators in het zadel houdt, zouden ze de invasie in Irak goed moeten keuren. Immers, een dictatuur wordt vervangen door een democratie (als de Irakezen ook een beetje mee willen werken). dat doen ze niet (zwak uitgedrukt), dus de theorie klopt niet.
Wat Amerika's motieven waren voor de oorlog, is irrelevant.

theemuts
18-01-04, 00:40
De VS proberen nu toch de VN erbij te betrekken, daar het verzet van de shi'ieten hen kan opbreken.
Echter, ik denk dat de VN alleen de VS wensen te steunen als de macht totaal overgedragen is aan een autonome Iraakse regeringsmacht.
Deze patstelling zal alleen opgeheven kunnen worden als de VS door de knieën gaan.

Met de verkiezingen in het vooruitzicht is dit erg moeilijk voor de Amerikaanse regering, dat is een afgang.
Mocht Amerika toch door de knieën gaan, dan voorzie ik een burgeroorlog in Irak, en dan zijn we nog verder van huis.
Eigenlijk een zeer moeilijk te ontwarren knoop.

TonH
18-01-04, 01:46
Af en toe kom je een discussie tegen waar je geen touw aan vast kunt knopen :confused:



Waar gáát dit over, Thé?
:maf2:

Puk
18-01-04, 01:50
Geplaatst door splijtstof
Blade weet je wat ik het mooiste vind van internet forum,
dat de israeliers zich wereldwijd met de kruisvaarders identifeceren.

dat terwijl deze laatst genoemde groep ,al voor ze naar Phalestina vertrokken eerst een genocide uitvoerden op de Europese Joden.

Maar dat wist je wel Blade Hi hi hi hi.

Zit niet te zeiken!

mrz
18-01-04, 02:02
Geplaatst door TonH
Af en toe kom je een discussie tegen waar je geen touw aan vast kunt knopen :confused:

Waar gáát dit over, Thé?
:maf2:

Nou kon er best iets van maken moet ik zeggen hoor. Maargoed. :moe:

Puk
18-01-04, 02:13
Geplaatst door mrz
Nou kon er best iets van maken moet ik zeggen hoor. Maargoed. :moe:

Jah... ik vond het ook heel helder. Right!

mrz
18-01-04, 02:31
Deze patstelling zal alleen opgeheven kunnen worden als de VS door de knieën gaan.


Mocht Amerika toch door de knieën gaan, dan voorzie ik een burgeroorlog in Irak, en dan zijn we nog verder van huis.


:watte?: Hoe zeg ik niets? Humor toch? Maargoed. Ken die hele theemuts verder ook niet wie weet heeft ie wel een evil plan to take over the world ofzo en moeten we maar niet zeuren. :moe:

Of wacht, is het splijtstof? :nerveus:

Puk
18-01-04, 02:44
Geplaatst door mrz
:watte?: Hoe zeg ik niets? Humor toch? Maargoed. Ken die hele theemuts verder ook niet wie weet heeft ie wel een evil plan to take over the world ofzo en moeten we maar niet zeuren. :moe:

Of wacht, is het splijtstof? :nerveus:

Jah... heb ergens iets gezegd wat Beheer nirt okay vond.

Iets met grof taalgebruik ofzo.

Maar zeg nou zelf Mrz... ik druk me toch altijd netjes uit?
Snap er weer helemaal niks van.

Heb Beheer om uitleg gevraagd. Nog niks op gehoord maar komt misschien nog. :vreemd:

Hey Mrz! Je moet natuurlijk niet je posting aanpassen als ik die aan het citeren ben!

Zo slaat die posting van mij nergens meer op! :lekpuh:

mrz
18-01-04, 02:53
Ok, eerlijk is eerlijk, ik vroeg je naar je strafpunten. :engel:

Ik zou maar oppassen met die strafpunten echter, ik bedoel, zoveel levens hadden katten toch ook weer niet?

Puk
18-01-04, 02:56
Geplaatst door mrz
Ok, eerlijk is eerlijk, ik vroeg je naar je strafpunten. :engel:

Ik zou maar oppassen met die strafpunten echter, ik bedoel, zoveel levens hadden katten toch ook weer niet?

Jah... weer twee d'r bij.

Hoeveel heb jij er en waarom?

edit: niks dus... hoe doe je dat?

mrz
18-01-04, 03:00
Hoe ik dat doe? Ik weet niet ik zou kunnen zeggen dat ik beheer ervan verdenk mij te ontzien of te cheaten maar denk niet dat dat me strafpunten gaat opleveren. :droef:

Oh ja dat was het ik wilde te graag! Daarom heb ik er geen. :kwaad:

Puk
18-01-04, 03:13
Geplaatst door mrz
Hoe ik dat doe? Ik weet niet ik zou kunnen zeggen dat ik beheer ervan verdenk mij te ontzien of te cheaten maar denk niet dat dat me strafpunten gaat opleveren. :droef:

Oh ja dat was het ik wilde te graag! Daarom heb ik er geen. :kwaad:

Je kan ze van me overnemen voor weinig!!

mark61
18-01-04, 08:44
Geplaatst door Chaya
Als Al Qaeda handelt uit wraak omdat de VS dictators in het zadel houdt, zouden ze de invasie in Irak goed moeten keuren. Immers, een dictatuur wordt vervangen door een democratie (als de Irakezen ook een beetje mee willen werken). dat doen ze niet (zwak uitgedrukt), dus de theorie klopt niet.
Wat Amerika's motieven waren voor de oorlog, is irrelevant.

Je bent dus naïef.

Hudhaifa
18-01-04, 13:15
Chemische en biologische wapens mogen welzeker ingezet worden tegen westerse doelen omdat het Westen deze wapens ook inzet tegen de moslims.

Simple as that.

U Hit me , I hit U.

Wie zou de Japanners beschuldigen van brainwash als zij als retaliation ook een Atoombom lieten vallen op New York.


Zelfs een kind zal dat begrijpen :cool:

Chaya
18-01-04, 13:22
Geplaatst door Hudhaifa
Chemische en biologische wapens mogen welzeker ingezet worden tegen westerse doelen omdat het Westen deze wapens ook inzet tegen de moslims.

Simple as that.

U Hit me , I hit U.

Wie zou de Japanners beschuldigen van brainwash als zij als retaliation ook een Atoombom lieten vallen op New York.


Zelfs een kind zal dat begrijpen :cool:

Ik zal d'r dan ook niet om treuren als je morgen bij zo'n aanval geraakt wordt. Je woont immers ook in het verderfelijke westen en een aanslag op jou is dus volledig gerechtvaardigd.

mark61
18-01-04, 16:48
Geplaatst door Chaya
Als Al Qaeda handelt uit wraak omdat de VS dictators in het zadel houdt, zouden ze de invasie in Irak goed moeten keuren. Immers, een dictatuur wordt vervangen door een democratie (als de Irakezen ook een beetje mee willen werken). dat doen ze niet (zwak uitgedrukt), dus de theorie klopt niet.
Wat Amerika's motieven waren voor de oorlog, is irrelevant.

Zoals ik al zei, naïefje. Gelooft Sjors dabbeljoe op zn blauwe ogen. Amerika's motieven doen er niet toe. Neuh. A-Q zou de invasie moeten goedkeuren als ze weten dat de VS overal alleen dictaturen steunt? Hoe onhelder kan een mens denken?

farao
18-01-04, 17:12
vallen nariumsulfaat en zoutzuur onder chemisch wapens.

Blade20
18-01-04, 17:21
Geplaatst door splijtstof
Blade weet je wat ik het mooiste vind van internet forum,
dat de israeliers zich wereldwijd met de kruisvaarders identifeceren.

dat terwijl deze laatst genoemde groep ,al voor ze naar Phalestina vertrokken eerst een genocide uitvoerden op de Europese Joden.

Maar dat wist je wel Blade Hi hi hi hi.

Ik lach me rot, ik behoor noch tot de Joden toe, noch heb ik wat met de kruisridders te maken, probeer het nog eens.

mark61
18-01-04, 17:26
Geplaatst door farao
vallen nariumsulfaat en zoutzuur onder chemisch wapens.

Meneer, babybillencreme valt onder chemische wapens als t zo uitkomt.