PDA

Bekijk Volledige Versie : Geef hier reactie op rapport INTEGRATIE-COMMISIE !!!



ZbaqZbaq
17-01-04, 22:10
ben benieuwd welke conclusies de prikkers hier zelf trekken uit het verslag van de commissie blok.

voor wat ik nu heb vernomen is het niet meer dan....:

"spreid de minderheden zoveel mogelijk over de stad....ondanks dat bijvoorbeeld in A'dam meer dan 50% van de jongeren tot een etnische minderheid behoort."

barfly
17-01-04, 22:16
Mijn mening is dat getto vorming moet worden verkomen en dus vind ik dat verspreiden over de stad niet ver genoeg gaat, maar moet zijn, verspreiden over het hele land :duim:

ZbaqZbaq
17-01-04, 22:23
Geplaatst door barfly
Mijn mening is dat getto vorming moet worden verkomen en dus vind ik dat verspreiden over de stad niet ver genoeg gaat, maar moet zijn, verspreiden over het hele land :duim:

heb je het over de witte getto's ?

barfly
17-01-04, 22:25
Geplaatst door ZbaqZbaq
heb je het over de witte getto's ?

Alle getto's! Mixen die hap!

Simon
17-01-04, 22:42
Het rapport is nog niet beschikbaar ...

plexus
17-01-04, 22:44
Geplaatst door Simon
Het rapport is nog niet beschikbaar ...

je kan deze al downloaden via Kazaa :zozo:

ZbaqZbaq
17-01-04, 22:49
Geplaatst door barfly
Alle getto's! Mixen die hap!

Thoughtful white people know they are inferior to black people. Even Eastland knows it. Anyone who has studied the genetic phase of biology knows that white is considered recessive and black is considered dominant. When you want strong coffee, you ask for black coffee. If you want it light, you want it weak, integrated with white milk. Just like these Negroes who weaken themselves and their race by this integrating and intermixing with whites. If you want bread with no nutritional value, you ask for white bread. All the good that was in it has been bleached out of it, and it will constipate you. If you want pure flour, you ask for dark flour, whole-wheat flour. If you want pure sugar, you want dark sugar.

malcolm x


:p

ZbaqZbaq
17-01-04, 22:53
Geplaatst door barfly
Alle getto's! Mixen die hap!

alvorens concentraties met dwang te mixen zou ik zeggen begin met dwang bij hen die hun scholen en wijken hebben verlaten en zo schuld hebben aan de wijken met voornamelijk minderheden.


dus dwing al die blanken hun witte kindertjes naar school te laten gaan met de donkere kindertjes.

000NobelPrizes
17-01-04, 22:54
Voor alle prikkers die verzot zijn op conspriacy theories: het INTEGRATIERAPPORT is samengesteld door dezelfde mensen die gedurende 30 jaar de integratie hebben begeleid en geadviseerd.

Houden zij van zelfkritiek?

In de zin van: wil je een schorpioen in je kerstpakket?

Puk
17-01-04, 22:58
Geplaatst door barfly
Mijn mening is dat getto vorming moet worden verkomen en dus vind ik dat verspreiden over de stad niet ver genoeg gaat, maar moet zijn, verspreiden over het hele land :duim:

Daar sluit ik me gaarne bij aan.

Kleine kanttekening... over de hele wereld!

Segregeren gaat het helemaal worden in 2004!!

Goodnight
17-01-04, 23:01
Geplaatst door Puk
Daar sluit ik me gaarne bij aan.

Kleine kanttekening... over de hele wereld!

Segregeren gaat het helemaal worden in 2004!!

Hebben we het hier over deporteren?

je weet het he: alles wat vintage is komt weer terug...

Puk
17-01-04, 23:01
Geplaatst door barfly
Alle getto's! Mixen die hap!

Het probleem verdunnen!

De homeopathetische oplossing!

Ik vind het geweldig...

Puk
17-01-04, 23:04
Geplaatst door Goodnight
Hebben we het hier over deporteren?

je weet het he: alles wat vintage is komt weer terug...

Nee nee... op basis van vrijwilligheid.

Zie het partijprogramma van de Arabische Europese Hoofddoek!

000NobelPrizes
17-01-04, 23:05
Geplaatst door ZbaqZbaq
Thoughtful white people know they are inferior to black people. Even Eastland knows it. Anyone who has studied the genetic phase of biology knows that white is considered recessive and black is considered dominant. When you want strong coffee, you ask for black coffee. If you want it light, you want it weak, integrated with white milk. Just like these Negroes who weaken themselves and their race by this integrating and intermixing with whites. If you want bread with no nutritional value, you ask for white bread. All the good that was in it has been bleached out of it, and it will constipate you. If you want pure flour, you ask for dark flour, whole-wheat flour. If you want pure sugar, you want dark sugar.

malcolm x


:p

:haha:

alweer een man die knorrig is waarom de huidige beschaving niet om hen draait, yo brother. Waarom namen zij not the' godddam' risk and yo' bro', why din' we jaz conquer da hol' goddamn worl' brodda.
We's black'n'beautifa broda, hev'mussles'nda hole dam' thin broda, a' civiliaay'son too broda. Did'I say civlisaay'son? I mean, reaaaaaaaal civilisaaaaay'son.

ZbaqZbaq
17-01-04, 23:09
Geplaatst door Puk
Nee nee... op basis van vrijwilligheid.

Zie het partijprogramma van de Arabische Europese Hoofddoek!

vertel ?

Puk
17-01-04, 23:48
Geplaatst door 151 NobelPrizes
:haha:

alweer een man die knorrig is waarom de huidige beschaving niet om hen draait, yo brother. Waarom namen zij not the' godddam' risk and yo' bro', why din' we jaz conquer da hol' goddamn worl' brodda.
We's black'n'beautifa broda, hev'mussles'nda hole dam' thin broda, a' civiliaay'son too broda. Did'I say civlisaay'son? I mean, reaaaaaaaal civilisaaaaay'son.

Je kan mij wegdragen!


:fplet:

Goud!!!!

mark61
18-01-04, 01:17
Geplaatst door barfly
Mijn mening is dat getto vorming moet worden verkomen en dus vind ik dat verspreiden over de stad niet ver genoeg gaat, maar moet zijn, verspreiden over het hele land :duim:

Zullen we jou s naar Emmercompascuum spreiden?