PDA

Bekijk Volledige Versie : Belgische drugstoerist bedrogen met boerenkool



Joesoef
17-01-04, 23:17
Belgische drugstoerist bedrogen met boerenkool

Uitgegeven: 17 januari 2004 22:34
Laatst gewijzigd: 17 januari 2004 22:34

ROOSENDAAL - Dat knollen voor citroenen kunnen worden verkocht, was bekend, maar dat boerenkool ook verkoopt als wiet? Een Belg is zaterdag tijdens een drugscontrole op de internationale trein tussen Amsterdam en Brussel betrapt met 250 gram boerenkool met hier en daar een beetje wiet. De man had voor zijn voorraadje 'drugs' 200 euro neergeteld.

Tot overmaat van ramp voor de Belg zat er volgens de spoorwegpolitie net te veel wiet tussen de boerenkool. De politie droeg hem wegens invoer van verdovende middelen overgedragen aan de Belgische collega's.

De Belg was zaterdag een van de 56 personen die tijdens de internationale controle werden aangehouden wegens drugsbezit. Volgens inspecteur M. Elshout van de spoorwegpolitie komen dergelijke miskopen wel vaker voor. In december nog werd bij een controle een man aangehouden die voor achthonderd euro soepgroente had gekocht.

Bij de actie zaterdag werkte de spoorwegpolitie samen met drugscontroleurs van het zogenoemde het A-team van de politie, de Koninklijke Marechaussee en de Belgische Rijkswacht


:boogjes:

850
17-01-04, 23:27
Geplaatst door Joesoef
In december nog werd bij een controle een man aangehouden die voor achthonderd euro soepgroente had gekocht.



:lol: hahahahahahaaahahahahhhhhahahahahhahahahhahhhaahaa hhhahhhah

mark61
18-01-04, 01:23
Geplaatst door 850
:lol: hahahahahahaaahahahahhhhhahahahahhahahahhahhhaahaa hhhahhhah

Speciaal voor Marsupilamil, de Belgenmoptopic :hihi:

mrz
18-01-04, 01:38
Haha, ik dacht even wat een flauw bericht. Maar toen las ik dit:


Bij de actie zaterdag werkte de spoorwegpolitie samen met drugscontroleurs van het zogenoemde het A-team van de politie, de Koninklijke Marechaussee en de Belgische Rijkswacht

The A-team! :eek: :lole:


Tot overmaat van ramp voor de Belg zat er volgens de spoorwegpolitie net te veel wiet tussen de boerenkool. De politie droeg hem wegens invoer van verdovende middelen overgedragen aan de Belgische collega's.

Die 2 zin klopt niet helemaal geloof ik. :watte?:

Puk
18-01-04, 02:46
Geplaatst door Joesoef
Belgische drugstoerist bedrogen met boerenkool

Uitgegeven: 17 januari 2004 22:34
Laatst gewijzigd: 17 januari 2004 22:34

ROOSENDAAL - Dat knollen voor citroenen kunnen worden verkocht, was bekend, maar dat boerenkool ook verkoopt als wiet? Een Belg is zaterdag tijdens een drugscontrole op de internationale trein tussen Amsterdam en Brussel betrapt met 250 gram boerenkool met hier en daar een beetje wiet. De man had voor zijn voorraadje 'drugs' 200 euro neergeteld.

Tot overmaat van ramp voor de Belg zat er volgens de spoorwegpolitie net te veel wiet tussen de boerenkool. De politie droeg hem wegens invoer van verdovende middelen overgedragen aan de Belgische collega's.

De Belg was zaterdag een van de 56 personen die tijdens de internationale controle werden aangehouden wegens drugsbezit. Volgens inspecteur M. Elshout van de spoorwegpolitie komen dergelijke miskopen wel vaker voor. In december nog werd bij een controle een man aangehouden die voor achthonderd euro soepgroente had gekocht.

Bij de actie zaterdag werkte de spoorwegpolitie samen met drugscontroleurs van het zogenoemde het A-team van de politie, de Koninklijke Marechaussee en de Belgische Rijkswacht


:boogjes:


Voor 800 Euro soepgroenten!! Schitterend!

Overigens heb ik me weleens andijvie voor weed laten verkopen.

Lach niet! Dat is heel lang geleden... en het was in Parijs.