PDA

Bekijk Volledige Versie : Belg met boerenkool aangehouden



Mark
18-01-04, 03:00
Belg met boerenkool aangehouden

Bron: NOS Teletekst


Een Belg die onderweg was naar Brussel, is aangehouden in de internationale trein vanuit Amsterdam omdat hij boerenkool bij zich had. Op zich niks vreemds, ware het niet dat er wiet tussen zat. Tijdens een drugscontrole viel hij dan ook door de mand.

De man had de 250 gram zware kool gekocht voor 200 euro. Door de hoeveelheid drugs moest de spoorwegpolitie hem aan de Belgische politie overdragen. Overigens doen wel meer mensen zo'n miskoop. Volgens de spoorwegpolitie is er vorige maand ook iemand opgepakt met 800 euro aan 'soepgroente' in zijn tas.

mrz
18-01-04, 03:03
Zware kool? :watte?: Witte?

Puk
18-01-04, 03:03
Geplaatst door Mark
Belg met boerenkool aangehouden

Bron: NOS Teletekst


Een Belg die onderweg was naar Brussel, is aangehouden in de internationale trein vanuit Amsterdam omdat hij boerenkool bij zich had. Op zich niks vreemds, ware het niet dat er wiet tussen zat. Tijdens een drugscontrole viel hij dan ook door de mand.

De man had de 250 gram zware kool gekocht voor 200 euro. Door de hoeveelheid drugs moest de spoorwegpolitie hem aan de Belgische politie overdragen. Overigens doen wel meer mensen zo'n miskoop. Volgens de spoorwegpolitie is er vorige maand ook iemand opgepakt met 800 euro aan 'soepgroente' in zijn tas.

Hey Mark! Oud nieuws man! :fplet:

Mark
18-01-04, 03:05
Zijn jullie allemaal nog wakker???????

Ik ben net terug van een middelmatige stapavond in R'dam

Puk
18-01-04, 03:05
Geplaatst door Mark
Zijn jullie allemaal nog wakker???????

Ik ben net terug van een middelmatige stapavond in R'dam

Da's dikke shit.

Was een topavond op maroc.nl!!

mrz
18-01-04, 03:10
Nog wakker? Ik begin pas net weer beetje te ontwaken na filmpje @ friends! Moet echt moeite doen buren niet wakker te lachen af en toe heh.

Puk
18-01-04, 03:11
Geplaatst door mrz
Nog wakker? Ik begin pas net weer beetje te ontwaken. Moet echt moeite doen buren niet wakker te lachen af en toe.

Ik heb dove buren! Heerlijk! :duim:

Smack my bitch up - The Prodigy!

:wohaa:

Mark
18-01-04, 03:17
pfffff nou ik eet wat patat en ga me dan op mijn kater voorbereiden

trusten! :boogie:

mrz
18-01-04, 03:23
K weltrusten Puk. :slaap:

850
18-01-04, 03:24
:slapen: Ik ga ook slapennnnnnnnnnnnnnnnn