PDA

Bekijk Volledige Versie : Lichamen drie Rotterdamse mannen geborgen



Goodnight
18-01-04, 11:40
ROTTERDAM - De politie heeft zondagochtend in Rotterdam de lichamen geborgen van de drie mannen die zaterdagavond dood in een benedenwoning in de wijk Schiebroek werden gevonden. Het drietal is door een misdrijf om het leven gekomen, maar de politie wil nog niet zeggen op welke manier.

Een broer van een van de mannen trof, in het gezelschap van een vriend, de lichamen aan in de woning aan de Krabbestraat. De politie heeft hen meegenomen voor verhoor.

Na een uitgebreid sporenonderzoek zijn de lijken zondag overgebracht naar een mortuarium. Pas na sectie op maandag kan de politie duidelijkheid geven over de identiteit van de slachtoffers. Agenten hebben de auto van een van de mannen in beslag genomen.

De technische recherche heeft in het huis sporenonderzoek gedaan, de politie heeft een buurtonderzoek gehouden en een team van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) is ter plaatse geweest.

(c) ANP

Goodnight
18-01-04, 11:43
Boeldorstige mensen die Rotterdammers,
zou dat door de cultuur komen?

Of willen ze een inhaalslag maken op Amsterdam?

Shaheed
18-01-04, 12:01
Geplaatst door Goodnight
Boeldorstige mensen die Rotterdammers,
zou dat door de cultuur komen?

Of willen ze een inhaalslag maken op Amsterdam?


Niet zeiken over Rotterdammers!

Onze cultuur is superieur aan die van de amsterdammers.

Donna
18-01-04, 12:16
Geplaatst door Shaheed
Niet zeiken over Rotterdammers!

Onze cultuur is superieur aan die van de amsterdammers.


Dat klopt wel een beetje.

Als er in Amsterdam een moord wordt gepleegd wordt er altijd bijgezegd hoe de slachtoffers aan hun eind zijn gekomen, in Rotterdam moet je kennelijk raden....


Het drietal is door een misdrijf om het leven gekomen, maar de politie wil nog niet zeggen op welke manier.


Nou, wedje leggen?

Waterval
18-01-04, 12:18
Geplaatst door Donna
Dat klopt wel een beetje.

Als er in Amsterdam een moord wordt gepleegd wordt er altijd bijgezegd hoe de slachtoffers aan hun eind zijn gekomen, in Rotterdam moet je kennelijk raden....




Nou, wedje leggen?


Ik denk dat ik weet hoe het is gebeurd. Ze hebben daar zo een voetbalclub en ik vermoed dat ze zich hebben doodgelachen bij het aanschouwen van dat geklungel van die club...

Goodnight
18-01-04, 12:31
Geplaatst door Shaheed
Niet zeiken over Rotterdammers!

Onze cultuur is superieur aan die van de amsterdammers.

Ook weer zo typisch Rotterdams...
Gelijk agressief reageren...zit waarschijnlijk toch in de genen...

maar he jullie hebben volgens mij al een voorsprong nu: 4 moorden op op 1 dag.....

Chida!
18-01-04, 16:16
Deze drie personen die dood aangetroffen zijn in hun woning, zijn geeneens bekend in schiebroek bewoners van de straat kenden ze geeneens, het waren bewoners die je nooit zag en nooit hoorde ik heb wel een vermoeden waar ze mee bezig waren.

farao
18-01-04, 16:21
WIE krijgt weer de schuld?
de marokkaanen weer. net als altijd

sadeeQ
18-01-04, 16:23
Geplaatst door farao
WIE krijgt weer de schuld?
de marokkaanen weer. net als altijd


alleen als de doden kaaskoppen zijn :fplet:

Goodnight
18-01-04, 16:23
Geplaatst door farao
WIE krijgt weer de schuld?
de marokkaanen weer. net als altijd

???
Waarom overhaaste conclusies trekken?
Er zijn genoeg andere bevolkingsgroepen hoor:
Antillianen, Surinamers, Turken, Limburgers, Friezen...

Goodnight
18-01-04, 16:25
Geplaatst door sadeeQ
alleen als de doden kaaskoppen zijn :fplet:

waarom van die agressieve poppetjes SadeeQ...

Maar inderdaad.
Alleen denk ik dat het geen kaaskopjes zijn

Chida!
18-01-04, 16:26
Ik weet wat ze zijn :hihi:

Goodnight
18-01-04, 16:28
Geplaatst door Chida!
Ik weet wat ze zijn :hihi:

Viertiel ons...wij willen ook het 'geheim' weten...dan weten we hoe we deze discussie moeten voeren.
Zonder nationaliteit kunnen we het niet veroordelen of beoordelen....

Chida!
18-01-04, 16:31
Geplaatst door Goodnight
Viertiel ons...wij willen ook het 'geheim' weten...dan weten we hoe we deze discussie moeten voeren.
Zonder nationaliteit kunnen we het niet veroordelen of beoordelen....

Ik wil graag zien of het voor jullie mogelijk is om een discussie te houden zonder dat nationaliteiten daarbij betrokken zijn.Zo krijgt het onderwerp hoop ik een hele andere wending ...:)

mrz
18-01-04, 16:32
Ja vertel. Ik heb me gisteren ook doodgelachen (hier op forum) maar gevoel door dooie gestalked te worden gaat na 3 dagen ook wel irriteren. Bah zeg. :kwaad:

farao
18-01-04, 16:35
Ik weet wat ze zijn



het zijn 3 dooien. ik weet nergens van

mijn naam is haas

Chida!
18-01-04, 16:40
Wat maakt nou uit wat ze zijn ...

Goodnight
18-01-04, 16:48
Geplaatst door Chida!
Ik wil graag zien of het voor jullie mogelijk is om een discussie te houden zonder dat nationaliteiten daarbij betrokken zijn.Zo krijgt het onderwerp hoop ik een hele andere wending ...:)

Tuurlijk niet...tssss
Het wordt alleen interessant als het om de volgende scenario's gaat:

drie doden van Noordafrikaanse afkomst, gedood bij drugstransactie.

Drie Rotterdammers koelbloedig vermoord door boze buurman van allochtone afkomst.

Drie doden, politie denkt dat het om eerwraak gaat.

Das pas smullen!!

Maar zodra er staat:

drie doden in Rotterdam: J.Smit, A.Jansen, P de Boer zijn waarschijnlijk slachtoffer van drugsoorlog in de onderwereld, dan is het niet interessant meer....

Bij de andere gevallen is de Islam op een of andere duistere wijze er altijd de oorzaak van.

Dus kom op vertel....

farao
18-01-04, 17:00
Bij de andere gevallen is de Islam op een of andere duistere wijze er altijd de oorzaak van


het was de pastoor van de zwarte kousen kerk.
de dooden wilden niet naar de kerk.

Ik zag pastoor uit Epe langs fietsen onder weg naar Rotterdam.

sadeeQ
18-01-04, 17:24
Geplaatst door Goodnight
waarom van die agressieve poppetjes SadeeQ...

Maar inderdaad.
Alleen denk ik dat het geen kaaskopjes zijn



Neemt u me niet kwalijk juffie, om de zoveel tijd heb ik zo mijn periodes en de daarbij behorende geweldadige buien ,nou ja meestal , het duurt bij mij alleen 360 van de 356 dagen :hihi:

mark61
18-01-04, 18:11
Geplaatst door Goodnight
Tuurlijk niet...tssss
Het wordt alleen interessant als het om de volgende scenario's gaat:
Dus kom op vertel....

Je begrijpt het niet...de doden zijn een Hollander, een Maroc en een Irani, ze hadden bij de Bazaar gegeten, maar nou weet de politie niet of dat een allo tent is of een Hollandse met zwart zwart personeel. Ze zijn nu de BV structuur aan het ontrafelen en zodra blijkt wie achter die nepBV op de Antillen zit kunnen ze uitsluitsel geven over het culturele element. Hoewel de kok van dienst naar verluidt een Oostenrijks/Algerijnse achtergrond heeft maar gastronomisch in Luxemburg is opgeleid. Het achteraf giftige helal-vlees bleek niet helal maar van de Belgische hormonenmaffia afkomstig, aan het hoofd waarvan een Albanese crimineel staat die een moslima-moeder en een katholieke vader had...die globalisering ook, gek wor je dr van.

sorry twerd me even teveel

mrz
18-01-04, 18:21
Kom je nu tot leven mark61 of lijkt dat maar zo? :o

Orakel
18-01-04, 18:28
Geplaatst door mark61
Je begrijpt het niet...de doden zijn een Hollander, een Maroc en een Irani, ze hadden bij de Bazaar gegeten, maar nou weet de politie niet of dat een allo tent is of een Hollandse met zwart zwart personeel. Ze zijn nu de BV structuur aan het ontrafelen en zodra blijkt wie achter die nepBV op de Antillen zit kunnen ze uitsluitsel geven over het culturele element. Hoewel de kok van dienst naar verluidt een Oostenrijks/Algerijnse achtergrond heeft maar gastronomisch in Luxemburg is opgeleid. Het achteraf giftige helal-vlees bleek niet helal maar van de Belgische hormonenmaffia afkomstig, aan het hoofd waarvan een Albanese crimineel staat die een moslima-moeder en een katholieke vader had...die globalisering ook, gek wor je dr van.

sorry twerd me even teveel

:lole:

Ludlum is er niks bij.

Goodnight
18-01-04, 18:28
Geplaatst door mark61
Je begrijpt het niet...de doden zijn een Hollander, een Maroc en een Irani, ze hadden bij de Bazaar gegeten, maar nou weet de politie niet of dat een allo tent is of een Hollandse met zwart zwart personeel. Ze zijn nu de BV structuur aan het ontrafelen en zodra blijkt wie achter die nepBV op de Antillen zit kunnen ze uitsluitsel geven over het culturele element. Hoewel de kok van dienst naar verluidt een Oostenrijks/Algerijnse achtergrond heeft maar gastronomisch in Luxemburg is opgeleid. Het achteraf giftige helal-vlees bleek niet helal maar van de Belgische hormonenmaffia afkomstig, aan het hoofd waarvan een Albanese crimineel staat die een moslima-moeder en een katholieke vader had...die globalisering ook, gek wor je dr van.

sorry twerd me even teveel


sjees...de ideale bedenker van een complottheorie..
Ik wantrouw jou Mark61...je bent vast in dienst van de Mossad

mark61
18-01-04, 18:32
Geplaatst door Goodnight
sjees...de ideale bedenker van een complottheorie..
Ik wantrouw jou Mark61...je bent vast in dienst van de Mossad

Vraag maar aan Lennart of ik in zn kaartenbak zit.

Goodnight
18-01-04, 18:44
Geplaatst door mark61
Vraag maar aan Lennart of ik in zn kaartenbak zit.

Nah..Lennart weet te veel...ik wantrouw hem ook.
Denk dat hij voor de KGB werkt...of misschien de Chineze geheime dienst...

mrz
18-01-04, 18:53
Nah lennart zegt af en toe wel zinnige dingen volgens mij.

mrz
18-01-04, 20:30
Broer vindt slachtoffers drievoudige moord Rotterdam

Uitgegeven: 18 januari 2004 20:17

ROTTERDAM - In een benedenwoning in de Rotterdamse wijk Schiebroek zijn zaterdagavond de lichamen van drie mannen gevonden die door een misdrijf om het leven zijn gekomen. De politie gaat uit van moord, maar wil verder niets zeggen over de identiteit van de slachtoffers en de toedracht. De buurt reageerde geschokt op de lugubere vondst.

Een broer van een van de slachtoffers trof, samen met een vriend, zaterdagavond de ontzielde lichamen aan en waarschuwde de politie. In het belang van het onderzoek wil de politie weinig kwijt, behalve dat het om een misdrijf gaat. "We gaan uit van moord", aldus een politiewoordvoerder zondag.

De technische recherche heeft zaterdagnacht een uitgebreid sporenonderzoek gedaan in en rondom het huis aan de Krabbestraat. De rechercheurs kregen steun van een team van het Nederlands Forensisch Instituut. De politie deed een buurtonderzoek.

Drugs

In de wijk reageerden bewoners zondag geschrokken op de vondst. Omwonenden zeiden te vermoeden dat de omgekomen mannen in drugs handelden. Het huis zou bewoond worden door een man, en een van de buren hoorde 's nachts vaak gestommel en zag jongens met koffers de woning in- en uitlopen.

Op zondagmorgen zijn de lichamen van de mannen naar het mortuarium gebracht. Daar wordt sectie verricht. De politie denkt maandag de identiteit van de slachtoffers te kunnen vaststellen. De broer en zijn vriend zijn verhoord op het bureau. Agenten hebben de auto van een van de mannen in beslag genomen.

Schietincident

Eerder zaterdag werd een 43-jarige Rotterdammer 's middags in de Talmastraat (Noord) doodgeschoten. Volgens een politiewoordvoerder hebben getuigen verteld dat het slachtoffer op straat onenigheid kreeg met een andere man, die vervolgens een wapen trok en schoot. De dader vluchtte op een fiets. Het schietincident deed zich midden in een woonwijk

http://nu.nl/news.jsp?n=261993&c=13

Donna
18-01-04, 21:03
Geplaatst door mark61
Je begrijpt het niet...de doden zijn een Hollander, een Maroc en een Irani, ze hadden bij de Bazaar gegeten, maar nou weet de politie niet of dat een allo tent is of een Hollandse met zwart zwart personeel. Ze zijn nu de BV structuur aan het ontrafelen en zodra blijkt wie achter die nepBV op de Antillen zit kunnen ze uitsluitsel geven over het culturele element. Hoewel de kok van dienst naar verluidt een Oostenrijks/Algerijnse achtergrond heeft maar gastronomisch in Luxemburg is opgeleid. Het achteraf giftige helal-vlees bleek niet helal maar van de Belgische hormonenmaffia afkomstig, aan het hoofd waarvan een Albanese crimineel staat die een moslima-moeder en een katholieke vader had...die globalisering ook, gek wor je dr van.

sorry twerd me even teveel


:lole:

De vraag is nu alleen:

Was het eerwraak?

observer
18-01-04, 22:07
als je iemand een ererondje ziet lopen is het de dader die een hattrick viert

overigens noemde de woordvoerders ze "jongens"

mrz
19-01-04, 07:02
Geplaatst door observer
als je iemand een ererondje ziet lopen is het de dader die een hattrick viert

:zegniets: ;)

theemuts
19-01-04, 11:55
Ui welingelichte (Marokkaanse) bronnen hoorde ik net dat het ging om Marokkaanse mannen uit het drugsmilieu!

observer
19-01-04, 13:01
Geplaatst door theemuts
Ui welingelichte (Marokkaanse) bronnen hoorde ik net dat het ging om Marokkaanse mannen uit het drugsmilieu! de namen waren ali ismael en joey ne ze waren vaste klanten in een koffieshop maar of dat nu drugsdealers betekent

observer
19-01-04, 14:00
Fantasie of werkelijkheid, in ieder geval heeft niemand schoten gehoord. Wel hebben buurtbewoners ongeveer zes Noord-Afrikaanse mannen voor de woning zien staan. Dat was ongeveer een half uur voor de moorden. Datzelfde groepje zou een dag eerder ook in de buurt zijn geweest. berg je maar vast

ook de dader vna de schietpartij eerder op de dag in de talmastraat wordt als "noord-afrikaans" omschreven

mark61
19-01-04, 14:16
Geplaatst door observer
berg je maar vast

ook de dader vna de schietpartij eerder op de dag in de talmastraat wordt als "noord-afrikaans" omschreven

zouwen dr niet vaker mannen van noord-afrikaanse afkomst op straat staan in Rotterdam. Wellicht wonen ze er? Zolang de LPF het nog goed vindt?