PDA

Bekijk Volledige Versie : Toekomstvisie



RinC
18-01-04, 22:08
´Fatma? Heb je even 'n minuutje voor mij?' ´Tuurlijk, lief! Zullen we onze GSM's dan afzetten?'´Mmmmmm...OK..ga zitten..ga zitten! Faat, ik zal met de deur in huis vallen...ik heb het gevoel dat we geen 200 % meer uit onze relatie halen...je weet dat ik een perfectionist ben...streef naar onhaalbare targets...the sky is no limit..Nu, een ander zal denken; mwoah, goeie baan, leuke kar, lekker wijf...Ik ben zo niet, je kent mij...ik ga voor de hoofdprijs...de bloody 22 miljoen...als blijkt dat dat er niet inzit, dan kun je beter kappen...'
´Goh, Achmed...over toeval gesproken...! De laatste tijd knaagde er ook iets bij mij...kreeg meer en meer het gevoel dat wij qua communicatie, invoelen en levellen niet meer equal waren, weetjewel. Ik bedoel, sex is gewoon geweldig, fantastisch..ja..alles erop en eraan maar...ik zal je een simpel voorbeeld geven...vorige week...after tea in Vak Zuid...free lounge jazz..ik zeg tegen Karima, ik zeg van deze muziek krijg ik vreselijke koopwoede...je weet wel..doorscheuren naar de PC Hooft en gewoon alles leeg kopen...begrijp je wel..door de drive..de smooth low key beat die er achter hangt..Zij begrijpt mij, zit op m'n lijn...pikt het signaal op..maar dan..dan jouw reactie..je zei...hoe zei je het ook alweer...onvergetelijk..je zei..Denk je wel aan het feit dat je Goldcard tijdelijk geblokkeerd is vanwege die nieuwe fiscale contructie die we eergisteren met Achmed hebben doorgenomen..?! Nou echt..! Toen ik dat hoorde...! Gewoon flat out weet je...! Echt helemaal total coma..!'
´Precies! Exact! Dat bedoel ik! Zicht op cash flow...je liquiditeitsstroom onder controle...een stuk inleving met betrekking tot personal financial management...je wallet hendelen...Kijk, you've touched the right spot. Absoluut! En zo is er meer...mijn credo in een relatie is een win-win situatie..ik groei en jij groeit..beide..samen. Optrekken aan elkaar, stimuleren, opjagen...alles eruit halen!
Daarom lijkt het mij beter als onze wegen hier scheiden. Even concreet: pak jij de long term, handel ik de short term af. Dus: crčche en kinderdagverblijf voor ons geplande kind cancellen, makelaar afbellen voor die woonboerderij en mailtje naar de BMW dealer om die MPV te annuleren. Ik...ik kontakt Achmed voor het financial plaatje...regel 'n mover voor je spullen en bevestig onze afspraak voor het eind van de week

-Y-

observer
18-01-04, 22:12
teksten zoals deze doen mij denken dat ik toch liever niet heb dat de allochtone bevolking nederlands leert :D