PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoon van Gretta Duisenberg is drugshandelaar.



Miryam-Aura
19-01-04, 21:40
"Peter Bédier de Prairie??"

Ja, deze 38-jarige zoon van zelfverklaard levend schild Gretta Duisenberg werd in februari van dit jaar gearresteerd in Koh Tao, Thailand, waar hij een bar runde. Hij werd verdacht van drugsbezit en drugshandel. Hij werd op borgtocht vrijgelaten, met de restrictie dat hij het land niet mocht verlaten. Direct na zijn vrijlating charterde hij een taxi en vluchtte naar Phnom Penh, de hoofdstad van buurland Cambodja. Via Singapore is hij weer in Nederland beland..
Dat u nog niet veel van deze kwestie heeft vernomen is niet zo vreemd, de Nederlandse media zijn namelijk wel vaker selectief als het om dergelijke kwesties gaat.

Bron: Volkskrant 19 jan 2004

Donna
19-01-04, 21:44
Geplaatst door Miryam-Aura

Dat u nog niet veel van deze kwestie heeft vernomen is niet zo vreemd, de Nederlandse media zijn namelijk wel vaker selectief als het om dergelijke kwesties gaat.

Bron: Volkskrant 19 jan 2004


De volkskrant is overduidelijk niet de bron van de laatste opmerking.

Waarom is dit nieuws Miryam? Omdat Gretta de Palestijnen steunt? Komt haar mening soms in een ander licht te staan omdat haar zoon misschien/waarschijnlijk drugs dealt?

freya
19-01-04, 21:52
Geplaatst door Miryam-Aura
"Peter Bédier de Prairie??"

Ja, deze 38-jarige zoon van zelfverklaard levend schild Gretta Duisenberg werd in februari van dit jaar gearresteerd in Koh Tao, Thailand, waar hij een bar runde. Hij werd verdacht van drugsbezit en drugshandel. Hij werd op borgtocht vrijgelaten, met de restrictie dat hij het land niet mocht verlaten. Direct na zijn vrijlating charterde hij een taxi en vluchtte naar Phnom Penh, de hoofdstad van buurland Cambodja. Via Singapore is hij weer in Nederland beland..
Dat u nog niet veel van deze kwestie heeft vernomen is niet zo vreemd, de Nederlandse media zijn namelijk wel vaker selectief als het om dergelijke kwesties gaat.

Bron: Volkskrant 19 jan 2004

Deze kwestie is anders uitgebreid aan bod gekomen op TV tijdens het dubbelinterview met Gretta en Wim Duisenberg.

Het ging om een kleine hoeveelheid hasj als ik me goed herinner.

Als je weet in wat voor omstandigheden mensen in Thailand gevangen zitten zou jij ook zo snel mogelijk de benen hebben genomen, zodra je de kans kreeg. :moe:

Joesoef
19-01-04, 21:57
Geplaatst door Miryam-Aura
"Peter Bédier de Prairie??"

Ja, deze 38-jarige zoon van zelfverklaard levend schild Gretta Duisenberg werd in februari van dit jaar gearresteerd in Koh Tao, Thailand, waar hij een bar runde.


Dit is wel heel erg oud nieuws, nu alleen in een semitisch jasje. Het enige wat ik jammer vind is dat dat joch genoeg geld had om weg te komen. Veel andere arme drommels hebben dat niet. En dan heb ik nog lichte twijfels over de naam van pa die deuren op een kier kan zetten. Net genoeg om weg te komen.

Overigens, zelfs volgens de Thaise definitie was de jongen niet schuldig. Het rechtssysteem is er alleen wat anders. Wel op vakantie naar thailand maar ondertussen zeiken over islamitische rechtssystemen.

Moet je in Thailand is zeggen "fuck the queen".

Donna
19-01-04, 21:59
Geplaatst door freya

Het ging om een kleine hoeveelheid hasj als ik me goed herinner.


Oh, helemaal geen drugs dealt dus. Dat neem ik dan onmiddelijk terug.

Overigens: wat een butt-discussie op nova tussen Hirsiali en Albayrak. Het lijken wel kippen... :moe:

freya
19-01-04, 22:00
Miriam aura is een jokkebrokje.
Deze tekst komt helemaal niet uit de Volkskrant van vandaag, maar van een of andere vage website (http://www.bungphe.com/weblog/2003/11/06.html)


donderdag 6 november 2003

--------------------------------------------------------------------------------




Selectief

Ik had het gisteren over de selectieve verontwaardiging, waar het merendeel zich aan bezondigd wanneer daar door publieke figuren toe word opgeroepen. Ik wilde daarmee aangeven dat ik me ernstig verbaasde over het feit dat de oproep van een relatief publiek persoon,al dan niet bewust, dergelijke "groeps-dynamische processen" in gang kan zetten. Waar dat toe kan leiden leert ons de geschiedenis....Om me maar eens van een eufemisme te bedienen...

Het feit dat het merendeel zich vrijwel blind conformeert aan het grote geheel en kritische kanttekeningen zonder al te veel gewetensbezwaren terzijde schuift, om vervolgens (al dan niet
geëngageerd blatend) achter de meute aan te hobbelen doet mij nog steeds enigzins achter de oren krabben. Maar soît....

Een hoop mensen denken dat ik niets gelegen ben in de wijze waarop de Thaise justitie recht placht te spreken. Niets is echter minder waar. Ik vraag me echter nog steeds af waarom ik nergens banners zie voor de groep gevangen die al meer dan een jaar zonder enige vorm van proces gevangen zitten op Guantanamo Bay.. Komt dat misschien omdat zij deel uitmaken van een groepering die ons westerlingen een stuk minder welgevallig zijn?

Ook ben ik benieuwd wanneer de eerste banners verschijnen die Peter Bédier de Prairie oproepen zich weer bij de Thaise justitie te melden..

"Wie zegt u?? Peter Bédier de Prairie??"

Ja, deze 38-jarige zoon van zelfverklaard levend schild Gretta Duisenberg werd in februari van dit jaar gearresteerd in Koh Tao, Thailand, waar hij een bar runde. Hij werd verdacht van drugsbezit en drugshandel. Hij werd op borgtocht vrijgelaten, met de restrictie dat hij het land niet mocht verlaten. Direct na zijn vrijlating charterde hij een taxi en vluchtte naar Phnom Penh, de hoofdstad van buurland Cambodja. Via Singapore is hij weer in Nederland beland..

Dat u nog niet veel van deze kwestie heeft vernomen is niet zo vreemd, de Nederlandse media zijn namelijk wel vaker selectief als het om dergelijke kwesties gaat.
Er zullen vast wel weer een aantal mensen over me heen vallen en mij verketteren om mijn mening. U doet maar. Maar zorg in ieder geval dat u over uw mening hebt nagedacht. En tegen die gezonde Hollandse jongen die mij in een comment op een ander log betichtte als buitenlander gebruik te maken van zijn ww en wao kan ik alleen maar een woord van dank uitspreken..

Oeh, wat is lachen goed voor een mens zeg...

:moe:

Joesoef
19-01-04, 22:02
Al is de leugen nog zo snel google achterhaald haar wel.

freya
19-01-04, 22:05
Geplaatst door Joesoef
Al is de leugen nog zo snel google achterhaald haar wel.

:hihi:









google rules! :strik:

theemuts
19-01-04, 22:17
Donna als een bekende Nederlander of familie daarvan in het buitenland ergens vastzit op verdenking van hashhandel is dat per definitie nieuws.


Overigens: wat een butt-discussie op nova tussen Hirsiali en Albayrak. Het lijken wel kippen...

Hirsi Ali weet zich steeds beter te weren tegen de PvdA kritieken.

Ras el hanoud
19-01-04, 22:25
Geplaatst door theemuts
Donna als een bekende Nederlander of familie daarvan in het buitenland ergens vastzit op verdenking van hashhandel is dat per definitie nieuws.


Nieuws is nieuw en niet een jaar oud.

Handel is niet het zelfde als bezit.


TheeTelegraaf :tik:

mrz
19-01-04, 22:25
Wat een flauwe grap Joesoef, bah.


Geplaatst door Donna
Oh, helemaal geen drugs dealt dus. Dat neem ik dan onmiddelijk terug.

Overigens: wat een butt-discussie op nova tussen Hirsiali en Albayrak. Het lijken wel kippen... :moe:

Dat is best een grappige opmerking considering. Albayrak kan concurreren met Saima17 als je mij vraagt maargoed. :zegniets:

mark61
19-01-04, 22:32
Geplaatst door freya
Deze kwestie is anders uitgebreid aan bod gekomen op TV tijdens het dubbelinterview met Gretta en Wim Duisenberg.

Is destijds al uitgebreid in het nieuws geweest. Hij had er wrschl. ook niets mee te maken. Thai en op borgtocht vrijlaten...dat doen ze niet zo gauw. In any case, een geval van defamation. Was er niet een joodse Anti-Defamation League? Lijkt me dit ook een gevalletje voor.