PDA

Bekijk Volledige Versie : Jongeren gevraagd voor een documentaire

ivion
19-01-04, 22:41
Hallo,

Ikzelf ben een student op de St. Joost academie van Breda en ik studeer foto & videovormgeving. Momenteel zit ik in mijn eindexamenjaar en ben ik bezig met een project over jongeren die een islamitische geloofsovertuiging hebben en waarbij zijn of haar geloof een centrale rol neemt in het leven.

In het kader van mijn project doe ik een serieuze oproep aan jongeren tussen de 16 en 26 jaar die mee zouden willen doen aan een documentaire waarbij jullie iets vertellen over je beleving van het geloof.
Verder zou ik naast het afnemen van enkele interviews, ook video- en foto opnames willen maken bij de eventuele moskee diensten die je bezoekt of bij je uitgaans/ontmoetingsplekken. Misschien ben je wel actief binnen een geloofsgemeensschap en neem je deel aan allerlei activiteiten.
Het is mijn bedoeling om een open en eerlijke documentaire te maken waarbij de nadruk komt te liggen bij jouw verhaal.
De toeschouwer mag zelf oordelen.

Mochten bepaalde opnames te gevoelig liggen voor de betrokkenen bij openbare vertoning, dan is overleg natuurlijk mogelijk.

Het spreekt voor zich dat degenen die meegewerkt hebben aan mijn documentaire een kopie krijgen van het resultaat op DVD of VHS, afhankelijk op welk formaat je het wil hebben.

Uiteindelijk zal de documentaire vertoond worden bij mijn eindexamenexpositie in het Nederlands fotomuseum of expositieruimte Las Palmas te Rotterdam. Alhoewel het laatste nog niet helemaal zeker is.
Indien er interesse is buiten de voornoemde locaties, dan volgen er meer vertoningen.

Lijkt je het interessant om hieraan mee te doen, stuur mij dan een e-mail waarbij je in het kort jezelf even introduceert.

Groeten, Ivion.

Maroc_miss1
27-01-04, 18:51
Heey Ivion ik ben wel geinteresserd en woon in breda

sexylady117
10-03-04, 17:34
hoi ben je zelf marrokaans?

maar goed ik heb zelf ook veel aan dit soort projecten meegewerkt zelf woon ik amsterdam duss lijkt je het wat dan hoor ik het graag

groetjes ahlam :knipoog:

all
10-03-04, 21:26
waarom houdt het nou nieten keer op,is de islam niet genoeg belachlijk gemaakt,Door jongeren die er totaal geen verstand van hebben. discussie voer je met en islam geleerde.en hij moet dan ook en echte geleerde zijn net als imam omalik.

all
10-03-04, 21:26
waarom houdt het nou nieten keer op,is de islam niet genoeg belachlijk gemaakt,Door jongeren die er totaal geen verstand van hebben. discussie voer je met en islam geleerde.en hij moet dan ook en echte geleerde zijn net als imam omalik.