PDA

Bekijk Volledige Versie : Het gevolg van Hezbollah's ondoordachte actie!!



Blade20
20-01-04, 18:06
Israëlische wraakactie Zuid-Libanon

In het begin van de avond hebben Israëlische gevechtstoestellen bombardementen uitgevoerd op doelen van Hezbollah in het zuiden van Libanon. De aanval was een vergelding voor een raketaanval van Hezbollah die gisteren plaatsvond. Hezbollah-strijders voerden raketten af op een Israëlische bulldozer. Bij de aanval werd één Israëlische soldaat gedood en raakte een ander zwaargewond. De bulldozer was bezig met het opruimen van bommen in de weg die door Hezbollah waren geplaatst.

Tijdens de vergeldingsactie werden door de toestellen drie air-to-surface raketten afgevuurd op twee Hezbollah-bases die op zo'n 10 kilometer van de Israëlische grens lagen. Vanuit deze bases voerde de Hezbollah aanvallen uit op Israël. Bij de aanvallen zijn voor zover bekend geen gewonden gevallen.

bron: Fok! (http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=37391)

lennart
20-01-04, 18:07
Een toevoeging... die bulldozer bevond zich op Libanees grondgebied.

Blade20
20-01-04, 18:12
Geplaatst door lennart
Een toevoeging... die bulldozer bevond zich op Libanees grondgebied.

Weet ik, ik post enkel en alleen het gevolg van de actie. Eventjes een paar personen eraan herrineren wat het gevolg van een dergelijke actie is voordat ze nogvaker zichzelf voor l*l zetten door "alaaahu akbar" te roepen om een zinloze daad.

taouanza
20-01-04, 18:24
Geplaatst door Blade20
Weet ik, ik post enkel en alleen het gevolg van de actie. Eventjes een paar personen eraan herrineren wat het gevolg van een dergelijke actie is voordat ze nogvaker zichzelf voor l*l zetten door "alaaahu akbar" te roepen om een zinloze daad.

Dus je vindt zo'n reactie rechtvaardig?
Dus als een Hezbollah hier weer op reageert dan is dat ook rechtvaardig?
En trouwens bij deze actie zijn geen slachtoffers gevallen.Of is alles wat Israelisch is heilig?
Zelfs bulldozers die ze gebruiken om mensen dakloos en toekomstloos te maken?
Ja hoor je bericht heeft echt inpact!:moe:

Welke daden hebben wel zin?:moe:

Blade20
20-01-04, 18:27
Geplaatst door taouanza
Dus je vindt zo'n reactie rechtvaardig?
Dus als een Hezbollah hier weer op reageert dan is dat ook rechtvaardig?
En trouwens bij deze actie zijn geen slachtoffers gevallen.Of is alles wat Israelisch is heilig?
Zelfs bulldozers die ze gebruiken om mensen dakloos en toekomstloos te maken?
Ja hoor je bericht heeft echt inpact!:moe:

Welke daden hebben wel zin?:moe:

leg mij geen woorden in de mond!

Je weet goed dat ik beide zijdes achterlijk vindt! Ik wil hier ook enkel mee aantonen dat het complete conflict zinloos is.

taouanza
20-01-04, 18:29
Geplaatst door Blade20
leg mij geen woorden in de mond!

Je weet goed dat ik beide zijdes achterlijk vindt! Ik wil hier ook enkel mee aantonen dat het complete conflict zinloos is.

Oja ik zie jou anders ook niet naar aanleiding van een zelfmoordaanslag roepen dat het een reactie is.

Blade20
20-01-04, 18:33
Geplaatst door taouanza
Oja ik zie jou anders ook niet naar aanleiding van een zelfmoordaanslag roepen dat het een reactie is.

Als ik dat zou doen dan zou ik bezig blijven. Beide zijdes zeggen constant dat het een wraakactie is. Want, je zult het niet geloven, maar er zal vast wel weer worden gezegd dat de actie die tot de vergelding van Hezbollah op de bulldozer heeft geleid,die nu is vergeld, door de Israeliers ook weer als vergelding was bedoeld op een andere actie gepleegd door Hezbollah!

En dan komt einde meer aan en is het overzicht totaal verloren. Voor hetzelfde geld had ik een andersom versie gepakt, echter gezien het publiek lijkt mij dit hier meer impact te maken. (en gezien jouw reacties had het dat ook)

mark61
20-01-04, 21:58
Geplaatst door Blade20
leg mij geen woorden in de mond! Je weet goed dat ik beide zijdes achterlijk vindt! Ik wil hier ook enkel mee aantonen dat het complete conflict zinloos is.

Dat blijkt hier anders niet uit:


Weet ik, ik post enkel en alleen het gevolg van de actie. Eventjes een paar personen eraan herrineren wat het gevolg van een dergelijke actie is voordat ze nogvaker zichzelf voor l*l zetten door "alaaahu akbar" te roepen om een zinloze daad.

observer
21-01-04, 22:54
Geplaatst door lennart
Een toevoeging... die bulldozer bevond zich op Libanees grondgebied. 50 meter en per ongelijk

en dan nog is het een taak van het libanese leger niet van hezbollah