PDA

Bekijk Volledige Versie : Support Rob



vgeld
21-01-04, 19:53
Hierbij wil ik de bezoekers van dit forum oproepen om Rob oudkerk te steunen. Wat heeft hij verkeerd gedaan? geneukt! now en?
Als de katten (Rob) van huis zijn dan hebben de papen het voor het zeggen in Amsterdam en weet je wat dan gebeurt? Alleen de gedachte al !!!

850
21-01-04, 19:58
Geplaatst door vgeld
Hierbij wil ik de bezoekers van dit forum oproepen om Rob oudkerk te steunen. Wat heeft hij verkeerd gedaan? geneukt! now en?
Als de katten (Rob) van huis zijn dan hebben de papen het voor het zeggen in Amsterdam en weet je wat dan gebeurt? Alleen de gedachte al !!!

Ik steun niemand maar wat er met Oudkerk gebeurt is natuurlik diep triest. Nog triester zijn de reacties van mensen die dit prachtig vinden.

~Panthera~
21-01-04, 19:58
:duim:

Als iemand afgefikt wordt op zijn politieke daden: prima, maar als het gaat over waar iemand zijn banaan in de fruitschaal legt: niet ter zake doende. :D

Dutchguy
21-01-04, 20:09
Op het RTL nieuws hadden ze een kort interview met Oudkerk. Op de vraag of hij zich weer terug zou keren in de publieke sector zei hij dat hij dat dat waarschijnlijk wel het geval zou zijn. Vanavond is hij trouwens bij Nova te gast.

vgeld
21-01-04, 20:13
Geplaatst door Dutchguy
Op het RTL nieuws hadden ze een kort interview met Oudkerk. Op de vraag of hij zich weer terug zou keren in de publieke sector zei hij dat hij dat dat waarschijnlijk wel het geval zou zijn. Vanavond is hij trouwens bij Nova te gast.

Zullen we een clubje starten met de naam RobKomTerug.nl

Dutchguy
21-01-04, 20:22
Geplaatst door vgeld
Zullen we een clubje starten met de naam RobKomTerug.nl

Denk dat dat niet nodig is. Volgens mij is hij sneller terug in de politiek dan dat iedereen nu denkt, maar dan wel in een andere functie. Trouwens, volgens een onderzoek van Maurice de Hond vindt driekwart van de PvdA-ers het jammer dat hij weg is.

850
21-01-04, 20:36
Geplaatst door Dutchguy
Denk dat dat niet nodig is. Volgens mij is hij sneller terug in de politiek dan dat iedereen nu denkt, maar dan wel in een andere functie. Trouwens, volgens een onderzoek van Maurice de Hond vindt driekwart van de PvdA-ers het jammer dat hij weg is.


:schok: Als ie maar niet terug komt met n eigen partij........

Mark
21-01-04, 20:37
Rob for president!!

vgeld
21-01-04, 20:39
Geplaatst door 850
:schok: Als ie maar niet terug komt met n eigen partij........

Jawel ! Rob komt terug met zijn eigen partij zonder kleur (ideologie). BV Nederland moet worden gerund and that's it.

Tha Girl
21-01-04, 20:46
Kvind het als Marokkaanse best kut voor hem. :hihi:
Maar ik heb het gevoel dat hier meer achter zit. Is hij dan echt ZO naief om bij de duivel te biecht te gaan? I think not! Kom op, zeker als wethouder weet je toch wel tegen wie je praat en waarover!!

Serieus, dit zaakje stinkt. Kheb een poep vermoeden hij zelf ontslagen wou worden, en krijgt dit verhaal nog een staart. Hij zal wel ergens wezen lopen knoeien in cijfers... het lijkt nu wel alsof zijn nachtelijke escapades reden van vertrek is. Ergens schuilt er frauderend addertje onder het groene gras.... :argwaan:

}einde complot theorie

Da Girl

850
21-01-04, 20:58
Geplaatst door Tha Girl
Kvind het als Marokkaanse best kut voor hem. :hihi:
Maar ik heb het gevoel dat hier meer achter zit. Is hij dan echt ZO naief om bij de duivel te biecht te gaan? I think not! Kom op, zeker als wethouder weet je toch wel tegen wie je praat en waarover!!

Serieus, dit zaakje stinkt. Kheb een poep vermoeden hij zelf ontslagen wou worden, en krijgt dit verhaal nog een staart. Hij zal wel ergens wezen lopen knoeien in cijfers... het lijkt nu wel alsof zijn nachtelijke escapades reden van vertrek is. Ergens schuilt er frauderend addertje onder het groene gras.... :argwaan:

}einde complot theorie

Da Girl

Het zou best kunnen dat hij iets wilden verdoezelen maar ik weet niet wat n grotere schaduw werpt op je leven: Een naam als fraudeur of de naam als hoerenloper en snuiver. Het blijft erg vaag dat hij zn verhaal deed bij dat stomme wijf met dr kraaienstem. Maar mischien dacht hij dat hij haar wel kon versieren en mannen die met hun pik denken inplaats van hun hersens kunnen de meest stomme opmerkingen maken.

850
21-01-04, 20:59
Geplaatst door vgeld
Jawel ! Rob komt terug met zijn eigen partij zonder kleur (ideologie). BV Nederland moet worden gerund and that's it.

:boeps: Ik houd mn hart vast.............

Tha Girl
21-01-04, 21:08
Geplaatst door 850
Het zou best kunnen dat hij iets wilden verdoezelen maar ik weet niet wat n grotere schaduw werpt op je leven: Een naam als fraudeur of de naam als hoerenloper en snuiver. Het blijft erg vaag dat hij zn verhaal deed bij dat stomme wijf met dr kraaienstem. Maar mischien dacht hij dat hij haar wel kon versieren en mannen die met hun pik denken inplaats van hun hersens kunnen de meest stomme opmerkingen maken.

Een hoerenloper, ja man, dat doet het goed bij de vrouwtjes! Zielig achter je pc surfen naar naakte vrouwen, nee... echt... zo maak je indruk! :maf:

Kdenk dat "open-minded Nederland" zijn avontuurtjes bij de meisjes van lichte zeden wel door de vingers kunnen zien... maar zodra je aan de centen komt... dan is het einde verhaal.

Da Girl

Simon
21-01-04, 21:21
Geplaatst door vgeld
Hierbij wil ik de bezoekers van dit forum oproepen om Rob oudkerk te steunen. Wat heeft hij verkeerd gedaan? geneukt! now en?
Als de katten (Rob) van huis zijn dan hebben de papen het voor het zeggen in Amsterdam en weet je wat dan gebeurt? Alleen de gedachte al !!!

Ik heb hem een mailtje gestuurd waarin ik mijn dank uitspreek voor zijn recht-door-zee aanpak. En verder mijn verbazing uitspreek over die kut-PvdA in Amsterdam.

vgeld
21-01-04, 21:29
Geplaatst door Simon
Ik heb hem een mailtje gestuurd waarin ik mijn dank uitspreek voor zijn recht-door-zee aanpak. En verder mijn verbazing uitspreek over die kut-PvdA in Amsterdam.

Stuur 'm ook een mailtje namens mij et le reste de l'equipe

Qwertyno
21-01-04, 21:35
Over die Theemsstraat of weg,

Weet iemand of daar 'normale' hoertjes rondliepen.
Ik bedoel wat zal die oudkerk gepakt hebben daar?

Vraag ik me wel af.
Stel voor hij heeft een heroine hoertje gepakt.
of een met een banaan.
of een illegale.


en zijn vrouw dan.. ergggggg..

Joesoef
21-01-04, 21:37
Rob heeft het in Nova zelf ook over een complot. De polisie zit er volgens hem achter.


Hij is wel erg voorzichtig over de strafbaarheid en de gevolgen van het gebruik van coke.

vgeld
21-01-04, 21:57
Geplaatst door Qwertyno
Over die Theemsstraat of weg,

Weet iemand of daar 'normale' hoertjes rondliepen.
Ik bedoel wat zal die oudkerk gepakt hebben daar?

Vraag ik me wel af.
Stel voor hij heeft een heroine hoertje gepakt.
of een met een banaan.
of een illegale.


en zijn vrouw dan.. ergggggg..

Weet jij wat zijn vrouw voor eigenaardigheden had?. Misschien had zijn vrouw een coming out, misschien zei ze elke avond: Rob ik ben moe, ik wil slapen ...etc en Rob dacht: Ok ! ik wil dit gezin bij elkaar houden en aangezien ik een man ben en behoefte heb aan een ..... ga ik 't bij de hoeren zoeken. Een affaire beginnen en een liefje op na houden brengt dit gezin in gevaar en het is een gedoe ....etc. Kortom Rob heeft gehandeld in het belang van zijn gezin.

Dit is het verhaal denk ik!

850
21-01-04, 21:59
Geplaatst door Joesoef
Rob heeft het in Nova zelf ook over een complot. De polisie zit er volgens hem achter.


:confused: Dan heb jij n andere NOVA gezien dan ik dat heb.

Qwertyno
21-01-04, 22:01
Geplaatst door vgeld
Weet jij wat zijn vrouw voor eigenaardigheden had?. Misschien had zijn vrouw een coming out, misschien zei ze elke avond: Rob ik ben moe, ik wil slapen ...etc en Rob dacht: Ok ! ik wil dit gezin bij elkaar houden en aangezien ik een man ben en behoefte heb aan een ..... ga ik 't bij de hoeren zoeken. Een affaire beginnen en een liefje op na houden brengt dit gezin in gevaar en het is een gedoe ....etc. Kortom Rob heeft gehandeld in het belang van zijn gezin.

Dit is het verhaal denk ik!


het zou goed kunnen vgeld.
Ik ken zijn vrouw niet.

en eigenlijk klint het wel grappig..
een hoertje neuken in het belang van zijn gezin.

850
21-01-04, 22:04
Geplaatst door Qwertyno

en eigenlijk klint het wel grappig..
een hoertje neuken in het belang van zijn gezin.

:haha:

Simon
21-01-04, 22:07
Geplaatst door Joesoef
Rob heeft het in Nova zelf ook over een complot. De polisie zit er volgens hem achter.

Dat zei hij niet. Kijk zo komt die onzin in de media. Hij zei dat hij wel een vermoeden had wie er achter zit maar wou zich daar verder niet over uitlaten.

Ron Haleber
21-01-04, 22:08
Geplaatst door Joesoef
Rob heeft het in Nova ...

Hij is wel erg voorzichtig over de strafbaarheid en de gevolgen van het gebruik van coke.

Rob stelt net als heel veel politie-commisarissen dat soft en harddrugs gelegaliseerd moeten worden...

Dat zou een weldaad voor Justitie zijn... eindelijk ruimte om de zogenaamde kleine criminaliteit aan te pakken en nog veel meer!

Wethouder Belliot heeft gepleit voor een Bijlmerflat waar zwarte verslaafden opgevangen worden, eten en slapen krijgen en ook gratis heroïne. Zij is zelf Surinaamse en weet waar zij het over heeft...


Maar ja, zeker met ons schoothondje Balkie blijven we een kolonie van de USA... Wie zorgt voor onze dekolonisatie...?

Tha Girl
21-01-04, 22:10
Geplaatst door vgeld
Weet jij wat zijn vrouw voor eigenaardigheden had?. Misschien had zijn vrouw een coming out, misschien zei ze elke avond: Rob ik ben moe, ik wil slapen ...etc en Rob dacht: Ok ! ik wil dit gezin bij elkaar houden en aangezien ik een man ben en behoefte heb aan een ..... ga ik 't bij de hoeren zoeken. Een affaire beginnen en een liefje op na houden brengt dit gezin in gevaar en het is een gedoe ....etc. Kortom Rob heeft gehandeld in het belang van zijn gezin.

Dit is het verhaal denk ik!

Beetje slap vind je niet? Om nu een beetje de schuld van ZIJN vreemdgaan (want dat is het eigenlijk) bij zijn vrouw te zoeken. Hij is nog altijd verantwoordelijk voor zijn eigen daden.



Geplaatst door 850
:confused: Dan heb jij n andere NOVA gezien dan ik dat heb.

Hij gaf aan dat er te veel is uitgelekt, er is een intern onderzoek gaande bij de politie Amsterdam en Den Haag. Hij wenst een extern onderzoek... omdat ie kennelijk een beetje last heeft van achtervolgingswaanzin....

Da Girl

Mark
21-01-04, 22:13
Geplaatst door Tha Girl
Een hoerenloper, ja man, dat doet het goed bij de vrouwtjes! Zielig achter je pc surfen naar naakte vrouwen, nee... echt... zo maak je indruk! :maf:

Niet? :argwaan:

barfly
21-01-04, 22:16
Geplaatst door Joesoef
Rob heeft het in Nova zelf ook over een complot. De polisie zit er volgens hem achter.


Hij is wel erg voorzichtig over de strafbaarheid en de gevolgen van het gebruik van coke.

Viel me ook op ja. Bolle kans dat ie heeft gesnoven... Mjah wie niet?

theemuts
21-01-04, 22:17
Ron Haleber heeft gelijk.
Eigenlijk behoren soft en hard drugs vrijgegeven worden. Iedereen is vrij om eigen keuzes te maken t.a.v. wat voor hem/haar gebruikt wordt. Maakt hij/zij daarbij brokken, dan is daarvoor justitie met het straffen ervan waar nodig.

Ron Haleber
21-01-04, 22:22
Geplaatst door Tha Girl

Hij gaf aan dat er te veel is uitgelekt, er is een intern onderzoek gaande bij de politie Amsterdam en Den Haag. Hij wenst een extern onderzoek... omdat ie kennelijk een beetje last heeft van achtervolgingswaanzin....

Da Girl

ik heb interne onderzoeken voor Marokkanen bij de politie-klachtencie begeleid... gegarandeerd dat de politie zichzelf dekt...

De burgemeester zet er zomaar zijn handtekening onder: de Marokkaan is de schuldige, hij verzint alles zelf... Misschien doen ze dat vaak, maar in mijn geval hadden we veel te veel details...

Rob is niet gek zeg, hij weet dit ook...

Ron Haleber
21-01-04, 22:26
Geplaatst door theemuts
Ron Haleber heeft gelijk.
Eigenlijk behoren soft en hard drugs vrijgegeven worden. Iedereen is vrij om eigen keuzes te maken t.a.v. wat voor hem/haar gebruikt wordt. Maakt hij/zij daarbij brokken, dan is daarvoor justitie met het straffen ervan waar nodig.

Men heeft daarbij gepleit dat voor het vrijgekomen geld gezorgd wordt voor een goede begeleiding en opvang van de verslaafden - ook voor afkikken als ze er genoeg van hebben... zodat de maatschappij er minimaal last van heeft en de junks zich happy voelen..

Maar Justitie wil daar niets van weten...

850
21-01-04, 22:38
Geplaatst door Tha Girl
Hij gaf aan dat er te veel is uitgelekt, er is een intern onderzoek gaande bij de politie Amsterdam en Den Haag. Hij wenst een extern onderzoek... omdat ie kennelijk een beetje last heeft van achtervolgingswaanzin....

Da Girl

Hij weet niet of er gelekt is door de AIVD of de smeres. En hij wilde n extern onderzoek bij de politie. Dat is wat anders dan wat Yoesoef koud op de maag brengt.

:duizelig: Als ik hem was dan was ik zwaar paranoia......ik zou dan zelfs mn eigen vrouw gaan verdenken dat zij gelekt heeft naar de media uit wraak.

vgeld
21-01-04, 22:42
Geplaatst door Tha Girl
Beetje slap vind je niet? Om nu een beetje de schuld van ZIJN vreemdgaan (want dat is het eigenlijk) bij zijn vrouw te zoeken. Hij is nog altijd verantwoordelijk voor zijn eigen daden.

Ik geef zijn vrouw niet de schuld ! Ik zit een aantal varianten te bedenken.

By the way ! Welke idioot gaat naar de hoeren als hij een geweldig sekshuwelijk heeft? niemand toch?

observer
21-01-04, 22:42
Geplaatst door Qwertyno
Over die Theemsstraat of weg,

Weet iemand of daar 'normale' hoertjes rondliepen.
Ik bedoel wat zal die oudkerk gepakt hebben daar?

Vraag ik me wel af.
Stel voor hij heeft een heroine hoertje gepakt.
of een met een banaan.
of een illegale.


en zijn vrouw dan.. ergggggg..

de theemsweg was het afvalputje van amsterdam vol met nminderjarige, verslaafden, geestelijk gestoorden en illegalen

is dat een plaats waar een dokter voor zijn gerief heengaat?

als politicus is het nog dommer als wethouder is hij direct betrokken bij het beleid

dus je kan concluderen dat rob oudkerk een sukkel is
een sukkel omdat hij dit tegen een lid van de pers verteld
een sukkel omdat hij met zijn salaris gewoon zijn hol in yab yum had kunnen parkeren
en een sukkel dat hij zijn fractie en cohen heeft geloofd toen ze zeiden hem te steunen

en een paar uur later zeggen ïk zou aftreden
etcetc

oudkerk is gewoon in een interne strijd afgehakt

850
21-01-04, 22:53
Geplaatst door vgeld

By the way ! Welke idioot gaat naar de hoeren als hij een geweldig sekshuwelijk heeft? niemand toch?

Dat legde hij dus in NOVA uit waarom hij dat deed.........

vgeld
21-01-04, 23:05
Ik heb geen NoVa gezien donc je suis ignorant

Tha Girl
21-01-04, 23:12
Geplaatst door Mark
Niet? :argwaan:

Jij kan het wel hebben... ;)



Geplaatst door 850
:duizelig: Als ik hem was dan was ik zwaar paranoia......ik zou dan zelfs mn eigen vrouw gaan verdenken dat zij gelekt heeft naar de media uit wraak.

Jullie hebben wel een lekker beeld van dat mens. :hihi: Hoewel ik moet toegeven dat je theorie helemaal zo gek nog niet klinkt...



Geplaatst door vgeld
Ik geef zijn vrouw niet de schuld ! Ik zit een aantal varianten te bedenken.

By the way ! Welke idioot gaat naar de hoeren als hij een geweldig sekshuwelijk heeft? niemand toch?

Tja, heb me niet zo verdiept in dit onderwerp, misschien is het een verslaving, een ziekte, of gaat het hem om de kick.... who knows? Kvind wat het sneu voor zijn vrouw en kids.... vandaar die reactie.

Da Girl

Tha Girl
21-01-04, 23:20
Geplaatst door Ron Haleber
ik heb interne onderzoeken voor Marokkanen bij de politie-klachtencie begeleid... gegarandeerd dat de politie zichzelf dekt...

De burgemeester zet er zomaar zijn handtekening onder: de Marokkaan is de schuldige, hij verzint alles zelf... Misschien doen ze dat vaak, maar in mijn geval hadden we veel te veel details...

Rob is niet gek zeg, hij weet dit ook...

Dat snap ik ook wel, maar hij had het over het feit dat ie het wel verdacht vindt dat hij in zo'n korte periode steeds de lul is. Vanaf het moment dat ie met zijn uitspraak over kut Marokkanen is gekomen tot zijn cocaine-gebruik... Kvind dat wel een beetje waanzin... kbedoel het is steeds je eigen grote bek die je in de troubies hebben geholpen.

Da Girl

~Panthera~
21-01-04, 23:23
Geplaatst door 850
Dat legde hij dus in NOVA uit waarom hij dat deed.........
--------------------

En dat was waarom ??

*Nova niet gezien, en ook niet nieuwsgierig :D*

Ach...whatever, tis veel te laat. :moe:

850
21-01-04, 23:32
Geplaatst door vgeld
Ik heb geen NoVa gezien donc je suis ignorant

als wethouder stond hij voortdurend onder grote druk en moest belangrijke beslissingen nemen die voor duizenden mensen golden (hij is altijd erg bescheiden) en had voortdurend verantwoordelijkheid te dragen. dat bracht in hem n gevoel naar boven dat hij kwijt moest en dat deed ie op de verkeerde manier.

Hij zei het niet letterlijk maar hij bedoelde volgens mij dus het hoerenbezoek als zijnde op de verkeerde manier het gevoel kwijt raken.
Tis vaag I know......

mark61
21-01-04, 23:36
Geplaatst door 850
Hij zei het niet letterlijk maar hij bedoelde volgens mij dus het hoerenbezoek als zijnde op de verkeerde manier het gevoel kwijt raken.
Tis vaag I know......

Een stresskip. Vroeger schreven ze dan wisselbaden voor. En veel bidden. Later was er valium. Toen haldol. En nu een snuifje en een pil.

850
21-01-04, 23:36
Geplaatst door Tha Girl
Jullie hebben wel een lekker beeld van dat mens. :hihi: Hoewel ik moet toegeven dat je theorie helemaal zo gek nog niet klinkt...


:wijs: Ik zou haar nog gelijk geven ook als ze dat gedaan zou hebben. Zij heeft n dolk in dr rug gehad van hem en nu keert de dolk weer terug naar de steker............

:moe: kben n heilig gelover in wraak.........

~Panthera~
21-01-04, 23:36
Geplaatst door 850
als wethouder stond hij voortdurend onder grote druk en moest belangrijke beslissingen nemen die voor duizenden mensen golden (hij is altijd erg bescheiden) en had voortdurend verantwoordelijkheid te dragen. dat bracht in hem n gevoel naar boven dat hij kwijt moest en dat deed ie op de verkeerde manier.

Hij zei het niet letterlijk maar hij bedoelde volgens mij dus het hoerenbezoek als zijnde op de verkeerde manier het gevoel kwijt raken.
Tis vaag I know......
------------


LOL stressrelief ? :hihi:
Hebbie cursussen voor, zijn ook goedkoper. :D
Oh. nee.. .das lullig.......oeps. :engel:

850
21-01-04, 23:38
Geplaatst door mark61
Een stresskip. Vroeger schreven ze dan wisselbaden voor. En veel bidden. Later was er valium. Toen haldol. En nu een snuifje en een pil.

........En nu dus de Theemsweg.
Als dokter wist hij als geen ander wat goed voor hem was
En waarom n wisselbad als je ook n hoertje kan nemen?
Onder het mom van Wat Niet Mag Is Leuk schreef hij zn eigen medicatie voor.......... :fplet:

850
21-01-04, 23:41
Geplaatst door ~Panthera~
------------


LOL stressrelief ? :hihi:
Hebbie cursussen voor, zijn ook goedkoper. :D
Oh. nee.. .das lullig.......oeps. :engel:

What on earth zijn dat voor n smileys die daar heen en weer bewegen in je signature??

mark61
21-01-04, 23:41
Geplaatst door 850
........En nu dus de Theemsweg.
Als dokter wist hij als geen ander wat goed voor hem was
En waarom n wisselbad als je ook n hoertje kan nemen?
Onder het mom van Wat Niet Mag Is Leuk schreef hij zn eigen medicatie voor.......... :fplet:

Ja misschien lucht het op als hij nog een keer heel hard 'K...en' mag roepen. Advies: op Schiermonnikoog tegen de wind in.

~Panthera~
21-01-04, 23:43
Geplaatst door 850
What on earth zijn dat voor n smileys die daar heen en weer bewegen in je signature??
-------------------

3 dansende smiley's :moe:

850
21-01-04, 23:46
Geplaatst door mark61
Ja misschien lucht het op als hij nog een keer heel hard 'K...en' mag roepen. Advies: op Schiermonnikoog tegen de wind in.

:lachu: En dan maar hopen dat er net toevallig geen cameraploeg langs loopt en het per toeval filmt........(typies iets voor hem dat zoiets zou gebeuren)

mark61
21-01-04, 23:46
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

3 dansende smiley's :moe:

Maar wat zit er op hun hoofd? Minidoekje? Grijze haren? Zijn het dienstmeisjes?

Tha Girl
21-01-04, 23:49
Geplaatst door 850
:wijs: Ik zou haar nog gelijk geven ook als ze dat gedaan zou hebben. Zij heeft n dolk in dr rug gehad van hem en nu keert de dolk weer terug naar de steker............

:moe: kben n heilig gelover in wraak.........

Kmerk het, jammer.... verloren energie is dat.

Da Girl

~Panthera~
21-01-04, 23:50
Geplaatst door mark61
Maar wat zit er op hun hoofd? Minidoekje? Grijze haren? Zijn het dienstmeisjes?
------------

Ik zou het niet weten, vind ze gewoon leuk. :D

mark61
21-01-04, 23:51
Geplaatst door 850
:lachu: En dan maar hopen dat er net toevallig geen cameraploeg langs loopt en het per toeval filmt........(typies iets voor hem dat zoiets zou gebeuren)

Zal je zien dat net le roi Mohammed VI een staatswaddenbezoek aflegt.

~Panthera~
21-01-04, 23:52
Geplaatst door mark61
Zal je zien dat net le roi Mohammed VI een staatswaddenbezoek aflegt.
-------------

FLATS! :hihi:

:schok:

Tha Girl
21-01-04, 23:54
Geplaatst door mark61
Maar wat zit er op hun hoofd? Minidoekje? Grijze haren? Zijn het dienstmeisjes?

Nu we het toch over signatures hebben.... wat is er op de 23ste? :argwaan:

Da Girl

Zwarte Schaap
21-01-04, 23:56
Geplaatst door 850
Ik steun niemand maar wat er met Oudkerk gebeurt is natuurlik diep triest. Nog triester zijn de reacties van mensen die dit prachtig vinden.


:wohaa: :wohaa: :fuckit:


Kutpoliticus met kutnormen en waarden die nu voor de verandering door een mediaprostitue gef*ckt is.

mark61
22-01-04, 00:00
Geplaatst door Tha Girl
Nu we het toch over signatures hebben.... wat is er op de 23ste? :argwaan:

Da Girl

Ja ik moet dat er toch eens uitslopen. Ach, het is al de 22e. PM Taouanza! Snel!

850
22-01-04, 00:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
:wohaa: :wohaa: :fuckit:


Kutpoliticus met kutnormen en waarden die nu voor de verandering door een mediaprostitue gef*ckt is.

:moe: Dit is dus precies wat ik bedoel........

850
22-01-04, 00:13
Geplaatst door Tha Girl
Kmerk het, jammer.... verloren energie is dat.

Da Girl

Mijn :moe: smiley moest mn sarcasme benadrukken.....

850
22-01-04, 00:14
Geplaatst door mark61
Maar wat zit er op hun hoofd? Minidoekje? Grijze haren? Zijn het dienstmeisjes?

Ik dacht dat het babietjes waren........
Tis hoe dan ook erg vaag.........

Zwarte Schaap
22-01-04, 00:23
Geplaatst door 850
:moe: Dit is dus precies wat ik bedoel........

Yep daarom kopieerde ik jouw berichtje ook, om je te laten weten dat ik één van die mensen ben.