PDA

Bekijk Volledige Versie : LPF met hun zendtijd



mark61
21-01-04, 23:43
Nou zag ik vanavond in het voorbijgaan toch weer dat LPF filmpje met 3 eventueel als Mocro's te omschrijven types die een onschuldige blanke top der duinen zijn mobieltje ontfutselen, of zoiets, voorafgegaan door de vraag 'vind u NL veiliger geworden' en antwoord 'nou wij niet'.

Mogen zulke filmpjes (nog steeds / weer)?

~Panthera~
21-01-04, 23:48
Geplaatst door mark61
Nou zag ik vanavond in het voorbijgaan toch weer dat LPF filmpje met 3 eventueel als Mocro's te omschrijven types die een onschuldige blanke top der duinen zijn mobieltje ontfutselen, of zoiets, voorafgegaan door de vraag 'vind u NL veiliger geworden' en antwoord 'nou wij niet'.

Mogen zulke filmpjes (nog steeds / weer)?
--------------------


Ja..Is weer helemaal IN. Rechts regeert.
Hakenkruizen zijn ook weer "cool" :moe:
Fijn he ?

mark61
21-01-04, 23:49
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------


Ja..Is weer helemaal IN. Rechts regeert.
Hakenkruizen zijn ook weer "cool" :moe:
Fijn he ?

:zegniets:

850
22-01-04, 00:41
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------


Ja..Is weer helemaal IN. Rechts regeert.
Hakenkruizen zijn ook weer "cool" :moe:
Fijn he ?

:lachu: hakenkruizen zijn al duizenden jaren cool.

:student: Gelieve spreekt u over swastika

850
22-01-04, 00:42
Geplaatst door mark61
Nou zag ik vanavond in het voorbijgaan toch weer dat LPF filmpje met 3 eventueel als Mocro's te omschrijven types die een onschuldige blanke top der duinen zijn mobieltje ontfutselen, of zoiets, voorafgegaan door de vraag 'vind u NL veiliger geworden' en antwoord 'nou wij niet'.

Mogen zulke filmpjes (nog steeds / weer)?

:hihi: Moet je die film Shouf shouf habibi gaan zien........zie je wel ergere dingen van die criminele marokkanen..........

mark61
22-01-04, 09:10
Geplaatst door 850
:hihi: Moet je die film Shouf shouf habibi gaan zien........zie je wel ergere dingen van die criminele marokkanen..........

Vertel s. Ik heb m nog niet gezien en zelfs de imdb.com heeft er nog niks over.

Shaheed
22-01-04, 10:01
Geplaatst door mark61
Nou zag ik vanavond in het voorbijgaan toch weer dat LPF filmpje met 3 eventueel als Mocro's te omschrijven types die een onschuldige blanke top der duinen zijn mobieltje ontfutselen, of zoiets, voorafgegaan door de vraag 'vind u NL veiliger geworden' en antwoord 'nou wij niet'.

Mogen zulke filmpjes (nog steeds / weer)?


Troost je met de gedachte dat wanneer wij onze media zullen hebben, ook wij de nederlanders zullen stigmatiseren op dezelfde manier met dezelfde middelen.

mark61
22-01-04, 10:15
Geplaatst door Shaheed
Troost je met de gedachte dat wanneer wij onze media zullen hebben, ook wij de nederlanders zullen stigmatiseren op dezelfde manier met dezelfde middelen.

Moet ik nou blij worden?