PDA

Bekijk Volledige Versie : Voorlichting door Imams via web



Eelke
22-01-04, 08:16
Voorlichting door imams via web

bron: Metro donderdag 22 januari 2004

Gematigde imams zullen binnenkort op de website maroc.nl seksuele voorlichting gaan geven aan de Marokkaanse jeugd.

Maroc.nl gaat omstreeks Valentijnsdag van start met het nieuwe project "Islam en seksualiteit'. Een van de doelstellingen van het project is om seksualiteit onder Marokkaanse jongeren bespreekbaar te krijgen. Over thema's als maagdelijkheid, homofilie en loverboys vindt er een discussie plaats op het forum. Jongeren kunnen via de website ook met al hun vragen terecht bij de imams.

-----------------------------------------------------------------------

Maroc.nl heeft de krant gehaald. Lijkt mij een goed initiatief.

Groet, groet Eelke

Edit: tikfoutje aangepast [nl-x: Ik vond er nog een:)]

Simon
22-01-04, 08:41
Is sexualiteit dan niet bespreekbaar onder marokkaanse jongeren?

De eerste imam die iets zinnigs kan zeggen over homosexualiteit moet ik nog ontmoeten. Dus ik ben benieuwd !

nl-x
22-01-04, 09:54
iek, Valentijn ?! Snel aan de slag dan maar :(

mark61
22-01-04, 10:28
Gek, mn post verdwenen. Was die zo schunnig dan?

vgeld
22-01-04, 11:19
Geplaatst door Eelke
Voorlichting door imams via web

bron: Metro donderdag 22 januari 2004

Gematigde imams zullen binnenkort op de webside maroc.nl seksuele voorlichting gaan geven aan de Marokkaanse jeugd.

Maroc.nl gaat omstreeks Valentijnsdag van start met het nieuwe project "Islam en seksualiteit'. Een van de doelstellingen van het project is om seksualiteit onder Marokkaanse jongeren bespreekbaar te krijgen. Over thema's als maagdelijkheid, homofilie en loverboys vindt er een discussie plaats op het forum. Jongeren kunnen via de website ook met al hun vragen terecht bij de imams.

-----------------------------------------------------------------------

Maroc.nl heeft de krant gehaald. Lijkt mij een goed initiatief.

Groet, groet Eelke

Edit: tikfoutje aangepast


Even serieus! Is de term LoverBoy een uitvinding van de autochtonen om hun dochters te beletten XXX te bedrijven met Mokro's of spelt dicht echt?.

Qwertyno
22-01-04, 11:21
Geplaatst door vgeld
Even serieus! Is de term LoverBoy een uitvinding van de autochtonen om hun dochters te beletten XXX te bedrijven met Mokro's of spelt dicht echt?.

Ik denk van allebei een beetje.

mark61
22-01-04, 11:21
Geplaatst door vgeld
Even serieus! Is de term LoverBoy een uitvinding van de autochtonen om hun dochters te beletten XXX te bedrijven met Mokro's of spelt dicht echt?.

Voorzover ik weet speelt het echt, vnl. in Utrecht, en zijn de dochters in kwesties ook mocro. Maar misschien is het verzonnen, ik heb geen idee hoe je dat checkt. Ja kijk hier s, niet dat t wat bewijst:

http://www.lover-boys.nl/

Blade20
22-01-04, 17:02
Seksuele voorlichting op Maroc.nl

Gepost door Rob (R@b) - donderdag 22 januari 2004 @ 17:29 - Bron: NU.nl (ANP)

De Marokkaanse jeugd die rondhangt op de website Maroc.nl krijgt binnenkort seksuele voorlichting van imams. Het project, met de naam 'Islam en Seksualiteit', wordt georganiseerd in samenwerking met de 'Stichting soa-bestrijding'. Men hoopt met het project seksualiteit onder Marokkaanse jongeren bespreekbaar te kunnen maken.

Volgens de voorzitter van Maroc.nl, Mohamed El Aissati, ergeren de Marokkanen zich aan de manier waarop de overheid huwelijksmigratie probeert te ontmoedigen. Het project moet deel uit gaan maken van een 'datingportal' op de site, die te bereiken zal zijn onder dating.maroc.nl (verwijst nu nog naar Maroc.nl)

bron: Fok! (http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=37480)

Joesoef
22-01-04, 17:05
video stream ???

ZbaqZbaq
22-01-04, 17:13
Ik denk eerder dat die jongeren sexuelevoorlichting aan de imam's gaan geven

nl-x
22-01-04, 18:53
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik denk eerder dat die jongeren sexuelevoorlichting aan de imam's gaan geven

*Iemand* krijgt ten minste sexuele voorlichting. Zo goed?

Waterval
22-01-04, 19:00
Weet je wat ook leuk is? Prikkers inlichten voordat het in de Metro staat...


:boos:

vgeld
22-01-04, 19:01
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik denk eerder dat die jongeren sexuelevoorlichting aan de imam's gaan geven

Wat doen die handen onder de Djellaba ? hmmmmmmmmmm. Imams die voorlichting gaan geven.

Abdoellah Hazelhof is toch geen Imam?

Simon
22-01-04, 19:10
Nou ja wellicht kan deze topic gebruikt worden om duidelijk te maken wat men er van verwacht. Anders wordt het wel erg eenzijdig.

Heeft er iemand wensen / verwachtingen ten aanzien van sexuele voorlichting door imams ?

Waterval
22-01-04, 19:13
Geplaatst door Simon
Nou ja wellicht kan deze topic gebruikt worden om duidelijk te maken wat men er van verwacht. Anders wordt het wel erg eenzijdig.

Heeft er iemand wensen / verwachtingen ten aanzien van sexuele voorlichting door imams ?


Mag je met je rechterhand masturberen?

nl-x
22-01-04, 19:13
Geplaatst door Simon
Nou ja wellicht kan deze topic gebruikt worden om duidelijk te maken wat men er van verwacht. Anders wordt het wel erg eenzijdig.

Heeft er iemand wensen / verwachtingen ten aanzien van sexuele voorlichting door imams ?

Jah, dat het niet op een 'te' Christelijke manier gaat :hihi: (Nobody's touching my weewee!)

Simon
22-01-04, 19:17
Geplaatst door nl-x
Jah, dat het niet op een 'te' Christelijke manier gaat :hihi: (Nobody's touching my weewee!)

Haha nou het is toch virtueel. Really Nobody ?

vgeld
22-01-04, 19:17
Geplaatst door Simon
.......

Heeft er iemand wensen / verwachtingen ten aanzien van sexuele voorlichting door imams ?

Je moet het aan de buren hiernaast vragen, daar lopen veel jeugdige hengsten rond, tenzij Ron Halaber behoefte heeft aan voorlichting maar dat lijkt mij een gepasseerd station voor Ron. Ik zie dit als een goed doordachte manier van de voorzitter om draagvlak ..etc te creeren. Marokkanen beginnen wat te leren van de autochtonen en dat noem ik nouw Integratie.

Simon
22-01-04, 19:27
Op maghreb-online staan 36 onbeantwoorde vragen van de imam. Die worden al jaren niet meer beantwoordt.

Nou wie overigens wel goed met dit soort vragen omgaat is die meneer van Milli Gürus: Haci Karacaer. Heb ik wel eens een verslag over gelezen in de NRC. Hij deed het erg goed met jongeren. Maar dat is geen imam geloof ik?

observer
22-01-04, 19:28
Geplaatst door Waterval
Mag je met je rechterhand masturberen? alleen als tie niet ijs en ijskoud is :hihi: :hihi:

vgeld
22-01-04, 19:31
Geplaatst door Simon


Nou wie overigens wel goed met dit soort vragen omgaat is die meneer van Milli Gürus: Haci Karacaer. Heb ik wel eens een verslag over gelezen in de NRC. Hij deed het erg goed met jongeren. Maar dat is geen imam geloof ik?

Heb je die troetel allo. gehoord de afgelopen dagen? Wat zeggen de mensen in dit land ook weer? S’ochtends een vent s’ avonds een vent maar dan omgekeerd

nl-x
22-01-04, 19:41
Geplaatst door vgeld
Heb je die troetel allo. gehoord de afgelopen dagen? Wat zeggen de mensen in dit land ook weer? S’ochtends een vent s’ avonds een vent maar dan omgekeerd

Wat is een tnev nou weer ?

vgeld
22-01-04, 19:45
Geplaatst door nl-x
Wat is een tnev nou weer ?

Dat is synoniem voor lafaard

Qwertyno
22-01-04, 21:26
Geplaatst door Simon
Nou ja wellicht kan deze topic gebruikt worden om duidelijk te maken wat men er van verwacht. Anders wordt het wel erg eenzijdig.

Heeft er iemand wensen / verwachtingen ten aanzien van sexuele voorlichting door imams ?

11, 12, 13, 14 en 15 jarigen hebben in deze tijden in deze maatschappij zeer zeker sexuele voorlichting nodig.

Iedereen krijgt deze als het goed is op school, maar niet iedereen krijgt deze voorlichting ook thuis.

Gedachten, ideeen en adviesen uitwisselen via het internet lijkt mij dus een goede zaak.

Ik verwacht dat het leuke en interessante communicaties worden voor die jongeren en betreffende imam(s).

Mark
22-01-04, 21:30
Ik zal ook mijn steentje bijdragen met vragen en antwoorden :zwaai:

samen met mijn trouwe sidekick ZS!

Mark
22-01-04, 21:37
Geplaatst door Marruecos
hahahah....k lach om je titel en signature. Dat zijn inderdaad de eerste twee 'woorden'(klanken is wat toepasselijker) die de, in de Marokkaanse gemeenschap, integrerende Nederlander leert.

de eerste die ik kende was "halal"

en morgen integreer ik pas in de marokkaanse gemeenschap, ik ga er van uit dat jij er als vertegenwoordiger van de stichting maroc.nl ook bij zal zijn.

en de rekening betaalt.

Simon
22-01-04, 21:39
Geplaatst door vgeld
Heb je die troetel allo. gehoord de afgelopen dagen? Wat zeggen de mensen in dit land ook weer? S’ochtends een vent s’ avonds een vent maar dan omgekeerd

Nee ik heb hem niet gehoord. Wat heeft hij dan gezegd / gedaan ?

Puk
22-01-04, 21:39
Geplaatst door Simon
Nou ja wellicht kan deze topic gebruikt worden om duidelijk te maken wat men er van verwacht. Anders wordt het wel erg eenzijdig.

Heeft er iemand wensen / verwachtingen ten aanzien van sexuele voorlichting door imams ?

Een vrouwelijke imam. Kan dat?

Qwertyno
22-01-04, 21:44
Geplaatst door Puk
Een vrouwelijke imam. Kan dat?

Je bedoelt net zoals die vrouwelijke kardinalen, bisschoppen, rabijnen en pausen.

Ja, is wel een goed idee..

Puk
22-01-04, 22:22
Geplaatst door Qwertyno
Je bedoelt net zoals die vrouwelijke kardinalen, bisschoppen, rabijnen en pausen.

Ja, is wel een goed idee..

Ik krijg toch liever sexuele voorlichting van een vrouw in een jurk dan van een man in een jurk.

Qwertyno
22-01-04, 22:24
Geplaatst door Puk
Ik krijg toch liever sexuele voorlichting van een vrouw in een jurk dan van een man in een jurk.

Ja, dat zeg ik, een goed idee...

Puk
22-01-04, 22:27
Geplaatst door Qwertyno
Ja, dat zeg ik, een goed idee...

Maar hopen dat maroc.nl met deze goeie tip iets doet! :duim:

Ridouan
22-01-04, 23:22
Geplaatst door Waterval
Mag je met je rechterhand masturberen?

Geen van beiden :zweep: Ga maar vasten...