PDA

Bekijk Volledige Versie : Vreemd!



mulan
22-01-04, 10:22
Ik heb geen zin om een heel verhaal te schrijven waar niemand toch niets van begrijpt maar doet maroc.nl of in ieder geval nieuws van de dag alleen bij mij raar of heeft iedereen daar last van.....uitleg:als je op de main index pagina bent en je gaat naar 'bekijk nieuwe berichten' dan krijg je gewoon de topics waar het laatst op gereageerd is en als ik dan naar de pagina van nieuws van de dag ga staan deze topics er niet eens maar topics van weet ik veel hoelang geleden.....

:verdriet:

ps....wat zijn er veel nieuwe prikkers bijgekomen(of zijn dat alleen maar mensen die een andere naam aannemen,sneeky!)....

mulan
22-01-04, 10:28
:maf:

Zie je!NU WEER.....ik ga naar nieuws van de dag en mijn topic staat er niet eens bij.....en ik moet me opnieuw inloggen want ik ben zogenaamd nog niet ingelogd........... :duivels:

Shaheed
22-01-04, 10:29
Geplaatst door mulan
:maf:

Zie je!NU WEER.....ik ga naar nieuws van de dag en mijn topic staat er niet eens bij.....en ik moet me opnieuw inloggen want ik ben zogenaamd nog niet ingelogd........... :duivels:


Gefeliciteerd met je 2000ste topic :fparty:

nl-x
22-01-04, 11:52
Ik snap je nog niet... Kan je even screenshots maken (met shift+PrintScreen) deze in een Word document plakken, en dat aan mij e-mailen ([email protected])?

850
22-01-04, 12:17
Geplaatst door mulan
maar doet maroc.nl of in ieder geval nieuws van de dag alleen bij mij raar of heeft iedereen daar last van.....

:vreemd: Maroc.nl doet alleen bij jou raar.


Onderaan de lijst met onderwerpen staat n keuze menu waarin je kan uitkiezen hoe jij wilt dat de lijst met ondrwerpen eruit ziet. Mischien dat ie bij jou niet op datum staat ingesteld......

~Panthera~
22-01-04, 12:39
Haal die kat van je toetsenbord. :vlammen:

:melig2:

mulan
23-01-04, 12:49
Geplaatst door Shaheed
Gefeliciteerd met je 2000ste topic :fparty:

Shokran...... :duim:

mulan
23-01-04, 12:51
Geplaatst door nl-x
Ik snap je nog niet... Kan je even screenshots maken (met shift+PrintScreen) deze in een Word document plakken, en dat aan mij e-mailen ([email protected])?

Ok....zodra het weer gebeurt zal ik dat doen.....
Het rare is namelijk dat het soms normaal werkt en soms weer totaal niet.Ik weet het,erg vaag :maf3:

mulan
23-01-04, 12:52
Geplaatst door 850
:vreemd: Maroc.nl doet alleen bij jou raar.


Onderaan de lijst met onderwerpen staat n keuze menu waarin je kan uitkiezen hoe jij wilt dat de lijst met ondrwerpen eruit ziet. Mischien dat ie bij jou niet op datum staat ingesteld......

Nou ik heb daar nooit iets aan verandert dus ik neem aan dat het daar niet aan ligt,toch.... :loens:

mulan
23-01-04, 12:53
Geplaatst door ~Panthera~
Haal die kat van je toetsenbord. :vlammen:

:melig2:

Het is niet de schuld van el gato........ :duivels:

mulan
23-01-04, 12:58
Ok nu weer....ik heb net zelf gereageerd dus hoor op de eerste pagina van nieuws van de dag te staan ergens bovenaan. Maar bij mij dus niet.....alleen via 'kijk de nieuwste berichten'(heet niet zo maar jullie snappen wel wat ik bedoel,toch)...kan ik bij deze topic komen....

Ik snap trouwens niet hoe ik dat moet kopieren.... :cheefbek: