PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw wordt geslagen door man met spijt



Mark
22-01-04, 12:56
Vrouw wordt geslagen door man met spijt

- Bron: Noordhollands Dagblad

:

Een 22-jarige vrouw uit Heiloo heeft maandag van een onbekende man niet alleen een klap in haar gezicht gekregen, ze kreeg als goedmakertje ook nog eens dertig euro van hem.

De vrouw reed rond half negen op haar fiets toen een man, eveneens op een fiets, haar tegemoet kwam. Hij stopte en gaf de vrouw plotseling een klap in het gezicht. Hij verontschuldigde zich met de woorden: "sorry, maar ik heb ruzie met mijn vriendin." De vrouw fietste na het incident verder, maar werd kort daarna weer door de man ingehaald. Hij zei nogmaals "sorry" en stopte dertig euro in haar tas.

Behalve een pijnlijke wang hield het slachtoffer niets over aan de klap, maar ze heeft vandaag alsnog aangifte gedaan van mishandeling.

taouanza
22-01-04, 12:59
Geplaatst door Mark
Vrouw wordt geslagen door man met spijt

- Bron: Noordhollands Dagblad

:

Een 22-jarige vrouw uit Heiloo heeft maandag van een onbekende man niet alleen een klap in haar gezicht gekregen, ze kreeg als goedmakertje ook nog eens dertig euro van hem.

De vrouw reed rond half negen op haar fiets toen een man, eveneens op een fiets, haar tegemoet kwam. Hij stopte en gaf de vrouw plotseling een klap in het gezicht. Hij verontschuldigde zich met de woorden: "sorry, maar ik heb ruzie met mijn vriendin." De vrouw fietste na het incident verder, maar werd kort daarna weer door de man ingehaald. Hij zei nogmaals "sorry" en stopte dertig euro in haar tas.

Behalve een pijnlijke wang hield het slachtoffer niets over aan de klap, maar ze heeft vandaag alsnog aangifte gedaan van mishandeling.


Ja je hebt ook van die mannen die hun vrouw het ziekenhuis in slaan en dan het goedmaken met een bos bloemen of een gouden sieraad.:strik:
Dus.....

ZbaqZbaq
22-01-04, 13:00
toch snel "verdiend" die 30 Eurotjes :lekpuh:


achterlijke cultuur.....daar ga ik me echt niet aan aanpassen :rolleyes:

Sou3adje...
22-01-04, 13:09
Mooie ruil. Ondankbaar wicht. :verward:

850
22-01-04, 13:27
Geplaatst door ZbaqZbaq
achterlijke cultuur.....daar ga ik me echt niet aan aanpassen :rolleyes:

:rolleyes: Jij slaat liever n vrouw dr hersens in zonder haar te betalen.

ZbaqZbaq
22-01-04, 13:31
Geplaatst door 850
:rolleyes: Jij slaat liever n vrouw dr hersens in zonder haar te betalen.

gewoon zoals alle allochtonen.......op afbetaling

nl-x
22-01-04, 13:42
Van mij mag je alle fietsers in elkaar timmeren.

(En doe dan ook maar gelijk alle scooterrijders en taxichauffeurs) :maffia:

850
22-01-04, 13:43
Geplaatst door ZbaqZbaq
gewoon zoals alle allochtonen.......op afbetaling

:fuckit: Ze betalen toch nooit hun afbetaling?