PDA

Bekijk Volledige Versie : Pfff, alweer geband



Marsipulami
22-01-04, 16:25
Nou, ben ik op zowat alle christelijke fora in het Nederlandse taalgebied geband. :huil: Wie heeft er wat nuttige informatie over het omzeilen van IP-bans voor mij ? :fpiraat:

Mark
22-01-04, 16:26
je verdiende loon jij extremist! :giechel:

Simon
22-01-04, 16:28
Geplaatst door Marsipulami
Nou, ben ik op zowat alle christelijke fora in het Nederlandse taalgebied geband. :huil: Wie heeft er wat nuttige informatie over het omzeilen van IP-bans voor mij ? :fpiraat:

Nou die info is hier al zo vaak verstrekt. Maar wat is de gemeenschappelijke noemer van de argumentatie voor die bans ?

Marsipulami
22-01-04, 16:28
Geplaatst door Mark
je verdiende loon jij extremist! :giechel:

Ja, tis van je atheïstische vrienden dat je een beetje begrip en troost mag verwachten :fplet:

plexus
22-01-04, 16:28
yxorp :ninja:

Marsipulami
22-01-04, 16:29
Geplaatst door Simon
Nou die info is hier al zo vaak verstrekt. Maar wat is de gemeenschappelijke noemer van de argumentatie voor die bans ?

Kritiek op het beheer en onnozele forumregeltjes zoals je die alleen maar bij bekrompen christelijke fanatici tegenkomt.

Mark
22-01-04, 16:46
Geplaatst door Marsipulami
Kritiek op het beheer en onnozele forumregeltjes zoals je die alleen maar bij bekrompen christelijke fanatici tegenkomt.

Wat doe je dan ook bij die gekken? Kom gewoon gezellig hier prikken!

Waterval
22-01-04, 16:53
Geplaatst door Marsipulami
Kritiek op het beheer en onnozele forumregeltjes zoals je die alleen maar bij bekrompen christelijke fanatici tegenkomt.


:zozo:

Marsipulami
22-01-04, 16:55
Geplaatst door Mark
Wat doe je dan ook bij die gekken? Kom gewoon gezellig hier prikken!

:D Hier heb ik alle onderwerpen al wel eens een keer of 25 gehad. Maar ik heb je hulp al niet meer nodig. Ik ben ondertussen via PM al verdergeholpen door een hulpvaardig maroc.nl lid met een goed hart. Tot ziens, ik ga elders nog wat keet schoppen. :zwaai:

Mark
22-01-04, 17:00
Geplaatst door Marsipulami
:D Hier heb ik alle onderwerpen al wel eens een keer of 25 gehad. Maar ik heb je hulp al niet meer nodig. Ik ben ondertussen via PM al verdergeholpen door een hulpvaardig maroc.nl lid met een goed hart. Tot ziens, ik ga elders nog wat keet schoppen. :zwaai:

Tja, ik weet niet hoe dat werkt met die IP adressen, ik word toch niet geband.

Ik heb niet eens strafpunten :)

Simon
22-01-04, 18:44
Geplaatst door Marsipulami
Kritiek op het beheer en onnozele forumregeltjes zoals je die alleen maar bij bekrompen christelijke fanatici tegenkomt.

Oh ja, nou ik ben ook wel eens een tijdje op fanatieke christensites geweest maar werd een beetje gek van de bijbelse visie van die mensen op het MO conflict hetgeen ook de visie op moslims nogal kleurde. Ik begreep daar echt niet veel van. Maar "geruststellend" is dat moslims hier in de sectie Islam ook niks van de christelijke visie op de schepping begrijpen. Zo heb ik net een week lang als niet-christen de drie-eenheid aan moslims trachten uit te leggen en heb het daarna maar opgegeven.

Simon
22-01-04, 18:54
Geplaatst door Mark
Tja, ik weet niet hoe dat werkt met die IP adressen, ik word toch niet geband.

Ik heb niet eens strafpunten :)

Hee ik ontdek net dat ik 8 strafpunten heb. Het is mij nooit medegedeeld waarom ik die heb. Ik vermoed dat het om een discussie in de sectie Islam van vandaag ging. Daar beweerde iemand dat Jezus nooit een God zou kunnen zijn want hij scheet net als ieder ander. Daarmee liet hij blijken het Christendom slecht te begrijpen want geen Christen zegt dat Jezus een God is. Enfin, daarop schreef ik dat je met de Koran ook je reet kan afvegen maar dat daarmee nog geen bewijs is geleverd tegen het feit dat de Koran Goddelijk geïnspireerd is. Vervolgens heb ik nog heel braaf uitgelegd hoe de christenen Jezus zien. Vervolgens is de topic verwijderd en kreeg ik 8 strafpunten. En mijn gesprekspartner .... even kijken ... nee die heeft er geen. Zo zie je maar dat een bewijslast heel verschillend geduid kan worden hoewel ze theologisch in elkaars verlengde liggen.

Mark
22-01-04, 19:16
Nou doe je het weer simon, hup 16 strafpunten!

Simon
22-01-04, 20:06
Geplaatst door Mark
Nou doe je het weer simon, hup 16 strafpunten!

Ach ik ben het er niet mee eens en vind de onderbouwing niet zo sterk maar aan de andere kant ... géén strafpunten is ook wel erg weinig na meer dan 5000 bijdragen.

Puk
22-01-04, 23:30
Geplaatst door Mark
Nou doe je het weer simon, hup 16 strafpunten!

Ja! Leg er nog eens de nadruk op! 24 strafpunten voor Simon!

Julien
23-01-04, 15:53
noem dan eens zo'n christelijk forum..

kwil wel ff kijken daar wat die fundi's allemaal zeggen daar.. :D

Simon
23-01-04, 16:28
Geplaatst door Julien
noem dan eens zo'n christelijk forum..

kwil wel ff kijken daar wat die fundi's allemaal zeggen daar.. :D

Nou ik was indertijd even op OneWay maar ik zie net dat ze gedeelten van hun site (waaronder het Forum) slechts tegen betaling toegankelijk hebben gemaakt. Dat is wel een goede tactiek als je nooit iets anders wil horen dan je al lang gelooft.