PDA

Bekijk Volledige Versie : Beste Rob Oudkerk..



Waterval
22-01-04, 16:53
.. wij van Maroc.nl heten u van harte welkom op deze site. Schroom niet om u in te schrijven en hier uw gal te spuwen over het vervloekte Parool!

Groeten,

-Wv-


ps. Nu eens niet sarcastisch.

850
22-01-04, 16:59
Geplaatst door Waterval
.. wij van Maroc.nl heten u van harte welkom op deze site. Schroom niet om u in te schrijven.

:zwaai: Ik ben al ingeschreven hoor.

Waterval
22-01-04, 17:15
Beste Rob,

Stuur me maar een PM als er iets is waarmee ik je kan helpen om Heleen eens goed terug te pakken!

:rolleyes:


ps. Ja, ik heb gezien hoe ze eruit ziet.

850
22-01-04, 17:33
Geplaatst door Waterval
Beste Rob,

Stuur me maar een PM als er iets is waarmee ik je kan helpen om Heleen eens goed terug te pakken!

:rolleyes:



:stout: Ja die Heleen wil jij wel eens goed pakken he?!

:p She is all yours........

850
22-01-04, 17:35
http://www.vassallucci.nl/vassa/images/vanroyen.jpg

nl-x
22-01-04, 18:57
Geplaatst door Waterval
.. wij van Maroc.nl heten u van harte welkom op deze site. Schroom niet om u in te schrijven en hier uw gal te spuwen over het vervloekte Parool!

Groeten,

-Wv-


ps. Nu eens niet sarcastisch.

Dat lijkt me nou geen goed idee. Straks haalt ie de fora door elkaar heen en zitten we hier zometeen met een ton *reviews* :D

Waterval
22-01-04, 19:26
Geplaatst door nl-x
Dat lijkt me nou geen goed idee. Straks haalt ie de fora door elkaar heen en zitten we hier zometeen met een ton *reviews* :D

:p Shit heej, ik wil een grap maken maar dan krijg ik een aantal vrouwelijke nvdd prikkers op m'n nek...

Rob1954
22-01-04, 20:54
:duim: Om een eventueel mogelijk misverstand te willen voorkomen.

Ikzelf heet eveneens Rob, maar ben niet diegene uit A'dam.

Ben eigenhandig welliswaar begaan met de laatste ontwikkelingen rondom m'n voornaamgenoot, maar de handigen alhier zullen inmiddels kunnen weten, dat mijn achternaam v.V. is.

Wat de echte Rob Oudkerk betreft, kan mezelf enigzinds in zijn situatie invoelen.

Indien ikzelf zijn gesproken woorden, gisteravond via het televisiescherm, eigenhandig gevoelsmatig zou mogen verklaren, dan hebben we van hem [Rob Oudkerk] mijninziens nog niet het laatste woord vernomen.

Zal hem dus ergens niet behoeven 'verdedigen', hij staat vaster in z'n schoenen dan ikzelf.

groetende,
Rob

850
22-01-04, 21:57
Geplaatst door Rob1954
:duim: Om een eventueel mogelijk misverstand te willen voorkomen.

Ikzelf heet eveneens Rob, maar ben niet diegene uit A'dam.

Ben eigenhandig welliswaar begaan met de laatste ontwikkelingen rondom m'n voornaamgenoot, maar de handigen alhier zullen inmiddels kunnen weten, dat mijn achternaam v.V. is.

Wat de echte Rob Oudkerk betreft, kan mezelf enigzinds in zijn situatie invoelen.

Indien ikzelf zijn gesproken woorden, gisteravond via het televisiescherm, eigenhandig gevoelsmatig zou mogen verklaren, dan hebben we van hem [Rob Oudkerk] mijninziens nog niet het laatste woord vernomen.

Zal hem dus ergens niet behoeven 'verdedigen', hij staat vaster in z'n schoenen dan ikzelf.

groetende,
Rob

Dat zijn mooie woorden maar wie zegt dat jij niet Oudkerk heet van je achternaam? :argwaan:

Qwertyno
22-01-04, 22:00
Geplaatst door 850
Dat zijn mooie woorden maar wie zegt dat jij niet Oudkerk heet van je achternaam? :argwaan:

Juist ja, waar is het bewijs?
:haha:

Joesoef
22-01-04, 22:03
Haaaaiiii Rob, komt het al je neus uit? Dat ge-ouwehoer ook van die kut Amsterdammers. Hoe voelt het om nu zelf eens genaaid te worden?

850
22-01-04, 22:04
Geplaatst door Qwertyno
Juist ja, waar is het bewijs?
:haha:

:hihi: Volgens mij zit Rob1954 gauw wat valse identitietspapieren te vervalsen.....

:D We hebben je heus wel door Rob.

Rob1954
22-01-04, 22:43
:cheefbek: Gossie, ben hier nog maar pas, wordt mezelf al gelijk een baan als wethouder in A'dam toegeschoven :D

Sorry hoor, maar ben de broertste niet, ga maar eens kijken binnen het HCCnet-Forum, dan kom aldaar een Rob tegen.

Het draadje: Waar gaat dit over?
Zal mogelijk verdwenen kunnen zijn, maar indien je het toch onder ogen kunt krijgen, dan weet je vanzelf wel wie h4T3D_sE7eN
laatst niet wilde bekritiseren als eerste reactie alhier bij Maroc.nl

Sommige reacties binnen dat bedoelde draadje bij HCCnet waren niet al te positief jegens h4T3D_sE7eN.
De mijne ergens ook niet, maar ikzelf heb evenmin een onvertogen [negatief] woord van hemzelf terug ontvangen.
Zal hem dus hierdoor niet gelijk als vriend willen omhelzen, maar soms bespeur je wel eens een stukje respect terug indien je het zelf al gaf.

Schelden is zo gemakkelijk, dat kan iedereen. Bekijk dat HCC-Forum maar eens nader. Het is de laatste tijd wel iets minder geworden, maar een Dick moest het voorheen nog wel eens ontgelden.

een prettige voortzetting van deze avond toegewenst,

groetende,
Rob

850
22-01-04, 23:19
Geplaatst door Rob1954
:cheefbek: Gossie, ben hier nog maar pas, wordt mezelf al gelijk een baan als wethouder in A'dam toegeschoven :D

Sorry hoor, maar ben de broertste niet, ga maar eens kijken binnen het HCCnet-Forum, dan kom aldaar een Rob tegen.

Het draadje: Waar gaat dit over?
Zal mogelijk verdwenen kunnen zijn, maar indien je het toch onder ogen kunt krijgen, dan weet je vanzelf wel wie h4T3D_sE7eN
laatst niet wilde bekritiseren als eerste reactie alhier bij Maroc.nl

Sommige reacties binnen dat bedoelde draadje bij HCCnet waren niet al te positief jegens h4T3D_sE7eN.
De mijne ergens ook niet, maar ikzelf heb evenmin een onvertogen [negatief] woord van hemzelf terug ontvangen.
Zal hem dus hierdoor niet gelijk als vriend willen omhelzen, maar soms bespeur je wel eens een stukje respect terug indien je het zelf al gaf.

Schelden is zo gemakkelijk, dat kan iedereen. Bekijk dat HCC-Forum maar eens nader. Het is de laatste tijd wel iets minder geworden, maar een Dick moest het voorheen nog wel eens ontgelden.

een prettige voortzetting van deze avond toegewenst,

groetende,
Rob

Ergens na de 2e zin ontspoorde het n beetje volgens mij. :duizelig:
Wat was er nou ook alweer precies met h4T3D_sE7eN aan de hand?
Die gangsta rapper heeft toch niks verkeerds gedaan hoop ik?

Rob1954
23-01-04, 00:01
Beste 850,

Of h4T3D_sE7eN iets verkeerds heeft gedaan?

Mijnsinziens niet, hij leverde een flinke uiteenzetting van z'n eigen mening. Dat enkelen er mogelijk een beetje van zijn geschrokken, tja...dat was ergens wel een beetje te bespeuren.

Was er zelf eigenhandig ook niet echt gecharmeerd van. Maar het was ZIJN mening, niet de mijne.

Hoe hij dus tot die mening heeft kunnen komen, daar kunnen wat mezelf betreft enkel wat vraagtekens achter geplaatst worden. Zijn ervaringen kan ikzelf enkel lezen, ben zelf nimmer vanuit zijn standpunt gezien in soortgelijkende situaties terecht gekomen.

Dus waarom zou zijn meningsuiting dan als mogelijk verwerpelijk bezien dienen te worden?

Ikzelf kan er weinig mee, maar dat geldt mogelijk toch net als voor een ieder ander welke iets neerschrijft wat niet direct 'pakt' ?

Voor mezelf persoonlijk kwam het iets te zwaar over.

groetende,
Rob

Ron Haleber
23-01-04, 09:17
Geplaatst door nl-x
:p Dat lijkt me nou geen goed idee. Straks haalt ie de fora door elkaar heen en zitten we hier zometeen met een ton *reviews*




Geplaatst door Waterval
:p Shit heej, ik wil een grap maken maar dan krijg ik een aantal vrouwelijke nvdd prikkers op m'n nek...

Waterval, precies hetzelfde heb ik vroeger ook al eens tegen nl-x gezegd...!

Zijn woede was toen niet te beschrijven. Dat gaat je dus zeker een paar strafpunten kosten...!!!

Met nl-x gaat het namelijk om een zeer aristocratisch persoon uit een vooraanstaande Marokkaanse familie die zichzelf allerminst als puber ziet...

Hoedt U voor de eerwraak van NL-X...!

Waterval, je hebt die pipa van je toch wel achter in de onderste la van je bureau verstopt?

Waterval
23-01-04, 10:51
Geplaatst door Ron Haleber
Waterval, precies hetzelfde heb ik vroeger ook al eens tegen nl-x gezegd...!

Zijn woede was toen niet te beschrijven. Dat gaat je dus zeker een paar strafpunten kosten...!!!

Met nl-x gaat het namelijk om een zeer aristocratisch persoon uit een vooraanstaande Marokkaanse familie die zichzelf allerminst als puber ziet...

Hoedt U voor de eerwraak van NL-X...!

Waterval, je hebt die pipa van je toch wel achter in de onderste la van je bureau verstopt?

:haha:


Mijn pipa haal ik pas tevoorschijn op de huwelijksnacht... ;)

Ron Haleber
23-01-04, 11:01
Geplaatst door Waterval
:haha:


Mijn pipa haal ik pas tevoorschijn op de huwelijksnacht... ;)

Ik wist wel dat er bij ons in de Javastraat heel gevaarlijke jongens rondlopen...

Ik zal het effe aan Paul Bos melden zodat het wijkteam Balistraat op zijn hoede is!

Kijk uit voor die Marokkanen die altijd zoals de antropoloog Van Gemert al constateerde op een bepaalde plek krabben. Want er zit er één bij - een zekere Waterval - en van die staat hij op scherp en is ie geladen met dum-dum kogels...

Het is verder natuurlijk net zo'n aardige en introverte jongen als Murat, maar ondertussen...!

Waterval
24-01-04, 10:25
Geplaatst door nl-x
Dat lijkt me nou geen goed idee. Straks haalt ie de fora door elkaar heen en zitten we hier zometeen met een ton *reviews* :D



Geplaatst door Rob Oudkerk
Op zich is de manier waarop Circe (op zondag heet ze Nefertite) mij tot een hoogtepunt bracht te vergelijken met de manier waarop Heleen dat deed. Ik had alleen nooit verwacht dat Heleen dat deed om mij vervolgens genadeloos de grond in te boren. Bijna net zo hard als dat ik haar wel eens boorde. Gelukkig bracht de coke me weer op een wat higher nivo...

:zegniets:

Ron Haleber
24-01-04, 10:58
Geplaatst door Waterval
:zegniets:

Zijn we er eindelijk uit waar al die lekken van Rob zitten...! :gsm:

Blijkt het toch onze paparazzo Waterval te zijn... http://www.squawkbox.tv/images/smilies/jumpingsmileys.gif


p.s. wel pas na 24 uur gaf je revanche, maar toch...