PDA

Bekijk Volledige Versie : Meer dan de helft vd bevolking israhel wil Sharon weg hebben!



850
22-01-04, 19:20
:D Goed nieuws!

:boogie:

Qwertyno
22-01-04, 19:25
Geplaatst door 850
:D Goed nieuws!

:boogie:

Jawel, goed nieuws.

850
22-01-04, 19:42
Geplaatst door Qwertyno
Jawel, goed nieuws.

:duim: Heeel goed nieuws!

:cola:

Blade20
22-01-04, 19:48
Dat werd tijd, zo zie je maar, niet iedere Israelier is een Zionist.

Alleen jammer dat Israel geen democratie is.....

sadeeQ
22-01-04, 19:52
Geplaatst door Blade20

Alleen jammer dat Israel geen democratie is.....


:fuckit2: Anti semiet


israel is enige democratie :loens:

chaya

Blade20
22-01-04, 19:55
Geplaatst door sadeeQ
:fuckit2: Anti semiet


israel is enige democratie :loens:

chaya

Het was een beetje quasi sarcastisch bedoeld. Zo van; "Ik weet niet zeker of Sharon zich daarbij neer zal leggen."

850
22-01-04, 19:57
Geplaatst door sadeeQ
:fuckit2: Anti semiet


israel is enige democratie :loens:

chaya

:mad: Als Israhel n democratie was dan had het varken Sharon nu al moeten oprotten.......

~Panthera~
22-01-04, 19:57
Krijgt dit nieuws ook nog een vervolg ?? :rolleyes:

Ik bedoel: tieft ie ook op ?? :D


*in welke Matrix zit ik?*

layaal
22-01-04, 20:08
ik denk niet dat sharon weg gaat.hij wilt nog wel een paar palestijnen doden!niemand kan namelijk zijn hobbie zomaar stoppen.maar ik HOOP dat hij weg gaat.en INSHALLAH gaat hij ook weg!!!!!

Chaya
22-01-04, 20:13
Geplaatst door sadeeQ
:fuckit2: Anti semiet


israel is enige democratie :loens:

chaya

:hihi: :hihi: :haha: :ergleuk:

Goed gezegd.

ps.ik vind het ook goed nieuws
ps2.er zijn ontzettend veel zionisten die het niet eens zijn met Sharon

freya
22-01-04, 20:22
Als hij weg gaat is dat alleen maar omdat hij een corrupte ***** is.

Hij zal zo weer vervangen worden door een ander likud-kopstuk, die zijn beleid zal voortzetten :moe:

Maslov
22-01-04, 20:23
Op zich goed nieuws, alleen dat Netanyahu dan misschien gekozen wordt is dan geen verbetering.

Qwertyno
22-01-04, 20:35
Strijdbare Sharon wil zeker tot 2007 aanblijven


JERUZALEM (ANP) - De Israëlische premier Sharon heeft donderdag verklaard er niet over te peinzen terug te treden als premier of als voorman van de Likud partij ondanks een omkopingsschandaal.

De regeringsleider zei zeker te zullen blijven zitten op zijn post tot de verkiezingen die voor 2007 op de agenda staan. ,,Ik kwam hier als premier en als voorzitter van de Likud-partij. Ik ben van plan die posities vele jaren te bekleden, ten minste tot 2007'', aldus een strijdlustige Sharon tegen partijgenoten.

De Israëlische klaagde woensdag de Israëlische zakenman David Appel aan, omdat hij in de jaren negentig had geprobeerd de huidige premier Ariel Sharon om te kopen. De eerste minister zei donderdagochtend al dat hij in de kwestie geen enkele reden ziet om af te treden of zijn werkzaamheden tijdelijk op te schorten.

Smeergeld

De aanklacht maakt overigens niet duidelijk of Sharon het smeergeld heeft geaccepteerd. Volgens de krant Haaretz staat er impliciet wel in dat Sharon actief aan de omkooppraktijken deelnam. De Israëlische regeringsleider is al vaker beschuldigd van betrokkenheid bij financiële schandalen, maar heeft elke aantijging hartgrondig tegengesproken.

De jongste beschuldigingen komen voort uit een al jaren lopend onderzoek naar illegale financiering van de politieke campagnes van Sharon. De Israëlische justitie beraadt zich nu toch over de vraag of zij ook Sharon moet aanklagen. Een besluit over al dan niet vervolgen is mogelijk al binnen enkele weken te verwachten, deelden functionarissen van het ministerie van Justitie mee.

www.trouw.nl

Qwertyno
22-01-04, 20:36
Geplaatst door 850
:duim: Heeel goed nieuws!

:cola:

vanwaar het goede nieuws 850?

850
22-01-04, 21:27
Geplaatst door Qwertyno
vanwaar het goede nieuws 850?

:verrassin Ik put kracht uit elk kleine beetje hoop waarin Sharon's positie wankel is. En als het merendeel vd bevolking em niet meer moet dan kan dat mischien n leuk staartje krijgen.


:D Inshallah may he die very soon.

mrz
22-01-04, 21:29
Lekker is dat. Discussie over Sharon in nederland. :rolleyes:

Opsoutuhhhhh. :fplet:

Qwertyno
22-01-04, 21:38
Geplaatst door 850
:verrassin Ik put kracht uit elk kleine beetje hoop waarin Sharon's positie wankel is. En als het merendeel vd bevolking em niet meer moet dan kan dat mischien n leuk staartje krijgen.

:D Inshallah may he die very soon.
:haha:


Ik bedoel, waar heb je gelezen of gehoord dat de meerderheid Sharon kwijt wil? Bron?

En voor de rest, zijn einde zal zeker komen.

Chaya
22-01-04, 21:46
Geplaatst door 850
:verrassin Ik put kracht uit elk kleine beetje hoop waarin Sharon's positie wankel is. En als het merendeel vd bevolking em niet meer moet dan kan dat mischien n leuk staartje krijgen.


:D Inshallah may he die very soon.

Een groot mentaliteits/of religieus verschil: ik bid niet om de dood van wie dan ook, ik hang geen slingers uit als wie dan ook sterft.
Maar ik zal niet TREUREN als Arafat het loodje legt.

850
22-01-04, 21:50
Geplaatst door Qwertyno
:haha:


Ik bedoel, waar heb je gelezen of gehoord dat de meerderheid Sharon kwijt wil? Bron?

En voor de rest, zijn einde zal zeker komen.

:ego: Het was op het journaal van 8 uur.

850
22-01-04, 21:53
Geplaatst door Chaya
Een groot mentaliteits/of religieus verschil: ik bid niet om de dood van wie dan ook, ik hang geen slingers uit als wie dan ook sterft.
Maar ik zal niet TREUREN als Arafat het loodje legt.

:duim: Als Sharon dood gaat dan gaat bij mij de feestvlag uit.
Net zoals ik ook blij was dat hassan 2 dood ging in de zomer van '99.

Chaya
22-01-04, 22:23
Geplaatst door 850
:duim: Als Sharon dood gaat dan gaat bij mij de feestvlag uit.
Net zoals ik ook blij was dat hassan 2 dood ging in de zomer van '99.

As I said, verschil in waarden. "Gij zult zich niet verheugen over de dood van uw vijand."

Qwertyno
22-01-04, 22:26
Geplaatst door Chaya
As I said, verschil in waarden. "Gij zult zich niet verheugen over de dood van uw vijand."

Sharon: "Gij zult u vijand doden en Gij zult u vijand verdrijven"

Blauwwitje3
23-01-04, 20:56
Geplaatst door Qwertyno
Sharon: "Gij zult u vijand doden en Gij zult u vijand verdrijven"

Arafat: Gij zult de joden doden en Gij zult als beloning $20.000 ontvangen uit mijn prive vermogen van 3 miljard.

sadeeQ
23-01-04, 22:18
Geplaatst door Blauwwitje3
Arafat: Gij zult de moordadige zionisten doden en Gij zult als beloning $20.000 ontvangen uit mijn prive vermogen van 3 miljard.

correctie, wel een beetje realistische blijven zionist :jumping:

850
24-01-04, 12:02
Geplaatst door Gerrit Jan
Je uitlatingen worden steeds ongenuanceerder!

:lachu: Als ik echt mn mening zou geven over Israhel dan ben ik binnen 2 minuten gebanned.

Chaya
24-01-04, 12:40
Geplaatst door 850
:lachu: Als ik echt mn mening zou geven over Israhel dan ben ik binnen 2 minuten gebanned.

Spel t es effe goed. :mad:

850
24-01-04, 12:45
Geplaatst door Chaya
Spel t es effe goed. :mad:

Okee,

Spel t es effe goed = Spel het eens even goed

:lachu:

Chaya
24-01-04, 12:46
Geplaatst door 850
Okee,

Spel t es effe goed = Spel het eens even goed

:lachu:

Ach..niks meer aan doen. :cola:

jada
25-01-04, 17:33
Geplaatst door Qwertyno
Sharon: "Gij zult u vijand doden en Gij zult u vijand verdrijven"

Een normaal mens heeft geen vijanden.

sadeeQ
25-01-04, 17:37
Geplaatst door jada
Een normaal mens heeft geen vijanden.

:giechel:

Defenieer "normaal mens"

lennart
25-01-04, 17:39
Geplaatst door jada
Een normaal mens heeft geen vijanden.

Die snap ik niet....

Bijvoorbeeld, dat zou dan wel betekenen dat de Joden niet normaal warenl, of ze hadden geen vijanden ten tijde van de tweede wereldoorlog.

850
25-01-04, 19:09
Geplaatst door lennart
Bijvoorbeeld, dat zou dan wel betekenen dat de Joden niet normaal warenl, of ze hadden geen vijanden ten tijde van de tweede wereldoorlog.

:confused: Is het je mischien ontgaan dat tijdens de 2e WO de Duitsers iets tegen de joden hadden?