PDA

Bekijk Volledige Versie : Na VVd heeft het CDA ook weer iets gevonden om de allochtonen te slaan.



Zwarte Schaap
24-01-04, 17:10
CDA wil einde aan nepbanen voor bruiden
DEN HAAG - Er moet een einde komen aan de valse arbeidscontracten waarmee buitenlandse partners naar Nederland worden gehaald. Het CDA-Tweede-Kamerlid Sterk wil volgende week van minister Verdonk weten wat de omvang is van deze praktijken, en wat zij eraan denkt te gaan doen. Dat heeft Sterk zaterdag laten weten.

Het Kamerlid reageert hiermee op een bericht in de Volkskrant waarin wordt gesteld dat honderden tot enkele duizenden bruiden per jaar naar Nederland komen op een nepcontract. Zij hebben zo'n overeenkomst nodig om zich in Nederland bij hun partner te kunnen voegen. Die moet namelijk bewijzen dat hij of zij tenminste 70 procent van het minimumloon verdient.

De uitkeringsinstantie UWV erkent het bestaan van de nepcontracten, en bevestigt dat vooral uitzendbureaus zich schuldig maken aan handel in deze overeenkomsten. Deze bureaus betalen het UWV premies, die de partners zelf weer vergoeden. Het UWV en de Immigratie- en Naturalisatiedienst kunnen niets zeggen over de omvang waarmee dit gebeurt.

Sterk vreest dat deze praktijken een grote vlucht zullen nemen als straks de eis voor gezinsvorming omhoog gaat naar 120 procent van het minimuminkomen. Aan de andere kant verwacht ze wel weer een gunstig effect van de verhoging van de leeftijdseis voor gezinsvorming naar 21 jaar.

Bron: De Telegraaf 24/01/04


Het blijft maar doorgaan, er komt geen einde aan. Inmiddels hoor ik mijn hele leven hier in Nederland in en continu stroom dat mijn afkomst niet deugt. We lijken net palestijnen we groeien op en sterven met alleen problemen.

Bedankt CDA ! Scoor maar bij de rechtse kiezers !

Julien
24-01-04, 18:39
Wanneer hebben die gasten nou eens door dat Nederland al decennia lang geen monocultureel land meer is??!! Laat die Oost-Europeanen lekker hier komen, want Nederlanders zijn toch te lui om het zwaarste werk op te knappen. Tis alleen maar goed voor onze economie.

Daarnaast zie ik liever Poolse meisjes, dan hollandse :P

edit: ik zie dat het niet over Oost-Europeanen ging.. tzelfde geldt natuurlijk voar andere nationaliteiten...

wit schaap
24-01-04, 18:54
Zwart Schaap Volgens mij is dit niet om allo's te slaan, maar is het gewoon fraude met nep contracten bestrijden!