PDA

Bekijk Volledige Versie : Dagje voetballen in kaaskoppen land



sadeeQ
25-01-04, 20:34
Honderd NEC-supporters gearresteerd
AMSTERDAM - De politie heeft zondag honderd NEC-supporters gearresteerd. Dat gebeurde voorafgaand aan de voetbalwedstrijd Ajax - NEC in Amsterdam, aldus een woordvoerder van de politie.
De voetbalsupporters richtten vernielingen aan op station Duivendrecht, vlakbij het Ajax-stadion de ArenA, en zochten de confrontatie met de Mobiele Eenheid. Alle honderd zijn overgebracht naar het hoofdbureau van politie in Amsterdam

----------------------------------------------------------------------------------

Zestig supporters SC Heerenveen verbouwen trein


LEEUWARDEN (ANP) - Zestig supporters van SC Heerenveen hebben zaterdagavond in Zwolle vernielingen aangericht in een trein en zijn naar het politiebureau in Leeuwarden afgevoerd. Dat meldde een politiewoordvoerder.

De zestig supporters worden verdacht van vernielingen, brandstichting, openlijke geweldpleging en herhaaldelijk misbruik maken van de noodrem. De vernielingen zouden vooral hebben plaatsgevonden in een aantal treinstellen.

De supporters waren op weg naar Arnhem voor de wedstrijd van hun club tegen Vitesse. Op het station in Zwolle ontstonden rellen toen de SC Heerenveen-supporters FC Zwolle-supporters tegen het lijf liepen. De groep van zestig SC Heerenveen-aanhangers werd daarna onder begeleiding van de spoorwegpolitie teruggestuurd.

In de trein richtte de groep uit onvrede vernielingen aan. Eigenlijk zou de trein in Heerenveen stoppen, maar vanwege het 'sloopwerk' werd de groep naar het politiebureau in Leeuwarden afgevoerd.

Geactualiseerd zondag om 07.29 uur


:moe: :moe:

taouanza
25-01-04, 20:38
erekwestie?

sadeeQ
25-01-04, 20:41
Geplaatst door taouanza
erekwestie?

neeuh


achterlijke cultuur van die barbaren :denk:

Tomas
25-01-04, 20:42
't heet niet voor niets eredivisie.

theemuts
25-01-04, 20:43
Die voetbal"supporters" zijn inderdaad achterlijke barbaren.

theemuts
25-01-04, 20:47
Aan de ene kant gooien we er een hoop geld in om hun paleizen te kunnen bouwen, en te onderhouden, en aan de andere kant geven we een hoop geld aan de politie om hen tegen te houden als ze weer eens een feestje willen bouwen.

theemuts
25-01-04, 20:48
Wie zijn er dan gek?
Zij of wij (de belastingbetalers)?

taouanza
25-01-04, 20:49
Geplaatst door theemuts
Aan de ene kant gooien we er een hoop geld in om hun paleizen te kunnen bouwen, en te onderhouden, en aan de andere kant geven we een hoop geld aan de politie om hen tegen te houden als ze weer eens een feestje willen bouwen.


Wonen hooligans in paleizen?:vreemd:

taouanza
25-01-04, 20:51
Geplaatst door Tomas
't heet niet voor niets eredivisie.


Aha!:zozo:

Tomas
25-01-04, 20:59
Geplaatst door taouanza
Wonen hooligans in paleizen?:vreemd:

Ze bedoelt hun tempels. Hun opzichtige door de locale overheid gesponsorde tempels.

Ik weet wel waarom niemand het over integratie heeft van hooligans. Dat wil namelijk niemand. In dit geval is nederland unaniem voor segregatie.

mark61
26-01-04, 01:04
Geplaatst door sadeeQ
neeuh
achterlijke cultuur van die barbaren :denk:

GENEN, SadeeQ, het zijn tegenwoordig de genen...

Zara
26-01-04, 08:19
Kaaskop
De nederlander die zijn hoofd beschermde met een houten kaaskuipje ten tijde van oorlog voeren.......en die door de tegenstanders spottend kaaskoppen werden genoemd........
:giechel:

mark61
26-01-04, 11:02
Ik haat kaas.

Julien
26-01-04, 11:17
ik zag onder die suffe hooligans ook wel wat donkere gezichtjes hoor :D

..dus lang niet allemaal kaas :zwaai:

Julien
26-01-04, 11:18
Geplaatst door mark61
Ik haat kaas.

hm ik ben dol op kaas.. tenminste als het eetbaar is, kaasfondue is nog lekkerder :p

mark61
26-01-04, 11:45
Geplaatst door Julien
ik zag onder die suffe hooligans ook wel wat donkere gezichtjes hoor :D

..dus lang niet allemaal kaas :zwaai:

Nah as dat geen intelegratie is.