PDA

Bekijk Volledige Versie : Studente biedt haar maagdelijkheid aan



Mark
26-01-04, 09:27
Studente biedt haar maagdelijkheid aan

Bron: Londen Evening Standard


Een Britse studente heeft haar maagdelijkheid ter veiling aangeboden om haar studie mee te bekostigen. De lesbische tiener, die zichzelf Rosie Harmen noemt, had binnen korte tijd na plaatsing van haar advertentie op eBay al een bod van 10.000 Engelse pond.

Van over de hele wereld toonden zowel mannen als vrouwen interesse voor haar aanbieding. De 18-jarige, een eerstejaars studente aan de Universiteit van Bristol, trok in drie dagen meer dan 6.000 hits voordat eBay de advertentie verwijderde. "Ik heb het geld nodig voor mijn studie aan de universiteit en ik protesteer hiermee tegen de enorme bedragen die de regering binnenkort gaat vragen", aldus Rosie. "Mijn maagdelijkheid is het enige waardevolle wat ik bezit en kan verkopen."

Mark
26-01-04, 09:28
klinkt als een broodje aap verhaal.... ik bedoel een 18 jarig engels meisje die nog maagd zou zijn :haha:

Waterval
26-01-04, 09:29
Geplaatst door Mark
Studente biedt haar maagdelijkheid aan

Bron: Londen Evening Standard


Een Britse studente heeft haar maagdelijkheid ter veiling aangeboden om haar studie mee te bekostigen. De lesbische tiener, die zichzelf Rosie Harmen noemt, had binnen korte tijd na plaatsing van haar advertentie op eBay al een bod van 10.000 Engelse pond.

Van over de hele wereld toonden zowel mannen als vrouwen interesse voor haar aanbieding. De 18-jarige, een eerstejaars studente aan de Universiteit van Bristol, trok in drie dagen meer dan 6.000 hits voordat eBay de advertentie verwijderde. "Ik heb het geld nodig voor mijn studie aan de universiteit en ik protesteer hiermee tegen de enorme bedragen die de regering binnenkort gaat vragen", aldus Rosie. "Mijn maagdelijkheid is het enige waardevolle wat ik bezit en kan verkopen."


Laat me raden, voor de kamer die ze nu heeft, had ze d'r hersenen aangeboden..

sienia
26-01-04, 09:40
Geplaatst door Mark
klinkt als een broodje aap verhaal.... ik bedoel een 18 jarig engels meisje die nog maagd zou zijn :haha:

Een hersteloperatie, weet zoŽn man (of vrouw, ze is toch lesbisch?) veel??

Timoesh
26-01-04, 09:42
Dit is ook een manier van geld inzamelen.....:moe:

Britse studenten staan hier bekend om, een Britse studente had laatst haar nier voor 1000.- pond aangeboden.

Mark
26-01-04, 12:21
Geplaatst door Marruecos
:haha:, een echte, onvervalste Mark-reMark. :denk:

Update: de kandidaat hiervoor dient een meisje tussen de 16 en 21 te zijn


:brozac:


nah ja, dan maar de video kopen :)

Mark
26-01-04, 12:24
Geplaatst door Marruecos
Oudkerk heeft vast nog wel wat tips voor je. :argwaan:

Eerder andersom :cool:

plexus
26-01-04, 14:52
Geplaatst door Mark
Eerder andersom :cool:

bikkel! :roker:

Aimee
26-01-04, 14:57
Haar maagdenvlies is zeker op te halen bij haar (ex) vriendje die ze had toen ze 13 jaar oud was........
ik bedoel een engels meid van 18 jaar die nog maagd is....come on! :lachu:

Mark
26-01-04, 15:00
Geplaatst door Aimee
Haar maagdenvlies is zeker op te halen bij haar (ex) vriendje die ze had toen ze 13 jaar oud was........
ik bedoel een engels meid van 18 jaar die nog maagd is....come on! :lachu:

welja, jat mijn grap maar in hetzelfde topic :cheefbek:

Aimee
26-01-04, 15:03
wallah??? oh sorry, zag dat niet eens!
ik lees alleen hoofdonderwerp en de rest niet. zit namelijk op mijn werk en mag niet internetten
dus doe alles heel snel etc.
maar sorry oke :tranen:

Mark
26-01-04, 15:04
Geplaatst door Aimee
wallah??? oh sorry, zag dat niet eens!
ik lees alleen hoofdonderwerp en de rest niet. zit namelijk op mijn werk en mag niet internetten


stouterd ;)

~Panthera~
26-01-04, 15:05
De laatste Engelse maagd is gesignaleerd in 1854. :hihi:

plexus
26-01-04, 15:06
Geplaatst door ~Panthera~
De laatste Engelse maagd is gesignaleerd in 1854. :hihi:

toch niet Florence.N :zwaai:

Aimee
26-01-04, 15:10
ja, loop gewoon aso te jatten hier.......marokkaanse he, dan gaat dat automatisch. soort van macht der gewoonte zeg maar!!!
GEINTJE!!!!! :lekpuh:

~Panthera~
26-01-04, 17:51
Geplaatst door plexus
toch niet Florence.N :zwaai:
---------------

Zou best eens kunnen. :zwaai:

Ghazi
27-01-04, 19:31
Geplaatst door sienia
Een hersteloperatie, weet zoŽn man (of vrouw, ze is toch lesbisch?) veel??

Ze is maagd omdat ze lesbisch is. Een man is er nog niet in geweest, dus technisch is ze nog maagd. Het is ook best mogelijk dat ze ook sexueel maagd is omdat mensen vaak na lange innerlijke strijd ontdekken dat ze lesbisch/homo zijn.