PDA

Bekijk Volledige Versie : De wereld volgens Splijtstof



Bofko
27-01-04, 17:13
Onze grote dichter Splijtstof heeft de wereld-geografie verrrijkt met de termen Pisraelier en Zamerikaan.Die zijn bij mij blijven hangen en hebben mij geinspireerd.
Na een brainstorm-sessie kan ik daar -geheel in Splijtstof´s stijl- de volgende bevolkingsgroepen aan toevoegen:

• In de Bislamitische wereld: Ummarokkanen, Knalgerijnen, Olybiers, Phegyptenaren, Asomaliers, Barabieren, Tfoezbeken, Pindonesiers, Smaleisiers, en Boekweiti's.
• In Scheuropa : Bengelsen, Dieren, Hooglanders, Knoren, Pfinnen, Zdenen, Zoeweden, Hijslanders, Kitalianen, Spinjaarden, Lederhoostenrijkers ,Sgrieken, Cyper-Idioten en Conserviers.
• Voormalige Sjnofjet-Punie: Koekrainers, Virussen, Hesten, Sletten en Lee Towers.
• In Gnederland: Qhollanders(islamitische allochtonen), Vhollanders(rechtse autochtonen) en Hollanders (homoseksuelen) en per stad: Flutrechters, Ramsterdammers, Krotterdammers, Khlagenezen, Penschedeeers, Goroningers, Kalkmaarders, Uitgleidenaren en Tilburgers.

Ik zou zeggen, draag uw steentje bij en leuk de wereld op .

Bofko
27-01-04, 18:24
Geplaatst door splijtstof

P.S. het is Zengeland en geen Bengeland.


Oh sorry, dat wist ik niet. Ik zat te twijfelen tussen Bengeland en Schengeland.

Bofko
27-01-04, 19:44
Geplaatst door splijtstof

P.S. het is Zengeland en geen Bengeland.


Hoewel... Ik twijfel nog steeds . Ik vind so wie so die Tony Blair meer een Bengel dan een Z(ionistische) engel. Denk je niet ?

Joesoef
27-01-04, 19:55
Hasjtikke leuk jongens maar ik geloof dat jullie in een andere demensie verkeren.

Bofko
27-01-04, 20:15
Geplaatst door Joesoef
Hasjtikke leuk jongens maar ik geloof dat jullie in een andere demensie verkeren.
Ho ff Joesoef, Splijtstof en ik zijn totaal niet dement en zitten meer in dezelfde dimensie dan dat jij denkt. We hebben een ander wereldbeeld maar verder zouden er best veel overeenkomsten kunnen zijn.

Julien
28-01-04, 12:45
Geplaatst door splijtstof
AfegrukteledenmatenAfghanen.
UitgemoordePhalestijnsebabys.
GeboycoteCubansevolkdatlijdtaanMalNutrition.
genapalmeesreerdeNoordkoreanen.
OrangagentVietnamzen.
UitgeroeideIrakezen.
afgeslachtePanamezen.
Padestoelenstad(Hirsojima en Nagasaki).
tenonrechtbeschuldigdeOlybiers.
UithongerenvanEthiopiedoorPisrael.
VervolgennetalsJezusLibanzen.
GeterorreserddoorZionNAVOservischevolk.
VescheurenvanTaiwanvanhaarMoederlandezen.
geHenryKessingervingerindepapTimorezen.
OpgehitsteAmbonezen.
VernietigdeDresdeners.
geteroriserdeNicarguanen.(jaren80).
GenaaideChilenen(1973)hee weer de Pisraelier kessinger.
verAIDSEwerelddeelPaprika.
MedicijnpatenterZamerika.
HIVverspreiderPisrael.
Etcetcetcetcennogveelmeerlandenzen

Deze lijst is wel minder leuk dan die van jouw,
maar dat vinden de laatst genoemde volkeren ook.

met dank aan Zionisme.

P.S. het is Zengeland en geen Bengeland.

:D hoe verzin je het :D

Ghazi
28-01-04, 18:01
Geplaatst door splijtstof

GeterorreserddoorZionNAVOservischevolk.


Serven zijn zelf terroristen. En hielden het met Pisrael.