PDA

Bekijk Volledige Versie : Bijna racistische uitspraken van Kampen in Netwerk!



Al Sawt
28-01-04, 02:33
Toen ik vandaag naar de hh van Netwerk zat te kijken, over de affaire op de Zwarte markt. Zakte mijn mond van walging(inplaats van verbazing) naar beneden. De oprichter en voormalige eigenaar van de ZM wijt de oorzaak van de agressieve toon van de staking, aan de cultuur van de allochtonen.

Volgens hem zouden de allochtone stakers uit een cultuur komen waar men liever de geweld boven praten verkiest, om geschillen op te lossen.
En dat het een beproefde middel voor hun is. Terwijl hij schaamteloos link zat te leggen met de Haagse docent.

Volgens zijn rassenleer, zouden de allochtonen nooit geleerd hebben om conflicten met praten op te lossen. Volgens hem is dat ook onmogelijk, omdat de geweldscultuur bij allochtonen besmettelijk is.


Ook liet uitte hij zijn ongenoegen -over de 'ondankbaarheid' van de standverkopers/stakers jegens hem- meerdere malen. Want hij is van mening, dat de standverkopers hem dankbaar moeten zijn omdat ze geld zatten te 'scheppen'.

Terwijl de meeste verkopers op de ZM verlies draaien en gebukt gaan onder de hoge onkosten en regelgevingen.

Kennelijk mag je dergelijke bagger, schaamteloos op de TV uit kramen.

850
28-01-04, 02:45
Geplaatst door Al Sawt
Bijna racistische uitspraken van Kampen in Netwerk!

Niks bijna! Die gast was racistisch! Dat stak ie niet onder stoelen of banken. Maar tis goed dat het zo op TV kwam temeer de kooplui hun gelijk hebben gekregen.

barfly
28-01-04, 08:23
Ik heb het ook gezien en me ernstig verbaast over die van Kampen. Hoe kan die boer nou zulke dingen zeggen?

Gelukkig is de Burgemeester wel een realistische vent en heeft ie ingegrepen.

Ik vind het sowieso een bijzonder opmerkelijk gevalletje hullie wullie want de allochtonen hadden niets te vertellen en de autochtonen alles... Terwijl ik eerder zou proberen er samen iets van te maken want je bent toch echt van elkaar afhankelijk als je daar een beetje handel wilt drijven....

taouanza
28-01-04, 11:01
Geplaatst door barfly
Ik heb het ook gezien en me ernstig verbaast over die van Kampen. Hoe kan die boer nou zulke dingen zeggen?

Gelukkig is de Burgemeester wel een realistische vent en heeft ie ingegrepen.

Ik vind het sowieso een bijzonder opmerkelijk gevalletje hullie wullie want de allochtonen hadden niets te vertellen en de autochtonen alles... Terwijl ik eerder zou proberen er samen iets van te maken want je bent toch echt van elkaar afhankelijk als je daar een beetje handel wilt drijven....

Nederland is zo multiculti toch?:moe:

~Panthera~
28-01-04, 11:27
Geplaatst door taouanza
Nederland is zo multiculti toch?:moe:
---------------------------

Vind ik wel, maar boerelullen heb je ook overal. :moe:

barfly
28-01-04, 17:15
Geplaatst door taouanza
Nederland is zo multiculti toch?:moe:

Tuurlijk, alleen d'r zijn een stelletje koeien die dat niet doorhebben en of dat ooit komt....

Al Sawt
29-01-04, 00:19
Kennelijk ziet die vent zich, als een soort rechtse variant van zuster Theressa.