PDA

Bekijk Volledige Versie : Aboutaleb opvolger Oudkerk?



TonH
28-01-04, 10:31
PvdA wil Aboutaleb als wethouder

De PvdA in Amsterdam heeft Ahmed Aboutaleb gevraagd om wethouder te worden. De ex-directeur van het instituut voor multiculturele ontwikkeling FORUM heeft bedenktijd gevraagd, zei hij woensdag.
Aboutaleb is op dit moment op vakantie. Hij komt in het weekend terug en heeft dan een ontmoeting met leden van de PvdA in Amsterdam. Pas daarna besluit Aboutaleb of hij Oudkerk opvolgt.
De nieuwe wethouder wordt verantwoordelijk voor de posten werk en inkomen (sociale dienst), educatie, jeugdzaken, diversiteit, grote stedenbeleid en sociale infrastructuur. Deze worden nu tijdelijk waargenomen door Belliot.

AT5

plexus
28-01-04, 10:33
..best ironisch, hoe sommige zaken verlopen!

TonH
28-01-04, 10:36
Aboutaleb mogelijk opvolger Oudkerk

AMSTERDAM De PvdA in Amsterdam heeft Ahmed Aboutaleb gevraagd om wethouder te worden in Amsterdam.De voormalig directeur van het instituut voor multiculturele ontwikkeling FORUM heeft enkele dagen bedenktijd gevraagd, zo zei hij woensdag. Aboutaleb is op dit moment op vakantie in het buitenland.Hij komt in het weekeinde terug in Nederland en heeft dan een ontmoeting met leden van de PvdA in Amsterdam. Pas daarna besluit Aboutaleb of hij Rob Oudkerk als wethouder van Amsterdam opvolgt.
28-01-2004 TV-NH

En hij bevestigt het dus zelf. Moet hij het wel of niet doen?

Goodnight
28-01-04, 10:51
spannendddddddd.......

ironisch hoe iemands carriere kan verlopen.
Ik hoop wel dat ie het doet!

Joesoef
28-01-04, 10:56
Het is de zwaartste post in Amsterdam, ik hoop dan ook dat hij wat steun krijgt.

TonH
28-01-04, 11:03
Ik moet zeggen dat ik geheel verrast ben. Deze naam had ik niet gehoord. Maar ik hoop ook dat hij het doet.

Heeft iemand nog 'dirt' over hem? :hihi:

Maar serieus: Zoekend op amsterdam.nl vind ik eigenlijk geen enkel stuk dat hij als directeur MEC heeft geproduceerd. Is dit positief of negatief. Iemand ervaring met hem in die functie?

Maslov
28-01-04, 11:35
Wat lijkt me dat een moeilijke beslissing voor die man. Hij weet dat als hij het doet alle ogen in het land op hem gericht zullen zijn, vanwege zijn Marokkaanse achtergrond, en of hij daarmee meer invloed kan uitoefenen op de Kjongeren, en de eerdere gerezen problemen met moskeeën.
Tevens zal hij weten dat er erg aan hem getrokken zal worden door diverse allochtone bevolkingsgroepen, en dan met name de Marokkaanse.

Maar hij kan voor betreffende groep en dan met name de jongeren wel een enorme voorbeeldfunctie hebben.

Joesoef
28-01-04, 11:38
PvdA: Aboutaleb op plek Oudkerk
(Van een verslaggever)

AMSTERDAM - Ahmed Aboutaleb, directeur Maatschappelijke, Economische en Culturele ontwikkeling bij de gemeente Amsterdam, is door de PvdA gevraagd of hij Rob Oudkerk als wethouder wil opvolgen. Vanaf zijn vakantie-adres in Marokko laat Aboutaleb weten 'vereerd' te zijn, maar enkele dagen bedenktijd te hebben gevraagd.

Aboutaleb (42), geboren in Marokko en op zijn vijftiende naar Nederland gekomen, gold als de belangrijkste adviseur van de gevallen Oudkerk. Op het stadhuis houdt hij zich bezig met diens complete portefeuille: sociale zaken, onderwijs, diversiteit en grote-stedenbeleid. Als Aboutaleb wethouder wordt, hoeft hij zich nauwelijks in te werken.

Aboutaleb, al jaren lid van de PvdA, zegt 'overdonderd' te zijn door het verzoek wethouder te worden. Voordat hij reageert, wil hij eerst praten met zijn gezin en enkele vertrouwelingen. ''Ik snap de urgentie, maar ik moet afwegen of ik in het huidige klimaat de overstap van ambtenarij naar politiek wel wil maken.''

Voordat hij naar Amsterdam kwam was Aboutaleb directeur van Forum, het Intituut voor Multiculturele Ontwikkeling in Utrecht. Daarvoor werkte hij onder meer bij het Centraal Bureau voor de Statistiek en de Sociaal-Economische Raad. Ook was hij voorlichter van de voormalige staatssecretaris Hans Simons en minister Hedy d'Ancona.

Uit de PvdA-fractie heeft tot nu toe alleen Bouwe Olij zich gemeld voor de post van wethouder. Geschikte fractieleden gaan in principe voor kandidaten van buitenaf. Olij is gisteren begonnen met een rondgang langs zijn fractiegenoten en PvdA-wethouders om steun voor zijn kandidatuur te verwerven.

Morgenavond houdt de PvdA-fractie een extra vergadering om te praten over de opvolgingskwestie. Fractievoorzitter Tjalling Halbertsma, die samen met afdelingsvoorzitter Judith Belinfante de kandidatencommissie vormt, gaat ervan uit dat hij volgende week woensdag in de gemeenteraad de nieuwe wethouder kan presenteren.



© Het Parool, 28-1-2004

Donna
28-01-04, 11:43
Geplaatst door Joesoef

Uit de PvdA-fractie heeft tot nu toe alleen Bouwe Olij zich gemeld voor de post van wethouder. Geschikte fractieleden gaan in principe voor kandidaten van buitenaf. Olij is gisteren begonnen met een rondgang langs zijn fractiegenoten en PvdA-wethouders om steun voor zijn kandidatuur te verwerven.


:schok:

Heeft iemand het telefoonnummer in marokko van Ahmed Aboutaleb??

Het is zeer zeer dringend dat hij het doet, nee is geen optie!

Goodnight
28-01-04, 11:45
Geplaatst door Donna
:schok:

Heeft iemand het telefoonnummer in marokko van Ahmed Aboutaleb??

Het is zeer zeer dringend dat hij het doet, nee is geen optie!

:melig:

TonH
28-01-04, 11:48
Geplaatst door Donna
:schok:

Heeft iemand het telefoonnummer in marokko van Ahmed Aboutaleb??

Het is zeer zeer dringend dat hij het doet, nee is geen optie!

:lol:

taouanza
28-01-04, 11:50
Geplaatst door Maslov
Wat lijkt me dat een moeilijke beslissing voor die man. Hij weet dat als hij het doet alle ogen in het land op hem gericht zullen zijn, vanwege zijn Marokkaanse achtergrond, en of hij daarmee meer invloed kan uitoefenen op de Kjongeren, en de eerdere gerezen problemen met moskeeën.
Tevens zal hij weten dat er erg aan hem getrokken zal worden door diverse allochtone bevolkingsgroepen, en dan met name de Marokkaanse.

Maar hij kan voor betreffende groep en dan met name de jongeren wel een enorme voorbeeldfunctie hebben.

:rolleyes:

Blade20
28-01-04, 11:51
Ik heb zojuist even gesurfed om te kijken wat Aboutaleb zoal heeft gedaan. Zoals wel te verwachten viel gezien de partij waar hij bij zit is hij wil hij liever geen strenger allochtonenbeleid. Echter is hij ook critisch ten opzichte van de allochtonen zelf. Hij is dus niet zo iemand die onder alle omstanden allochtonen zal verdedigen.

Een redelijk evenwichtig man lijkt mij maar de tijd zal leren of het, als hij de functie aan neemt, of dat daadwerkelijk zo is.

Verder sluit ik mij aan bij Maslov, hij zal veel in de spotlights staan. Mede door zijn afkomst en omdat hijde post over neemt van iemand die met veel tamtam van zijn plaats is afgestampt. Of de Kjongeren naar hem zullen luisteren zet ik zo mijn vraagtekens achter. Ik denk dat ze, om hun gedrag voort te kunnen zetten, ze hem eerder zullen demoniseren.

sneeuwitje
28-01-04, 17:53
Geplaatst door Donna
:schok:

Heeft iemand het telefoonnummer in marokko van Ahmed Aboutaleb??

Het is zeer zeer dringend dat hij het doet, nee is geen optie!

:lol:

wat zal Oudkerk over hem denken kut Marokkaan hij heeft mijn baan afgepakt.

Ahmed Aboutaleb moet zeker de nieuwe wethouder worden?

ZbaqZbaq
28-01-04, 18:35
PvdA wil Aboutaleb als wethouder


De PvdA in Amsterdam heeft Ahmed Aboutaleb gevraagd om wethouder te worden. De ex-directeur van het instituut voor multiculturele ontwikkeling FORUM heeft bedenktijd gevraagd, zei hij woensdag.
Aboutaleb is op dit moment op vakantie. Hij komt in het weekend terug en heeft dan een ontmoeting met leden van de PvdA in Amsterdam. Pas daarna besluit Aboutaleb of hij Oudkerk opvolgt.
De nieuwe wethouder wordt verantwoordelijk voor de posten werk en inkomen (sociale dienst), educatie, jeugdzaken, diversiteit, grote stedenbeleid en sociale infrastructuur. Deze worden nu waargenomen door wethouder Belliot

Ron Haleber
28-01-04, 18:47
Fantastisch als Ahmed toehapt. Eindelijk een Marokkaan die kan bewijzen dat ze niet voor de poes zijn... Zonet schreef ik als antwoord op Ton:

"Gelukkig werd ik toen ik in de sneeeuw op een Marokkaanse vmbo-er stond te wachten weer een beetje getroost toen een Turkse vriend mij vertelde dat mijn vriend Ahmed Aboutalib opvolger van Oudkerk zou worden... Ahmed is het levend bewijs dat je als self-made Marokkaans Nederlander de kazen met hoge kwaliteit om de oren kan slaan..."


De Marokkanen als op deze site zullen duizend en één bezwaren hebben want Ahmed likt namelijk niet hun kont en ziet zichzelf als Nederlander...! :cool:

sadeeQ
28-01-04, 18:58
Geplaatst door Ron Haleber

De Marokkanen als op deze site zullen duizend en één bezwaren hebben want Ahmed likt namelijk niet hun kont en ziet zichzelf als Nederlander...! :cool:

een kaaskonten likker is het biraat

Somaligirl
28-01-04, 19:02
Geplaatst door ZbaqZbaq
PvdA wil Aboutaleb als wethouder


De PvdA in Amsterdam heeft Ahmed Aboutaleb gevraagd om wethouder te worden. De ex-directeur van het instituut voor multiculturele ontwikkeling FORUM heeft bedenktijd gevraagd, zei hij woensdag.
Aboutaleb is op dit moment op vakantie. Hij komt in het weekend terug en heeft dan een ontmoeting met leden van de PvdA in Amsterdam. Pas daarna besluit Aboutaleb of hij Oudkerk opvolgt.
De nieuwe wethouder wordt verantwoordelijk voor de posten werk en inkomen (sociale dienst), educatie, jeugdzaken, diversiteit, grote stedenbeleid en sociale infrastructuur. Deze worden nu waargenomen door wethouder Belliot

Een k*t Marokkaan neemt de plaats van Rob Oudkerk in. Oooh, Wat zal Rob Oudkerk balen. :hihi:

Ron Haleber
28-01-04, 19:16
Geplaatst door Somaligirl
Een k*t Marokkaan neemt de plaats van Rob Oudkerk in. Oooh, Wat zal Rob Oudkerk balen. :hihi:

Rob en zijn fractie baalden nooit van Ahmed... Integendeel, het feit dat zij zich - soms veel te fel - tegen aggressieve pubertjes keerden, heeft niets te maken met hun houding tegenover Marokkanen...

Zoe mijn opmerkingen en die van Rachid Jamari op het topic over Oudkerk!

Ron Haleber
28-01-04, 19:16
dubbel - fout server

Ron Haleber
28-01-04, 19:26
Geplaatst door sadeeQ
een kaaskonten likker is het biraat

Altijd beter dan een couscouskontenlikker - hoewel ik natuurlijk zondag met het aïd wel de biefstuk van de kont van het Marokkaanse schaap niet versmaad...

Goodnight
28-01-04, 19:36
Wat een negatieve sfeer hangt er weer zeg.

En Ron hoe kom je erbij dat veel Marokkanen hier hem een kontenlikker zouden vinden?
Over vooringenomenheid gesproken......

Ik denk dat het heel postief kan uitwerken...ligt er aan hoe hij zich zal profileren...

Hem wacht zowieso een zware taak omdat er aan beide kanten aan hem getrokken zal worden.

En ik zal het knap vinden als hij zich staande weet te houden tussen zowel de Marokkaanse gemeenschap die in hem een broeder ( dus een pleiter voor hen) zien als de Nederlandse maatschappij die in hem de 'verlichte' Nederlandse van Marokkaanse komaf ( in deze volgorde uiteraard) zien.

Ik hoop dat hij de bruggenbouwer zal zijn, waar velen ook toch wel op hopen....
We will see...

Maar het begint goed moet ik zeggen Ron...

Ron Haleber
28-01-04, 19:46
Geplaatst door Goodnight
Wat een negatieve sfeer hangt er weer zeg.

En Ron hoe kom je erbij dat veel Marokkanen hier hem een kontenlikker zouden vinden?
Over vooringenomenheid gesproken......

Ik denk dat het heel postief kan uitwerken...ligt er aan hoe hij zich zal profileren...

Hem wacht zowieso een zware taak omdat er aan beide kanten aan hem getrokken zal worden.

En ik zal het knap vinden als hij zich staande weet te houden tussen zowel de Marokkaanse gemeenschap die in hem een broeder ( dus een pleiter voor hen) zien als de Nederlandse maatschappij die in hem de 'verlichte' Nederlandse van Marokkaanse komaf ( in deze volgorde uiteraard) zien.

Ik hoop dat hij de bruggenbouwer zal zijn, waar velen ook toch wel op hopen....
We will see...

Maar het begint goed moet ik zeggen Ron...

Nou de reacties meteen van sadeeq en somali liegen er niet om...! Hou je niet van de domme, je zit al langer op deze site - weet je nog de reacties op Ahmed in Paradiso???

Goodnight ik deel van harte je goede wensen aan Ahmed! Ik zal ze meteen aan hem door mailen!

Goodnight
28-01-04, 20:01
Geplaatst door Ron Haleber
Nou de reacties meteen van sadeeq en somali liegen er niet om...! Hou je niet van de domme, je zit al langer op deze site - weet je nog de reacties op Ahmed in Paradiso???

Goodnight ik deel van harte je goede wensen aan Ahmed! Ik zal ze meteen aan hem door mailen!

Als ik de reactie van Sadeeq lees kan ik die niet echt serieus nemen....is gewoon een reactie op jou statement dat de meeste marokkanen hier hem een kontenlikker zullen vinden...Sadeeq maakt daar kaas konten likker van..
Ik vind het wel humoristisch, maar zou het verder niet serieus nemen.

De reactie van Somaligirl vind ik ook niet raar...
Is toch zo: Rob Oudkerk met zijn K U T Marokkanen wordt na een oneer volle aftreden ( want dat is het hoe je het wendt of keert) waarschijnlijk opgevolgd door een K U T Marokkaan...
En ik denk dat jij je niet van de domme moet houden...veel marokkanen namen dat hoogst persoonlijk op en als je enig benul hebt ( je gaat veel met Marokkanen om) dan weet je dat dat te maken heeft met het feit dat Marokkanen zich als 1 geheel zien ( ondanks de verschillen onderling)

Bovendien weet ik niet wat je bedoelt met Ahmed in de Paradiso...ik kom daar namelijk nooit...

Ron Haleber
28-01-04, 20:11
Geplaatst door Goodnight
Rob Oudkerk met zijn K U T Marokkanen wordt na een oneer volle aftreden waarschijnlijk opgevolgd door een K U T Marokkaan...


Niemand - zelfs de Marokkanen niet - hebben Ahmed ooit als **********an betiteld...

Wel zagen ze hem als schoolvoorbeeld van een Bounty - onzin om dat te ontkennen...

Voor de beroemde manifestatie in Paradiso, vraag het de organisator Bil@l of gebruik de zoek machine als nl-x hem weer gerepareerd heeft...

Royce
28-01-04, 20:18
Als hij aan de slag gaat als wethouder, stel ik voor dat Julien (naar goed Vaderlands voorbeeld) zijn auto opblaast.

Orakel
28-01-04, 21:08
Geplaatst door Joesoef
[B]PvdA: Aboutaleb op plek Oudkerk
(Van een verslaggever)

AMSTERDAM -

''Ik snap de urgentie, maar ik moet afwegen of ik in het huidige klimaat de overstap van ambtenarij naar politiek wel wil maken.''


Verstandige vent. Zou er denk ik geknipt voor zijn, maar als ie verstandig is doet ie 't niet. Laat die schreeuwende betweters het zlef maar doen en ervaren dat b.v. integratie geen kwestie van goedkope en holle retoriek is.
Misschien dat ze ooit nog tot het besef komen dat ze het over mensen hebben en niet alleen maar over processen.

Waterval
28-01-04, 21:34
Ik wil dat Ahmed Aboutaleb weer dat ene programma gaat presenteren van vroeeeeeeeeeeeeeeeeeeger...... Ik weet niet eens meer hoe het heet, maar ik weet wel dat hij elke week zangers/ zangeressen uit Marokko had, die live in de show optraden.... Iemand die het kent?

mark61
28-01-04, 23:49
Was dat niet het aloude Jaouaz?

Al Sawt
28-01-04, 23:59
Geplaatst door Maslov
de eerdere gerezen problemen met moskeeën.. Welke problemen?

Kun je die toelichten?

Al Sawt
29-01-04, 00:04
Trouwens,

Wist iemand van het feit, dat Aboutaleb een minister post heeft geweigerd?

Hij is door de LPF -tijdens de formatie van kabinet Balkellende I- benaderd, om de minister post van integratie te bekleden.

Hij had het geweigerd, omdat ie niet eens was met de nieuwe beleid en de visie van de LPF.

TonH
29-01-04, 00:24
Geplaatst door Al Sawt
Trouwens,

Wist iemand van het feit, dat Aboutaleb een minister post heeft geweigerd?

Hij is door de LPF -tijdens de formatie van kabinet Balkellende I- benaderd, om de minister post van integratie te bekleden.

Hij had het geweigerd, omdat ie niet eens was met de nieuwe beleid en de visie van de LPF.

Nee, dat wist ik niet. Maar wie is toen eigenlijk NIET door de LPF gevraagd?! :moe:

Dat Aboutaleb dat toen geweigerd heeft is natuurlijk een pré. En toch...
Zo langzaam begint me het gevoel te bekruipen dat hij die wethouderspost niet moet nemen.

Tuurlijk, alles beter dan Olij. Maar er zitten zoveel lijken in Oudkerks kast dat hij er misschien beter aan doet om deze gifbeker (?) aan zich voorbij te laten gaan.

Al Sawt
29-01-04, 00:48
Geplaatst door TonH
Nee, dat wist ik niet. Maar wie is toen eigenlijk NIET door de LPF gevraagd?! :moe:

Dat Aboutaleb dat toen geweigerd heeft is natuurlijk een pré. En toch...
Zo langzaam begint me het gevoel te bekruipen dat hij die wethouderspost niet moet nemen.

Tuurlijk, alles beter dan Olij. Maar er zitten zoveel lijken in Oudkerks kast dat hij er misschien beter aan doet om deze gifbeker (?) aan zich voorbij te laten gaan. Je hebt wel een punt, over de eventuele aanwezigheid van valkuilen.

Maar ik denk dat Aboutaleb door inside information, precies weet waar de valkuilen zijn. Waardoor ie de gifbeker niet tot de bodem zal leegdrinken.

Waterval
29-01-04, 07:06
Geplaatst door mark61
Was dat niet het aloude Jaouaz?

Jaaaaa!! :boogie: Gruwelijk was dat. Zaten we gewoon met de hele familie te kijken altijd man..




(Ja, ik ben oud :p )

mark61
29-01-04, 13:25
Geplaatst door Waterval
(Ja, ik ben oud :p )

Anders ik wel, blijkbaar. :hihi:

Chaya2
12-02-04, 22:11
Geplaatst door TonH
Ik moet zeggen dat ik geheel verrast ben. Deze naam had ik niet gehoord. Maar ik hoop ook dat hij het doet.

Heeft iemand nog 'dirt' over hem? :hihi:

Maar serieus: Zoekend op amsterdam.nl vind ik eigenlijk geen enkel stuk dat hij als directeur MEC heeft geproduceerd. Is dit positief of negatief. Iemand ervaring met hem in die functie?

Ik weet niet of iemand het hier kan plaatsen, een stuk dat over hem in het Parool heeft gestaan, waar o.a. stond dat hij gezegd had dat hij zijn dochter niet zou toestaan met een niet-islamiet thuis te komen.
effe kijken..ja hier heb ik het...krant van za. 7 februari (gedeelte waar op de voorkant een interview en foto van Daniël de Ridder :fplayer: staat :melig2: ).
Er wordt o.a. gesteld dat uit citaten van Aboutaleb een apartheidsmentaliteit opwalmt zoals die van autochtone Nederlanders nooit getolereerd zou worden.
Kan iemand het stuk misschien plaatsen? Alcibiades?

Orakel
12-02-04, 22:29
Geplaatst door Chaya2
Ik weet niet of iemand het hier kan plaatsen, een stuk dat over hem in het Parool heeft gestaan, waar o.a. stond dat hij gezegd had dat hij zijn dochter niet zou toestaan met een niet-islamiet thuis te komen.
effe kijken..ja hier heb ik het...krant van za. 7 februari (gedeelte waar op de voorkant een interview en foto van Daniël de Ridder :fplayer: staat :melig2: ).
Er wordt o.a. gesteld dat uit citaten van Aboutaleb een apartheidsmentaliteit opwalmt zoals die van autochtone Nederlanders nooit getolereerd zou worden.
Kan iemand het stuk misschien plaatsen? Alcibiades?

Denk je dat Balkenende of Zalm de condooms op het nachtkastje van hun dochters zullen leggen als ze met een Moslim thuis komen?

Royce
12-02-04, 22:30
Geplaatst door Orakel
Denk je dat Balkenende of Zalm de condooms op het nachtkastje van hun dochter zullen leggen als ze met een Moslim thuis komen?


Natuurlek niet. Moslims doen niet aan sex voor het huwelijk.

~Panthera~
12-02-04, 22:32
Geplaatst door Orakel
Denk je dat Balkenende of Zalm de condooms op het nachtkastje van hun dochter zullen leggen als ze met een Moslim thuis komen?
-------------------------

Mits ze weten hoe condooms eruit zien. :nerveus:

~Panthera~
12-02-04, 22:33
Geplaatst door Royce
Natuurlek niet. Moslims doen niet aan sex voor het huwelijk.
-----------------------------------------------


:rolleyes:

Orakel
12-02-04, 22:40
Geplaatst door Royce
Natuurlek niet. Moslims doen niet aan sex voor het huwelijk.

Shit, daar gaat me argument.

Uuhhh, denk je dat..... maar dan met polder-Moslim?

Royce
12-02-04, 22:42
Geplaatst door Orakel
Shit, daar gaat me argument.

Uuhhh, denk je dat..... maar dan met polder-Moslim?


Wellicht. Maar ff terug. Wat zou er in godsnaam zo rampzalig zijn aan het feit dat Aboutaleb geen hollandse schoonzoon wilt hebben.

Orakel
12-02-04, 22:43
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------

Mits ze weten hoe condooms eruit zien. :nerveus:

Nouhou, Zalm lacht altijd alsof ie er 1 geïmplanteerd heeft gekregen.
Heb je dat gezien, met zijn rol in die Glen Mills film, samen met Katja Schuurman?
Zalm die acteert een hartaanval te krijgen: "Ik had gehoopt op mond-op-mond-beademing".

Orakel
12-02-04, 22:44
Geplaatst door Royce
Wellicht. Maar ff terug. Wat zou er in godsnaam zo rampzalig zijn aan het feit dat Aboutaleb geen hollandse schoonzoon wilt hebben.

Afgezien van het feit dat een hoop Gristenen hem niet als schoonvader van hun zoon willen hebben, is ie niet kosmopolitisch en geassimileerd genoeg en het wethouderschap onwaardig.
Denk ik.....

~Panthera~
12-02-04, 22:44
Geplaatst door Orakel
Nouhou, Zalm lacht altijd alsof ie er 1 geïmplanteerd heeft gekregen.
Heb je dat gezien, met zijn rol in die Glen Mills film, samen met Katja Schuurman?
Zalm die acteert een hartaanval te krijgen: "Ik had gehoopt op mond-op-mond-beademing".
----------------------------

:hihi:

Ik heb het (gelukkig) niet gezien, maar bij de gedachte alleen al van mond op mond beademing bij Zalm krijg ik toch echt braakneigingen. :moe:

Royce
12-02-04, 22:46
Geplaatst door Orakel
Afgezien van het feit dat een hoop Gristenen hem niet als schoonvader van hun zoon willen hebben, is ie niet kosmopolitisch en geassimileerd genoeg en het wethouderschap onwaardig.
Denk ik.....


Niet jij, maar de Multikul-haters!

Bertrand
13-02-04, 07:08
Jammer hoor dat een man segregerend denkt, dan toch voor de hele gemeeschap van A'dam wethouder moet worden om de grote problemen op te lossen. Dat hij als brug moet dienen tussen de diverse 'groepen' daar.
Terwijl hij zijn eigen dochter geen kaas als man verbiedt te hebben.

Anwaro
13-02-04, 10:16
Geplaatst door Bertrand
Jammer hoor dat een man segregerend denkt, dan toch voor de hele gemeeschap van A'dam wethouder moet worden om de grote problemen op te lossen. Dat hij als brug moet dienen tussen de diverse 'groepen' daar.
Terwijl hij zijn eigen dochter geen kaas als man verbiedt te hebben.

Moet je als wethouder tegenwoordig bij de opvoeding van je kids verantwoording aan het grote publiek afleggen?

Ik denk dat het veel belangrijker is dat hij stevig 'op zijn pijlers', staat...

ali ibn yaz
13-02-04, 10:21
ik hoop dalleen at hij iets tegen de discriminatie doet.

Anwaro
13-02-04, 10:24
Geplaatst door ali ibn yaz
ik hoop dalleen at hij iets tegen de discriminatie doet.

Noem 's een voorbeeld?

ali ibn yaz
13-02-04, 10:32
Discriminatiew is de plaag van nederland, kijk maar de allochtonen hebben dit land opgebouwd en nu worden we uitgekost. Verdonk is toch niets minder dan een racist !

Mark
13-02-04, 10:35
Geplaatst door ali ibn yaz
Discriminatiew is de plaag van nederland, kijk maar de allochtonen hebben dit land opgebouwd en nu worden we uitgekost.

:wat?!:

kom nou dat fabeltje is allang weerlegd

ali ibn yaz
13-02-04, 10:41
Kijk maar, jij bent ook een racist.

Anwaro
13-02-04, 11:06
Geplaatst door ali ibn yaz
Discriminatiew is de plaag van nederland, kijk maar de allochtonen hebben dit land opgebouwd en nu worden we uitgekost. Verdonk is toch niets minder dan een racist !


Hij wordt verantwoordelijk voor de posten werk en inkomen, onderwijs, jeugdzaken, integratie, grote stedenbeleid en sociale infrastructuur. Ik hoop dat hij gewoon zijn werk zal kunnen doen. Als je jezelf blind staart op 1 onderdeel (discriminatie) schieten we er uiteindelijk niets mee op. Ik wil later ergens aangenomen worden op mijn kwaliteiten in mijn vak. Niet omdat het toevallig goed uitkomt in een integratieplan...

Anwaro
13-02-04, 11:09
Geplaatst door ali ibn yaz
Kijk maar, jij bent ook een racist.

Eindelijk valt Marks masker af :handbang:

ali ibn yaz
13-02-04, 11:19
Natuurlijk vind ik dat iemand's prive-leven gescheiden moet worden. maar dat gelul over eigen mogelijkheden. Ze zullen altijd een blanke kiezen voor een allochtoon of gehandicapte dus zit niet zo te fucken want zo is het.
En ja de journaal altijd met dat pro-amerikaan en anti-moskeen draagt er alleen maar aan bij

Anwaro
13-02-04, 11:23
Geplaatst door ali ibn yaz
Natuurlijk vind ik dat iemand's prive-leven gescheiden moet worden. maar dat gelul over eigen mogelijkheden. Ze zullen altijd een blanke kiezen voor een allochtoon of gehandicapte dus zit niet zo te fucken want zo is het.
En ja de journaal altijd met dat pro-amerikaan en anti-moskeen draagt er alleen maar aan bij

Met die instelling kom je er wel...


Kindermeisje nodig?

ali ibn yaz
13-02-04, 11:34
Wat is dit nou weer voor een reactie ?

Daviddavid
13-02-04, 12:06
Geplaatst door ali ibn yaz
Wat is dit nou weer voor een reactie ?


Wacht even. Hij moet wat aan discriminatie doen, want Hollanders zijn allemaal rascisten (olv Mark!), maar dat hij geen niet-moslim als schoonzoon wil (en de keus niet aan zijn dochter overlaat) dat is in orde. Want privé. En al die Hollanders geven de voorkeur aan blanken, niet aan allochtonen (die het hele land opgebouwd hebben!) en gehandicapten, en dat si een schande, maar twee pubermeisjes die zoenen zijn vies (zie ander topic), en da's ook een schande.


Ali, lieverd, je hangt van logica aan elkaar! Jij komt er wel!

ali ibn yaz
13-02-04, 12:52
Juist !, en op school denken ze ook dat ik minder ben. Wanneer niemand zou discrimineren zou iedereen gelijk zijn. Dat staat !

Mark
13-02-04, 13:06
Geplaatst door ali ibn yaz
Juist !, en op school denken ze ook dat ik minder ben.

Terwijl je zwaar superieur bent :hihi:


Geplaatst door ali ibn yaz

Wanneer niemand zou discrimineren zou iedereen gelijk zijn. Dat staat !

pfff kom nou, niemand is gelijk, hoogstens gelijkwaardig

ali ibn yaz
13-02-04, 13:52
dat bedoel ik dus, jij bent gewoon een racist. Net alsof het normaal is dat de studie niet goed loopt. Al het geld gaat naar die VVD figuren en de rest ikan op een houtje bijten.
Jij bent treurig hoor !

Chaya2
13-02-04, 18:21
Geplaatst door ali ibn yaz
dat bedoel ik dus, jij bent gewoon een racist. Net alsof het normaal is dat de studie niet goed loopt. Al het geld gaat naar die VVD figuren en de rest ikan op een houtje bijten.
Jij bent treurig hoor !

Ik lees hier zo de berichten van jou en kom tot de conclusie: JIJ bent treurig! Zeer!

ali ibn yaz
13-02-04, 18:28
O ja en iedereen moet van jou zeker bloemkool met worst eten.
Ik denk het niet hoor.
jij bent treurig
Hoe oud ben je, zeven ?

En nu jij weer als je durf !

Chaya2
13-02-04, 18:33
Geplaatst door ali ibn yaz
O ja en iedereen moet van jou zeker bloemkool met worst eten.
Ik denk het niet hoor.
jij bent treurig
Hoe oud ben je, zeven ?

En nu jij weer als je durf !

Oh, moet ik hier tegen een extremistische kleuter aan gaan zitten praten, dat zijn de lastigsten. :rolleyes:

Allereerst zet je oogkleppen af.
Ten tweede grow up.
Ten derde ik eet geen worst.
Ten vierde bloemkool is best lekker hoor!
En ten vijfde je denkt wel veel af te kunnen leiden uit één zinnetje van me...

Mark
13-02-04, 18:37
Geplaatst door ali ibn yaz
dat bedoel ik dus, jij bent gewoon een racist. Net alsof het normaal is dat de studie niet goed loopt. Al het geld gaat naar die VVD figuren en de rest ikan op een houtje bijten.
Jij bent treurig hoor !

Jij en een studie die niet goed loopt? Waarom verbaast me dat niet :haha:

Bijt maar lekker op je houtje :stomp:

ali ibn yaz
13-02-04, 18:54
O nu ben ik plotseling een kleuter, typisch zoiemand die iemand anders wil uitschakelen omdat hij geen argumenten meer heeft. Erg drama hoor.

Oudkerk moest weg omdat de VVD hem wilde dumpen zo simpel is dat en als jij dat niet kan hendelen dan moet je niet spreken met de Boss maar gewoon een toontje lager zingen.

Probeer hier maar eens een antwoord op te verzinnen !!!!!

mark61
13-02-04, 21:20
Ff een integratiecursus. Het is:

- bloemkool met kaassaus
- zuurkool met spek en evt. rookworst
alsmede
- boerenkool met worst
en voor sommigen
- hutspot met klapstuk. Ook in halalversie leverbaar.

Tsja. Probeer daar maar eens een antwoord op te verzinnen.

Chaya2
13-02-04, 21:23
Geplaatst door mark61
Ff een integratiecursus. Het is:

- bloemkool met kaassaus
- zuurkool met spek en evt. rookworst
alsmede
- boerenkool met worst
en voor sommigen
- hutspot met klapstuk. Ook in halalversie leverbaar.

Tsja. Probeer daar maar eens een antwoord op te verzinnen.

:haha:

ali ibn yaz
13-02-04, 21:29
briljante ripose Chaya, scherpzinnig, ludiek en -let's call it a draw- ronduit manhaftig.

maar mag ik u -met de nodige as over mij aangezicht- bidden om 1 zinnige rectie. U kluetert als een lolly door dit dor virtueel landshcap maa rwaar is uw trots !

Ik hoor net van u dat uw man u de diverse meridianen overmept
Ik denk louter: terecht maar (Brabants) da ken toch anders !"
Of nie dan ?


1 + 1 = (en nu zonder uw schoothondje)

Grz amiga

Chaya2
13-02-04, 21:33
Geplaatst door ali ibn yaz
briljante ripose Chaya, scherpzinnig, ludiek en -let's call it a draw- ronduit manhaftig.

maar mag ik u -met de nodige as over mij aangezicht- bidden om 1 zinnige rectie. U kluetert als een lolly door dit dor virtueel landshcap maa rwaar is uw trots !

Ik hoor net van u dat uw man u de diverse meridianen overmept
Ik denk louter: terecht maar (Brabants) da ken toch anders !"
Of nie dan ?


1 + 1 = (en nu zonder uw schoothondje)

Grz amiga

3! :hihi:
Ik woon niet in Brabant. Mijn vriend ook niet. rara waar wel?

Puk
13-02-04, 21:35
Geplaatst door mark61
Ff een integratiecursus. Het is:

- bloemkool met kaassaus
- zuurkool met spek en evt. rookworst
alsmede
- boerenkool met worst
en voor sommigen
- hutspot met klapstuk. Ook in halalversie leverbaar.

Tsja. Probeer daar maar eens een antwoord op te verzinnen.

Je vergeet het belangrijkste: een kuiltje jus!

:lachu:

ali ibn yaz
13-02-04, 21:44
31, is uw domicilie in Nimwegen dan zijn we wellicht klasgenoten. maar Laten we er grosso modo geen misverstanden over bestaan: Uw blikveld is kaleidscopisch op zijn best *(en ik -als bewierookt messias) wil u de voordeel van de twijfel gunnen) en klapveegevoelig op zijn kazigst. Dit roept emoties op maar pleaaaaase, pleaaaase, pleaaase, pleaaaaase blijft u zelf. Blijf rationeel denken, u verdient het brave adelborst !

Hulde voor uw kwieke, frivole, onbezonnenheid
Echter ik speel de troef,


Slainte
Mother Russia

Bertrand
13-02-04, 21:46
O ja en iedereen moet van jou zeker bloemkool met worst eten.
Ik denk het niet hoor.
jij bent treurig
Hoe oud ben je, zeven ?

En nu jij weer als je durf !

Volgens mij is Ali ibn Yaz wel een echte Marokkaan hoor, tenminste aan de toon en woordgebruik te merken.

Royce
13-02-04, 21:53
Volgens mij is Ali ibn Yaz wel een echte Marokkaan hoor, tenminste aan de toon en woordgebruik te merken.

'De Toon en De Woordgebruik.'

Jij bent zeker het broertje van Ali Ibn Yaz..:hihi:

Chaya2
13-02-04, 22:03
Geplaatst door ali ibn yaz
31, is uw domicilie in Nimwegen dan zijn we wellicht klasgenoten. maar Laten we er grosso modo geen misverstanden over bestaan: Uw blikveld is kaleidscopisch op zijn best *(en ik -als bewierookt messias) wil u de voordeel van de twijfel gunnen) en klapveegevoelig op zijn kazigst. Dit roept emoties op maar pleaaaaase, pleaaaase, pleaaase, pleaaaaase blijft u zelf. Blijf rationeel denken, u verdient het brave adelborst !

Hulde voor uw kwieke, frivole, onbezonnenheid
Echter ik speel de troef,


Slainte
Mother Russia

Ik woon niet in Nimwegen, noch is mijn naam Mariken.
Try again.

ali ibn yaz
13-02-04, 22:09
Fons ?


Uit ...euh..... Helmond ?

Chaya2
13-02-04, 22:17
Geplaatst door ali ibn yaz
Fons ?


Uit ...euh..... Helmond ?

Nee. Hint: zie vlag :melig2:
(en 'locatie')

Royce
13-02-04, 22:19
Geplaatst door Chaya2
Nee. Hint: zie vlag :melig2:
(en 'locatie')

Mag ik ook meedoen met wie ben ik?!

Chaya2
13-02-04, 22:20
Geplaatst door Royce
Mag ik ook meedoen met wie ben ik?!

Ja hoor! :jeweetog:

ali ibn yaz
13-02-04, 22:23
Uw vlag is toermalijn, welk is de conclusie die ik hier uit moet zien te ziften ?

ps. ik ben kleurenblind als een lgraatmagere (maar oogloze) mol (= een vorm van kruipdier).


U komt uit de Malediven ?

(uw rommelige gokcompaan Ibn)

Chaya2
13-02-04, 22:27
Geplaatst door ali ibn yaz
Uw vlag is toermalijn, welk is de conclusie die ik hier uit moet zien te ziften ?

ps. ik ben kleurenblind als een lgraatmagere (maar oogloze) mol (= een vorm van kruipdier).


U komt uit de Malediven ?

(uw rommelige gokcompaan Ibn)

fout geantwoord.
keep on trying :duim:

Mark
13-02-04, 22:30
Zo

sorry, even een berichtje plaatsen om weer richting de 10.000 te komen

ga verder met deze fascinerende discusssie....

Royce
13-02-04, 22:31
Geplaatst door Chaya2
Ja hoor! :jeweetog:


Sandra uit Micronesië?

Chaya2
13-02-04, 22:34
Geplaatst door Royce
Sandra uit Micronesië?

1 punt! :wow:

sandra..? eh nee

Royce
13-02-04, 22:35
Geplaatst door Chaya2
1 punt! :wow: \

Volgens mij 2 hoor...

mark61
13-02-04, 22:35
Miep uut Rottumerplaat?

Chaya2
13-02-04, 22:36
Geplaatst door Mark
Zo

sorry, even een berichtje plaatsen om weer richting de 10.000 te komen

ga verder met deze fascinerende discusssie....

:hihi:

Chaya2
13-02-04, 22:37
Geplaatst door Royce
\

Volgens mij 2 hoor...

nee hoor, 1.
wat is mijn naam? chaya ..of? en m'n achternaam?
en dan nog iets: woon ik in micronesie, of ben ik een micronees, of anders?

Chaya2
13-02-04, 22:38
Geplaatst door mark61
Miep uut Rottumerplaat?

far, far out.. :gniffel:

Sawda
13-02-04, 22:39
Geplaatst door Mark
Zo

sorry, even een berichtje plaatsen om weer richting de 10.000 te komen



Dat is lekker makkelijk, zo kan ik het ook.
Dat verklaart dat je zoveel berichten hebt.

mark61
13-02-04, 22:41
Geplaatst door Chaya2
far, far out.. :gniffel:

Tizzun klein eiland.

mark61
13-02-04, 22:42
Geplaatst door Mark
Zo

sorry, even een berichtje plaatsen om weer richting de 10.000 te komen

ga verder met deze fascinerende discusssie....

Zien de komende 548 er ook zo uit? Heppie daar een macro van?

Royce
13-02-04, 22:44
Geplaatst door Chaya2
nee hoor, 1.
wat is mijn naam? chaya ..of? en m'n achternaam?
en dan nog iets: woon ik in micronesie, of ben ik een micronees, of anders?

Als je vanuit huis internet is het voor mij als mod niet zo moeilUk om je te traceren. (Naam van diegene die internet dokt dan..:))

Mark
13-02-04, 22:45
Geplaatst door Sawda
Dat is lekker makkelijk, zo kan ik het ook.
Dat verklaart dat je zoveel berichten hebt.

Mijn posts zijn stuk voor stuk juweeltjes

ali ibn yaz
13-02-04, 22:45
A wicked Irish Lass from Donegall ?


Save the muppets !

Sawda
13-02-04, 22:47
Geplaatst door Mark
Mijn posts zijn stuk voor stuk juweeltjes

Je bent zeer komisch. :haha:

Chaya2
13-02-04, 22:47
Geplaatst door Royce
Als je vanuit huis internet is het voor mij als mod niet zo moeilUk om je te traceren. (Naam van diegene die internet dokt dan..:))

that wont help you..
maar zeg eens, wat vind je van micronesie?

Royce
13-02-04, 22:48
Geplaatst door Chaya2
, wat vind je van micronesie?


Zionistisch.

Mark
13-02-04, 22:49
Geplaatst door Royce
Als je vanuit huis internet is het voor mij als mod niet zo moeilUk om je te traceren. (Naam van diegene die internet dokt dan..:))

oehhhhhh do me do me!!

Chaya2
13-02-04, 22:49
Geplaatst door Royce
Zionistisch.

:hihi:
nice........

Royce
13-02-04, 22:50
Geplaatst door Mark
oehhhhhh do me do me!!

lol! Al was het maar om erachter te komen waar dat indo vrouwtje woont als jij aan `t werk bent...:hihi:

ali ibn yaz
13-02-04, 22:51
In Micronesie hebt je zeer zeldzame ruigpoothoenders.

En hele kleine Suske-en-Wiske-achtige-dwergen.

Nee, nee ik bedoel niet de mentale drankorgel-capaciteiten van Femke Halsma, geenszins !

Chaya2
13-02-04, 22:57
Geplaatst door ali ibn yaz
In Micronesie hebt je zeer zeldzame ruigpoothoenders.

En hele kleine Suske-en-Wiske-achtige-dwergen.

Nee, nee ik bedoel niet de mentale drankorgel-capaciteiten van Femke Halsma, geenszins !

en er wonen zeer wijze mensen :student:

ali ibn yaz
13-02-04, 23:04
...En prachtige voetzoelen. Zekers, Bijkans te kwalificeren snoezelig.
En natuurlijk die schitterende, Spartaanse cultuur; natuurlijk (ik zou immers niet in uw snert willen spauwen) alles op micro-nivo (zoals het schonkig hersenactiviteitencentrum van den feminene deel van onze samenleving).
Kortom ik sta volmondig achter u !

Chaya, bent u wellicht ontsproten uit een kaldeiscopische droom van een PORTUGESE spriet ?

Vino ? Toetabei ?

Gaarne wil ik nu mijn prijsje incasseren.

Chaya2
13-02-04, 23:08
Geplaatst door ali ibn yaz
...En prachtige voetzoelen. Zekers, Bijkans te kwalificeren snoezelig.
En natuurlijk die schitterende, Spartaanse cultuur; natuurlijk (ik zou immers niet in uw snert willen spauwen) alles op micro-nivo (zoals het schonkig hersenactiviteitencentrum van den feminene deel van onze samenleving).
Kortom ik sta volmondig achter u !

Chaya, bent u wellicht ontsproten uit een kaldeiscopische droom van een PORTUGESE spriet ?

Vino ? Toetabei ?

Gaarne wil ik nu mijn prijsje incasseren.

:hihi: van wie heb jij nederlands geleerd?

:duim:
Enne..voor dat je je prijsje kunt incasseren (wat wil je eigenlijk hebben?) moet je eerst weten te vertellen waar ik nu woon, en wat mijn verdere achtergrond en daarmede affiniteit is.. huh?

Elmadani
13-02-04, 23:10
weten jullie nog wat oudekerk tegen cohen zei, tijdens de verkiezingensavond in het stadhuis?: we hebben t gehald ondanks een pare van die.........Marokkanen (jullie weten wat ik mee bedoel met die puntjes).
en wie heeft nu zijn plaats ingenomen? juist een van die ............. marokkanen. en trouwens hij is niet de eerste wethouder in amsterdam hoor, wat denken jullie van fatima alatik?

ali ibn yaz
13-02-04, 23:18
Aletek is een moderne druifvormiaanse klerk. A'dam verdient haar.

En voor Chaya, bent u wellicht een Moor uit Iberië ?
Uw affiniteit: een aangespoelde, epische Crusoe-achtige heldin (lees Freya, Aphrodites etc...) op de kranig knorrige rotsen van Kaaskopland.

Kaaskopland = dom, dom, dom, dom, dommietoppiedom, dom !

Nog twee jaar sparen and I'm off to Scotland, Freeeeeedom zou wallace kukelkukkleuh

Dus bent u ene Portugees met de affiniteit van een kameleon ?

...une cadoooooo ?...

Chaya2
13-02-04, 23:21
Geplaatst door ali ibn yaz
Aletek is een moderne druifvormiaanse klerk. A'dam verdient haar.

En voor Chaya, bent u wellicht een Moor uit Iberië ?
Uw affiniteit: een aangespoelde, epische Crusoe-achtige heldin (lees Freya, Aphrodites etc...) op de kranig knorrige rotsen van Kaaskopland.

Kaaskopland = dom, dom, dom, dom, dommietoppiedom, dom !

Nog twee jaar sparen and I'm off to Scotland, Freeeeeedom zou wallace kukelkukkleuh

Dus bent u ene Portugees met de affiniteit van een kameleon ?

...une cadoooooo ?...

hahahaha :melig: kameleon, zo zou je het kunnen zeggen, hoewel die benaming jou ook niet zou misstaan.
England is better than Scotland! Especially London, baby!
dan nog 1 minor point: wat is mijn religieuze identiteit? Keuze uit alle, plus 'none'.

ali ibn yaz
13-02-04, 23:37
A maiden from the Victorian era ?
And the Exploited sings; "Basterds !" (don't pay the poll tax)
Ever visited Donegall in Ireland ?

I've t admit I was a punker in my younter years too and who some sayI still am though I don't like these left-winged molluscs.

London, very expensive, very grande. In two weeks I'm goin'to terrorize my English Birmingham compadre (and Indonesian) girlfriend but I've to agree with Tori Amos; the English manfolk look like very, very, very, extreeeemely very old turtles.

And your religion ?
Atheist (in a funny Klezmer kind of way) ?

Chaya2
13-02-04, 23:43
Geplaatst door ali ibn yaz
A maiden from the Victorian era ?
And the Exploited sings; "Basterds !" (don't pay the poll tax)
Ever visited Donegall in Ireland ?

I've t admit I was a punker in my younter years too and who some sayI still am though I don't like these left-winged molluscs.

London, very expensive, very grande. In two weeks I'm goin'to terrorize my English Birmingham compadre (and Indonesian) girlfriend but I've to agree with Tori Amos; the English manfolk look like very, very, very, extreeeemely very old turtles.

And your religion ?
Atheist (in a funny Klezmer kind of way) ?

You're right about the Klezmer part, but as for the atheist part I'd say try again!
I kinda like da Victorian era, ever read "the French lieutenant's woman"?
I've never been to Ireland, no.
London is expensive indeed, but hey, it's definitely worth it. Oxford Street, Notting Hill (my favourite movie, btw)

000NobelPrizes
13-02-04, 23:46
Geplaatst door ali ibn yaz
...En prachtige voetzoelen. Zekers, Bijkans te kwalificeren snoezelig.
En natuurlijk die schitterende, Spartaanse cultuur; natuurlijk (ik zou immers niet in uw snert willen spauwen) alles op micro-nivo (zoals het schonkig hersenactiviteitencentrum van den feminene deel van onze samenleving).
Kortom ik sta volmondig achter u !

Chaya, bent u wellicht ontsproten uit een kaldeiscopische droom van een PORTUGESE spriet ?

Vino ? Toetabei ?

Gaarne wil ik nu mijn prijsje incasseren.

wauw :Iluvu:
wat hebben we hier.
een linguistiek mirakel, ontpeuterd aan de schatten van aladdin, nadat de wonderlamp de geest heeft losgelaten en de meest sprankelende smaragd omtoverde tot een mensch met ganzeveer.

000NobelPrizes
13-02-04, 23:54
grijp de wapenen, chaya; laat de feminiene spirit fonkelen op de vergulde borstplaten van achilles. wreek patrocles, wiens gewelfde kuiten zijn besmeurd met zijn bloed vermengd met stof. sleep die vileine hector in zijn plaats, hak u met uw geheven zwaard door de eeuwen van pericles, hamilcar en charlemagne, totdat de nog scherpere tong van voltaire en moore door uw manschappen kan klieven.
houd het hoog, dat boek, het schrift; het is wat de rede bij ons houdt als triomfaotr aan onze zijde, omdat aan de gesel der geschiedschrijving geen sterveling zal ontkomen.

ali ibn yaz
14-02-04, 00:08
Ach en wee, de hybris breekt me op en nochtans moet ik - al ware ik op zoektocht naar het Guklden Vlies- de Parnassus bestijgen. Neen, ditmaal zal ik Canossa ontkennen, de Cycloop zijn begerig oog gunnen en het slangenvrouwtje niet overdreven wellustig in haar ogen turen.

Maar ciao ik moet draaien, have fun amigo's and amiga's
Ne me Quitte pas

Your paragon of beauty
Thylacines 4-ever

Slainte var !

Chaya2
14-02-04, 00:11
Muziek van de gotiek?
All's well that ends well.