PDA

Bekijk Volledige Versie : Marruecos



~Panthera~
28-01-04, 19:29
Ligt het aan mij, of is het nog steeds http://members.ams.chello.nl/b.lameris/huil.gif met de pet op ?

:zwaai:

nl-x
28-01-04, 19:32
Je bedoelt de traagheid van de server? Dat was ik... Vannacht deel II

~Panthera~
28-01-04, 19:34
Geplaatst door nl-x
Je bedoelt de traagheid van de server? Dat was ik... Vannacht deel II
----------------------------------

Oke. :vlammen:

:D

Zwarte Schaap
28-01-04, 19:35
Geplaatst door ~Panthera~
Ligt het aan mij, of is het nog steeds http://members.ams.chello.nl/b.lameris/huil.gif met de pet op ?

:zwaai:

Pfffffff een bijdrage waar ik anderhalf uur aan gewerkt had ben ik kwijt: Database could not be reached of zo. Dag bijdrage !

~Panthera~
28-01-04, 19:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Pfffffff een bijdrage waar ik anderhalf uur aan gewerkt had ben ik kwijt: Database could not be reached of zo. Dag bijdrage !
---------------------------------

Oh...Oh.... das http://members.ams.chello.nl/b.lameris/oh.gif nie leuk.

Ron Haleber
28-01-04, 19:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Pfffffff een bijdrage waar ik anderhalf uur aan gewerkt had ben ik kwijt: Database could not be reached of zo. Dag bijdrage !

Ik kreeg dezelfde message... Schaap, we zullen er aan moeten wennen dat ondanks het Aïd een gaaf Marokkaans ram ook wel eens een steek laat vallen!

Je gaat dat ram niet uit eerwraak slachten hoor! Die Murat heeft ons al genoeg kopzorg gegeven!

Puk
28-01-04, 21:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Pfffffff een bijdrage waar ik anderhalf uur aan gewerkt had ben ik kwijt: Database could not be reached of zo. Dag bijdrage !

Bij Allah! Ben je zolang bezig met het intikken van het woord 'hypocriet'?

Mark
28-01-04, 21:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Pfffffff een bijdrage waar ik anderhalf uur aan gewerkt had ben ik kwijt: Database could not be reached of zo. Dag bijdrage !

tip: back knop (naar je cache) en dan control c control v naar word

:)

Mark
28-01-04, 21:33
Geplaatst door Puk
Bij Allah! Ben je zolang bezig met het intikken van het woord 'hypocriet'?

ja maar wel 500 keer Puk!

Zwarte Schaap
28-01-04, 21:42
Geplaatst door Mark
tip: back knop (naar je cache) en dan control c control v naar word

:)

Dat lukt vaak, maar bij deze database could not be reached of zo kreeg ik na de backknop alleen de geciteerde tekst te lezen. Mijn reaktie op die geciteerde tekst was gewoon helemaal weg.

Puk
28-01-04, 21:42
Geplaatst door Mark
ja maar wel 500 keer Puk!

Dan nog... dat copypaste je in minder dan een minuut!

Puk
28-01-04, 21:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat lukt vaak, maar bij deze database could not be reached of zo kreeg ik na de backknop alleen de geciteerde tekst te lezen. Mijn reaktie op die geciteerde tekst was gewoon helemaal weg.

Jammer...

Mark
28-01-04, 21:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat lukt vaak, maar bij deze database could not be reached of zo kreeg ik na de backknop alleen de geciteerde tekst te lezen. Mijn reaktie op die geciteerde tekst was gewoon helemaal weg.

ohw? vreemd meestal lukt dat wel...

als ik heel veel typ (die ene keer per jaar) doe ik eerst altijd control c over het hele stuk voor ik verstuur

ik ben zo'n schijterd ;)