PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitvinder Ctrl-Alt-Delete gaat met pensioen



Mark
29-01-04, 10:46
Uitvinder Ctrl-Alt-Delete gaat met pensioen

Bron: Webwereld

Control-Alt-Delete. Zonder David Bradley had de toetscombinatie niet bestaan. De 55-jarige uitvinder van de combinatie om de computer te herstarten gaat nu met pensioen.

Bradley werkte sinds 1975 bij computerfabrikant IBM. "Ik heb heel veel andere dingen gedaan, maar ik ben eigenlijk alleen bekend om CTRL-Alt-Delete", zo zegt hij in een Amerikaanse krant.

Doordat de toetscombinatie in Windows van Microsoft werd ingebouwd kreeg het echt bekendheid. Na zijn 28 jaar van dienst zal Bradley eind deze week stoppen. Af en toe zal hij nog colleges geven op de NC State University.

~Panthera~
29-01-04, 10:47
AAAAAAAAWWWWWWWWWWW :huil:

taouanza
29-01-04, 10:51
Er zijn van die nieuwsfeiten, tja.:zozo:

Mark
29-01-04, 10:54
Geplaatst door taouanza
Er zijn van die nieuwsfeiten, tja.:zozo:

Wat meer respect voor mijn interesses ja? :rolleyes:

sienia
29-01-04, 11:01
Geplaatst door taouanza
Er zijn van die nieuwsfeiten, tja.:zozo:

Heeft het eens een keer niet met sex te maken heeft ze nog commentaar. :jammer:

Mark
29-01-04, 11:04
Geplaatst door sienia
Heeft het eens een keer niet met sex te maken heeft ze nog commentaar. :jammer:

yep, vanaf nu wordt het weer allemaal sexnieuws :p

taouanza
29-01-04, 11:06
:hihi:

TonH
29-01-04, 11:27
Een beetje respect voor deze grootheid! Hoe vaak was het niet de laatste redding of uitlaatklep wanneer de :rotpc: er weer eens de brui aan gaf.

Als tribuut zouden we allemaal om 13.00 uur een minuut lang op Ctrl-Alt-Del moeten rammen en NL-X trekt even de stekker uit de server (hij schijnt gisteren ook al lekker te hebben geoefend, las ik). Deal?

Japie
29-01-04, 16:06
Heheh, kijk eens naar dit filmpje!

http://users.pandora.be/vglier/CtrlAltDel.asx

nl-x
29-01-04, 18:06
Geplaatst door TonH
Een beetje respect voor deze grootheid! Hoe vaak was het niet de laatste redding of uitlaatklep wanneer de :rotpc: er weer eens de brui aan gaf.

Als tribuut zouden we allemaal om 13.00 uur een minuut lang op Ctrl-Alt-Del moeten rammen en NL-X trekt even de stekker uit de server (hij schijnt gisteren ook al lekker te hebben geoefend, las ik). Deal?

Ik trok de stekker er om 1500u uit, if you care :) ... we zitten nu weer tijdelijk op een backup server.

Blade20
29-01-04, 18:08
Die gast is mijn held!!

Je moet wel even in rekening brengen dat ik M$ producten gebruik. :D

TonH
30-01-04, 01:33
Geplaatst door nl-x
Ik trok de stekker er om 1500u uit, if you care :) ... we zitten nu weer tijdelijk op een backup server.

I care :zweep:

Maar het is toch een mooi gebaar. :zwaai: