PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoeken partner in buitenland



Cacha
29-01-04, 11:02
Hallo allemaal,

Ik ben tv-redacteur van het discussieprogramma Rondom Tien. De Politiek wil het (nog) moeilijker maken een bruid/bruidegom uit het land van herkomst/de ouders te halen.

Wat vinden jullie van die plannen?
Hoe zoek je een partner? Is het moeilijk iemand tegen te komen? Is dat moeilijk(er) in Nederland? Hoe kijken je ouders er tegenaan?

Ben je zelf getrouwd, heb je een broer of zus die getrouwd is met iemand uit Marokko of heb je een relatie met iemand uit een andere cultuur, laat me je mening weten over de plannen.

In het discussieprogramma van de NCRV is het de bedoeling mensen aan het woord te laten die voor en tegen de plannen zijn, mensen die gelukkig getrouwd zijn met een partner uit Marokko (of een ander land) en mensen die juist kiezen voor een partner uit een andere cultuur.

Laat van je horen wat je ervan vindt!
Dank alvast.
Groeten,
Cacha

plexus
29-01-04, 11:07
Rondom 10 zuigt!

taouanza
29-01-04, 11:08
Geplaatst door plexus
Rondom 10 zuigt!

NCRV laat mensen in hun waarde.:kotsen:

plexus
29-01-04, 11:09
Geplaatst door taouanza
NCRV laat mensen in hun waarde.:kotsen:

ja precies daarom ga ik ervan uit dat ze mijn opmerking waarderen ;)

vgeld
29-01-04, 11:35
Geplaatst door Cacha
Hallo allemaal,

Ik ben tv-redacteur van het discussieprogramma Rondom Tien. De Politiek wil het (nog) moeilijker maken een bruid/bruidegom uit het land van herkomst/de ouders te halen.

Wat vinden jullie van die plannen?
Hoe zoek je een partner? Is het moeilijk iemand tegen te komen? Is dat moeilijk(er) in Nederland? Hoe kijken je ouders er tegenaan?

Ben je zelf getrouwd, heb je een broer of zus die getrouwd is met iemand uit Marokko of heb je een relatie met iemand uit een andere cultuur, laat me je mening weten over de plannen.

In het discussieprogramma van de NCRV is het de bedoeling mensen aan het woord te laten die voor en tegen de plannen zijn, mensen die gelukkig getrouwd zijn met een partner uit Marokko (of een ander land) en mensen die juist kiezen voor een partner uit een andere cultuur.

Laat van je horen wat je ervan vindt!
Dank alvast.
Groeten,
Cacha

Rondom 10? BAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Mark
29-01-04, 11:45
Hoi Rondom 10 mevrouw!

Ik ben zelf getrouwd maar ben nog aan het sparen voor een jonge russin en een nog jongere thaise :zwaai:

ik zou zeggen kijk even bij wie schrijft die blijft, daar vind je vast wat je zoekt :)

Mark
29-01-04, 11:46
oepsie

Mill
29-01-04, 11:50
Ik zocht m'n partner in het buitenland op het platteland, maar toen bleek ze allang weer terug in het hotel te zijn. Excursies van D-reizen he? Slecht georganiseerd.

Donna
29-01-04, 11:58
Geplaatst door Cacha
Hallo allemaal,

Ik ben tv-redacteur van het discussieprogramma Rondom Tien. De Politiek wil het (nog) moeilijker maken een bruid/bruidegom uit het land van herkomst/de ouders te halen.

Hoi! :moe:

Rondom tien..... tsja.


Geplaatst door Cacha
1) Wat vinden jullie van die plannen?
2) Hoe zoek je een partner? 3) Is het moeilijk iemand tegen te komen? 4) Is dat moeilijk(er) in Nederland? 5) Hoe kijken je ouders er tegenaan?

1) Overduidelijk bedoeld om immigratie vanuit Noord Afrika te verminderen, maar ik denk dat autochtone mannen die een bruidje uit Thailand of Polen willen importeren er meer last van zullen hebben. Verder zijn de plannen makkelijk te omzeilen, zie het artikel van Rachida Azough onlangs in de VK (schijncontracten).

2) een beetje flirten op een terras?

3) Nee hoor, het stikt van de kerels hier. Meer mannen als kerken, zei mijn moeder altijd. Moskeeen bedoel ik. Tegenkomen is dus niet het probleem. Geinteresseerd blijven wel.

4) Huh? Moeilijker in Nederland dan waar? Marokko?

In marokko kom je ook overal mannen tegen. Heel gek is dat.

5) Mijn ouders?

Geen idee. Mijn vader zegt altijd dat ik het maar een beetje zelf moet weten enzo.




Geplaatst door Cacha
1) Ben je zelf getrouwd, 2) heb je een broer of zus die getrouwd is met iemand uit Marokko of 3) heb je een relatie met iemand uit een andere cultuur, laat me je mening weten over de plannen.

1) Nee, nog niet. Het plan is juni. Weet je nog een goeie cateraar?
2) Ik heb een broer, en die leeft in zonde samen met een meisje uit de flevopolder.
3) Ik heb een relatie met een jongen uit Ede. Hij worstelt met zijn gereformeerde verleden. Of nee, eigenlijk worstelt hij daar helemaal niet mee, maar Edenaren zijn wel rare gasten. Ik kom zelf uit Amsterdam en het is dat hij hier geintegreerd is, anders had ik er weinig mee gekund.




Geplaatst door Cacha
In het discussieprogramma van de NCRV is het de bedoeling mensen aan het woord te laten die voor en tegen de plannen zijn, mensen die gelukkig getrouwd zijn met een partner uit Marokko (of een ander land) en mensen die juist kiezen voor een partner uit een andere cultuur.



Nou, succes der dan maar mee.....

Ik heb trouwens wel een leuke stelling. Die stelling luidt:

'Als Marokkaanse mannen in NL zo slecht, crimineel, onaangepast, ongeemancipeerd, gewelddadig, etc zijn als de nieuwe politiek beweert, waarom willen diezelfde politici de marokkaanse meiden dan dwingen om met ze te trouwen?'

Mark
29-01-04, 12:01
Geplaatst door Donna




'Als Marokkaanse mannen in NL zo slecht, crimineel, onaangepast, ongeemancipeerd, gewelddadig, etc zijn als de nieuwe politiek beweert, waarom willen diezelfde politici de marokkaanse meiden dan dwingen om met ze te trouwen?'

Ze willen dat ze met ons autochtonen trouwen, dat is pas integreren :)

vgeld
29-01-04, 12:04
Ik was een boer met aanzien in Brabant maar nu ben ik aan de bedelstaf geraakt. Ik heb de koeien en de varkens verkocht om de bemiddelaars in de liefde te betalen maar tot op heden geen Oekraïense, geen Russin geen Thaise en geen Filippijnse gezien. Cacha ! kent u misschien iemand in Nederland die een Filippijnse vrouw heeft en dat die vrouw een zusje heeft of iemand kent in de Filippijnen die met mij wil trouwen?

Donna
29-01-04, 12:08
Geplaatst door Mark
Ze willen dat ze met ons autochtonen trouwen, dat is pas integreren :)

Misschien moet jij naar rondom tien!!! :duim:

:hihi: Wie is er voor Mark in Rondom tien?? Laat je horen!

Daviddavid
29-01-04, 12:20
Ik autochtoon, mijn man allochtoon, nog nichten ook én we wonen in amsterdam oud-west. Ik mag ook in Rondom Tien!

Joesoef
29-01-04, 12:21
Rond om 10? mij niet gezien.

Maar de regels zijn inderdaad wel er makkelijk, de wachttijden gestoord lang, IND ondoorzichtig, ambassadepersoneel onbeschoft.

Stel je deze vraag op www.ikzoekeenthaispoppetje.nl ?

sienia
29-01-04, 12:21
Op de een of andere manier lukt het ze bij Rondom tien om nog steeds voor dit soort onderwerpen een stel randdebielen bij elkaar te trommelen zodat ze hun vooringenomen stellingen zogenaamd kunnen bewijzen.
Daarom ben ik ook voor Mark!!! En als het moet ga ik mee. :o

Donna
29-01-04, 12:22
Mark en David gaan samen! :lole:

Daviddavid
29-01-04, 12:24
Geplaatst door Donna
Mark en David gaan samen! :lole:


Gezellig! Met op de achtergrond een kar vol Portugese kerels, Russische dames en Thaise meisjes.

Mark
29-01-04, 12:24
Geplaatst door sienia
Op de een of andere manier lukt het ze bij Rondom tien om nog steeds voor dit soort onderwerpen een stel randdebielen bij elkaar te trommelen zodat ze hun vooringenomen stellingen zogenaamd kunnen bewijzen.
Daarom ben ik ook voor Mark!!! En als het moet ga ik mee. :o

Ja! dan ben jij mijn import meisje uit de bergen, waar mannen nog het respect genieten dat ze toekomt :duim:

:fplayer:

TonH
29-01-04, 12:27
Geplaatst door vgeld
Ik was een boer met aanzien in Brabant maar nu ben ik aan de bedelstaf geraakt. Ik heb de koeien en de varkens verkocht om de bemiddelaars in de liefde te betalen maar tot op heden geen Oekraïense, geen Russin geen Thaise en geen Filippijnse gezien. Cacha ! kent u misschien iemand in Nederland die een Filippijnse vrouw heeft en dat die vrouw een zusje heeft of iemand kent in de Filippijnen die met mij wil trouwen?

Misschien functioneert www.svetlana.com nog. En anders www.svetlana.ru of www.svetlana.ua

Allemaal in Kiev en daar vingen ze een paar jaar geleden je mails af die bestemd waren voor centraal Azië, waarna je hun 'aanbiedingen' mocht ontvangen :D

sienia
29-01-04, 12:30
Geplaatst door Mark
Ja! dan ben jij mijn import meisje uit de bergen, waar mannen nog het respect genieten dat ze toekomt :duim:

:fplayer:

Precies! Je wilde een onbeschreven berggeit in navolging van je Marokkaanse vrienden, die Nederlandse dames zijn namelijk allemaal vuile h*****!

Shaheed
29-01-04, 12:32
Geplaatst door Cacha


Waarom stel je deze vragen niet aan prins Willem Alexander of aan Beatrix of aan andere bekende autochtonen die met een allochtoon zijn getrouwd?

Cacha
29-01-04, 12:33
Nou, dank voor de reacties zal ik maar zeggen.

Donna geeft als enige een inhoudelijke reactie. Dank.


Een laatste vraag:
Wat is er tegen een discussie aan te gaan?
Als het onderwerp je niet aan staat, zeg dan waarom niet. Als het programma je niet aanstaat, kijk dan en reageer of het forum.


Dank voor de moeite!

Cacha

~Panthera~
29-01-04, 12:34
Zit ik hier even mooi voor l.ul met 10 mannen uit Mongolie, ik mag weer niet naar ROndom 10. :moe:


Ja..ze kosten een pegel, maar je hebt dan ook wat. :duim:

Mark
29-01-04, 12:34
Geplaatst door Shaheed
Waarom stel je deze vragen niet aan prins Willem Alexander of aan Beatrix of aan andere bekende autochtonen die met een allochtoon zijn getrouwd?

Alexander is zelf allochtoon :)

Mark
29-01-04, 12:35
Geplaatst door Cacha
Nou, dank voor de reacties zal ik maar zeggen.

Donna geeft als enige een inhoudelijke reactie. Dank.


Een laatste vraag:
Wat is er tegen een discussie aan te gaan?
Als het onderwerp je niet aan staat, zeg dan waarom niet. Als het programma je niet aanstaat, kijk dan en reageer of het forum.


Dank voor de moeite!

Cacha

het komt denk ik omdat alle discussieprogramma's tot nu toe over dit soort onderwerpen een vieze nasmaak hebben opgeleverd ;)

zoals ik al zei: probeer het op de sectie wie schrijft die blijft van dit prikbord.

Donna
29-01-04, 12:36
Niet weggaan! Mark en David willen vanavond als gasten in rondom tien zitten.... :hardlach:

vgeld
29-01-04, 12:36
Geplaatst door sienia
Op de een of andere manier lukt het ze bij Rondom tien om nog steeds voor dit soort onderwerpen een stel randdebielen bij elkaar te trommelen zodat ze hun vooringenomen stellingen zogenaamd kunnen bewijzen.
:o

Laten we een Rondom 10 meldpunt oprichten. Iedere Randdebiel die op Rondom 10 verschijnt, krijgt de Randdebiel trofee toegereikt.
Ik ga langs alle fora's van de marokkanen om het kenbaar te maken

Daviddavid
29-01-04, 12:38
Ach ik mag toch weer niet, ik heb mijn man gewoon in Defshaven gevonden, da's vast niet exotisch genoeg.

taouanza
29-01-04, 12:40
Geplaatst door Cacha
Nou, dank voor de reacties zal ik maar zeggen.

Donna geeft als enige een inhoudelijke reactie. Dank.


Een laatste vraag:
Wat is er tegen een discussie aan te gaan?
Als het onderwerp je niet aan staat, zeg dan waarom niet. Als het programma je niet aanstaat, kijk dan en reageer of het forum.


Dank voor de moeite!

Cacha

En heb je een goeie cateraar voor Donna? :cola:

Donna
29-01-04, 12:42
Geplaatst door taouanza
En heb je een goeie cateraar voor Donna? :cola:

:haha: :melig2:

plexus
29-01-04, 12:51
Geplaatst door Cacha
Nou, dank voor de reacties zal ik maar zeggen.

Donna geeft als enige een inhoudelijke reactie. Dank.


Een laatste vraag:
Wat is er tegen een discussie aan te gaan?
Als het onderwerp je niet aan staat, zeg dan waarom niet. Als het programma je niet aanstaat, kijk dan en reageer of het forum.


Dank voor de moeite!

Cacha

u ‚ÍŠ½Œ}‚³‚ê‚Ä‚¢‚é

~Panthera~
29-01-04, 12:58
Geplaatst door plexus
u ‚ÍŠ½Œ}‚³‚ê‚Ä‚¢‚é
-----------------

Wel inhoudelijk reageren ! :zweep:

plexus
29-01-04, 13:08
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

Wel inhoudelijk reageren ! :zweep:

dat was 'graag gedaan' in het allochtonees (ik spreek 't een beetje) :wijs:

taouanza
29-01-04, 13:18
Geplaatst door plexus
dat was 'graag gedaan' in het allochtonees (ik spreek 't een beetje) :wijs:


:melig2: