PDA

Bekijk Volledige Versie : Joden en moslims: samenwerken tegen racisme?



Daniël Z
29-01-04, 13:19
Ik heb van het racistische forum Stormfront wat uitspraken over joden en moslims verzameld. Lees het eens rustig door en trek je conclusies.


- Is het bekend hoeveel Joden er op dit moment in Nederland leven?
Dit lijkt me een belangrijk gegeven, aangezien ze een serieuze bedreiging vormen in onze samenleving.

- Nog belangrijker, hoe kunnen we onze kinderen goed voorlichten over dit gevaar?

- en hoe kunnen we Joden goed leren herkennen?

Onze kinderen zijn de toekomst, dus hen waarschuwen voor deze plaag is noodzakelijk lijkt me. Persoonlijk denk ik dat dit zeker belangrijke vragen zijn...


Het is de hoogste tijd om het land eens te gaan zuiveren van dat Noord Afrikaanse gespuis. Allemaal uitzetten, en als ze niet vrijwillig meewerken deporteren en opruimen. Dat hierbij ook de 'goed willende' Noord Afrikanen worden getroffen is pech voor ze. Bij een chemokuur worden ook 'goede cellen' vernietigd, maar het is wel de enige mogelijkheid om een ******gezwel te verwijderen.


* Joden hebben de eigenschap om elk land waarin ze zich vestigen te willen beinvloeden en te overheersen.

* Op het financiele vlak hebben Joden altijd alles zeer naar hen toegetrokken met daarvan het gevolg, dat vele anderen armer en armer werden.

* Joden zijn een vervloekt ras, (vanuit religieus standpunt) en dus
inferieur.[QUOTE]

[quote]Ik heb problemen met iedereen die zich Moslim noemt. Met wortel en tak uitroeien zeg ik want Moslims zorgen alleen maar voor ellende. In New York, in Pakistan, in Rotterdam, overal...


Het horen of lezen van het woord "Jood" of "Joden" of "Joods" of een andere afleiding doet mijn hart werkelijk sneller slaan. Dat niet uit blijschap of verrukking, maar uit woede.


Zorgen dat de ******lakken uit ons terratorium verdwijnen daar draait het om, dan bedoel ik elke allochtoon; zigeuners, negers, aziaten, joden, moslims, yugoslaven (ook dat tuig)


Het probleem van de jood is, dat hij zich als een parasiet gedraagt. Pas als het kwaad in een vergevorderd stadium is bemerkt de gastheer de oorsprong van zijn ellendigheid.


Wij hebben nu ook op school 1 zo'n Moslimhoer met een hoofddoek. En stinken, mijn god (echt serieus, het stink echt naar dooie dingen). Iedereen wil het weghebben maar de school houd voet-bij-stuk. Is goed voor het imago van de school :-/

Misselijk makend.


Mij manipuleren ze [de joden] in ieder geval echt niet, de moslim is de enige die dit land onder terreur houdt. Ik zie toch echt VEEL MEER moslims van de uitkering leven dan de joden, en dan zijn er hier bij die zeggen dat het economisch slecht gaat door de joden? Dacht het niet. Zoals ik al zei ik maak geen verschil jood/moslim allemaal dezelfde stapel parasieten.


De enige keer dat ik het moskee-terrein zal betreden is de dag waarop ik een molotov cocktail in mijn hand heb.


De joden breken ons gewoon, ze scheuren europa uitelkaar, kijk naar het oostblok, vernietigd door joodscommunisme, nu dat noem ik pas een holocaust. We moeten onze ogen openen, en zien dat elke keer dat europeese broeder volkeren uitelkaar worden gescheurd, er maar één overwinnaar is, de jood.


Waar ik wel kwaad om wordt is de aanwezigheid van de vele turkse en marokaanse jongeren die ik elke dag zie. Van mij mogen hun het land uit. Dit is omdat ik echt last van hun heb en zei het Nederlandse stelsel uitbuiten (wat gedeeltelijk de schuld is van de politiek).

Wel, nu mijn voorstel.

Waarom extreme islamitische en extreme joodse groeperingen (AEL en JDL) ruzie laten maken? Kunnen we niet veel beter samenwerken tegen idioten zoals de lui die ik hierboven gequote heb?
Het echte gevaar is extreem-rechts. Zowel voor moslims als joden.

Zou jij meedoen aan een gezamenlijke joods-islamitische actie tegen extreem-rechts?

~Panthera~
29-01-04, 13:55
What's New ?
Strontfront zegt deze troep al jaren.
"Links" waarschuwde ook al jaren.
Op Joods.NL vinden ze "links" tegenwoordig erger dan extreem-rechts.
Waar heb je mij dan nu voor nodig ? :moe:
"Links" moest toch zijn smoel houden na Fortuyn?
"De kogel kwam toch van links" ?? :mad:

*even kort door de bocht*

Shaheed
29-01-04, 15:10
Geplaatst door Daniël Z




















Wel, nu mijn voorstel.

Waarom extreme islamitische en extreme joodse groeperingen (AEL en JDL) ruzie laten maken? Kunnen we niet veel beter samenwerken tegen idioten zoals de lui die ik hierboven gequote heb?
Het echte gevaar is extreem-rechts. Zowel voor moslims als joden.

Zou jij meedoen aan een gezamenlijke joods-islamitische actie tegen extreem-rechts? [/B]


Ten eerste wat is er extreem aan de AEL?

Ten tweede zo'n oproep heeft geen nut nu de joden samenwerken met racistische organisaties als nieuw rechts en vele joden de campagne van Pim Fortuin [MS] hebben gefinancierd zijn ze voor mij absoluut niet meer geloofswaardig.

Chaya
29-01-04, 15:15
Geplaatst door Daniël Z

Zou jij meedoen aan een gezamenlijke joods-islamitische actie tegen extreem-rechts?

Ja, absoluut. Die racisten moeten "met wortel en tak worden uitgeroeid" om maar even in hun terminologie te blijven.

Chaya
29-01-04, 15:21
Geplaatst door Gerrit Jan
Daniël, ik ben bang dat een coalitie zoals jij bedoelt er echt niet inzit want het probleem is dat een aantal moslims het voor de helft eens is met het Stormfront. Tenminste, te oordelen naar de uitlatingen van sommigen, onder andere hier op het forum

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.. :droef:

~Panthera~
29-01-04, 15:25
Geplaatst door Gerrit Jan
Daniël, ik ben bang dat een coalitie zoals jij bedoelt er echt niet inzit want het probleem is dat een aantal moslims het voor de helft eens is met het Stormfront. Tenminste, te oordelen naar de uitlatingen van sommigen, onder andere hier op het forum
---------------------


Zolang ik als "links nog erger als extreem-rechts" bestempeld wordt, moet ik me dan ineens hiervoor "gewenst" gaan voelen ?
Ik voel me behoorlijk beledigd. :mad:

sadeeQ
29-01-04, 15:30
Ordinair gescheld. Kom tot zinnen.[Marruecos/Beheer]

Chaya
29-01-04, 15:33
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------


Zolang ik als "links nog erger als extreem-rechts" bestempeld wordt, moet ik me dan ineens hiervoor "gewenst" gaan voelen ?
Ik voel me behoorlijk beledigd. :mad:

Waar baseer je op dat "de" Joden links erger vinden dan extreem rechts? Ten eerste: generalisatie. Ten tweede: het zal dan gaan om extreem-links, niet 'normaal' links. Er zit wel iets van logica in. Niet zozeer dat "ze" erger zijn, maar dat er een groep is die een groter gevaar vormt. Zo'n racistisch forum, die extreem-rechtse uitwassen, neo-nazi's, het is en blijft een te verwaarlozen en zielig groepje. Dit terwijl AEL-achtige figuren als paddestoelen uit de grond lijken te schieten en bijval ondervinden van een bepaald slag SP-ers.

~Panthera~
29-01-04, 15:43
Geplaatst door Chaya
Waar baseer je op dat "de" Joden links erger vinden dan extreem rechts? Ten eerste: generalisatie. Ten tweede: het zal dan gaan om extreem-links, niet 'normaal' links. Er zit wel iets van logica in. Niet zozeer dat "ze" erger zijn, maar dat er een groep is die een groter gevaar vormt. Zo'n racistisch forum, die extreem-rechtse uitwassen, neo-nazi's, het is en blijft een te verwaarlozen en zielig groepje. Dit terwijl AEL-achtige figuren als paddestoelen uit de grond lijken te schieten en bijval ondervinden van een bepaald slag SP-ers.
----------------------------


1.links was erger dan extreem-rechts is te lezen op Joods.NL en dat weet je denk ik dus wel.
2. extreem-links ben ik niet, dus ik zou niet weten wat dat inhoud, behalve 30 jaar geleden de RAF.
3. Zielig groepje ???? tip: tik in extreem-rechts in Google en je ziet dat die gasten WERELDWIJD aan het organiseren zijn, dus tel uit je winst.
4.Als ik jou was zou ik de site van de SP maar eens GOED lezen, want dit slaat nergens op.
Voorbeeld: de SP heeft 20 jaar geleden al geoppert om (toen) buitenlandse mensen NIET in ghetto's bij elkaar te proppen, maar gewoon te spreiden, maar dat was toch maoistische onzin ??
Goed, nu ZIJN al die mensen dus in ghetto's gepropt en is het janken geblazen.
Ja..de SP is achterlijk. :duivels:

Chaya
29-01-04, 15:51
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------------


1.links was erger dan extreem-rechts is te lezen op Joods.NL en dat weet je denk ik dus wel.
2. extreem-links ben ik niet, dus ik zou niet weten wat dat inhoud, behalve 30 jaar geleden de RAF.
3. Zielig groepje ???? tip: tik in extreem-rechts in Google en je ziet dat die gasten WERELDWIJD aan het organiseren zijn, dus tel uit je winst.
4.Als ik jou was zou ik de site van de SP maar eens GOED lezen, want dit slaat nergens op.
Voorbeeld: de SP heeft 20 jaar geleden al geoppert om (toen) buitenlandse mensen NIET in ghetto's bij elkaar te proppen, maar gewoon te spreiden, maar dat was toch maoistische onzin ??
Goed, nu ZIJN al die mensen dus in ghetto's gepropt en is het janken geblazen.
Ja..de SP is achterlijk. :duivels:

1."is te lezen op joods.nl"? Dus zo denken alle Joden er maar over? Dus alle marokkanen steunen Hamas, en Al Qaeda, want dat "is te lezen op maroc.nl".
2.extreem-links, mensen die zichzelf zo gezegend met een goede moraal vinden, omdat ze zelfmoordaanslagen zo goed begrijpen. Gretta bijvoorbeeld.
3.joh, internet is een modderpoel, ik ben echt "not impressed" door die extreem-rechtse figuren. ik zie ze zo 1 2 3 niet echt veel indruk maken. Laster via internet verspreiden is zo makkelijk, het staat er vol mee.
4.Ik zei niet dat de SP achterlijk is, maar dat de mensen die ik bedoel met extreem-links, terug te vinden zijn bij de SP. Symptomen: begrip voor zelfmoordaanslagen, Israel heeft altijd alles verkeerd gedaan, de underdog is altijd heilig, in het kader van de strijd tegen onrechtvaardigheid gaan we thee drinken met terroristen en ons aansluiten bij demonstraties waar de leuze "Hamas hamas joden aan het gas" weerklinkt.

~Panthera~
29-01-04, 16:12
Geplaatst door Chaya
1."is te lezen op joods.nl"? Dus zo denken alle Joden er maar over? Dus alle marokkanen steunen Hamas, en Al Qaeda, want dat "is te lezen op maroc.nl".
2.extreem-links, mensen die zichzelf zo gezegend met een goede moraal vinden, omdat ze zelfmoordaanslagen zo goed begrijpen. Gretta bijvoorbeeld.
3.joh, internet is een modderpoel, ik ben echt "not impressed" door die extreem-rechtse figuren. ik zie ze zo 1 2 3 niet echt veel indruk maken. Laster via internet verspreiden is zo makkelijk, het staat er vol mee.
4.Ik zei niet dat de SP achterlijk is, maar dat de mensen die ik bedoel met extreem-links, terug te vinden zijn bij de SP. Symptomen: begrip voor zelfmoordaanslagen, Israel heeft altijd alles verkeerd gedaan, de underdog is altijd heilig, in het kader van de strijd tegen onrechtvaardigheid gaan we thee drinken met terroristen en ons aansluiten bij demonstraties waar de leuze "Hamas hamas joden aan het gas" weerklinkt.
-------------------------------

1.nee.....en dus ook nee op Maroc.NL
2.je hoeft echt niet extreem-links te zijn om WANHOOP te kunnen begrijpen van de "gewone mens" in de straat.
3.Tot ze weer aan de macht komen, dan is iedereen die "anders" is de lul. Maar goed, in 1940 dachten ook een hoop mensen dat het "niet zo ver" zou komen, en dat pakte toch anders uit, zoals wij allen NU weten.
Geen fuck geleerd allemaal dus.
4.extreem-linkse ideeen zijn dan dus: Israel IS de grootste macht in de Midden-Oosten qua leger: die HEBBEN dus ook de macht om het gekloot daar een andere wending te geven, maar doen dit niet.
Je gaat mij dus nu vertellen dat ze dat niet kunnen doen ?
Kunnen of willen ?
En over terroristen denk ik dus maar 1 ding: bedenk dat JIJ ZELF 55 JAAR daar had moeten leven, wat had jij NU gedaan ?
Beleefd gebleven ?
Maar daar willen Israeliers NOOIT iets over horen, want het land is nou eenmaal van HUN. punt. einde discussie.
En sorry, maar dan worden mensen pissig.
Zou jij ook worden. denk ik.
Maar misschien ben jij bovenmenselijk. ik niet.

lennart
29-01-04, 16:24
Daniel: Ik heb een dergelijk verhaal in 2002 al op joods.nl voorgesteld, ik werd echter uitgekotst door allerlei figuren op dat forum (dat echt niet alleen uit JDL mensen bestond).

Opzich steun ik dus een dergelijke anti-rascistische beweging wel. Vooral het idee dat moslims en joden elkaar steunen tegen het rascisme. Maar dat moet natuurlijk wel een organisatie zijn, die zich puur op Nederland richt. Want met name Israel is een onderwerp waar de gemoederen behoorlijk hoog over op kunnen lopen, zelfs tussen gematigde moslims en joden.

papol
29-01-04, 16:32
Geplaatst door ~Panthera~
1.links was erger dan extreem-rechts is te lezen op Joods.NL en dat weet je denk ik dus wel.
2. extreem-links ben ik niet, dus ik zou niet weten wat dat inhoud, behalve 30 jaar geleden de RAF.
3. Zielig groepje ???? tip: tik in extreem-rechts in Google en je ziet dat die gasten WERELDWIJD aan het organiseren zijn, dus tel uit je winst.
4.Als ik jou was zou ik de site van de SP maar eens GOED lezen, want dit slaat nergens op.
Voorbeeld: de SP heeft 20 jaar geleden al geoppert om (toen) buitenlandse mensen NIET in ghetto's bij elkaar te proppen, maar gewoon te spreiden, maar dat was toch maoistische onzin ??
Goed, nu ZIJN al die mensen dus in ghetto's gepropt en is het janken geblazen.
Ja..de SP is achterlijk.

En wat heeft 'links' dan zo geweldig gedaan de laatste 10-20 jaren??????
De PvdA heeft ALLE oude linkse partijen opgeslokt dus zou behoorlijk links mogen wezen, toch zitten we nog immer met de erfenis van bijv. 8jaar paars (semi-links?!). Hun beleid is korte termijn denken, echter een weg eenmaal ingeslagen kom je nooit zo maar uit. Bedenk dat de huidige uitzettingen de gevolgen en het beleid van paars zijn. Links laat teveel gebeuren, komt pas in actie als het telaat is. PF was tenminste duidelijk, de LPF was het tegenovergestelde.

Overigens, de SP is een prima partij, krijgen mijn stem zolang ze klein zijn, niet om te regeren maar juist ter controle van de regering. Echter, waar blijft die oppositie??

Gr.P

~Panthera~
29-01-04, 16:42
Geplaatst door papol
En wat heeft 'links' dan zo geweldig gedaan de laatste 10-20 jaren??????
De PvdA heeft ALLE oude linkse partijen opgeslokt dus zou behoorlijk links mogen wezen, toch zitten we nog immer met de erfenis van bijv. 8jaar paars (semi-links?!). Hun beleid is korte termijn denken, echter een weg eenmaal ingeslagen kom je nooit zo maar uit. Bedenk dat de huidige uitzettingen de gevolgen en het beleid van paars zijn. Links laat teveel gebeuren, komt pas in actie als het telaat is. PF was tenminste duidelijk, de LPF was het tegenovergestelde.

Overigens, de SP is een prima partij, krijgen mijn stem zolang ze klein zijn, niet om te regeren maar juist ter controle van de regering. Echter, waar blijft die oppositie??

Gr.P
------------------------------

Paars was PVDA VVD etc. vergeten de meesten voor het gemak.
Zalm nog het meest.
PF was duidelijk ??? PF was een psychopaat, die alleen uit was om zijn
narcistische ego te bevredigen, omdat hij er al jaren bij ALLE partijen uitgeflikkerd was en zijn gram wilde halen over de ruggen van anderen.
Dan schreeuw je een paar populaire kreten, beledig je een paar mensen en jaaaaaaa hoor, 1 1/2 miljoen bier zuipende, ontevreden Nederlanders zien hun Fuhrer.
En wat HAD ie nou ECHT gedaan ?? NIKS, helemaal NIKS als je even eerlijk bent.
Alleen de toon gezet tot de sfeer die er nu heerst: je mag en kan iedereen ongelimiteert beledigen etc, onder het mom van "openheid".
Ja..daar zijn we echt mee opgeschoten. heel fijn!
Waar de oppositie is ? die moest toch zijn kop dichthouden?
De "kogel kwam toch van links" ?
Terwijl ik nu al weer een heleboel mensen hoor zeggen : nou, onder Paars was het zo slecht nog niet.
Krijg wat! denk ik dan.
Zoek het maar uit. Ik doe niet meer mee.

En nu ga ik bikken.

papol
29-01-04, 17:10
Geplaatst door ~Panthera~

Paars was PVDA VVD etc. vergeten de meesten voor het gemak.
Zalm nog het meest.
PF was duidelijk ??? PF was een psychopaat, die alleen uit was om zijn
narcistische ego te bevredigen, omdat hij er al jaren bij ALLE partijen uitgeflikkerd was en zijn gram wilde halen over de ruggen van anderen.
Dan schreeuw je een paar populaire kreten, beledig je een paar mensen en jaaaaaaa hoor, 1 1/2 miljoen bier zuipende, ontevreden Nederlanders zien hun Fuhrer.
En wat HAD ie nou ECHT gedaan ?? NIKS, helemaal NIKS als je even eerlijk bent.
Alleen de toon gezet tot de sfeer die er nu heerst: je mag en kan iedereen ongelimiteert beledigen etc, onder het mom van "openheid".
Ja..daar zijn we echt mee opgeschoten. heel fijn!
Waar de oppositie is ? die moest toch zijn kop dichthouden?
De "kogel kwam toch van links" ?
Terwijl ik nu al weer een heleboel mensen hoor zeggen : nou, onder Paars was het zo slecht nog niet.
Krijg wat! denk ik dan.
Zoek het maar uit. Ik doe niet meer mee.

En nu ga ik bikken.


Hoezo anderen de schuld geven?? !!!

Waar blijven de speerpunten voor het volk? Veiligheid, gezondheid en educatie? Privaticering van staatsbedrijven? De kosten zijn hoger dan de opbrengsten.

Voorbeeld: Veiligheid op straat betekend niet dat er meer gecontroleerd moet worden op te hard rijden! De veiligheid die het volk bedoelt gaat over criminele sujetten!

Wat PF gedaan zou kunnen hebben zullen we nooit weten. Van de huidige regeringen weten we het maar al te goed, altijd veel beloven. Frisse wind is nodig.

Gr.P

sadeeQ
29-01-04, 17:13
Geplaatst door Gerrit Jan
Sadeeq, je gebruikt 6 adjectieven om mij te typeren, plus een zelfstandig naamwoord, dat is samen 7 woorden. Nog nooit is mij zo'n eer te beurt gevallen. Dank je wel. Mijn dag is weer goed!

:boogie:

:gniffel: graag gedaan zionist.

Als je weer eens niet meer weet wat je bent, vraag het dan ff gewoon dan maak ik het je wel eventjes duidelijk :duim:

sadeeQ
29-01-04, 17:33
Geplaatst door Gerrit Jan
En vraag je dan meteen even af of je misschien bijscholing in goede manieren nodig hebt.

:maf: ik denk niet dat ik nog wat moet leren over manieren en omgaan met dieren :ergleuk:

sadeeQ
29-01-04, 17:51
Geplaatst door Gerrit Jan
Nee, dat denk ik ook niet want je gedraagt je zelf als een beest.


:schrik: ik kan me heel snel aanpassen :jeweetog:


om dieren te kunnen begrijpen en mee te communiceren moet je je gewoon als een beest gedragen.
:zwaai:

sadeeQ
29-01-04, 17:57
Geplaatst door Gerrit Jan
En dat doe je dan ook.

:D nou ja.ik doe mijn best,en zo te zien kun jij me aardig begrijpen,dus ik kan concluderen dat ik het wel goed doe :duim:

samir_re
29-01-04, 20:42
Zou jij meedoen aan een gezamenlijke joods-islamitische actie tegen extreem-rechts?

Ik zou het wel doen denk ik, maar niet alleen tegen extreem-rechts, maar tegen racisme in het algemeen, en het wegwerken van vooroordelen die er zijn tussen joden en moslims. Maar zoals lennart al zei, het Israel-palestina conflict zal vermeden moeten worden, want het is een heet hangijzer, zelf bij een "gematigd" moslim als mezelf.

tuig
29-01-04, 20:44
Wel, nu mijn voorstel.

Waarom extreme islamitische en extreme joodse groeperingen (AEL en JDL) ruzie laten maken? Kunnen we niet veel beter samenwerken tegen idioten zoals de lui die ik hierboven gequote heb?
Het echte gevaar is extreem-rechts. Zowel voor moslims als joden.

Zou jij meedoen aan een gezamenlijke joods-islamitische actie tegen extreem-rechts? [/B][/QUOTE]

ja, maar niet met zionisten (uitverkorenen)

freya
29-01-04, 21:00
Geplaatst door Chaya
Dit terwijl AEL-achtige figuren als paddestoelen uit de grond lijken te schieten en bijval ondervinden van een bepaald slag SP-ers.

:giechel: :giechel: :giechel:

Geweldig dat je nu juist de SP moet noemen in dit verband! :haha:




Wat zijn AEL-achtige figuren eigenlijk? geef eens een voorbeeld?

~Panthera~
29-01-04, 22:41
Geplaatst door freya
:giechel: :giechel: :giechel:

Geweldig dat je nu juist de SP moet noemen in dit verband! :haha:




Wat zijn AEL-achtige figuren eigenlijk? geef eens een voorbeeld?
--------------------------------

Geitenwollensokkentypemethoofddoek ? http://members.ams.chello.nl/b.lameris/bril2.GIF

NIS
30-01-04, 08:51
Er zijn al wat Joodse organisaties, die samen met Islamitische samenwerken..

Ik steun het idee! :jumping:

Chaya
30-01-04, 14:05
Geplaatst door freya
:giechel: :giechel: :giechel:

Geweldig dat je nu juist de SP moet noemen in dit verband! :haha:




Wat zijn AEL-achtige figuren eigenlijk? geef eens een voorbeeld?

Abu Jahjah :hihi:
Mainstream maroc.nl prikker is een goed voorbeeld.

Chaya
30-01-04, 14:06
Geplaatst door NIS
Er zijn al wat Joodse organisaties, die samen met Islamitische samenwerken..

Ik steun het idee! :jumping:

:duim:

Ghazi
30-01-04, 16:48
Geplaatst door NIS
Er zijn al wat Joodse organisaties, die samen met Islamitische samenwerken..

Ik steun het idee! :jumping:

Welke?

Overigens is het vooral Europees extreem-rechts dat moslims haat. Amerikanen staan een stuk positiever tegen ons.
Dit wil niet zeggen dat racisme op zich zelf een goed idee is. Als je op het discussiebord van www.vanguardnewsnetwork.com kijkt zie je ze over en weer elkaar voor vuilnis uitmaken. De een vindt zich Nordic, de ander Mediterranean. Klaarblijkelijk hebben bepaalde lui niet door dat er ook nog Brunns en Borrebys zijn, mensen uit de Upper Palaeolithic, dus nog eerder dan de Nordics, alsmede Dinarics en Alpines.
Als je nog last hebt van zwart haar bij sollicitaties, zeg je gewoon dat je een Atlantid bent, en dus ook Nordish.
Bin Laden is overigens ook Nordish. Zijn lange neus is Noric, zijn donkere uiterlijk Palaeo-Atlantid, en zijn rijzige, slanke gestalte Nordic.
Ik verzin het echt niet, je hebt je zoekmachine, of ga naar www.racialcompact.com

Qwertyno
30-01-04, 16:51
Joden en moslims zouden moeten samenwerken om Israel/Palestina en Irak leefbaar te maken.

Dat zou pas een samenwerking zijn.

samenwerken tegen racisme is dan vanzelfsprekend.

Uccen
20-02-04, 21:52
Dit is gecompliceerde materie. In Palestina zijn de joden daders en de arabieren slachtoffers, in Marokko zijn de arabieren daders en de berbers slachtoffers.

8RoVaLaN8
21-02-04, 17:19
Een samenwerking met een jood? U begrijpt, het gaat betekenen dat in de praktijk het er op neer komt dat de joden vanuit de achtergrond sturen en manupileren...

Net zoals de samenwerking van NieuwRechts (anti-moslim) en joden, knappen de Nederlanders het vuile werk. De joden zijn goed in stoken, dat is wel nodig, want zelf kunnen ze niks anders dan parasiteren.

Moslims kunnen een samenwerking met extreme rechts misschien wel gebruiken in de stijd tegen de JewSA :haha:

Achmehd
21-02-04, 18:40
Extreem-rechts vind ik geeneens zo slecht. Ik ben zelf Marokkaan en begrijp dat sommige Nederlanders Marokkanen hekelen omdat er veel misdaad door Marokkanen wordt veroorzaakt. Maar zou het niet zo kunnen zijn dat de Joodse media ons Marokkanen tegen de Nederlanders uitspeelt om er zelf profijt uit te trekken?

Begrijp dat Nederlanders het hier nog wel steeds voor het zeggen hebben, wanneer wij ze helpen met het verlossen van het kwaad dan zullen zij ons ook gunstig stemmen.

mensen, probeer u niet te laten manipuleren door de Joodse anti-racisme plannetjes, ze proberen alle positieve intergratie te slopen om zo spanningen te verkrijgen.

8RoVaLaN8
21-02-04, 19:03
Geplaatst door Achmehd
Extreem-rechts vind ik geeneens zo slecht. Ik ben zelf Marokkaan en begrijp dat sommige Nederlanders Marokkanen hekelen omdat er veel misdaad door Marokkanen wordt veroorzaakt. Maar zou het niet zo kunnen zijn dat de Joodse media ons Marokkanen tegen de Nederlanders uitspeelt om er zelf profijt uit te trekken?

Begrijp dat Nederlanders het hier nog wel steeds voor het zeggen hebben, wanneer wij ze helpen met het verlossen van het kwaad dan zullen zij ons ook gunstig stemmen.

mensen, probeer u niet te laten manipuleren door de Joodse anti-racisme plannetjes, ze proberen alle positieve intergratie te slopen om zo spanningen te verkrijgen.

Gelukkig zijn er aan beide kanten genoeg mensen die dit inzien, hier komt bij dat het steeds duidelijker wordt wat de ware intentie is van de Jood en multicul vrienden. Die proberen intergratie te dwingen ten kosten van alle culturen.

En laat u niet beïnvloeden door rechtse joden knechten, anders wordt u net zo beïnvloedt als hun zijn. Er zijn genoeg echte nationalisten die niet alleen voor behoud van eigen cultuur en tradities zijn, maar ook voor die van anderen.

Edit: Nog een waarschuwing van mijn kant... Laat u niet betuttelen door linkse allochtonen knuffelaars, want anders raakt ook u besmet met de afkeer tegen eigen afkomst. En er is maar 1 volk die daar profijt bij heeft en dat zijn de zogenaamde uitverkorenen.

Tomas
21-02-04, 19:17
Ik vind dat we allemaal moeten samenwerken tegen de Belgen.

Tomas
21-02-04, 19:31
Geplaatst door 8RoVaLaN8
Waarom is het onmogelijk om een debat te beginnen met een jood, of een van zijn slaven?


Dat stuk slaat nou juist op jou, sukkel. :moe:

~Panthera~
21-02-04, 19:54
Pleur even op met je NAZI propaganda !http://www.my-smileys.de/smileys_1/2up.gif

Strontfront is --------------------> die kant op, de draaideur door. :fuckit: