PDA

Bekijk Volledige Versie : Guusje Nederhorst overleden



Daviddavid
29-01-04, 13:53
Guusje Nederhorst is op 34 jarige leeftijd overleden aan ******. Dit is bekend gemaakt door haar manager. Ruim een half jaar geleden beviel de actrice nog van een zoontje.

Veel en veel te jong.

Mark
29-01-04, 13:54
Guusje Nederhorst (34) overleden

- Bron: 3FM Nieuws

Guusje Nederhorst

Zojuist is bekend geworden dat de actrice Guusje Nederhorst op 34-jarige leeftijd is overleden aan de gevolgen van ******. Ze heeft onder andere in Goede Tijden Slechte Tijden gespeeld en had een aantal hits met het trio Linda, Roos en Jessica. Tussen 1995 en 1998 bracht het trio een aantal singles uit, waarvan 'Ademnood' de succelvolste was; het bereikte de nummer één positie in de hitparade.

Het nieuws is bekendgemaakt door Edwin Jansen, manager van zowel Guusje Nederhorst als muziekgroep Kane. De zanger van Kane, Dinand Woesthoff, is de vriend van de actrice. Vorig jaar kregen Nederhorst en Woesthoff na twee miskramen een zoontje.
Spoedig meer

Dutchguy
29-01-04, 13:57
Gek toch, ik las het en schrok heel erg. Terwijl ik haar alleen maar van tv ken. Waarschijnlijk omdat 34 veel te jong is om te sterven. Wat een rotziekte.

~Panthera~
29-01-04, 13:58
R.I.P.

Sterkte aan de nabestaanden.

Donna
29-01-04, 14:07
Ik dacht dat het roddels waren dat ze ****** had... :droef: Volgens diezelfde 'roddels' kwam het omdat ze veel hormoonkuren heeft gebruikt om zwanger te kunnen worden.... als dat zo is zou het extra triest zijn. Heeft ze eindelijk wat ze zo graag wilde, gaat ze dood..

34 is echt jong..

taouanza
29-01-04, 14:12
Las vanochtend pas dat ze ziek was en vanmiddag lees ik al dat ze overleden is.:droef:

Zo jong, je gaat wel stilstaan bij het leven.:(

barfly
29-01-04, 14:24
Gatverdamme! Dat is toch veel te jong.... :(

Sterkte voor echtgenoot en kind....

Tha Girl
29-01-04, 17:07
http://www.kane.nl

Mooi afscheid, vooral de laatste regel... :droef:

Da Girl

Ghazi
29-01-04, 20:50
Geplaatst door Donna
Ik dacht dat het roddels waren dat ze ****** had... :droef: Volgens diezelfde 'roddels' kwam het omdat ze veel hormoonkuren heeft gebruikt om zwanger te kunnen worden.... als dat zo is zou het extra triest zijn. Heeft ze eindelijk wat ze zo graag wilde, gaat ze dood..

34 is echt jong..

Hormoonkuren? Had ze eerder aan kinderen moeten beginnen. Beetje respect voor de doden, ajb. [Marruecos/Beheer]

Sou3adje...
29-01-04, 21:03
Geplaatst door Ghazi
...[-Wv-]..


Ik vind het vooral zielig voor Dinand en hun zoontje.

Juwayriah
29-01-04, 21:03
Geplaatst door Tha Girl
http://www.kane.nl

Mooi afscheid, vooral de laatste regel... :droef:

Da Girl


Prachtige woorden...:(

Juwayriah
29-01-04, 21:04
Geplaatst door Ghazi
...[-Wv-]..

Bah!

Ghazi
30-01-04, 17:09
Met uitsterven bedoel ik door te laat kinderen te krijgen, niet door ******.

hasna_2
31-01-04, 19:27
STERKTE KIND EN VRIEND EN DE REST VAN DE FAMILIE GECONDOLLEERD VEEL STE JONG :brozac:

Chatoloog
31-01-04, 21:16
nobody is too young to die
death comes without an appointment