PDA

Bekijk Volledige Versie : Ode aan Hizb Allah!



Al Sawt
29-01-04, 17:25
Binnen de perken blijven, ajb. [Marruecos/Beheer]

Blade20
29-01-04, 17:27
:lol:

850
29-01-04, 17:30
Geplaatst door Al Sawt
Mijn complimenten aan Hizb Allah, voor de succes die ze vandaag hebben bereikt.

En ik prijs hun voortdurende en niet aflatende strijd tegen de k.ankergezwel in MO.

:duim:

Al Sawt
29-01-04, 17:35
Geplaatst door Blade20
:lol: Dank je Blade!

sadeeQ
29-01-04, 17:37
Geplaatst door Al Sawt
Mijn complimenten aan Hizb Allah, voor de succes die ze vandaag hebben bereikt.

En ik prijs hun voortdurende en niet aflatende strijd tegen de k.ankergezwel in MO.

:maf2: nou alleen nog ff meehelpen om 9.000.000 palestijnse gevangenen te bevrijden

Al Sawt
29-01-04, 17:52
Geplaatst door sadeeQ
:maf2: nou alleen nog ff meehelpen om 9.000.000 palestijnse gevangenen te bevrijden Sadeeq,

Je begrijpt de punt niet.

Hizb-Alllah bestrijd Israel met haar eigen middelen.
In het verleden, voert Israel vaak ontvoeringsmissie`s in het buitenland om een prominente lid van een of andere bevrijdingsorganisatie te ontvoeren. Met het doel, om die organisatie vleugellam te maken of te chanteren.

Door de onvoering van de Israelische soldaten en die obscure zakenman. Heeft Hizb-Allah Israel in een hoek geduwt waar dergelijke tactieken in haar nadeel zijn gaan werken.

Blade20
29-01-04, 17:54
Geplaatst door Al Sawt
Sadeeq,

Je begrijpt de punt niet.

Hizb-Alllah bestrijd Israel met haar eigen middelen.
In het verleden, voert Israel vaak ontvoeringsmissie`s in het buitenland om een prominente lid van een of andere bevrijdingsorganisatie te ontvoeren. Met het doel, om die organisatie vleugellam te maken of te chanteren.

Door de onvoering van de Israelische soldaten en die obscure zakenman. Heeft Hizb-Allah Israel in een hoek geduwt waar dergelijke tactieken in haar nadeel zijn gaan werken.

Oké, nu kan ik me toch niet meer inhouden....


...Maak je die fout met de en het nu expres of is het gewoon zoals mijn taalfouten de typvlotheid?

Al Sawt
29-01-04, 17:57
Geplaatst door Blade20
Oké, nu kan ik me toch niet meer inhouden....


...Maak je die fout met de en het nu expres of is het gewoon zoals mijn taalfouten de typvlotheid? Volgens mij hebben we een gemeenschappelijke probleem. Ik denk eerder aan de typevlotheid en het uitschakeling van de grammatica-modus.

850
29-01-04, 18:21
Geplaatst door Al Sawt
Sadeeq,

Je begrijpt de punt niet.

Hizb-Alllah bestrijd Israel met haar eigen middelen.
In het verleden, voert Israel vaak ontvoeringsmissie`s in het buitenland om een prominente lid van een of andere bevrijdingsorganisatie te ontvoeren. Met het doel, om die organisatie vleugellam te maken of te chanteren.

Door de onvoering van de Israelische soldaten en die obscure zakenman. Heeft Hizb-Allah Israel in een hoek geduwt waar dergelijke tactieken in haar nadeel zijn gaan werken.

Beirut was het "mecca" vd ontvoeringen in de 80-ies. Zon beetje elke groepering die er actief was ontvoerden zon beetje alles wat op 2 benen liep.