PDA

Bekijk Volledige Versie : Boycot Franse producten..



Waterval
29-01-04, 19:13
... en we beginnen met Julien!




:D

sadeeQ
29-01-04, 19:18
Geplaatst door Waterval
... en we beginnen met Julien!




:D

:jeweetog: meteen in de ban

sadeeQ
29-01-04, 19:18
Geplaatst door Waterval
... en we beginnen met Julien!




:D


:cheefbek: straks blokkeren de fransen ons ook en wordt het flink omrijden naar marokko :zegniets:

Waterval
29-01-04, 19:22
Geplaatst door sadeeQ
:cheefbek: straks blokkeren de fransen ons ook en wordt het flink omrijden naar marokko :zegniets:


Ga jij nog met de auto....


:jammer:


(Ik denk dat ze onze tol bijdrage te graag zien om ons te laten omrijden.....

sadeeQ
29-01-04, 19:27
Geplaatst door Waterval
Ga jij nog met de auto....


:jammer:

heb pas een wiel en 3 bouten betaald van me prive vliegtuig

het duurt dus nog ff voor het helemaal af is :fucyc:



(Ik denk dat ze onze tol bijdrage te graag zien om ons te laten omrijden.....

:droef:

moet ik 1200 km door dat klote land rijden en tegelijker tijd franse producten boycoten,moet ik soms mijn banden opvreten??

hmm misschien toch maar op zijn hollands in een caravan reizen en dat ding vol stampen met blikvoer en aardappels :moe:

vgeld
29-01-04, 20:20
Vive la France

Ik heb bijna de neiging om La Marseillaise ten gehore te brengen.

Zwarte Schaap
29-01-04, 20:32
Geplaatst door vgeld
Vive la France

Ik heb bijna de neiging om La Marseillaise ten gehore te brengen.

Kontenlikkerij is een vak apart.

850
29-01-04, 20:49
Geplaatst door sadeeQ
:jeweetog: meteen in de ban

:handbang:

plexus
29-01-04, 21:08
hoort de croissant daar ook bij :duivels:

850
29-01-04, 21:22
Geplaatst door plexus
hoort de croissant daar ook bij :duivels:

Horen de frans sprekende marokkanen daar ook bij :duivels:

nl-x
29-01-04, 21:26
Zullen we niet echt gewoon een campagne beginnen om Franse Producten te boojkotten ?

Zwarte Schaap
29-01-04, 21:30
Geplaatst door plexus
hoort de croissant daar ook bij :duivels:


De croissant is het populairste Franse ontbijtbroodje, dat ook buiten de Franse grenzen enorm geliefd is. In werkelijkheid is de croissant echter van Hongaarse afkomst. Croissant betekent letterlijk 'wassende maan' en heeft een eigen geschiedenis. Aan het einde van de 17de eeuw werd Boedapest belegerd door de Turken. Om de stad ten val te brengen groeven ze tunnels onder de stadsmuren. Het waren de bakkers die 's morgens al vroeg aan hun werk begonnen die dit opmerkten en alarm sloegen. De Turken waren gedwongen om de aftocht te blazen. Om hun overwinning te vieren bakten de bakkers broodjes in de vorm van een wassende maan, het embleem van het Ottomaanse Rijk. Later verwierf de croissant ook in Wenen bekendheid. Het was de Oostenrijkse Marie Antoinette die, wanneer ze in de 18 de eeuw de Franse troon betrad, de croissant in Frankrijk introduceerde.

Waterval
29-01-04, 21:37
De croissant is het populairste Franse ontbijtbroodje, dat ook buiten de Franse grenzen enorm geliefd is. In werkelijkheid is de croissant echter van Hongaarse afkomst. Croissant betekent letterlijk 'wassende maan' en heeft een eigen geschiedenis. Aan het einde van de 17de eeuw werd Boedapest belegerd door de Turken. Om de stad ten val te brengen groeven ze tunnels onder de stadsmuren. Het waren de bakkers die 's morgens al vroeg aan hun werk begonnen die dit opmerkten en alarm sloegen. De Turken waren gedwongen om de aftocht te blazen. Om hun overwinning te vieren bakten de bakkers broodjes in de vorm van een wassende maan, het embleem van het Ottomaanse Rijk. Later verwierf de croissant ook in Wenen bekendheid. Het was de Oostenrijkse Marie Antoinette die, wanneer ze in de 18 de eeuw de Franse troon betrad, de croissant in Frankrijk introduceerde.

Die troep is gewoon anti- Islamitisch? :maf:

Mark
29-01-04, 21:39
Kijk eens aan! Het croissantje is niets meer dan een walgelijk symbool van het imperialistische westen dat de turkse moslims probeert te kleineren, vernederen en onderdrukken!

Ik hou het bij een eitje met spek :zwaai:

Dutchguy
29-01-04, 21:40
Geplaatst door Waterval
Die troep is gewoon anti- Islamitisch? :maf:

Niet als je hem opeet want dan is dat anti-anti-islamitisch toch? :roker:

vgeld
29-01-04, 21:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kontenlikkerij is een vak apart.

Blijkbaar ben je ingepolderd.

Zal me niet verbazen dat je binnenkort een caravan koopt en die volstopt met Pindakaas, HALAL Worst... en richting Dordogne rijden terwijl je een hekel hebt aan Fransen en Frankrijk.

Heb je ook een hekel aan de Duitsers? (NL_gebruik)

Nee Zwarte schaap ! geen kontenlikkerij. Ik ben oprechte een aanhanger van de Republique. Je weet niet waarover je praat YAMASKINE

Zwarte Schaap
29-01-04, 21:46
Geplaatst door vgeld
Blijkbaar ben je ingepolderd.

Zal me niet verbazen dat je binnenkort een caravan koopt en die volstopt met Pindakaas, HALAL Worst... en richting Dordogne rijden terwijl je een hekel hebt aan Fransen en Frankrijk.

Heb je ook een hekel aan de Duitsers? (NL_gebruik)

Nee Zwarte schaap ! geen kontenlikkerij. Ik ben oprechte een aanhanger van de Republique. Je weet niet waarover je praat YAMASKINE

Ik buig niet voor mijn onderdrukker en kolonisator. Een bepaalde soort slag marokkanen schijnen de franse taal en cultuur te adoreren, vaak zijn het onwetenden en/of nakomelingen van collaborateurs van de franse onderdrukking.

Ken je geschiedenis voordat je landverraad pleegt.

Joesoef
29-01-04, 21:47
Die halve maan mag dan wel bij de hongaren vandaan komen, bladerdeeg is op en top een franse vinding.

vgeld
29-01-04, 22:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik buig niet voor mijn onderdrukker en kolonisator. Een bepaalde soort slag marokkanen schijnen de franse taal en cultuur te adoreren, vaak zijn het onwetenden en/of nakomelingen van collaborateurs van de franse onderdrukking.

Ken je geschiedenis voordat je landverraad pleegt.

Nee jongen, je hoeft mij niet op mijn geschiedenis te wijzen. Mijn vader(ik geef toe dat ik een nakomeling ben) is drie keer gewond geraakt in de bevrijdingsoorlog tegen de Fransen. Mijn vader zei altijd: een oorlog vecht je uit op het veld
In tegenstelling tot jou, heb ik kennis gemaakt met de Fransen via hun cultuur en onderwijs. Ik ben onderwezen door Fransen en in Marokko. Ik adoreer inderdaad de Franse cultuur en taal. Waar zouden we zijn zonder de Franse taal en cultuur en als het enigszins kan neem ik de Thalys naar Parijs. Dat de Fransen ons hebben gekoloniseerd, komt doordat wij niet goed op ons land hebben gewaakt. Ik ben vergevingsgezind, kijk vooruit en kijk vooral naar wat ik met andere volkeren gemeenschappelijk heb.

By the way: De nakomeling van een vrijheidsstrijder, collaborateur noemen is ronduit beledigend.

Waterval
29-01-04, 22:07
Geplaatst door vgeld
Dat de Fransen ons hebben gekoloniseerd, komt doordat wij niet goed op ons land hebben gewaakt. Ik ben vergevingsgezind, kijk vooruit en kijk vooral naar wat ik met andere volkeren gemene heb.




Tazz... Of in jouw geval --> Tazzeé

850
29-01-04, 22:08
Geplaatst door nl-x
Zullen we niet echt gewoon een campagne beginnen om Franse Producten te boojkotten ?

:student: U dient geen gebruik te maken van franse woorden!
Het woord "campagne" is momenteel geboycot.

Zwarte Schaap
29-01-04, 22:25
Geplaatst door vgeld
Nee jongen, je hoeft mij niet op mijn geschiedenis te wijzen. Mijn vader(ik geef toe dat ik een nakomeling ben) is drie keer gewond geraakt in de bevrijdingsoorlog tegen de Fransen. Mijn vader zei altijd: een oorlog vecht je uit op het veld
In tegenstelling tot jou, heb ik kennis gemaakt met de Fransen via hun cultuur en onderwijs. Ik ben onderwezen door Fransen en in Marokko. Ik adoreer inderdaad de Franse cultuur en taal. Waar zouden we zijn zonder de Franse taal en cultuur en als het enigszins kan neem ik de Thalys naar Parijs. Dat de Fransen ons hebben gekoloniseerd, komt doordat wij niet goed op ons land hebben gewaakt. Ik ben vergevingsgezind, kijk vooruit en kijk vooral naar wat ik met andere volkeren gemeenschappelijk heb.

By the way: De nakomeling van een vrijheidsstrijder, collaborateur noemen is ronduit beledigend.

Als jij het marsellaise gaat zingen is dat precies hetzelfde als het Horst Wessel lied zingen in een synagoge. De gevallen strijders voor de bevrijding van je vaderland zullen trots op je zijn !

Zwarte Schaap
29-01-04, 22:33
Geplaatst door vgeld
Dat de Fransen ons hebben gekoloniseerd, komt doordat wij niet goed op ons land hebben gewaakt. Ik ben vergevingsgezind, kijk vooruit en kijk vooral naar wat ik met andere volkeren gemeenschappelijk heb.


Je moet gewoon ballen hebben om te durven zeggen dat de koninklijke familie het geld verspilde door zich in de maling te nemen door dezelfde fransen die je adoreert.

Weet je het nog? Geldverspilling van dure luxe goederen die de koning niet terug kon betalen. De fransen geven hem de tip de belastingen te verhogen. Opstanden komen daardoor in marokko. De fransen bieden hem hulp bij de onderdrukking en laten hem uiteindelijk tekenen om zijn troon te garanderen. Je weet wel de protectoraat. Protectie voor de dictator.

Nog steeds zitten we opgescheept met de dictator die jij ook zo graag steunt. Zie je de vicieuze cirkel waarin je verkeert. En jij durft het volk de schuld te geven, het volk dat zich manmoedig heeft verdedigd tegen deze uitzuigers? En jij steunt beiden de dictator en de kolonisator en geeft het volk de schuld dat is helemaal het ergste !

vgeld
29-01-04, 22:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je moet gewoon ballen hebben om te durven zeggen dat de koninklijke familie het geld verspilde door zich in de maling te nemen door dezelfde fransen die je adoreert.

Weet je het nog? Geldverspilling van dure luxe goederen die de koning niet terug kon betalen. De fransen geven hem de tip de belastingen te verhogen. Opstanden komen daardoor in marokko. De fransen bieden hem hulp bij de onderdrukking en laten hem uiteindelijk tekenen om zijn troon te garanderen. Je weet wel de protectoraat. Protectie voor de dictator.

Nog steeds zitten we opgescheept met de dictator die jij ook zo graag steunt. Zie je de vicieuze cirkel waarin je verkeert. En jij durft het volk de schuld te geven, het volk dat zich manmoedig heeft verdedigd tegen deze uitzuigers? En jij steunt beiden de dictator en de kolonisator en geeft het volk de schuld dat is helemaal het ergste !

Zwarte schaap !
Je verdraait mijn woorden !. Ik neem je niets kwalijk, je bent eenmaal opgegroeid en opgevoed in de Polder en je kijkt teveel naar Netwerk en Rondom 10
Ik geef het volk niet de schuld. Ik geef de Marokkanen de schuld. De Marokkanen, dat ben ik, dat zijn de machthebbers, dat is is iedereen en iedereen is het volk, incl. de dictator (geen idee over wie je het hebt !) als er sprake is van een dictator

Over Horst Wessel lied : hier heb ik geen weet van. Mijn geschiedenislessen (moderne geschiedenis) ging over de bevrijding van Rif, Sous & Al gharb. .

Julien
30-01-04, 13:07
:D Het grappige is dat boycotten altijd gaat over die nietszeggende klotedingetjes, zoals Amerikanen die franse frites gaan boycotten of Nederlanders die Franse wijn boycotten. Frankrijk is na Duitsland handelland #1 met Nederland binnen EU, dus ze hebben alleen maar zichzelf er mee.

:regie: Allons Enfants de La Patrie, Les Jours de Gloires sont arrivés!!
(schijt aan het buitenland) :D

mark61
30-01-04, 13:10
Geplaatst door 850
:student: U dient geen gebruik te maken van franse woorden!
Het woord "campagne" is momenteel geboycot.

Meteen ook maar boycot in de ban? Amelikanen...

Julien
30-01-04, 13:11
Geplaatst door vgeld
Blijkbaar ben je ingepolderd.

Zal me niet verbazen dat je binnenkort een caravan koopt en die volstopt met Pindakaas, HALAL Worst... en richting Dordogne rijden terwijl je een hekel hebt aan Fransen en Frankrijk.

Heb je ook een hekel aan de Duitsers? (NL_gebruik)

Nee Zwarte schaap ! geen kontenlikkerij. Ik ben oprechte een aanhanger van de Republique. Je weet niet waarover je praat YAMASKINE

Het verbaast me nix dat Nederlanders een hekel aan Fransen hebben, maar ik snap dus niet dat een minister van dit land ooit het lef heeft gehad te zeggen:

"Frankrijk is een mooi land, alleen jammer dat er Fransen wonen"

als je hier het woordje Marokko+ Marokkanen zou zetten dan zou iedereen over je vallen, maar over Fransen mag je hier als minister blijkbaar alles zeggen :dood:

~Panthera~
30-01-04, 13:12
Ja hoor ! daar gaan mijn escargots ! :zweep:

Julien
30-01-04, 13:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik buig niet voor mijn onderdrukker en kolonisator. Een bepaalde soort slag marokkanen schijnen de franse taal en cultuur te adoreren, vaak zijn het onwetenden en/of nakomelingen van collaborateurs van de franse onderdrukking.

Ken je geschiedenis voordat je landverraad pleegt.

Dus de hele Marokkaanse regering zijn collaborateurs? Frankrijk heeft een zeer goede band met de Maghreb en dat is niet voor niets. Frankrijk en de Maghreb hebben van allebei de kanten veel invloeden op elkaar gehad. Durf ook toe te geven dat Frankrijk ook veel goeds gedaan heeft voor Marokko.

barfly
30-01-04, 13:16
Geplaatst door ~Panthera~
Ja hoor ! daar gaan mijn escargots ! :zweep:

Getverdemme! Wie eet er nou slakken?! Bah! :mad:

850
30-01-04, 13:16
Geplaatst door Julien
Dus de hele Marokkaanse regering zijn collaborateurs? Frankrijk heeft een zeer goede band met de Maghreb en dat is niet voor niets. Frankrijk en de Maghreb hebben van allebei de kanten veel invloeden op elkaar gehad. Durf ook toe te geven dat Frankrijk ook veel goeds gedaan heeft voor Marokko.

Zoals?

~Panthera~
30-01-04, 13:17
Geplaatst door barfly
Getverdemme! Wie eet er nou slakken?! Bah! :mad:
-----------

Moi ! :D heeeeeeeeeeerlijk ! :duim:
Met knoflookboter in de oven; mjaaaaaammie !

Julien
30-01-04, 13:17
Geplaatst door vgeld
Zwarte schaap !
Je verdraait mijn woorden !. Ik neem je niets kwalijk, je bent eenmaal opgegroeid en opgevoed in de Polder en je kijkt teveel naar Netwerk en Rondom 10
Ik geef het volk niet de schuld. Ik geef de Marokkanen de schuld. De Marokkanen, dat ben ik, dat zijn de machthebbers, dat is is iedereen en iedereen is het volk, incl. de dictator (geen idee over wie je het hebt !) als er sprake is van een dictator

Over Horst Wessel lied : hier heb ik geen weet van. Mijn geschiedenislessen (moderne geschiedenis) ging over de bevrijding van Rif, Sous & Al gharb. .

laisse-lui, vgeld. Volgens ZS mag je als marokkaan niet een westers land adoreren, maar tegelijkertijd adoreert hij Arafat en de Palestijnen die door hetzelfde Frankrijk financieel in leven worden gehouden.

barfly
30-01-04, 13:17
Geplaatst door Julien
Het verbaast me nix dat Nederlanders een hekel aan Fransen hebben, maar ik snap dus niet dat een minister van dit land ooit het lef heeft gehad te zeggen:

"Frankrijk is een mooi land, alleen jammer dat er Fransen wonen"

als je hier het woordje Marokko+ Marokkanen zou zetten dan zou iedereen over je vallen, maar over Fransen mag je hier als minister blijkbaar alles zeggen :dood:

Frankrijk is een mooi land, alleen jammer dat er Fransen wonen

:haha: Een man met een visie die minister, welke was 't ? :D

Julien
30-01-04, 13:17
Geplaatst door 850
Zoals?

infrastructuur, wetgeving, economie

Julien
30-01-04, 13:20
Geplaatst door barfly
Frankrijk is een mooi land, alleen jammer dat er Fransen wonen

:haha: Een man met een visie die minister, welke was 't ? :D

die vieze vette dikzak Jorritsma :D deze belediging stond voorpagina in Franse kranten.. maar het antwoord van een Franse abtenaar was veelzeggend:

"Qu'est-ce qu'est la Hollande??"

:D

850
30-01-04, 13:23
Geplaatst door Julien
infrastructuur, wetgeving, economie

Infrastructuur: 90% van alle originele steden zijn met de grond gelijk gemaakt. Met als resultaat dat er nu van die saaie en lelijke boulevards en avenues liggen. :duizelig: Met name noord Algerije is n drama wat dat betreft.

Wetgeving: Zo corrupt als het maar kan.......

Economie: Welke economie?

mark61
30-01-04, 13:33
Geplaatst door Julien
als je hier het woordje Marokko+ Marokkanen zou zetten dan zou iedereen over je vallen, maar over Fransen mag je hier als minister blijkbaar alles zeggen :dood:

...Narcoétat?...

Canards, canaux, canaille

Julien
30-01-04, 13:37
Geplaatst door mark61
...Narcoétat?...

Canards, canaux, canaille

slip of the tongue :D

en mijn neven komen altijd naar Breda om wiet te halen, dus de meeste Fransen vinden het alleen maar mooi dit.

vgeld
30-01-04, 13:39
Geplaatst door mark61
...Narcoétat?...

Canards, canaux, canaille

Niets Narcoétat. Er is maar een Narcoétat in de wereld. ligt aan de Noord zee als je dat niet wist. Ik heb het niet alleen over de planten. Neem ook een kijkje in de studies die verricht zijn door ....

mark61
30-01-04, 13:59
Geplaatst door vgeld
Niets Narcoétat. Er is maar een Narcoétat in de wereld. ligt aan de Noord zee als je dat niet wist. Ik heb het niet alleen over de planten. Neem ook een kijkje in de studies die verricht zijn door ....

Oui Monsieur, dat bedoelde ik juist, Nederland. Franse 'hoogwaardigheidsbekleders' mogen wel Nederland uitschelden? Julien begrijpt precies wat ik bedoel...

Frankrijk heeft trouwens een veel groter heroïneprobleem dan NL, vooral door het te negeren. Quelles plantes? Les tulipes? Etudes de qui sur quoi?

Zwarte Schaap
30-01-04, 14:10
Geplaatst door Julien
laisse-lui, vgeld. Volgens ZS mag je als marokkaan niet een westers land adoreren, maar tegelijkertijd adoreert hij Arafat en de Palestijnen die door hetzelfde Frankrijk financieel in leven worden gehouden.

Heeft Frankrijk ooit betaald voor haar holocaust, zijn de verantwoordelijken ooit gestraft? Weet jij hoe Frankrijk heeft huisgehouden in Algerije en Marokko. Over andere landen wil ik niet eens spreken.

mark61
30-01-04, 14:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Heeft Frankrijk ooit betaald voor haar holocaust, zijn de verantwoordelijken ooit gestraft? Weet jij hoe Frankrijk heeft huisgehouden in Algerije en Marokko. Over andere landen wil ik niet eens spreken.

Hmm die demonstratie in Parijs in de zestiger jaren, toen er heel veel Algerijnen zijn 'verdwenen'...?