PDA

Bekijk Volledige Versie : Sultan besteedt zjin rijkdom om armoede van de bevolking aan te pakken!!



Mark
30-01-04, 12:50
Sultan van Brunei koopt twaalf Rolls Royces

Bron: Autotelegraaf



Tijdens een onverwacht bezoek aan de Rolls Roycefabriek in het Engelse Sussex heeft de sultan van Brunei maar liefst twaalf nieuwe auto's gekocht. De aankoop van de Phantoms kostte hem zo'n zeven miljoen euro.

Elke 6,75 liter V12 Phantom is voorzien van een met diamanten ingelegd dashboard en is volledig kogelwerend. De sultan, die in de top drie van rijkste aardbewoners staat, en zijn zoons Jefri en Hakiem bezitten al 165 andere Rolls Royces.

~Panthera~
30-01-04, 13:11
Geplaatst door Mark
Sultan van Brunei koopt twaalf Rolls Royces

Bron: Autotelegraaf



Tijdens een onverwacht bezoek aan de Rolls Roycefabriek in het Engelse Sussex heeft de sultan van Brunei maar liefst twaalf nieuwe auto's gekocht. De aankoop van de Phantoms kostte hem zo'n zeven miljoen euro.

Elke 6,75 liter V12 Phantom is voorzien van een met diamanten ingelegd dashboard en is volledig kogelwerend. De sultan, die in de top drie van rijkste aardbewoners staat, en zijn zoons Jefri en Hakiem bezitten al 165 andere Rolls Royces.
------------------

:wow: adres van die gast ?? :hihi:

Mark
30-01-04, 13:13
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

:wow: adres van die gast ?? :hihi:

Gewoon linksaf bij het weeshuis... dan rechtdoor door de sloppenwijk en zodra je voorbij die vuilnisbelt met kinderen komt zie je zijn paleis liggen :moe:

~Panthera~
30-01-04, 13:13
Geplaatst door Mark
Gewoon linksaf bij het weeshuis... dan rechtdoor door de sloppenwijk en zodra je voorbij die vuilnisbelt met kinderen komt zie je zijn paleis liggen :moe:
--------------

Was ik al bang voor. :moe:

tribia
30-01-04, 13:16
Wat een saai wagenpark :slaap:

850
30-01-04, 13:18
Geplaatst door Mark
Gewoon linksaf bij het weeshuis... dan rechtdoor door de sloppenwijk en zodra je voorbij die vuilnisbelt met kinderen komt zie je zijn paleis liggen :moe:

Heeft ie maar 1 paleis? :argwaan:
Goh wat sober.

Zwarte Schaap
30-01-04, 13:28
Geplaatst door Mark
Sultan van Brunei koopt twaalf Rolls Royces

Bron: Autotelegraaf



Tijdens een onverwacht bezoek aan de Rolls Roycefabriek in het Engelse Sussex heeft de sultan van Brunei maar liefst twaalf nieuwe auto's gekocht. De aankoop van de Phantoms kostte hem zo'n zeven miljoen euro.

Elke 6,75 liter V12 Phantom is voorzien van een met diamanten ingelegd dashboard en is volledig kogelwerend. De sultan, die in de top drie van rijkste aardbewoners staat, en zijn zoons Jefri en Hakiem bezitten al 165 andere Rolls Royces.

400 mensen bezitten de helft van het geld in de wereld, leuk systeem dat kapitalisme.

~Panthera~
30-01-04, 13:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
400 mensen bezitten de helft van het geld in de wereld, leuk systeem dat kapitalisme.
------------------------

Ja, maar daar hebben ze "hard voor gewerkt" :roker:

jaja
30-01-04, 13:32
Geplaatst door Mark
[B]Sultan van Brunei koopt twaalf Rolls Royces

... je vergeet te vermelden dat Brunei waarschijnlijk de beste verzorgingsstaat ter wereld is ... kosten voor gezondheidszorg, onderwijs etc ... allemaal voor de staat .. en belastingen ... ? Zelfs Bush vraagt meer!

850
30-01-04, 13:35
Geplaatst door jaja
.. en belastingen ... ? Zelfs Bush vraagt meer!

Lage belastingen zijn meestal n slecht teken.

Mark
30-01-04, 13:36
Geplaatst door jaja
je vergeet te vermelden dat Brunei waarschijnlijk de beste verzorgingsstaat ter wereld is ... kosten voor gezondheidszorg, onderwijs etc ... allemaal voor de staat .. en belastingen ... ? Zelfs Bush vraagt meer!

Ja, als Slochteren een land zou zijn dan zouden ze ook redelijk rijk worden.

Hoe rijk is de rest van Borneo?

Mark
30-01-04, 13:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
400 mensen bezitten de helft van het geld in de wereld, leuk systeem dat kapitalisme.

Toch geeft de een zijn geld zinvoller uit dan de ander.

~Panthera~
30-01-04, 13:38
Geplaatst door Mark
Toch geeft de een zijn geld zinvoller uit dan de ander.
---------------------


Bron ? :hihi:

Goodnight
30-01-04, 13:49
kan iemand de volgende tekst voor mij in het Arabisch vertalen?
Kan ik ut opsturen naar een krant in Brunei.

Zeer aantrekkelijke oogverblindende jonge ( zeer jonge) vrouw
zoekt een sultan die er warmpjes bij zit.
Leeftijd en uiterlijk spelen absoluut geen rol.Andere vrouwen trouwens ook niet.
Zeer belangrijk: dagelijkse som geld om de dagen mee te vullen en om schoonheid optimaal te houden.

Zo als iemand dit voor mij kan vertalen.

taouanza
30-01-04, 13:52
Geplaatst door Goodnight
kan iemand de volgende tekst voor mij in het Arabisch vertalen?
Kan ik ut opsturen naar een krant in Brunei.

Zeer aantrekkelijke oogverblindende jonge ( zeer jonge) vrouw
zoekt een sultan die er warmpjes bij zit.
Leeftijd en uiterlijk spelen absoluut geen rol.Andere vrouwen trouwens ook niet.
Zeer belangrijk: dagelijkse som geld om de dagen mee te vullen en om schoonheid optimaal te houden.

Zo als iemand dit voor mij kan vertalen.

Ik denk dat het wel iets zal worden voor je.
Aangezien je vaak bij het Mar. consulaat komt om je pasje te verlengen ben je een expert in het wachten.... wanneer je aan de beurt bent.:)
Of is het bij de Vreemdelingendienst?
Maar goed dat lang wachten heb je al aardig onder de knie toch?

barfly
30-01-04, 13:54
Geplaatst door Goodnight
kan iemand de volgende tekst voor mij in het Arabisch vertalen?
Kan ik ut opsturen naar een krant in Brunei.

Zeer aantrekkelijke oogverblindende jonge ( zeer jonge) vrouw
zoekt een sultan die er warmpjes bij zit.
Leeftijd en uiterlijk spelen absoluut geen rol.Andere vrouwen trouwens ook niet.
Zeer belangrijk: dagelijkse som geld om de dagen mee te vullen en om schoonheid optimaal te houden.

Zo als iemand dit voor mij kan vertalen.

Ik vermoed dat die sultan wel wat vleselijke lusten (vreselijke zoal je wilt) ervoor terug wil :)

Daviddavid
30-01-04, 13:57
Geplaatst door Goodnight
kan iemand de volgende tekst voor mij in het Arabisch vertalen?
Kan ik ut opsturen naar een krant in Brunei.

Zeer aantrekkelijke oogverblindende jonge ( zeer jonge) vrouw
zoekt een sultan die er warmpjes bij zit.
Leeftijd en uiterlijk spelen absoluut geen rol.Andere vrouwen trouwens ook niet.
Zeer belangrijk: dagelijkse som geld om de dagen mee te vullen en om schoonheid optimaal te houden.

Zo als iemand dit voor mij kan vertalen.


Aha! Goodnight wacht niet op Mr. Right, maar op de Sultan of Right!

Mark
30-01-04, 13:57
Geplaatst door Goodnight
kan iemand de volgende tekst voor mij in het Arabisch vertalen?
Kan ik ut opsturen naar een krant in Brunei.

Zeer aantrekkelijke oogverblindende jonge ( zeer jonge) vrouw
zoekt een sultan die er warmpjes bij zit.
Leeftijd en uiterlijk spelen absoluut geen rol.Andere vrouwen trouwens ook niet.
Zeer belangrijk: dagelijkse som geld om de dagen mee te vullen en om schoonheid optimaal te houden.

Zo als iemand dit voor mij kan vertalen.

Had ik al duidelijk gemaakt dat ik uit een welgestelde familie kom? :roker:

Goodnight
30-01-04, 14:01
Geplaatst door Daviddavid
Aha! Goodnight wacht niet op Mr. Right, maar op de Sultan of Right!

Money talks Sweetheart :verliefd:

Goodnight
30-01-04, 14:02
Geplaatst door Mark
Had ik al duidelijk gemaakt dat ik uit een welgestelde familie kom? :roker:

Jij hebt geen cent te makken...
Jouw salaris jaag ik er in een kwartier doorheen.

Zouden ze ook zoiets als PC Hooftstraat in Brunei hebben?
Ach what the hell...vlieg gewoon eventjes op en neer naar Milaan... :wohaa:

Goodnight
30-01-04, 14:03
Geplaatst door barfly
Ik vermoed dat die sultan wel wat vleselijke lusten (vreselijke zoal je wilt) ervoor terug wil :)

Hmm...waarom denk je dat ik geen bezwaar maak over andere vrouwen.Hij raakt dan zo de tel kwijt dat ie mij niet eens meer merkt.Ik ben er trouwens toch nooit, want vlieg de hele wereld rond in mijn prive jet.

Zwarte Schaap
30-01-04, 14:04
Geplaatst door Goodnight
kan iemand de volgende tekst voor mij in het Arabisch vertalen?
Kan ik ut opsturen naar een krant in Brunei.

Zeer aantrekkelijke oogverblindende jonge ( zeer jonge) vrouw
zoekt een sultan die er warmpjes bij zit.
Leeftijd en uiterlijk spelen absoluut geen rol.Andere vrouwen trouwens ook niet.
Zeer belangrijk: dagelijkse som geld om de dagen mee te vullen en om schoonheid optimaal te houden.

Zo als iemand dit voor mij kan vertalen.

In gewoon Nederlands noemen we dit prostitutie. Ik geloof dat jij wel meer kwaliteiten bezit om dit afkeurenswaardige gedrag achterwege te laten..

Daviddavid
30-01-04, 14:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
In gewoon Nederlands noemen we dit prostitutie. Ik geloof dat jij wel meer kwaliteiten bezit om dit afkeurenswaardige gedrag achterwege te laten..


In gewoon Nederlands noemen we dit humor, ouwe zeur.

Zwarte Schaap
30-01-04, 14:11
Geplaatst door Daviddavid
In gewoon Nederlands noemen dit humor, ouwe zeur. Wat is je probleem dan?

Goodnight
30-01-04, 14:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
In gewoon Nederlands noemen we dit prostitutie. Ik geloof dat jij wel meer kwaliteiten bezit om dit afkeurenswaardige gedrag achterwege te laten..

waarom verbaast het me niet dat je hier op reageert ZS....
Niet alles hoef je serieus te nemen hoor.Het leven heeft ook wel zijn humoristische kanten..

Maar he...volgens mij kan jij wel Arabisch... :engel:

Mark
30-01-04, 14:23
Geplaatst door Goodnight
Jij hebt geen cent te makken...
Jouw salaris jaag ik er in een kwartier doorheen.


:ego:

Goodnight
30-01-04, 14:26
Geplaatst door Mark
:ego:

:D :D :D :D

Zwarte Schaap
30-01-04, 14:30
Geplaatst door Goodnight
waarom verbaast het me niet dat je hier op reageert ZS....
Niet alles hoef je serieus te nemen hoor.Het leven heeft ook wel zijn humoristische kanten..

Omdat ik in sommige zaken principieel ben verbaast het je niet dat ik ook hierin principieel ben. Ik neem zulke zaken wel serieus omdat ik vind dat je een voorbeeldfunctie hebt. In de samenleving waar veel marokkaanse meiden leven zijn ze heel kwetsbaar voor dergelijke uitwassingen. Om ze hier tegen te verweren moet men niet de nadruk leggen dat ze met hun lichaam matriele zaken moeten verwerven maar meer door opleiding.

verder moet je mijn reaktie zien als dat ik de cynische humor niet schuw om mijn standpunt weer te geven. Zo moet je mijn reaktie zien, als een vorm van directe cynische humor wat door sommigen niet altijd op prijs wordt gesteld.


Maar he...volgens mij kan jij wel Arabisch... :engel:
Nou oke dan zal ik maar in jullie soort humor beantwoorden: En wat voor wederdiensten stel je hiervoor ter beschikking ?
Maar dat is een typische mannenhumor, hou ik niet van.

Mijn eigen cynische humor zou zijn: Als ik hieraan meewerk dan maak ik me schuldig aan pooierij en aangezien pooierij in Marokko tot de allerlaagste beroepen behoort wil ik mijn trots en eer hier niet aan vuil maken.

Mark
30-01-04, 14:37
Geplaatst door Zwarte Schaap

Nou oke dan zal ik maar in jullie soort humor beantwoorden: En wat voor wederdiensten stel je hiervoor ter beschikking ?
Maar dat is een typische mannenhumor, hou ik niet van.

Mijn eigen cynische humor zou zijn: Als ik hieraan meewerk dan maak ik me schuldig aan pooierij en aangezien pooierij in Marokko tot de allerlaagste beroepen behoort wil ik mijn trots en eer hier niet aan vuil maken.

Extreem cynische humor? :)

Ik wist wel dat je al die dingen niet echt meende :boogie:

ps. je poging tot "onze soort" humor moedigt aan tot meer oefenen :fpetaf:

Goodnight
30-01-04, 14:40
Geplaatst door taouanza
Ik denk dat het wel iets zal worden voor je.
Aangezien je vaak bij het Mar. consulaat komt om je pasje te verlengen ben je een expert in het wachten.... wanneer je aan de beurt bent.:)
Of is het bij de Vreemdelingendienst?
Maar goed dat lang wachten heb je al aardig onder de knie toch?

Nee hoor!

Een slimme meid is op te lang wachten voorbereid!

Een kwestie van weten wanneer de files beginnen :vreemd:

Zwarte Schaap
30-01-04, 14:43
Geplaatst door Mark
ps. je poging tot "onze soort" humor moedigt aan tot meer oefenen :fpetaf:

Te simele humor biedt mij geen uitdagingen verder is de autochtone sexuele getinte humor zou extreem plat en vunzig dat je wel kunt begrijpen waarom de impotentie en sexuele problemen toenemen.

Daviddavid
30-01-04, 14:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Te simele humor biedt mij geen uitdagingen verder is de autochtone sexuele getinte humor zou extreem plat en vunzig dat je wel kunt begrijpen waarom de impotentie en sexuele problemen toenemen.


Is allochtone sexueel getinte humor gevatter?

Goodnight
30-01-04, 14:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Omdat ik in sommige zaken principieel ben verbaast het je niet dat ik ook hierin principieel ben. Ik neem zulke zaken wel serieus omdat ik vind dat je een voorbeeldfunctie hebt. In de samenleving waar veel marokkaanse meiden leven zijn ze heel kwetsbaar voor dergelijke uitwassingen. Om ze hier tegen te verweren moet men niet de nadruk leggen dat ze met hun lichaam matriele zaken moeten verwerven maar meer door opleiding.

verder moet je mijn reaktie zien als dat ik de cynische humor niet schuw om mijn standpunt weer te geven. Zo moet je mijn reaktie zien, als een vorm van directe cynische humor wat door sommigen niet altijd op prijs wordt gesteld.


Nou oke dan zal ik maar in jullie soort humor beantwoorden: En wat voor wederdiensten stel je hiervoor ter beschikking ?
Maar dat is een typische mannenhumor, hou ik niet van.

Mijn eigen cynische humor zou zijn: Als ik hieraan meewerk dan maak ik me schuldig aan pooierij en aangezien pooierij in Marokko tot de allerlaagste beroepen behoort wil ik mijn trots en eer hier niet aan vuil maken.

Je bent niet de enige die principes heeft ZSje

Ik heb hier geloof ik ook niet beweerd dat ik mijn lichaam ter beschikking stel...
Dat is uiteraard wat jij eruit leest, ik neem aan omdat je te ver bent doorgeschoten in je principes?
Dat je gelijk het slechtste van een persoon denkt?
Misschien bied ik me wel aan als kindermeisje ( ik ben heel leuk met kids hoor).
Misschien zoek ik wel een geschikte huwelijkspartner die mij een luxe leventje kan geven.
En zo zijn er wel meer repectable voorbeelden.

Verder voel ik me niet geroepen om als voorbeeld functie te dienen voor andere Marokkaanse meiden.
Ik ben de eerste die zal zeggen dat een goede opleiding het beste is waar in je moet investeren.
Maar dat is per persoon verschillend en als men de kansen niet benut die ze krijgen, ja das hun probleem.
Niet het mijne....

Niemand dwingt je om als pooier ( wat een rotwoord zeg) op te treden ZS....
Maar een beetje humor zal je niet mis staan...en alles nemen met een korreltje zout.Ondanks je principes...

jaja
30-01-04, 14:50
Geplaatst door Mark
Ja, als Slochteren een land zou zijn dan zouden ze ook redelijk rijk worden.

Hoe rijk is de rest van Borneo? Het verschil is dat de heerser van Slochteren op Borneo sinds jaar en dag onafhankelijk is (met een tussenperiode van Engelse "protectie"). Hij heeft over grotere delen van Borneo geheersd, maar is er uitgezet, vooral door andere vorsten. Het is een beetje flauw hem er op aan te vallen dat hij zijn geld niet aan HEEL Borneo geeft ...

Overigens, voor geinteresseerde dames ... de taal is vooral malay en engels, niet arabisch ...

Mark
30-01-04, 14:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Te simele humor biedt mij geen uitdagingen verder is de autochtone sexuele getinte humor zou extreem plat en vunzig dat je wel kunt begrijpen waarom de impotentie en sexuele problemen toenemen.

Ik merk aan je typefouten dat het je aan het hart gaat.

Ik ben inderdaad extreem impotent geworden van alle berichten die ik geplaatst heb hier. Ik heb veel over voor jullie.

Zwarte Schaap
30-01-04, 14:54
Geplaatst door Goodnight
Je bent niet de enige die principes heeft ZSje

Ik heb hier geloof ik ook niet beweerd dat ik mijn lichaam ter beschikking stel...
Dat is uiteraard wat jij eruit leest, ik neem aan omdat je te ver bent doorgeschoten in je principes?
Dat je gelijk het slechtste van een persoon denkt?
Misschien bied ik me wel aan als kindermeisje ( ik ben heel leuk met kids hoor).
Misschien zoek ik wel een geschikte huwelijkspartner die mij een luxe leventje kan geven.
En zo zijn er wel meer repectable voorbeelden.


De enige eis die je in advertentie stelt is een som geld en de enige kwaliteiten die je aanbiedt hebben betrekking op je lichaam en uiterlijk.

1+1=2

850
30-01-04, 14:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
De enige eis die je in advertentie stelt is een som geld en de enige kwaliteiten die je aanbiedt hebben betrekking op je lichaam en uiterlijk.

1+1=2

:rolleyes: N grap gaan analyseren werkt sowiezo niet maar al helemaal niet wanneer het dodelijk serieus gebeurt.

Goodnight
30-01-04, 15:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
De enige eis die je in advertentie stelt is een som geld en de enige kwaliteiten die je aanbiedt hebben betrekking op je lichaam en uiterlijk.

1+1=2

ZS, weet je iemand die kan vertalen?


Misschien dat je dan kan vragen het volgende woord te vertalen:

HUMOR....

Volgens mij ben je een broertje van GJ...is ook zo'n zuurpruim :D

Zwarte Schaap
30-01-04, 15:01
Geplaatst door 850
:rolleyes: N grap gaan analyseren werkt sowiezo niet maar al helemaal niet wanneer het dodelijk serieus gebeurt.

Zie dat maar een beetje als mijn soort humor !

850
30-01-04, 15:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zie dat maar een beetje als mijn soort humor !

:roker: Kzal t proberen...