PDA

Bekijk Volledige Versie : Nova over islam



freya
30-01-04, 16:20
Vanavond in NOVA:

Eduard Bomhoff
Oud LPF-minister Eduard Bomhoff is net terug uit Dubai en op weg naar Kuala Lumpur. Door deze buitenlandse ervaring is hij anders gaan denken over de islam. Volgens hem zijn de islamitische landen erg ontevreden over de manier waarop het Westen met moslims omgaat. Eduard Bomhoff legt in de studio uit waarom de islam geen belemmering vormt voor integratie.

mark61
30-01-04, 16:36
Hij wel. E. Bomhoff ziet het Licht.

Nah beter laat dan nooit sammemaarsegge

freya
30-01-04, 16:38
Geplaatst door mark61
E. Bomhoff ziet het Licht.



Mooi he :) tzou de EO kunnen zijn :D

Maslov
30-01-04, 16:49
Hij heeft w.s. een grote zak met dollars gekregen om die boodschap hier te gaan uitdragen!

Joesoef
30-01-04, 16:53
Dus die Bomhoff is nu besneden en begint al wat eeld op zijn voorhoofd te krijgen? :wat?!:

mark61
30-01-04, 16:57
Geplaatst door Joesoef
...en begint al wat eelt op zijn voorhoofd te krijgen? :wat?!:

Dat moet je even uitleggen aan de goegemeente: eelt tengevolge van heeeel veel bidden. Statussymbool ahw

~Panthera~
30-01-04, 17:01
Geplaatst door Joesoef
Dus die Bomhoff is nu besneden en begint al wat eeld op zijn voorhoofd te krijgen? :wat?!:
------------------------

Kan niet, want hij is nog niet door de voorhuidcontrole geweest. :stomp:

:D

mark61
30-01-04, 17:03
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

Kan niet, want hij is nog niet door de voorhuidcontrole geweest. :stomp: :D

Meteen zn vrouw ff checke

Qwertyno
30-01-04, 17:11
Geplaatst door Maslov
Hij heeft w.s. een grote zak met dollars gekregen om die boodschap hier te gaan uitdragen!

Ja.. zoiets dacht ik ook.. Bin Laiden zit er achter.

Daviddavid
30-01-04, 17:13
Is er al een officieel AEL standpunt?

lennart
30-01-04, 17:31
Bomhoff weet wel hoe hij in de schijnwerpers kan blijven staan :)

Waterval
30-01-04, 18:38
Ik wist wel dat zijn achternaam een speciale betekenis had....

Mark
30-01-04, 19:07
Geplaatst door Waterval
Ik wist wel dat zijn achternaam een speciale betekenis had....

COOOOOOOOL die thundercat ondertekening

Tha Girl
30-01-04, 19:27
Geplaatst door freya
Vanavond in NOVA:

Eduard Bomhoff
Oud LPF-minister Eduard Bomhoff is net terug uit Dubai en op weg naar Kuala Lumpur .

:love:

Ik wil meeeeeeeeeee...........

Da Girl

Zwarte Schaap
30-01-04, 23:02
Die Bomhoff bedoelt het goed jammer dat de stigmatisering van marokkanen ook bij hem tot schoonheidsfoutjes geleid heeft.

Maar ergens proef ik wel dat hij het ook doet voor zijn nieuwe baan in maleisie.

ZbaqZbaq
30-01-04, 23:09
Geplaatst door Daviddavid
Is er al een officieel AEL standpunt?

ja,.....

"zie je nou wel"

Royce
30-01-04, 23:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die Bomhoff bedoelt het goed jammer dat de stigmatisering van marokkanen ook bij hem tot schoonheidsfoutjes geleid heeft.

Maar ergens proef ik wel dat hij het ook doet voor zijn nieuwe baan in maleisie.


Iets goed bedoelen en dan doen voor zijn nieuwe baan. Hoe dan?!

Tha Girl
30-01-04, 23:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die Bomhoff bedoelt het goed jammer dat de stigmatisering van marokkanen ook bij hem tot schoonheidsfoutjes geleid heeft.

Maar ergens proef ik wel dat hij het ook doet voor zijn nieuwe baan in maleisie.

Dat idee kreeg ik ook. Ik wil al niet meer met hem mee... :ego:

Da Girl

Zwarte Schaap
30-01-04, 23:20
Geplaatst door Royce
Iets goed bedoelen en dan doen voor zijn nieuwe baan. Hoe dan?!

Hij ziet dat de Islam onterecht wordt gestigmatiseerd en beschimpt.

Aan de andere kant gaat hij in maleisie werken als hoogleraar.(een islamitische land) Het is strategisch een goede zaak om je af te zetten tegen bepaalde stromingen waar je zelf ook lid van bent geweest die in dit geval tegen de normen en waarden van je werkgever en toekomstige studenten ingaan.

Ron Haleber
30-01-04, 23:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die Bomhoff bedoelt het goed jammer dat de stigmatisering van marokkanen ook bij hem tot schoonheidsfoutjes geleid heeft.

Maar ergens proef ik wel dat hij het ook doet voor zijn nieuwe baan in maleisie.

Onzin om die vent af te gaan katten... Hij is een heel deskundig econoom die hier ook een goed belegde boterham kan krijgen.

Maar Nederlanders zijn gelukkig niet zo vaak aan hun stukkie grond gebakken - dat was al eeuwen zo. Waarom zaten ze anders in de 17e eeuw overal in Azië terwijl ze hier in Europa aan de handel heus ook wel rijk konden worden net als de Duitsers en de Fransen dat hier deden?

Hij vertelde het op dat punt van islam nooit met Pim eens te zijn geweest en hij had dat ook gezegd. In Maleisië gaat hij doceren voor moslims. prima, deden er dat maar veel meer!

Hij pakte Clairy Polak wel mooi met dat 'intercultureel' reizen van moslims naar Europa, dat vond ze maar niks, zag je aan haar snuit

Ook dat Turkije er - ondanks sommige van onze ministers - 100% bijhoort daar had ze niet van terug.


Nog interesse bij de moslims hier om hem in Maleisië te assisteren? Of zijn de vleespotten van Egypte in dit land al te corrumperend voor ze geweest?

Royce
30-01-04, 23:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hij ziet dat de Islam onterecht wordt gestigmatiseerd en beschimpt.

Aan de andere kant gaat hij in maleisie werken als hoogleraar.(een islamitische land) Het is strategisch een goede zaak om je af te zetten tegen bepaalde stromingen waar je zelf ook lid van bent geweest die in dit geval tegen de normen en waarden van je werkgever en toekomstige studenten ingaan.


Ik dacht dat hij weigerde om afstand te nemen van de LPF. (Daar doel je toch op?!)

theemuts
30-01-04, 23:29
Hij schaarde India voor het gemak onder 'islamitische landen'.

ZbaqZbaq
31-01-04, 00:02
Geplaatst door theemuts
Hij schaarde India voor het gemak onder 'islamitische landen'.

is wel het land met de meeste moslims op indonesie na.

Zwarte Schaap
31-01-04, 00:20
Geplaatst door Royce
Ik dacht dat hij weigerde om afstand te nemen van de LPF. (Daar doel je toch op?!) Nee nee dat was voor een baan bij de universiteit van Leiden.

freya
31-01-04, 09:25
Geplaatst door ZbaqZbaq
ja,.....

"zie je nou wel"

:hihi: