PDA

Bekijk Volledige Versie : Interview imam van Bommel op Cappuccino dd 24-01-2004



angkor
31-01-04, 15:23
klik hier om de uitzending van Cappuccino van 24-01 op Radio 2 te beluisteren waarin Imam van Bommel praat over de start van het discussieforum Islam en Seksualiteit op Valentijnsdag (14-02) (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio2/ncrv/cappuccino/20040124.rm)

Het interview begint op 02.13.26 en duurt ongeveer 8 minuten

angkor.

Simon
31-01-04, 17:21
Geplaatst door angkor
klik hier om de uitzending van Cappuccino van 24-01 op Radio 2 te beluisteren waarin Imam van Bommel praat over de start van het discussieforum Islam en Seksualiteit op Valentijnsdag (14-02) (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio2/ncrv/cappuccino/20040124.rm)

Het interview begint op 02.13.26 en duurt ongeveer 8 minuten

angkor.

wat is 02.13.26 ? ik hoor niks als ik op die link klik.

angkor
31-01-04, 17:35
Je hebt Real Player nodig.

Onderin het scherm zie je dan de starttijd. Dan kan je met het schuifje naar de hier aangegeven tijd gaan voor start interview

angkor

Simon
31-01-04, 17:39
ik heb realplayer maar het werkte net niet. nu inderdaad wel.

Simon
31-01-04, 17:58
Ja leuk interview. Ik wist niet dat van Bommel dit ging doen hier. Nu blij dat het in ieder geval niet iemand uit orthodoxe hoek is. En of er behoefte aan is zal wel blijken. Bij maghrebonline.nl ging het bij Haselhoef (toen hij daar vragen beantwoordde) al snel over de interpretatie van Koran teksten. Die interpretatie van Haselhoef is overigens best redelijk modern maar het merkwaardige is dat hij zich daartoe wel in allerlei bochten moest wringen en door orthodoxen (die het dan makkelijker hebben) werd aangevallen door hun letterlijk nemen van teksten. Aan de andere kant had je de vrijzinniger mensen die de standpunten van Haselhoef veel te ouderwets vonden. Zo wordt sexuele voorlichting al snel theologie. Nou we zien wel wat het hier gaat opleveren.

mark61
31-01-04, 20:21
Geplaatst door Simon
Zo wordt sexuele voorlichting al snel theologie. Nou we zien wel wat het hier gaat opleveren.

Das onvermijdelijk.