PDA

Bekijk Volledige Versie : Bush kandidaat voor Nobelprijs voor de Vrede



Joesoef
01-02-04, 15:48
Bush kandidaat voor Nobelprijs voor de Vrede

Uitgegeven: 1 februari 2004 14:54

OSLO - Tot de kandidaten die zijn voorgedragen voor de Nobelprijs voor de Vrede, behoort de Amerikaanse president Bush. Dit heeft het Noorse Nobelcomité zondag laten weten nadat de kandidaatstellingstermijn was afgelopen.

Bush begon in 2003 een aanvalsoorlog tegen Irak zonder daarvoor een mandaat te hebben van de Verenigde Naties. De Noorse parlementariër J. Simonsen heeft verklaard dat hij Bush en de Britse premier Blair heeft voorgedragen omdat zij een einde hebben gemaakt aan het bewind van dictator Saddam Hussein.

De vroegere Noorse premier Jagland heeft de Europese Unie voorgedragen voor de prijs wegens de vredesbevorderende werking van haar uitbreiding naar het oosten.

ZbaqZbaq
01-02-04, 15:51
het aantal keren dat dit bericht geplaatst is toont wel aan hoe morbide het idee van het Nobelcomitee is.

~Panthera~
01-02-04, 15:56
Geplaatst door ZbaqZbaq
het aantal keren dat dit bericht geplaatst is toont wel aan hoe morbide het idee van het Nobelcomitee is.
-----------


Joesoef heeft zijn schotel net bijgericht. :hihi:

Orakel
01-02-04, 17:19
Geplaatst door Joesoef
Bush kandidaat voor Nobelprijs voor de Vrede



http://www.my-smileys.de/smileys_1/emotlol_2.gif

Kwist niet dat ie nog plek had in z'n hol. D'r zitten al zoveel slijmerds in.

Joesoef
01-02-04, 17:36
Geplaatst door ZbaqZbaq
het aantal keren dat dit bericht geplaatst is toont wel aan hoe morbide het idee van het Nobelcomitee is.

Dat er idioten waren die Bush als kandidaat hebben voorgedragen is te zot voor woorden. Dat het Nobelcomité naar buiten komt met de mededeling dat Bush inderdaad op de kandidatenlijst staat stemt mij nog droeviger.....

Somaligirl
01-02-04, 18:30
Geplaatst door Joesoef
Bush kandidaat voor Nobelprijs voor de Vrede

Uitgegeven: 1 februari 2004 14:54

OSLO - Tot de kandidaten die zijn voorgedragen voor de Nobelprijs voor de Vrede, behoort de Amerikaanse president Bush. Dit heeft het Noorse Nobelcomité zondag laten weten nadat de kandidaatstellingstermijn was afgelopen.

Bush begon in 2003 een aanvalsoorlog tegen Irak zonder daarvoor een mandaat te hebben van de Verenigde Naties. De Noorse parlementariër J. Simonsen heeft verklaard dat hij Bush en de Britse premier Blair heeft voorgedragen omdat zij een einde hebben gemaakt aan het bewind van dictator Saddam Hussein.

De vroegere Noorse premier Jagland heeft de Europese Unie voorgedragen voor de prijs wegens de vredesbevorderende werking van haar uitbreiding naar het oosten.

Gatverdame! :kotsen2:

mark61
01-02-04, 22:37
Misschien is 1 februari wel de noorse 1 april. Hopen maar.

Joesoef, laat 151 die schotel maar weer een slinger geven want zo word je ook niet gelukkig.

theemuts
01-02-04, 23:14
Volgend jaar draag ik mezelf voor. Voor literatuur dan wel te verstaan.

~Panthera~
01-02-04, 23:16
Geplaatst door theemuts
Volgend jaar draag ik mezelf voor. Voor literatuur dan wel te verstaan.
------------


Goed idee :duim:
Draag ik mezelf meteen ff op voor medische wetenschap, ontleedt nl een dijk van een sijs. :hihi:

mark61
01-02-04, 23:24
Geplaatst door ~Panthera~
[BDraag ik mezelf meteen ff op voor medische wetenschap, ontleedt nl een dijk van een sijs. :hihi: [/B]

Krijg nou wat, een lesbosijs. Kejje dat zien dan na overlijden? Jij deed toch nobelprijs moeslimbesnijding & lustbeheersingstherapie?

~Panthera~
01-02-04, 23:27
Geplaatst door mark61
Krijg nou wat, een lesbosijs.1. Kejje dat zien dan na overlijden?2.Jij deed toch nobelprijs moeslimbesnijding & lustbeheersingstherapie?
---------------

1.ja..die zijn rose.
2.Dat laatste doe ik er in mijn vrije tijd enpassant even bij, all in a days work. :D

Julien
01-02-04, 23:27
Volgens mij weet Bush niet eens wat de Nobelprijs is en denkt ie dat Noorwegen een of andere Amerikaanse staat is :D

~Panthera~
01-02-04, 23:28
Geplaatst door Julien
Volgens mij weet Bush niet eens wat de Nobelprijs is en denkt ie dat Noorwegen een of andere Amerikaanse staat is :D
-------------------------

:maf2: Staat ie straks op Schiphol, de nitwit. :D

mark61
01-02-04, 23:34
Geplaatst door ~Panthera~
[B1.ja..die zijn rose.
2.Dat laatste doe ik er in mijn vrije tijd enpassant even bij, all in a days work. :D [/B]

Ik ben diep onder de indruk. Je hebt dus een polyvalente techniek ontwikkeld, werkzaam op culinair en cultuurpsychologisch vlak...tsss en ik denken dat een taal leren moeilijk was...

~Panthera~
01-02-04, 23:36
Geplaatst door mark61
Ik ben diep onder de indruk. Je hebt dus een polyvalente techniek ontwikkeld, werkzaam op culinair en cultuurpsychologisch vlak...tsss en ik denken dat een taal leren moeilijk was...
-------------------------

Precies. :ego:
Ja, dat zie ik niet iedereen even doen.

mark61
01-02-04, 23:37
Geplaatst door ~Panthera~
:maf2: Staat ie straks op Schiphol, de nitwit. :D

...damn, no one ever told me about a 51st state...

Qwertyno
01-02-04, 23:38
welke vrede heeft bush gebracht?

~Panthera~
01-02-04, 23:39
Geplaatst door mark61
...damn, no one ever told me about a 51st state...
------------


subtiel he? :hihi:

Julien
01-02-04, 23:39
Geplaatst door mark61
...damn, no one ever told me about a 51st state...

heheh die 51e staat is toch al sinds 2003 Great Brittain??? :D

~Panthera~
01-02-04, 23:39
Geplaatst door Qwertyno
welke vrede heeft bush gebracht?
-------------

Goeie vraag :duim:

:maf2:

mark61
01-02-04, 23:40
Geplaatst door Qwertyno
welke vrede heeft bush gebracht?

onvrede

mark61
01-02-04, 23:42
Geplaatst door ~Panthera~
subtiel he? :hihi:

quite so, dear subtiel als een drijfsijskuiken in honingmierikswortelsaus met geschaafde amandelen

~Panthera~
01-02-04, 23:42
Het is diep triest voor die man.
Is er nou helemaal niemand die hem ziet zitten ? :hihi:

mark61
01-02-04, 23:43
Geplaatst door Julien
heheh die 51e staat is toch al sinds 2003 Great Brittain??? :D

Neuh das een subsidiary. USA Europe Inc. Je moet je nog even inwerken in het handelsrecht.

~Panthera~
01-02-04, 23:44
Geplaatst door mark61
quite so, dear subtiel als een drijfsijskuiken in honingmierikswortelsaus met geschaafde amandelen
------------


*noteert meteen het recept.*

Julien
01-02-04, 23:47
Geplaatst door mark61
Neuh das een subsidiary. USA Europe Inc. Je moet je nog even inwerken in het handelsrecht.

oh ok ik zal het onthouden ;)

mark61
01-02-04, 23:52
Geplaatst door ~Panthera~
Het is diep triest voor die man.
Is er nou helemaal niemand die hem ziet zitten ? :hihi:

Zijn Vrouw Houdt Van Hem. En zn moeder bakt elke week weer zo'n verdomde apple pie.

~Panthera~
01-02-04, 23:54
Geplaatst door mark61
Zijn Vrouw Houdt Van Hem. En zn moeder bakt elke week weer zo'n verdomde apple pie.
-----------

Allebei blind en doof, neem ik aan ? :hihi:

mark61
01-02-04, 23:56
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Allebei blind en doof, neem ik aan ? :hihi:

Vooral stom, geloof ik. En reuk-loos.

~Panthera~
01-02-04, 23:59
Geplaatst door mark61
Vooral stom, geloof ik. En reuk-loos.
--------------------

Zelfs geflambeert is ie niet te pruimen. :moe:

Julien
02-02-04, 00:00
Geplaatst door mark61
Zijn Vrouw Houdt Van Hem. En zn moeder bakt elke week weer zo'n verdomde apple pie.

en vergeet papa Bush senior niet!! Die knuffelt zn zoon elke avond voor het slapen gaan omdat hij wél Sadam heeft weten te pakken :D

mark61
02-02-04, 00:01
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Zelfs geflambeert is ie niet te pruimen. :moe:

Diepvriezen, vergruizen en in de margarita. Ontsmet, en zo dient ie nog ergens voor.

mark61
02-02-04, 00:02
Geplaatst door Julien
en vergeet papa Bush senior niet!! Die knuffelt zn zoon elke avond voor het slapen gaan omdat hij wél Sadam heeft weten te pakken :D

Of hij geeft m een schop omdat hij zelf niet durfde.

~Panthera~
02-02-04, 00:03
Geplaatst door Julien
en vergeet papa Bush senior niet!! Die knuffelt zn zoon elke avond voor het slapen gaan omdat hij wél Sadam heeft weten te pakken :D
----------------------


Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek ! :schok:

Julien
02-02-04, 00:05
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------


Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek ! :schok:

heheheh ik zie nu ook dat je dit ook op n andere manier kan opvatten :D

~Panthera~
02-02-04, 00:07
Geplaatst door Julien
heheheh ik zie nu ook dat je dit ook op n andere manier kan opvatten :D
-------------

Zijn pappa leest hem vast ook nog voor. :maf2: