PDA

Bekijk Volledige Versie : Topics verwijderd i.v.m. titel.



Waterval
02-02-04, 10:39
Geachte prikkers,

Gelieve geen provocerende titels te gebruiken. Pakkend is iets anders dan beledigend. Wij zijn er namelijk niet op uit om te concurreren met de krant van (z)wakker Nederland.

Gegroet,

-Wv-

Mark
02-02-04, 10:44
toch niet de mijne? :verrassin

Daviddavid
02-02-04, 10:45
Geplaatst door Waterval
Geachte prikkers,

Gelieve geen provocerende titels te gebruiken. Pakkend is iets anders dan beledigend. Wij zijn er namelijk niet op uit om te concurreren met de krant van (z)wakker Nederland.

Gegroet,

-Wv-



Dus geen zionisten en kruisvaarders meer?

barfly
02-02-04, 10:46
Geplaatst door Daviddavid
Dus geen zionisten en kruisvaarders meer?

En ******lakken is ook zo'n sfeervol woord.

Waterval
02-02-04, 10:48
Geplaatst door Daviddavid
Dus geen zionisten en kruisvaarders meer?



Ik ben blij dat jij zionist ook een belediging vindt. Kruisvaarder heb ik al een tijdje niet meer gelezen. Ik doel trouwens meer op zaken als kaaskoppen et cetera.

Waterval
02-02-04, 10:49
Geplaatst door barfly
En ******lakken is ook zo'n sfeervol woord.


Warempel, het wordt gecensureerd.



:moe:

Daviddavid
02-02-04, 10:50
Geplaatst door Waterval
Ik ben blij dat jij zionist ook een belediging vindt. Kruisvaarder heb ik al een tijdje niet meer gelezen. Ik doel trouwens meer op zaken als kaaskoppen et cetera.


Kaaskoppen vind ik wel leuk eigenlijk.

sadeeQ
02-02-04, 10:51
:watte?:

BSE is uitgebroken onder de mods


nog ff en je moet iedereen met u aanspreken :watte?:

sadeeQ
02-02-04, 10:52
Geplaatst door Daviddavid
Kaaskoppen vind ik wel leuk eigenlijk.

typische dat een mocro het woordje kaaskop een belediging vindt en 99% van de echte kaaskoppen niet :giechel: :giechel:

Waterval
02-02-04, 10:52
Geplaatst door sadeeQ
:watte?:

BSE is uitgebroken onder de mods


nog ff en je moet iedereen met u aanspreken :watte?:


Hoeft niet. Jij mag gewoon meneer zeggen.






:melig2:

Waterval
02-02-04, 10:53
Geplaatst door Daviddavid
Kaaskoppen vind ik wel leuk eigenlijk.


Zij jou ook?

:stout:

barfly
02-02-04, 11:00
Geplaatst door Waterval
Warempel, het wordt gecensureerd.



:moe:

Inderdaa, ik dacht eerst dat ik een tikfout had gemaakt... Misschien is dat ook wl zo :)

papol
02-02-04, 11:03
Geplaatst door Waterval
[I]Geachte prikkers,

Gelieve geen provocerende titels te gebruiken. Pakkend is iets anders dan beledigend. Wij zijn er namelijk niet op uit om te concurreren met de krant van (z)wakker Nederland.

Gegroet,

-Wv-


Geacht Beheer,

Bij deze meld ik bovenstaande tekst als irriterend, insinuerend provocerend en stigmatiserend. Gaarne uw aandacht ende verwijdering.

Gr.P

Waterval
02-02-04, 11:05
Geplaatst door papol
Geacht Beheer,

Bij deze meld ik bovenstaande tekst als irriterend, insinuerend provocerend en stigmatiserend. Gaarne uw aandacht ende verwijdering.

Gr.P


Sadeeq wacht op je ..



:blowen:

sadeeQ
02-02-04, 11:26
Geplaatst door papol
Geacht Beheer,

Bij deze meld ik bovenstaande tekst als irriterend, insinuerend provocerend en stigmatiserend. Gaarne uw aandacht ende verwijdering.

Gr.P

:hihi: wordt tijd dat een paar modjes worden verwijderd. ze verneuken de site met hun preutse gedrag, is godverdomme geen nonnenkloostertje hier :moe:

papol
02-02-04, 11:39
Geplaatst door sadeeQ
:hihi: wordt tijd dat een paar modjes worden verwijderd. ze verneuken de site met hun preutse gedrag, is godverdomme geen nonnenkloostertje hier :moe:

Tsja, misschien denken sommigen wel bij verbroedering aan kloosters,
en als man verbroederen in een nonneklooster is tegenwoordig ook niks meer.

Gr.P

sadeeQ
02-02-04, 11:41
Geplaatst door papol
Tsja, misschien denken sommigen wel bij verbroedering aan kloosters,
en als man verbroederen in een nonneklooster is tegenwoordig ook niks meer.

Gr.P

nou ja. zo een zooitje maagden om je heen helpt wel om te broeden en te verbroederen. :nerveus:

Mark
02-02-04, 11:43
Geplaatst door sadeeQ
:hihi: wordt tijd dat een paar modjes worden verwijderd. ze verneuken de site met hun preutse gedrag, is godverdomme geen nonnenkloostertje hier :moe:

Gij zult God niet vervloeken :nerveus:

sadeeQ
02-02-04, 11:51
Geplaatst door Mark
Gij zult God niet vervloeken :nerveus:

:lekpuh: tja ,zo zie je maar , die satanische modjes dwingen je weer tot het uiterste :hihi: :hihi:

Blade20
02-02-04, 13:02
Eerst zien dan geloven.

Maar als het daadwerkelijk strak wordt gehouden dan kan ik maar op een enkele manier reageren op de moderators en dat is met:

:duim:

850
02-02-04, 13:13
Geplaatst door Blade20
Eerst zien dan geloven.

Maar als het daadwerkelijk strak wordt gehouden dan kan ik maar op een enkele manier reageren op de moderators en dat is met:

:duim:

:blowen: Read between the lines dude. Je wordt enkel vriendelijk verzocht om niks beledigends te schrijven in de titel.
Maar in de inhoud vd tekst kun je gewoon total los gaan................

:handbang: KAAAASKOPPPPEEEEE.........

Blade20
02-02-04, 14:42
Geplaatst door 850
:blowen: Read between the lines dude. Je wordt enkel vriendelijk verzocht om niks beledigends te schrijven in de titel.
Maar in de inhoud vd tekst kun je gewoon total los gaan................

:handbang: KAAAASKOPPPPEEEEE.........

Aah, kijk, maar dat is makkelijker te negeren. ZO'n d*bi*l die in de topictitel Zionazi's neerzet ofzo (k zal maar geen namen noemen (Hudhaifa & co)) dat valt meteen op. En dan kan ik het niet laten om hun wens om beledeigende reacties naar hun toe te werpen (want daarvragen ze om) maar wat al te graag in te willigen en ze een keiharde schop onder hun achterwerk te verkopen.

mark61
02-02-04, 14:50
Geplaatst door sadeeQ
:watte?:

BSE is uitgebroken onder de mods
nog ff en je moet iedereen met u aanspreken :watte?:


:hihi: :hihi:

mark61
02-02-04, 14:52
Geplaatst door sadeeQ
typische dat een mocro het woordje kaaskop een belediging vindt en 99% van de echte kaaskoppen niet :giechel: :giechel:

Van me leven nog geen kruimel kaas gegeten. Voel me niet eens aangesproken.

Waterval
03-02-04, 11:03
Up and go!



(Libero) :wohaa: