PDA

Bekijk Volledige Versie : Konining bezoekt Coffeeshop...



SarakAzieT
02-02-04, 13:32
Coffeeshop nodigt Beatrix uit tot werkbezoek :boogie: :boogie:

GRONINGEN - De Groningse coffeeshop De Vliegende Hollander heeft koningin Beatrix officieel uitgenodigd om op Koninginnedag een werkbezoek aan het etablissement te brengen. Dat heeft eigenaar T. Buissink maandag bekendgemaakt. Beatrix doet op 30 april onder meer de stad Groningen aan.

Volgens Buissink is Beatrix een "moderne vrouw van de wereld die open staat voor nieuwe ervaringen. Ik vrees dat zij net zoals de meeste Nederlanders geen goed beeld heeft van onze branche en het product dat wij verkopen", stelt hij. "Wij zouden haar heel goed kunnen uitleggen hoe wiet werkt, wat voor mensen hier komen en hoe gereguleerd de cannabisverkoop eigenlijk is in Nederland."

Bovendien past een bezoek aan een coffeeshop prima in de 'spetterende' viering die de Groningse burgemeester Jacques Wallage heeft beloofd. " Het is weer eens wat anders dan klompendansen en koekhappen", vindt Buissink.


- ik zie het al voor me Balkenende en Bea Jointje SPACEN..! :auw2: -
De Groningse coffeeshophouder heeft nog geen reactie ontvangen op het officiële verzoek dat hij naar de vorstin heeft gestuurd. De gemeente Groningen laat weten dat "alle aanbiedingen serieus worden overwogen" . Het programma voor 30 april wordt twee weken van tevoren bekendgemaakt.

Dutchguy
02-02-04, 13:36
En misschien gaat ze het dan ook wel lekker vinden. Staat binnenkort de hele gouden koets blauw van de rook.

SarakAzieT
02-02-04, 13:46
Dutchguy: En misschien gaat ze het dan ook wel lekker vinden. Staat binnenkort de hele gouden koets blauw van de rook.


:hihi: