PDA

Bekijk Volledige Versie : Ze willen censuur doen.



ZbaqZbaq
01-02-04, 19:22
Bron: www.gva.be

30/01 Israël lobbyt om Hezbollah-zender te verbieden

Israël probeert de Europese autoriteiten ervan te overtuigen om de uitzendingen van al-Manar, de Libanese televisiezender van de sjiitische Hezbollah, niet meer uit te zenden. Dat heeft de Israëlische radio meegedeeld.

Het Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de Europese Uitzendraad gecontacteerd over de kwestie. De Israëlische ambassades in Brussel, Parijs en Berlijn hebben de ministeries van Justitie in België, Frankrijk en Duitsland gevraagd om het televisiestation geen vergunning te verlenen. Israël stelt dat deze landen wettelijke middelen hebben om "propaganda" te weren.

Volgens Israël spoort al-Manar aan tot anti-Israëlisch gedrag en zendt ze anti-joodse programma's uit, waaronder een Syrische dramareeks. Al-Manar is gewoonlijk niet op de kabel terug te vinden, daar het een satellietzender is.

mark61
01-02-04, 23:59
Kheb geen schotel. Doen ze Nederlandse ondertiteling?

theemuts
02-02-04, 00:12
Hezbollah staat op de lijst van terroristische organisaties, ze maken een goede kans dus.

mark61
02-02-04, 00:22
Geplaatst door theemuts
Hezbollah staat op de lijst van terroristische organisaties, ze maken een goede kans dus.

Om in NL op de kabel ondertiteld te worden?

liesel
02-02-04, 16:24
Geplaatst door ZbaqZbaq
Bron: www.gva.be

30/01 Israël lobbyt om Hezbollah-zender te verbieden

Israël probeert de Europese autoriteiten ervan te overtuigen om de uitzendingen van al-Manar, de Libanese televisiezender van de sjiitische Hezbollah, niet meer uit te zenden. Dat heeft de Israëlische radio meegedeeld.

Het Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de Europese Uitzendraad gecontacteerd over de kwestie. De Israëlische ambassades in Brussel, Parijs en Berlijn hebben de ministeries van Justitie in België, Frankrijk en Duitsland gevraagd om het televisiestation geen vergunning te verlenen. Israël stelt dat deze landen wettelijke middelen hebben om "propaganda" te weren.

Volgens Israël spoort al-Manar aan tot anti-Israëlisch gedrag en zendt ze anti-joodse programma's uit, waaronder een Syrische dramareeks. Al-Manar is gewoonlijk niet op de kabel terug te vinden, daar het een satellietzender is.


ik vind dat een goeie actie, haatdragende zenders leveren toch geen goede bijdrage aan het oplossen van conflicten

Waterval
02-02-04, 16:40
:D

Daviddavid
02-02-04, 16:41
Wie ze ook zijn: ik vind ze gemeen!

Waterval
02-02-04, 16:45
Geplaatst door Daviddavid
Wie ze ook zijn: ik vind ze gemeen!


Nou, ik weet niet hoor...



Dit was [-Wv-] trouwens een hele omslachtige manier om iets te fixen... :haha:

Daviddavid
02-02-04, 16:51
Geplaatst door Waterval
Nou, ik weet niet hoor...



Dit was [-Wv-] trouwens een hele omslachtige manier om iets te fixen... :haha:


Gnuif! Toen ik mijn prik deed, stond er nog niets, alleen een titel. Vandaar!


:D

Pixelshade
02-02-04, 16:57
Geplaatst door Waterval
Nou, ik weet niet hoor...



Dit was [-Wv-] trouwens een hele omslachtige manier om iets te fixen... :haha:

u bitch ass nigger

Waterval
02-02-04, 17:00
Geplaatst door Pixelshade
u bitch ass nigger


Stond je goed..... Je hebt toch geen geheime hobbies of zo he...?



:p

mark61
02-02-04, 17:07
Geplaatst door liesel
ik vind dat een goeie actie, haatdragende zenders leveren toch geen goede bijdrage aan het oplossen van conflicten

Ik zou dat eerst even zelf willen kunnen vaststellen. Om wat voor vergunning gaat het eigenlijk? Hezbollah als publieke omroep met 50.000 leden?

Chaya
02-02-04, 17:41
"Ze willen censuur doen."

:hihi:

TonH
02-02-04, 17:50
Scheibenkleister! Deze had ik al gelezen. Leuk hoor beheer! :regie:

Wat een lullige titel, ZbaqZbaq! :engel: