PDA

Bekijk Volledige Versie : SP zet Lazrak uit de fractie



Maslov
02-02-04, 23:51
SP zet Lazrak uit de fractie

Uitgegeven: 2 februari 2004 23:14

DEN HAAG - Tweede-Kamerlid Lazrak is maandag uit de SP-fractie gezet. Dat heeft de SP maandagavond bekendgemaakt.

Lazrak was het niet eens met de hoogte van het bedrag dat hij als Kamerlid moet afstaan aan de partij. Een bemiddelingspoging had geen succes. Lazrak zei eerder dat hij als eenmansfractie verder zou gaan, als de SP hem uit de fractie zou zetten.

NU.NL

Waterval
02-02-04, 23:55
Terecht.... Hij heeft er destijds voor getekend.. (die afdracht) en daar dient ie zich dan gewoon aan te houden..

plexus
03-02-04, 01:32
gezeik met die communisten nog steeds niet afgelopen..

Mark
03-02-04, 07:34
Allen zullen BUIGEN voor de grote maoistische leider Marijnesen!!!!!

Joesoef
03-02-04, 07:35
De sp moet nog wat maoistische trekjes verleren.

sanny67
03-02-04, 09:03
liever communist dan kapitalist :fuckit2:

plexus
03-02-04, 09:33
Geplaatst door sanny67
liever communist dan kapitalist :fuckit2:

please... verveeld

Mark
03-02-04, 09:39
Geplaatst door sanny67
liever communist dan kapitalist :fuckit2:

Kijk eens aan, er is iemand zowaar ontwaakt na ingevroren te zijn in de jaren 70!

Welkom terug, ben bang dat de socialitIESE heilstaat er nog steeds niet is...

Maar je kan nog op vakantie naar Cuba waar je met hoogopgeleide vrouwen kan sexen tegen betaling omdat ze geen centjes hebben :)

Misschien dat wij ook een sextoeristenparadijs kunnen worden als de grote leider Jan aan de macht komt! Zijn we lekker allemaal arm :)

barfly
03-02-04, 09:52
Ik heb begrepen dat je bij de SP na afdracht €2000,- overhoud? Daar zet ik de wekker niet eens voor en al helemaal niet om een stelletje stalinisten te helpen!

~Panthera~
03-02-04, 11:28
Ach, in onze "heilstaat" zijn er mensen die het met minder dan de helft moeten doen. :moe:

mark61
03-02-04, 14:25
Geplaatst door barfly
Ik heb begrepen dat je bij de SP na afdracht €2000,- overhoud? Daar zet ik de wekker niet eens voor en al helemaal niet om een stelletje stalinisten te helpen!

Het laatste wat ik ooit hoorde was fl. 3.500. Dan is dat 'salaris' in ieder geval flink opgetrokken. Zou je dan huursubsidie etc. krijgen, of is de Belastingdienst not amused? Of heb je dan een rijke partner?

Puk
03-02-04, 14:39
Geplaatst door Mark
Allen zullen BUIGEN voor de grote maoistische leider Marijnesen!!!!!

Maorijnissen!! :melig:

sanny67
03-02-04, 19:04
Geplaatst door Mark
Kijk eens aan, er is iemand zowaar ontwaakt na ingevroren te zijn in de jaren 70!

Welkom terug, ben bang dat de socialitIESE heilstaat er nog steeds niet is...

Maar je kan nog op vakantie naar Cuba waar je met hoogopgeleide vrouwen kan sexen tegen betaling omdat ze geen centjes hebben :)

Misschien dat wij ook een sextoeristenparadijs kunnen worden als de grote leider Jan aan de macht komt! Zijn we lekker allemaal arm :) jep hahahahaha jij vast en zeker foute student/yup ga vooral zo door :geld:

lennart
03-02-04, 19:07
Geplaatst door sanny67
liever communist dan kapitalist :fuckit2:

En waar wil je het liefste wonen? China, Noord-Korea of Cuba? :)

Puk
03-02-04, 19:34
Geplaatst door Uccen
Lazrak is voornamelijk bij de SP gegaan omdat hij niet van moslims houdt. Islam loopt in de weg bij sex met Marokkaanse vrouwen. Voor zijn sexuele behoeften pleegde hij toen rassenschande.

Wat is rassenschande?

Uccen
05-02-04, 23:41
Racistische uitspraak; Niet toegestaan![R]

Dutchguy
05-02-04, 23:43
Ali Lastpak. :tik:

Puk
05-02-04, 23:50
Geplaatst door Uccen
Rassenschande is vleselijke gemeenschap tussen mensen en kazen.
Ik heb zo mijn twijfels over Islam, en de gedachte dat geloof en niet volk ter zake doet is een van de oorzaken daarvan.

:nerd:

freya
06-02-04, 00:06
Geplaatst door Uccen
Lazrak is voornamelijk bij de SP gegaan omdat hij niet van moslims houdt. Islam loopt in de weg bij sex met Marokkaanse vrouwen. Voor zijn sexuele behoeften pleegde hij toen rassenschande.

Rassenschande? wasda?

TonH
06-02-04, 02:07
Geplaatst door freya
Hm ik zie het al :moe:


En hoe heet het kind van een mens en een kaas?


Je beseft dat je een ordinaire racist lijkt te zijn?

Lijkt? bent! Tik eens Rassenschande in bij Google en... VERASSING! De racistische/fascistoïde hits vliegen je om de oren.

freya
06-02-04, 08:59
Geplaatst door TonH
Lijkt? bent! Tik eens Rassenschande in bij Google en... VERASSING! De racistische/fascistoïde hits vliegen je om de oren.

Wilde me niet verlagen tot schelden :moe:

Inderdaad
06-02-04, 17:09
Geplaatst door Alcibiades
Freya, met je onderschrift heb je het record fouten en misvattingen in één zin gebroken. Naast het feit dat de hele bewering een onbewezen aanname is, bevat de hele zin nog twee andere fouten en drie vooronderstellingen die evenzoveel misvattingen zijn. Ik denk eigenlijk dat je dat zelf ook wel weet, anders had je niet nodig gevonden je Capslock-toets vast te zetten.

:hihi:

Inderdaad
06-02-04, 18:21
Geplaatst door sanny67
liever communist dan kapitalist :fuckit2:

Ehm, nee. Kort maar krachtig.

freya
06-02-04, 18:52
Geplaatst door Alcibiades
Freya, met je onderschrift heb je het record fouten en misvattingen in één zin gebroken. Naast het feit dat de hele bewering een onbewezen aanname is, bevat de hele zin nog twee andere fouten en drie vooronderstellingen die evenzoveel misvattingen zijn. Ik denk eigenlijk dat je dat zelf ook wel weet, anders had je niet nodig gevonden je Capslock-toets vast te zetten.

Goh wat interessant :slapen:



En het verband met Ali Lazrak is??

Inderdaad
06-02-04, 18:54
Geplaatst door freya
Goh wat interessant :slapen:



En het verband met Ali Lazrak is??

Zoek de fouten! :melig2:

freya
06-02-04, 19:00
Geplaatst door Inderdaad
Zoek de fouten! :melig2:

Nou vooruit dan, vertel eens GJ&co, wat is er mis met het toepassen van het internationaal recht :strik:

heb ff een goeie bui, maar pas op die kan zo weer over zijn :duivels:

freya
06-02-04, 19:28
Geplaatst door Alcibiades
Zijn we niet bang voor! :duivels:

Dus wel, want je geeft geen antwoord :hihi:

Tomas
06-02-04, 19:42
Geplaatst door Alcibiades
Door deze vraag op deze manier te stellen toon je aan dat je niet eens een begin van inzicht hebt in de materie waar je over praat. Helaas kan ik dus niet aan beantwoording beginnen. Ik zou zeggen, Freya de groeten en volg eerst eens een paar colleges of zo.

Ach gut... Door op deze manier te reageren toon jij nog veel meer aan.

freya
06-02-04, 19:43
Geplaatst door Alcibiades
Door deze vraag op deze manier te stellen toon je aan dat je niet eens een begin van inzicht hebt in de materie waar je over praat. Helaas kan ik dus niet aan beantwoording beginnen. Ik zou zeggen, Freya de groeten en volg eerst eens een paar colleges of zo.

Doe niet zo dom gerrit jan!

Gaan we weer helemaal opnieuw beginnen?


:moe: daar gaat m'n goeie bui


:moeilijk:

freya
06-02-04, 19:45
Geplaatst door Tomas
Ach gut... Door op deze manier te reageren toon jij nog veel meer aan.

Hey Tomas, ben jij nog steeds aan het bijkomen van het schaatsen?


Heb je geen foto's?

Zo schattig, zo'n katje met 4 van die friese doorlopertjes :boogjes:

Tomas
06-02-04, 19:48
Geplaatst door freya
Hey Tomas, ben jij nog steeds aan het bijkomen van het schaatsen?


Gawel.


Heb je geen foto's?

Jawel. Net gehaald.



Zo schattig, zo'n katje met 4 van die friese doorlopertjes :boogjes:

Weet ik. Kreeg veel aandacht.

freya
06-02-04, 19:50
Geplaatst door Tomas
Gawel.


Dus nu zit je er zo bij?

http://gpsinformation.net/main/cat-tv.jpg

Tomas
06-02-04, 19:52
Geplaatst door freya
Dus nu zit je er zo bij?



Ongeveer... Ik drink geen bud. En helemaal geen light. Die linker poot ligt wel aardig realistisch trouwens.