PDA

Bekijk Volledige Versie : Hamas Hamas alle Joden.......(autochtone leus)...waar is NOVA ??



ZbaqZbaq
03-02-04, 22:47
'Cohen moet hard optreden tegen hooligans'

Uitgegeven: 3 februari 2004 19:58

AMSTERDAM - PvdA en CDA in Amsterdam vinden dat burgemeester Cohen hard moet optreden tegen stelselmatige racistische uitingen door groepen voetbalvandalen. Ze vinden dat voetbalsupporters die racistische leuzen scanderen niet meer het stadion mogen binnenkomen. Mochten ze toch al in het stadion zitten, dan moet de politie het gedrag krachtig de kop in drukken.

De politieke partijen hebben dinsdag schriftelijke vragen gesteld aan Cohen naar aanleiding van de wedstrijd Ajax-ADO Den Haag zondag in de Amsterdamse ArenA. Uit Den Haag waren 1600 fans gekomen, die op een met hekken en gaas afgezette tribune werden ondergebracht. Enkele honderden daarvan konden urenlang sissen ('gasgeluiden' maken) en leuzen schreeuwen als ''Heil ******'' en ''Hamas, Hamas, alle joden aan het gas''. Ook werd met een hakenkruisvlag gezwaaid.

Ontoelaatbaar

Daarnaast gooiden ze bier, koffie, stoelzittingen, vuurwerkbommen en andere rommel naar de andere tribunes. De Mobiele Eenheid betrad het vak met Haagse supporters, maar trok zich na korte tijd terug. ''Dergelijk gedrag van voetbalfans is volstrekt ontoelaatbaar'', aldus PvdA-raadslid P. Klerks. ''We moeten constateren dat de Haagse 'voetbalsupporters' hun reputatie eer aan hebben gedaan.''

De fracties van PvdA en CDA vinden dat burgemeesters en de KNVB hiervoor de primaire verantwoordelijkheid dragen. In de Amsterdamse gemeenteraad is eerder afgesproken dat een voetbalstadion geen vrijplaats mag zijn waar racisten zich ongestraft kunnen manifesteren. Ze dringen er bij Cohen op aan dat hij in overleg treedt met collega's in andere steden en met de KNVB om dit soort vertoningen te voorkomen.

Mark
04-02-04, 17:10
Het was een protest tegen Sharon, die jongens zijn gewoon wat enthousiast :moe:

Chaya ja
04-02-04, 18:29
Geplaatst door ZbaqZbaq
'Cohen moet hard optreden tegen hooligans'

Ontoelaatbaar


Absoluut. Bastards. :moe:

papol
04-02-04, 19:16
Geplaatst door ZbaqZbaq
'Cohen moet hard optreden tegen hooligans'

Uitgegeven: 3 februari 2004 19:58

AMSTERDAM - PvdA en CDA in Amsterdam vinden dat burgemeester Cohen hard moet optreden tegen stelselmatige racistische uitingen door groepen voetbalvandalen. Ze vinden dat voetbalsupporters die racistische leuzen scanderen niet meer het stadion mogen binnenkomen. Mochten ze toch al in het stadion zitten, dan moet de politie het gedrag krachtig de kop in drukken.

De politieke partijen hebben dinsdag schriftelijke vragen gesteld aan Cohen naar aanleiding van de wedstrijd Ajax-ADO Den Haag zondag in de Amsterdamse ArenA. Uit Den Haag waren 1600 fans gekomen, die op een met hekken en gaas afgezette tribune werden ondergebracht. Enkele honderden daarvan konden urenlang sissen ('gasgeluiden' maken) en leuzen schreeuwen als ''Heil ******'' en ''Hamas, Hamas, alle joden aan het gas''. Ook werd met een hakenkruisvlag gezwaaid.

Ontoelaatbaar

...............................


Dat is dik 20 jaar geleden al uitgebreid besproken, vooral door de links georienteerde omroepen. Ook toen moest en zou er direct opgetreden gaan worden. Nou, na 25 jaar nog niet veel opgeschoten.

Overigens, seignant detail, volgens Freek de Jonge, toch een ruim links denkende persoonlijkheid, moest de media niet zoveel stennis maken om dat 'onschuldig' gedrag van die voetbalsupporters. Was zeker niet rasictisch bedoeld, gewoon krachttermen die alom gebruikelijk zijn (?)

Gr.P

Blade20
04-02-04, 19:27
Alweer voetbal supporters, nee, dan moet je als RFM toch blij zijn als je steun krijgt van voetbalsupporters. Ach het zegt iig met wat voor nivo de RFM kunnen worden vergeleken, niet erg hoog.

Die voetbalsupporters zijn gewoon gefrustreerde jochies met een IQ van 80 die hun oerdriften niet kunnen controleren. Zwak van geest, eigenlijk mijn aandacht niet waard. Maar met een mogelijke context wat hier op het forum kan spelen besloot ik toch om maar weer eens te reageren.

Chaya ja
04-02-04, 19:40
Geplaatst door papol
Dat is dik 20 jaar geleden al uitgebreid besproken, vooral door de links georienteerde omroepen. Ook toen moest en zou er direct opgetreden gaan worden. Nou, na 25 jaar nog niet veel opgeschoten.

Overigens, seignant detail, volgens Freek de Jonge, toch een ruim links denkende persoonlijkheid, moest de media niet zoveel stennis maken om dat 'onschuldig' gedrag van die voetbalsupporters. Was zeker niet rasictisch bedoeld, gewoon krachttermen die alom gebruikelijk zijn (?)

Gr.P

Links is misschien de kant die het meest ageert tegen racisme in het algemeen (en anti-islam in het bijzonder), het is rechts die zijn nek uitsteekt in de strijd tegen het antisemitisme (ruwweg gezegd).
Links is hier zeer hypocriet in, m.i. Met name SP.

~Panthera~
04-02-04, 20:19
Geplaatst door Chaya ja
Links is misschien de kant die het meest ageert tegen racisme in het algemeen (en anti-islam in het bijzonder), het is rechts die zijn nek uitsteekt in de strijd tegen het antisemitisme (ruwweg gezegd).
Links is hier zeer hypocriet in, m.i. Met name SP.
-------------------------

Hier, 1 vd vele uitspraken door "rechts".
Steken hun kop uit voor je ?
Laat me niet lachen.
Wees er blij mee:


http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=113960




Re: Jodenhaat in Amsterdam


Zoals de joden het altijd doen en waarin ze zo goed zijn en wat ze nu ook weer laten zien: altijd dat zielige gedoe, wij zijn zielig meeuh.. help ons..
strontziek word ik ervan..

Als die joden zelf eens achterna gaan wat ze zelf hebben gedaan dan zullen ze wel anders mauwen.

Maar die (s)linkse lui trappen er keer op keer weer in en dat is echt zeer erg.

Ik vind het ook raar dat "marokkanen" joodse mensen uitschelden/slaan/spugen want zij horen toch (als je ver naar het verleden gaat) bij elkaar..

De moslims van nu zijn de joden van toen.

Door de joden zitten nu die moslims in ons land.
__________________
Wir Werden Triumphieren



Aan zulke mensen heb je wat, he Chaya ? :duim:

Chaya ja
04-02-04, 20:28
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------

Hier, 1 vd vele uitspraken door "rechts".
Steken hun kop uit voor je ?
Laat me niet lachen.
Wees er blij mee:


http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=113960




Re: Jodenhaat in Amsterdam


Zoals de joden het altijd doen en waarin ze zo goed zijn en wat ze nu ook weer laten zien: altijd dat zielige gedoe, wij zijn zielig meeuh.. help ons..
strontziek word ik ervan..

Als die joden zelf eens achterna gaan wat ze zelf hebben gedaan dan zullen ze wel anders mauwen.

Maar die (s)linkse lui trappen er keer op keer weer in en dat is echt zeer erg.

Ik vind het ook raar dat "marokkanen" joodse mensen uitschelden/slaan/spugen want zij horen toch (als je ver naar het verleden gaat) bij elkaar..

De moslims van nu zijn de joden van toen.

Door de joden zitten nu die moslims in ons land.
__________________
Wir Werden Triumphieren



Aan zulke mensen heb je wat, he Chaya ? :duim:

Panthera, ik heb het over rechts, i.e. VVD, niet over extreem-rechts. Extreem rechts is walgelijk en verachtelijk en ik kots van ze.

lennart
04-02-04, 20:33
Chaya bedoelt het rechts dat moslims haat en de joden als bondgenoot ziet.

Chaya ja
04-02-04, 20:36
Geplaatst door lennart
Chaya bedoelt het rechts dat moslims haat en de joden als bondgenoot ziet.

lennart blijf jij voor jezelf praten (blaten) en laat mij voor mezelf spreken, ok? maar da's je hobby geloof ik he, woorden in iemands mond leggen?

lennart
04-02-04, 20:37
Geplaatst door Chaya ja
lennart blijf jij voor jezelf praten (blaten) en laat mij voor mezelf spreken, ok? maar da's je hobby geloof ik he, woorden in iemands mond leggen?

Maar je ontkent mijn redenering dus niet.

Chaya ja
04-02-04, 20:45
Geplaatst door lennart
Maar je ontkent mijn redenering dus niet.

<sigh>
Ik vond je opmerking te dom voor woorden, dus een weerlegging niet waard. Maar speciaal voor jou dan: wat jij zegt, is NIET waar.

lennart
04-02-04, 20:49
Geplaatst door Chaya ja
<sigh>
Ik vond je opmerking te dom voor woorden, dus een weerlegging niet waard. Maar speciaal voor jou dan: wat jij zegt, is NIET waar.

Sure it is... en als het uit jouw mond komt, klinkt het ook erg geloofwaardig. Al deze leugens zijn een goede reden om iemand te verbannen.

Chaya ja
04-02-04, 20:51
Geplaatst door lennart
Sure it is... en als het uit jouw mond komt, klinkt het ook erg geloofwaardig. Al deze leugens zijn een goede reden om iemand te verbannen.

:duizelig: er is hier iemand flink in de war :duizelig:

toon maar aan waaruit blijkt dat ik moslims haat...het zal je niet lukken.

lennart
04-02-04, 20:53
Geplaatst door Chaya ja
:duizelig: er is hier iemand flink in de war :duizelig:

toon maar aan waaruit blijkt dat ik moslims haat...het zal je niet lukken.

Dat is ook niet nodig...

Chaya ja
04-02-04, 20:54
Geplaatst door lennart
Dat is ook niet nodig...

Het is wel nodig als je zo'n ernstige beschuldiging uit.

lennart
04-02-04, 20:55
Geplaatst door Chaya ja
Het is wel nodig als je zo'n ernstige beschuldiging uit.

Nee hoor. Dat heb jij samen met 850 eerder nog duidelijk aangetoond.

Chaya ja
04-02-04, 20:59
Geplaatst door lennart
Nee hoor. Dat heb jij samen met 850 eerder nog duidelijk aangetoond.

Wees dan consequent en doe niet waar je het zelf niet mee eens bent. Jij maakte een overduidelijk anti-semitische opmerking, dat jij vindt dat het niet anti-semitisch was, zegt genoeg over jouw anti-semitisme. Ik daarentegen, heb niks anti-moslim gezegd. dat is het verschil, jouw beschuldiging is niet gebaseerd op een opmerking (waarover te twisten valt of het al dan niet anti-semitisch/moslim zou zijn), maar op NIETS.

lennart
04-02-04, 21:05
Geplaatst door Chaya ja
Wees dan consequent en doe niet waar je het zelf niet mee eens bent.

Dat zou natuurlijk onzinnig zijn, daarmee ontneem ik mezelf discussie methoden die jij en andere ook gebruiken.


Jij maakte een overduidelijk anti-semitische opmerking, dat jij vindt dat het niet anti-semitisch was, zegt genoeg over jouw anti-semitisme. Ik daarentegen, heb niks anti-moslim gezegd. dat is het verschil, jouw beschuldiging is niet gebaseerd op een opmerking (waarover te twisten valt of het al dan niet anti-semitisch/moslim zou zijn), maar op NIETS.

Hier staat dus helemaal NIETS in. Je legt niet uit waarom de uitspraak anti-semitisch zou zijn en je beledigt mij opnieuw door mij te beschuldigen van anti-semitisme. Bovendien maak noem ik jou niet anti-moslim, ik noem het rechts waar jij het over hebt anti-moslim [delen van de VVD zijn duidelijk anti-moslim, dus ik weet niet waar jij over loopt te klagen, maar dat klagen zal wel een Zionistisch karaktertrekje zijn].

Chaya ja
04-02-04, 21:13
Geplaatst door lennart
Dat zou natuurlijk onzinnig zijn, daarmee ontneem ik mezelf discussie methoden die jij en andere ook gebruiken.

:ninja2:



Geplaatst door lennart

Hier staat dus helemaal NIETS in. Je legt niet uit waarom de uitspraak anti-semitisch zou zijn en je beledigt mij opnieuw door mij te beschuldigen van anti-semitisme.

Haha, daar BELEDIG ik je mee? Now THAT"S a lie! Ik leg het niet uit, omdat het te duidelijk is, maar een antisemiet het tot het einde zal ontkennen. Zinloos dus.


Geplaatst door lennart

Bovendien maak noem ik jou niet anti-moslim, ik noem het rechts waar jij het over hebt anti-moslim

Daar heb je gelijk in (da's het verschil tussen jou en mij, iemand gelijk geven zou je nooit doen).


Geplaatst door lennart

[delen van de VVD zijn duidelijk anti-moslim, dus ik weet niet waar jij over loopt te klagen, maar dat klagen zal wel een Zionistisch karaktertrekje zijn].

Nou, dat vind JIJ weer duidelijk, ik niet dus. Stem VVD! :wohaa:

lennart
04-02-04, 21:17
Geplaatst door Chaya ja
Haha, daar BELEDIG ik je mee? Now THAT"S a lie! Ik leg het niet uit, omdat het te duidelijk is, maar een antisemiet het tot het einde zal ontkennen. Zinloos dus.

Waarom zou een anti-semiet iets ontkennen? Zoveel woorden, maar er komt niets zinnigs uit.



Nou, dat vind JIJ weer duidelijk, ik niet dus. Stem VVD! :wohaa:

Als je wilt dat er hard wordt opgetreden tegen moslim wel ja.

Chaya ja
04-02-04, 21:23
Geplaatst door lennart
Waarom zou een anti-semiet iets ontkennen? Zoveel woorden, maar er komt niets zinnigs uit.

Jij bent een ontkennende antisemiet (je hebt er die het hard uitroepen, en je hebt er die trachten subtiel te zijn en het tot het bittere end zullen ontkennen. jij bent nr.2.)



Geplaatst door lennart

Als je wilt dat er hard wordt opgetreden tegen moslim wel ja.

Je bedoelt:
-als je wilt dat er opgetreden wordt tegen antisemitisme
-als je wilt dat er opgetreden wordt tegen criminaliteit
-als je wilt dat er opgetreden wordt tegen terrorisme
-als je wilt dat er opgetreden wordt tegen misbruik van sociale voorzieningen
-als je een liberale kijk op de wereld hebt
-als je de maatschappij op een realistische manier bekijkt

lennart
04-02-04, 21:26
Geplaatst door Chaya ja
Jij bent een ontkennende antisemiet (je hebt er die het hard uitroepen, en je hebt er die trachten subtiel te zijn en het tot het bittere end zullen ontkennen. jij bent nr.2.)

Sja en jij bent een moslimhater. Zo eentje die het tot het bittere einde zal ontkenne. [snap je nu hoe het werkt?]



Je bedoelt:
-als je wilt dat er opgetreden wordt tegen antisemitisme
-als je wilt dat er opgetreden wordt tegen criminaliteit
-als je wilt dat er opgetreden wordt tegen terrorisme
-als je wilt dat er opgetreden wordt tegen misbruik van sociale voorzieningen
-als je een liberale kijk op de wereld hebt
-als je de maatschappij op een realistische manier bekijkt

Dan kan je beter op D'66 stemmen. VVD begint een reactionaire verdrukkende partij [zie bijvoorbeeld het asielbeleid dat is opgesteld door een VVDer of het beleid ten aanzien van Polen dat moet worden gewijzigd vanwege het protest van de "liberale" VVD partij] te worden.

Chaya ja
04-02-04, 21:31
Geplaatst door lennart
Sja en jij bent een moslimhater. Zo eentje die het tot het bittere einde zal ontkenne. [snap je nu hoe het werkt?]


Nu zeg je het dus wel! Zoals eerder aangegeven, 850 zei het op basis van een opmerking die je maakte, jij zegt het op basis van NIETS. Neem het terug of onderbouw het met een verwijzing naar een opmerking die je als anti-moslim beschouwt.


Geplaatst door lennart

Dan kan je beter op D'66 stemmen. VVD begint een reactionaire verdrukkende partij [zie bijvoorbeeld het asielbeleid dat is opgesteld door een VVDer of het beleid ten aanzien van Polen dat moet worden gewijzigd vanwege het protest van de "liberale" VVD partij] te worden.

Ik heb ook tussen D66 en VVD gedubt. Ben een zwevende kiezer. :engel:
VVD een verdrukkende partij? niet mee eens.

lennart
04-02-04, 21:37
Geplaatst door Chaya ja
Nu zeg je het dus wel! Zoals eerder aangegeven, 850 zei het op basis van een opmerking die je maakte, jij zegt het op basis van NIETS. Neem het terug of onderbouw het met een verwijzing naar een opmerking die je als anti-moslim beschouwt.


850 zei dat ik een anti-semitische opmerking maakte [hetgeen uiteraard niet waar is, maar dat terzijde]. Jij echter zegt dat ik een anti-semiet ben, zonder enige aanleiding. Dus danwel onderbouw jij je aantijging dat ik een anti-semiet ben, danwel biedt jij je excuses aan. Anders dan kan ik gewoon doorgaan met jou een moslim-hater te noemen, want onderbouwingen zijn volgens jou toch niet noodzakelijk.


Ik heb ook tussen D66 en VVD gedubt. Ben een zwevende kiezer. :engel:
VVD een verdrukkende partij? niet mee eens.

Niet? Dat mag je dan aan die asielzoekers uitleggen die nu zo snel mogelijk weg moeten van de VVD. Asielzoekers op straat -> meer criminaliteit. En jij noemt de VVD een partij die hard optreed tegen criminaliteit? Jij moet maar eens goed nadenken over oorzaak en gevolg.

Chaya ja
04-02-04, 21:43
Geplaatst door lennart
850 zei dat ik een anti-semitische opmerking maakte [hetgeen uiteraard niet waar is, maar dat terzijde]. Jij echter zegt dat ik een anti-semiet ben, zonder enige aanleiding. Dus danwel onderbouw jij je aantijging dat ik een anti-semiet ben, danwel biedt jij je excuses aan. Anders dan kan ik gewoon doorgaan met jou een moslim-hater te noemen, want onderbouwingen zijn volgens jou toch niet noodzakelijk.


Ik noemde jou een antisemiet op grond van de opmerking waarvan ook 850 zei dat het anti-semitisch was. There, was dat zo moeilijk te begrijpen? Dit was mijn onderbouwing, nu wacht ik op de posting van mij waarmee jij je beschuldiging gaat onderbouwen.


Geplaatst door lennart

Niet? Dat mag je dan aan die asielzoekers uitleggen die nu zo snel mogelijk weg moeten van de VVD. Asielzoekers op straat -> meer criminaliteit. En jij noemt de VVD een partij die hard optreed tegen criminaliteit? Jij moet maar eens goed nadenken over oorzaak en gevolg.

Asielzoekers die weg moeten, daar is een reden voor. De toestroom van economische vluchtelingen en anderszins immigranten die problemen maken (met degenen die geen problemen maken heb ik niet eens moeite, ook al is het misschien niet nodig dat ze hierheen komen), ik vind dat daar absoluut niet soepel mee omgesprongen moet worden. Je kunt natuurlijk denken nu lekker humaan te zijn en alles maar toe te laten, maar dan krijgen we de mess later weer voor onze kiezen.

lennart
04-02-04, 21:48
Geplaatst door Chaya ja
Ik noemde jou een antisemiet op grond van de opmerking waarvan ook 850 zei dat het anti-semitisch was. There, was dat zo moeilijk te begrijpen? Dit was mijn onderbouwing, nu wacht ik op de posting van mij waarmee jij je beschuldiging gaat onderbouwen.

Ik noem jou anti-islam omdat jij op de VVD stemt.


Asielzoekers die weg moeten, daar is een reden voor. De toestroom van economische vluchtelingen en anderszins immigranten die problemen maken (met degenen die geen problemen maken heb ik niet eens moeite, ook al is het misschien niet nodig dat ze hierheen komen), ik vind dat daar absoluut niet soepel mee omgesprongen moet worden. Je kunt natuurlijk denken nu lekker humaan te zijn en alles maar toe te laten, maar dan krijgen we de mess later weer voor onze kiezen.

Leuk niets-zeggend antwoord, maar ik heb het over de asielzoekers die nu op straat worden gezet omdat ze nergens heen kunnen. Die asielzoekers belanden in de criminaliteit.

Chaya ja
04-02-04, 21:50
Geplaatst door lennart
Ik noem jou anti-islam omdat jij op de VVD stemt.


Dat is belachelijk. Alle VVD-stemmers zijn anti-islam? HAHAHAHA :haha:


Geplaatst door lennart

Leuk antwoord

Dank je, dat was dat.

lennart
04-02-04, 21:56
Geplaatst door Chaya ja
Dat is belachelijk. Alle VVD-stemmers zijn anti-islam? HAHAHAHA :haha:

Nee, een paar VVD stemmers zijn anti-islam, en jij bent duidelijk een Islam-hater.

Chaya ja
04-02-04, 21:57
Geplaatst door lennart
Nee, een paar VVD stemmers zijn anti-islam, en jij bent duidelijk een Islam-hater.

Dat mag je dan even fijn gaan aantonen nu.

lennart
04-02-04, 22:04
Geplaatst door Chaya ja
Dat mag je dan even fijn gaan aantonen nu.

Dat heb ik toch al gezegd, je stemt VVD..

Chaya ja
04-02-04, 22:07
Geplaatst door lennart
Dat heb ik toch al gezegd, je stemt VVD..

Waarop ik vroeg: zijn alle VVD-stemmers anti-moslim? Waarop jij zei: nee. Ergo, nog steeds geen onderbouwing. Wat maakt mij een van die VVD-stemmers die anti-moslim is? onderbouw met een posting van mij.

lennart
04-02-04, 22:11
Geplaatst door Chaya ja
Waarop ik vroeg: zijn alle VVD-stemmers anti-moslim? Waarop jij zei: nee. Ergo, nog steeds geen onderbouwing. Wat maakt mij een van die VVD-stemmers die anti-moslim is? onderbouw met een posting van mij.

Mijn onderbouwing is net zo goed als jouw onderbouwing dat ik anti-semitische uitspraken doe.

Dat jij blijft ontkennen dat je een moslim-hater bent, geeft trouwens wel weer aan hoeveel jij moslims haat.

Shaheed
05-02-04, 00:07
Geplaatst door ZbaqZbaq

Hamas Hamas alle Joden.......(autochtone leus)...waar is NOVA ?? (#)




Alsof je dat nog moet vragen, hebben de nederlanders de afgelopen jaren niet bewezen dat ze zo hypocriet zijn als de pest.

~Panthera~
05-02-04, 00:47
Geplaatst door Shaheed
Alsof je dat nog moet vragen, hebben de nederlanders de afgelopen jaren niet bewezen dat ze zo hypocriet zijn als de pest.
------------------------

Pardon ??? :mad: niet alle.
Maar die hebben net zo veel te zeggen als jij; nl geen moer. :moe:

mark61
05-02-04, 01:53
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

Pardon ??? :mad: niet alle.
Maar die hebben net zo veel te zeggen als jij; nl geen moer. :moe:

moer

Noos
05-02-04, 02:35
Geplaatst door Shaheed
Alsof je dat nog moet vragen, hebben de nederlanders de afgelopen jaren niet bewezen dat ze zo hypocriet zijn als de pest.

Shaheed, ben jij geen Nederlander dan?

Rabi'ah.
05-02-04, 14:14
Het was een protest tegen Sharon, die jongens zijn gewoon wat enthousiast

Goh Mark, ik vind je verontwaardiging wel erg selectief. :moe: Ik vraag me af of je ook zo had gereageerd als het Marokkaanse jongeren betrof. :moe: :moe:

Groetjes,

Rabiah.

Angeldust
05-02-04, 14:34
Geplaatst door lennart
Chaya bedoelt het rechts dat moslims haat en de joden als bondgenoot ziet.

Was ik ook maar net zo simpel als jij, Lennart. Dat zou alles veel draaglijker doen lijken... :slapen:

Angeldust
05-02-04, 14:36
Geplaatst door Shaheed
Alsof je dat nog moet vragen, hebben de nederlanders de afgelopen jaren niet bewezen dat ze zo hypocriet zijn als de pest.

Ja, wat dat betreft zijn het net moslims... :gniffel:

lennart
05-02-04, 17:06
Geplaatst door Angeldust
Was ik ook maar net zo simpel als jij, Lennart. Dat zou alles veel draaglijker doen lijken... :slapen:

Ik zou graag willen dat ik ook zo goed nietszeggende opmerkingen zou kunnen maken als jij, maar helaas elke keer raken mijn opmerkingen de kop van de spijker.

Mark
05-02-04, 17:21
Geplaatst door Rabi'ah.
Goh Mark, ik vind je verontwaardiging wel erg selectief. :moe: Ik vraag me af of je ook zo had gereageerd als het Marokkaanse jongeren betrof. :moe: :moe:

Groetjes,

Rabiah.

mental note: cynische berichten eerst uitleggen aan rabi'ah

:moe:

Rabi'ah.
05-02-04, 18:49
mental note: cynische berichten eerst uitleggen aan rabi'ah

Je meent het? :moe: En jij denkt zeker dat ik jouw "geniale" invallen niet doorzie? :moe: :stout:

Wa salam,

Rabiah.

Mark
05-02-04, 19:15
Geplaatst door Rabi'ah.
Je meent het? :moe: En jij denkt zeker dat ik jouw "geniale" invallen niet doorzie? :moe: :stout:

Wa salam,

Rabiah.

Jaaaaajaaa, nu net doen alsof je het doorhad!

;)